Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2007, 09:21   #61
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
't Vlaams Blok/Belang heeft één belangrijke zaak gedaan waarvoor ik hen iedere dag dankbaar ben: ons de ogen geopend. Nu laten we ons niet meer indommelen door de slaapliedjes van de machtspartijen, maar maken dat zij wakker liggen.
Goed Jan, ik ben het ditmaal met u eens. Ook mijn ogen hebben ze geopend: het is allemaal om de macht en de poen doen. En bij het Blok ook om de wijven...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 09:29   #62
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
"Walen zijn lui", "Eigen volk eerst", "Waalse profiteurs", "Walen buiten", "de islam is een gevaarlijke godsdienst", "aanpassen of opkrassen", etc etc.

Teveel om op te noemen !
Is dat een antwoord op mijn vraag?

'Eigen volk eerst' geldt voor elk volk in hun eigen land! Niets racistisch aan.

Dat er meer luie Walen dan Vlamingen zijn is een feit. Dat 35% van de gevangenen allochtonen zijn is een feit. Dat...
Als feiten aanhalen ook al racistisch is, dan is de waarheid zeggen een strafbare zaak. België op weg naar de dictatuur!

Als ik als racist bestempeld word omdat ik vind dat de islam een gevaarlijke godsdienst is, dan is je mening zeggen over godsdienst een strafbare zaak. We zijn goed op weg.

Aanpassen of opkrassen geldt voor wit en zwart. Beiden naar de plek waar ze thuishoren. De zwarten naar hun thuisland, de witten in de cel.

Laatst gewijzigd door Duym : 3 juni 2007 om 09:41.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 09:31   #63
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Graag de naam van enkele crapuulscholen?

Wedden dat je te crapuleus bent om er een te noemen!
Om te beginnen in gemeenschapsscholen, vooral het TSO én beroepsonderwijs. Hoe lager het verstand zit, hoe heviger de reactie uit de onderbuik ! Snap je ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 09:31   #64
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
"Walen zijn lui", "Eigen volk eerst", "Waalse profiteurs", "Walen buiten", "de islam is een gevaarlijke godsdienst", "aanpassen of opkrassen", etc etc.

Teveel om op te noemen !

Spreek voor jezelf Hans bubber.
Jij zegt "Walen zijn lui"; ik zeg: "Walen worden lui gemaakt"
Jij zegt "Walen buiten"; ik zeg: "dat is een leuze uit de tijd van Leuven Vlaams; dat was toen een zeer terechte leuze !!"
Jij zegt "Islam is een gevaarlijke godsdienst"; ik zeg: "ekstreme Islam is net als tot enkele decennia geleden het katholisisme gevaarlijk"

Aanhangers van het Blok moeten niet vragen naar de ekstremistische stellingen van de meeste van hun leiders; want zijzelf en iedereen kennen die genoeg; hun ekstremisme gaat over hun houding naar vreemdelingen, naar homo's en naar iedereen die niet katoliek is. Hun diskoer is natuurlijk de laatste jaren erg opgepoetst; je zal ze tegenwoordig moeilijk nog betrappen natuurlijk, maar toch maken ze af en toe een uitschuiver ("een hoofddoek op straat is een terugkeertiket" ... onmiddellijk rechtgezet door Morelleke .. die verwijst naar de hoofddoek van haar tante nonneke ...)

(en ik herhaal maar voor alle zekerheid: de andere partijen doen net het omgekeerde, in plaats van een logische gulden middenweg te bewerkstelligen)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 09:38   #65
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Om te beginnen in gemeenschapsscholen, vooral het TSO én beroepsonderwijs. Hoe lager het verstand zit, hoe heviger de reactie uit de onderbuik ! Snap je ?
Bedankt, ik heb mijn weddenschap verloren.
Ik ben een beetje thuis in het beroepsonderwijs: het merendeel zijn allochtonen. Zeer twijfelachtig of daar het Vlaams Belang hoog scoort.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 09:39   #66
Riksken
Parlementslid
 
Riksken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Om te beginnen in gemeenschapsscholen, vooral het TSO én beroepsonderwijs. Hoe lager het verstand zit, hoe heviger de reactie uit de onderbuik ! Snap je ?
Je hebt wel gelijk. Het zijn die gemeenschapsscholen waar de jeugd het meeste last heeft van vreemdelingen. Idem dito voor het beroepsonderwijs.
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 09:50   #67
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik zie die simpele mensen al ineens aan het werk; Vlaanderen met opgestroopte mouwen ineens aan het "heropbouwen"; ineens normen en waarden en alles mooi binnen de lijntjes, jeugd ineens weer braaf en gehoorzaam.
Dat heb ik dus niet gezegd.

