Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2018, 15:44   #801
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.543
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ah kijk hier, nu is perspectief plots wel relevant
Inderdaad, proportioneel meer homohaat vanwege moslims dan vanwege extreem rechts. Nu toch, en in ons land. Ik spreek niet over Oost-Europa of zo.

Enneuh, laat heel erg duidelijk zijn dat ik dat afkeur he. (Hoe zijn we eigenlijk op dit punt gekomen?!)



Klinkt als Christelijk Europa 50j geleden quoi! And yet here we are...
mijn tenen krullen van elke religie, maar is nog altijd veel minder schadelijk dat een islamitisch Europa (dat er sowieso komt, als de EU niet van koers verandert)
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 15:46   #802
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
mijn tenen krullen van elke religie, maar is nog altijd veel minder schadelijk dat een islamitisch Europa (dat er sowieso komt, als de EU niet van koers verandert)
Mijn ook.

Islamitisch Europa? Gij rekent op keiveel bekeerlingen? Tegen 2050 in slechtste geval 14%, volgens een recente studie. (Anna kent er ondertussen alles over, die studie)
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 15:50   #803
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
mijn tenen krullen van elke religie, maar is nog altijd veel minder schadelijk dat een islamitisch Europa (dat er sowieso komt, als de EU niet van koers verandert)
dan zal er toch drastisch beperkend naar religie ingegrepen moeten worden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 15:52   #804
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dan zal er toch drastisch beperkend naar religie ingegrepen moeten worden.
owkaaay dat beantwoordt meteen deze vraag...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Is't nog altijd een waardeloze studie, Anna List?...

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=777
Straf...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 15:54   #805
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ah kijk hier, nu is perspectief plots wel relevant
Ik zette gewoon de bodemloosheid van het jouwe even te kijk.
Citaat:
Inderdaad, proportioneel meer homohaat vanwege moslims dan vanwege extreem rechts. Nu toch, en in ons land.
In welk ‘perspectief’ plaats je dan die discriminerende moslimhouding naar holebi’s toe ?
Citaat:
Ik spreek niet over Oost-Europa of zo.
Daar zijn dan ook amper moslims te vinden.
Citaat:
Enneuh, laat heel erg duidelijk zijn dat ik dat afkeur he. (Hoe zijn we eigenlijk op dit punt gekomen?!)
Islam, massa-immigratie, vluchtelingen...
Homofobie, mysogenie, intolerantie, agressie,.., het hoort er allemaal bij, ook de gevolgen ervan voor de slachtoffers, maar als we die even 'in perspectief' plaatsen, valt dat allemaal nog wel goed mee...
Zolang Zweden niet verdwijnt in een sinkhole is er niks aan de hand, quoi.
Citaat:
Klinkt als Christelijk Europa 50j geleden quoi! And yet here we are...
Zwaktebod, wegens verleden tijd en dus niet (meer) van toepassing.
Het lijkt er dus op dat je geen enkel argument kunt aanbrengen om je ‘perspectief’ te schragen.
Toch goed geprobeerd, hoor.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 maart 2018 om 16:01.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 15:57   #806
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ah kijk hier, nu is perspectief plots wel relevant
Inderdaad, proportioneel meer homohaat vanwege moslims dan vanwege extreem rechts. Nu toch, en in ons land. Ik spreek niet over Oost-Europa of zo.

Enneuh, laat heel erg duidelijk zijn dat ik dat afkeur he. (Hoe zijn we eigenlijk op dit punt gekomen?!)



Klinkt als Christelijk Europa 50j geleden quoi! And yet here we are...
Yep, toen werden er hier ook homo's als straf van de daken gegooid of opgehangen. Weer zo'n uit zijn verband gerukt perspectief.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 maart 2018 om 15:58.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 15:59   #807
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Yep, toen werden er hier ook homo's als straf van de daken gegooid of opgehangen.
Mja, da's waar, dat niet nee...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:00   #808
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Daar zijn dan ook amper moslims te vinden.
Ik pik dit er even uit.

Amper moslims, inderdaad. En ook geen homohaat?
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:01   #809
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Yep, toen werden er hier ook homo's als straf van de daken gegooid of opgehangen. Weer zo'n uit zijn verband gerukt perspectief.
of met stenen bekogeld, uitgescholden, in t gezicht gefluimd en aangevallen als ze niet op tijd kunnen gaan lopen...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:02   #810
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
of met stenen bekogeld, uitgescholden, in t gezicht gefluimd en aangevallen als ze niet op tijd kunnen gaan lopen...
't is waar, ik heb wat overdreven; dat gebeurde hier 50j geleden niet
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:03   #811
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ik pik dit er even uit.

Citaat:
Amper moslims, inderdaad. En ook geen homohaat?
Geen idee. Kan je dat staven ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:16   #812
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht


Geen idee. Kan je dat staven ?
bvb.:

https://www.economist.com/blogs/east...2013/11/poland

https://www.gaysite.nl/actueel/2018/...uiden-noodklok

Dat haalt het nieuws misschien wat minder snel
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:40   #813
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Gij suggereert ook al dat extreem rechts gewld/haat tav holebi's niet bestaat?

Allé, ik word al een psychiatrisch geval genoemd. More name calling please. Echt, maakt veeeeeel indruk
Heb je niet door dat het homo's anti islam zijn. En anti islam is een ruime volksbeweging waar extreem rechts maar er klein deeltje van is.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:53   #814
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Heb je niet door dat het homo's anti islam zijn. En anti islam is een ruime volksbeweging waar extreem rechts maar er klein deeltje van is.
neen, homo's zijn nog zeer terughoudend en worden in t algemeen niet anti islam, naar mijn ervaring toch, of toch niet openlijk.