Wat ik wel zeg is dat de wetgeving veel simpeler mag zijn
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 09:56   #68
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Je kan niet ontkennen dat ze bepaalde punten inzake veiligheid en migratie wel op de agenda hebben gezet.

Op de agenda gezet, maar op welke wijze...? Op een manier waarbij alle gesprekken en toenaderingen onmogelijk zijn. Populisten blokkeren opzettelijk alle vergelijken, om er zelf beter van te worden. Beleidsverantwoordelijkheid past bij populisme als een tang op een varken.
In het buitenland (rondom ons) is alles bespreekbaar, en stap voor stap worden de problemen angepakt. Daar staan ze verder, zonder Blok !

En dat de anderen niets doen is ook gedeeltelijk waar. Mijn stem op het VB gaat er een zijn van protest tegen het non-beleid van de "gevestigde" partijen.

Blijf maar protesteren, ondertussen vullen een pak populisten hun zakken. Hopend dat het nog 20 jaar mag duren. Op naar een halve eeuw Vlaams immobilisme...

Steeds maar weer schandalen en scheefgetrokken situaties.
Het is niet omdat je geen racist wil lijken dat je compleet naar de andere kant moet omslaan. Objectief blijven is de boodschap en dat is heden ten dage niet meer het geval bij de "gevestigde" partijen.

Wie wil er naar de andere kant overhellen, niet de bevolking en ook ik niet.
Dat veralgemenen, dat systematisch opzetten en vergiftigen van het "eigen volk" is er teveel aan. Wij zijn zowat het meest onverdraagzame volkje geworden van Europa. En hebben we het hier echt zó slecht ?


Het wordt tijd dat ze eens een echt signaal kregen, bijv een grote vooruitgang van het VB om nu eens en voor altijd die situaties recht te zetten waardoor het VB steeds maar verkiezingen wint.

Zelfs met 10 % meer stemmen (onmogelijk) blijft de situatie zoals ze is. Omwille van het grenzeloze egoïsmse en machtshonger van uw idolen.
Wie echt het "Vlaams belang" op het voorplan zet kan zichzelf wegcijferen.
Kijk na de verkiezingen eens naar de VLD, Verhofstadt en een aantal van hun accolieten gaan de woestijn in. Aflossing van de wacht.
Bij het Blok, zoals bij Le Pen: nooit ! "Eigen zak eerst altijd en overal"

En ja: de vorige verkiezingen hebben ze ook gewonnen. Het is niet omdat half allochtoon Antwerpen op de SP-A stemt dat het VB verloren heeft.

Te gek voor woorden, teveel aan liplezen gedaan...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 14:08   #69
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Vlaams Belang verliest bij jongeren

Slechts 11 procent van de Vlaamse jongeren die op 10 juni voor het eerst hun stem uitbrengen bij federale verkiezingen, kiest voor Vlaams Belang. Yves Leterme is bij de 18- tot 21-jarigen met voorsprong de favoriete kandidaat-premier. Dat blijkt uit een peiling van onderzoeksbureau Compagnie in opdracht van de Concentra-kranten.

Het onderzoek werd tussen 16 en 24 mei uitgevoerd bij 500 Vlaamse jongeren. Op de vraag wie de volgende premier moet worden, konden ze kiezen tussen Yves Leterme, Guy Verhofstadt, Johan Vande Lanotte en Elio Di Rupo. Leterme kreeg 41 procent van de stemmen, Verhofstadt 32 procent, Vande Lanotte 13 procent en Di Rupo 2 procent.

Gevraagd naar hun favoriete partij, kiest 33 procent van de jongeren voor CD&V/N-VA. Sp.a-Spirit scoort 21 procent, Open Vld 16 procent, Groen 8 procent en Lijst Dedecker 2 procent. Slechts 11 procent van de 18- tot 21-jarigen geeft de voorkeur aan Vlaams Belang. Dat is veel minder dan in vergelijkbare onderzoeken uit het verleden. (belga/dm

------------------------------------------------------------------


het doet mij plezier dat de jeugd zulk een blijk van intelligentie geeft.
ik zag hier tot voor kort nog VB'ers zegedronken lallen over 'opvolging verzekerd' etc, wel, dat zullen ze met dit onderzoek eens moeten herbekijken.

Dit klopt gewoonweg allemaal niet meer.Een korte tijd geleden nog wees een veel betere en grotere studie uit dat het vb de meeste jongeren achter zich heeft en nu opeens net voor de verkiezingen doet men vlug een studie en zou het vb niet meer goed scoren,lol.
En aan hoeveel mensen hebben ze het weer gevraagd?500 mensen,klig plat.
Die studie trekt op niets en is alles behalve geloofwaardig te noemen.
500 mensen is veel te weinig.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 14:11   #70
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
"Walen zijn lui", "Eigen volk eerst", "Waalse profiteurs", "Walen buiten", "de islam is een gevaarlijke godsdienst", "aanpassen of opkrassen", etc etc.

Teveel om op te noemen !
Sinds wanneer zou de waarheid racisme zijn?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 14:37   #71
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Ik verwacht nog een mooie toekomst voor het VB.

De "goeden" zullen blijven werk maken van het versterken van de multi-crapuulmaatschappij.

Succes voor het VB verzekerd.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 18:38   #72
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Dat er meer luie Walen dan Vlamingen zijn is een feit.
Helaas, dat is het niet. Onderzoek wijst zelfs uit dat Vlaming een lager arbeidsethos hebben dan Walen:

[SIZE=2]"Tot slot komen er ook opvallende verschillen naar voor tussen de drie Belgische regio’s. In de publieke opinie leeft wel eens het stereotype van de ‘hardwerkende Vlaming’, die gecontrasteerd wordt aan de meer speelse en minder gedisciplineerde Waal. De resultaten van de Europese Waardenstudie ontkrachten deze stereotypes in sterke mate. De geïnterviewde Vlamingen scoren immers lager inzake werkcentraliteit en arbeidsethos dan de respondenten uit Wallonië en Brussel, terwijl ze tevens meer belang blijken te hechten aan het gezin en aan vrije tijd dan hun Waalse of Brusselse landgenoten [...]. Daarnaast blijken de Vlaamse respondenten tevens méér eisen te stellen aan hun werk, terwijl ze vooral de extrinsieke arbeidsoriëntatie in opvallend sterkere mate beklemtonen. Werken is voor hen dus minder centraal én in sterkere mate ‘slechts’ een middel om iets te bereiken dat buiten de werksfeer ligt (bv. in de vrije tijd of het gezin)." (H. De Witte)
[/SIZE]
Citaat:
Als feiten aanhalen ook al racistisch is, dan is de waarheid zeggen een strafbare zaak. België op weg naar de dictatuur!
Feiten aanhalen is niet racistisch en de waarheid is niet strafbaar. Leugens vertellen omdat dat politiek meer opportuun is, is hooguit onkies.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 18:50   #73
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Je hebt wel gelijk. Het zijn die gemeenschapsscholen waar de jeugd het meeste last heeft van vreemdelingen. Idem dito voor het beroepsonderwijs.
Verkeerde conclusie. Die jongeren zijn gemiddeld niet erg intelligent en missen daardoor vaak de vaardigheden en het verstand om onenigheden op een diplomatische manier op te lossen. Ze kennen minder zelfbeheersing, zijn heviger in hun opwellingen en emoties; de ouders zijn vaak in hetzelfde bedje ziek (onder dat proletariaat wordt ijverig VB gestemd, wat gewoon een uiting van hetzelfde onvermogen is: schreeuwen bij gebrek aan constructieve "coping strategy"). Zet een intelligente Marokkaan naast een intelligente Vlaming en laat ze een conflict oplossen: de kans dat ze op de vuist gaan is gering. Zet een domme Marokkaan naast een domme Vlaming en zoek dekking voor de rondvliegende stoelen en scheldwoorden. Ik pleit dan ook voor lessen conflict- en temperamentbeheersing: reacties en verlangens leren uitstellen, disciplinering etc. van �*l deze jongeren.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 19:15   #74
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

En waar hebben ze die jongeren gevonden, gaan schudden met de boom waar de anti-globalisten zich in schuilhouden?

Op bezoek geweest op één of andere (s)links georiënteerde school waar deze vraag werd gesteld onder een wakend oog van herr director?

Of in het één of ander afkick centrum bij hen die nog niet weten of het nu dag of nacht is?

Of wie weet, bij 500 jonge holibi's met de belofte nogeens 1000.000 € over te maken bij het juiste antwoord.

Of bij de fanclub van 'freya' alléz toch van haar soepstengels hé mitgard.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 3 juni 2007 om 19:16.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 22:09   #75
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Ik vind het vrij normaal dat sommige mensen hun voorkeur voor het Vlaams Belang niet laten blijken omwille van hun omgeving.

Ik ken genoeg mensen die als Vlaams Belanger geen job kregen of werden gebuisd op een school (of andere vormen ervan) omwille van hun partij-voorkeur.
Als je de ambitie hebt een grote beleidspartij te worden, moet je dat ook uitstralen en niet bang zijn om je ook zo te profileren. Calimero-gehuil over "agenten van het regime" die achter je opinie zouden vissen om dan een dossier aan te leggen dat al je toekomstkansen te hypothekeren is kleinzielig en niet bepaald indrukwekkend. Wanneer een VB-kiezer hier komt zeggen dat hij te bang is om aan de telefoon voor een enquête zijn VB-stem toe te geven vind ik dat dus behoorlijk zielig. Hoe wil het VB zich profileren? Als een brede, zelfverzekerde volkspartij of een opgejaagde sekte die zichzelf zit te bekreunen over hoe gevaarlijk het is op hun partij te stemmen?

Van mensen als Van Gaever en Bruno Valkeniers wist men al lang dat ze VB-gezind waren. Blijkbaar zijn die dan wel erg slecht gesaboteerd door het "regime" gezien de carrière die ze uitbouwden...

Laatst gewijzigd door zorroaster : 3 juni 2007 om 22:11.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 22:29   #76
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Helaas, dat is het niet. Onderzoek wijst zelfs uit dat Vlaming een lager arbeidsethos hebben dan Walen .
Waarom zijn er dan zo bedroevend weinig investeringen in Wallonië?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 22:35   #77
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Als je de ambitie hebt een grote beleidspartij te worden, moet je dat ook uitstralen en niet bang zijn om je ook zo te profileren. Calimero-gehuil over "agenten van het regime" die achter je opinie zouden vissen om dan een dossier aan te leggen dat al je toekomstkansen te hypothekeren is kleinzielig en niet bepaald indrukwekkend. Wanneer een VB-kiezer hier komt zeggen dat hij te bang is om aan de telefoon voor een enquête zijn VB-stem toe te geven vind ik dat dus behoorlijk zielig. Hoe wil het VB zich profileren? Als een brede, zelfverzekerde volkspartij of een opgejaagde sekte die zichzelf zit te bekreunen over hoe gevaarlijk het is op hun partij te stemmen?

Van mensen als Van Gaever en Bruno Valkeniers wist men al lang dat ze VB-gezind waren. Blijkbaar zijn die dan wel erg slecht gesaboteerd door het "regime" gezien de carrière die ze uitbouwden...
Zoroaster, er werden recent 500 mensen uit de syndikaten gezet om wille van VB-lidmaatschap.
In onze VB-afdeliing te brugge moest een lid ontslag nemen of hij verloor zijn baan.
Het is dus normaal dat veel mensen er niet kunnen of niet durven uitkomen voor hun gedacht.
ik ken ook een dokter die VB stemt maar zelf op de NVA-lijst stond. Beroepshalve heeft hij geen keuze.
wat jij daar vertelt raakt kant nog wal.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 22:53   #78
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Waarom zijn er dan zo bedroevend weinig investeringen in Wallonië?
Leg mij eens uit wat het verband is tussen arbeidsethos en investeringen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 02:25   #79
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Dit klopt gewoonweg allemaal niet meer.Een korte tijd geleden nog wees een veel betere en grotere studie uit dat het vb de meeste jongeren achter zich heeft en nu opeens net voor de verkiezingen doet men vlug een studie en zou het vb niet meer goed scoren,lol.
En aan hoeveel mensen hebben ze het weer gevraagd?500 mensen,klig plat.
Die studie trekt op niets en is alles behalve geloofwaardig te noemen.
500 mensen is veel te weinig.
500 man kan perfect genoeg zijn. Dat terzijde.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 02:33   #80
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
500 man kan perfect genoeg zijn. Dat terzijde.
perfect genoeg..hangt ervan af wat uw bedoeling is adriaan

ook perfect

Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 juni 2007 om 02:33.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be