Laatst gewijzigd door Anna List : 15 maart 2018 om 16:53.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:53   #815
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
In de eerste link steken rechtsen een bloemenregenboog in brand en in de tweede komt de holebi-vereniging op de proppen met dit:

"Volgens Piotr Godzisz van Lambda Warschau, de grootste homo-organisatie van Polen, heeft de LHBT-gemeenschap dagelijks te maken met geweld. "Officiële cijfers zijn er niet maar uit eigen onderzoek blijkt dat 70 procent van de LHBT's de afgelopen twee jaar te maken heeft gehad met homofoob geweld," aldus de homoactivist."

Die gast kan veel beweren en zelfs al hebben Poolse holebi's zgn minder rechten dan ze hier hebben, hun positie staat in geen enkele verhouding tot deze situatie (uit een vorige link):

“In Iran hangen ze jonge, homoseksuele tieners op aan kranen, lekker demonstratief, wekelijks. In Irak worden elk jaar nog een paar honderd homo’s gestenigd. Islamitische Staat gooit homo’s van hoge gebouwen”

En als meer dan de helft van de moslims hier hun goesting zouden mogen doen…
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 16:54   #816
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ge vroeg waarom perspectief belangrijk is; als ik dat nog moet uitleggen...

Ge raast en raast over een vermeed gigantisch probleem, maar als je even een stapje achteruit zet en kijkt hoe erg het is in vgl. met een andere land/stad, dan lijkt het wel mee te vallen.

"Chicago is altijd al een stad geweest met veel geweld", hilarisch gewoon. Eigenlijk suggereert ga dat geweld zit ingebakken in het bloed van moslims én inwoners van Chicago. Zo kunnen we nog effe doorgaan...
Achterlijke redenering. Omdat het op een ander nog slechter is, moeten wij de problemen 'hier' maar aanvaarden. Om uw 'perspectief' door te trekken: in bepaalde moslimlanden worden christenen vervolgd, dus is het niet zo erg dat wij hier 'maar' worden overvallen of onze vrouwen verkracht door islamieten.

Citaat:
Ik weet ook niet waarom jij Ijsland aanbracht...
Ik bracht een andere analogie aan, nl. een ander probleem (economisch), dat groter en meer ontwrichtend (!!!) is dan migratie
Mijn punt is: waarom Chicago er bij betrekken? Waarom maakt u niet de vergelijking met bv Reykjavik (zoals u weet de hoofdstad van IJsland). Maar u doet dat natuurlijk niet omdat het niet in uw kraam te pas komt. In IJsland is er nauwelijks criminaliteit en zodoende kunt u de toestand in Zweden niet schandelijk minimaliseren. U springt dan maar ontwijkend op de economische kar, hetgeen hier totaal niet ter zake is.

Citaat:
Dank u om mijn punt te bevestigen. Da's dus net wat ik zeg:
Zever ...

Citaat:
Waar is het bewijs voor uw straffe claim dat de Westerse wereld verloren is door de huidige migratiegolf (...of moet ik zeggen -rimpel)?
U moet mij geen woorden in de mond leggen. Wie zegt dat de migratiegolven gaan stoppen? Aan dit tempo zullen islamieten binnen enkele decennia de meerderheid vormen. Wat zal er dan gebeuren met de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen? Maar dat zal u natuurlijk worst wezen. Misschien omdat u voorstander bent van een duizendjarig Europees kalifaat?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 maart 2018 om 17:10.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 17:05   #817
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Achterlijke redenering. Omdat het op een ander nog slechter is, moeten wij de problemen 'hier' maar aanvaarden. Om uw 'perspectief' door te trekken: in bepaalde moslimlanden worden christenen vervolgd, dus is het niet zo erg dat wij hier 'maar' worden overvallen of onze vrouwen verkracht door islamieten.
Wie spreekt er over aanvaarden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Mijn punt is: waarom Chicago er bij betrekken? Waarom maakt u niet de vergelijking met bv Reykjavik (zoals u weet de hoofdstad van IJsland). Maar u doet dat natuurlijk niet omdat het niet in uw kraam te pas komt. In IJsland is nauwelijks criminaliteit en zodoende kunt u de toestand in Zweden niet schandelijk minimaliseren. U springt dan maar ontwijkend op de economische kar, hetgeen hier totaal niet ter zake is.
Waarom Chicago erbij betrekken? Omdat een ander land/stad zonder specifeke moslim-problemen het een pak slechter doet. En toch staren we ons met z'n allen blind op het moslimprobleem.

Met man en macht een vlammetje doven terwijl het huis van de buren in brand staat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zever ...


Gij zijt mij toch ne kaddee.

effe de ketting van berichten:

Gij: "Het is misschien nog niet het einde van de wereld, maar de aanzet is gemaakt."

Ik: "Ik kan ook straffe voorspellingen doen... Gewoon, zo zeggen dat de aanzet is gemaakt, zonder verdere argumentatie. Da's wel makkelijk he."

Gij: "Die heeft u al tot vervelens toe gedaan, zonder verdere argumentatie:"

Ik: "Dank u om mijn punt te bevestigen - Waar is het bewijs voor uw straffe claim dat de Westerse wereld verloren is door de huidige migratiegolf (...of moet ik zeggen -rimpel)?"

gij:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zever ...
Te goed gwoon.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U moet mij geen woorden in de mond leggen.
Euhm, ik leg u geen woorden in de mond?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wie zegt dat de migratiegolven gaan stoppen? Aan dit tempo zullen islamieten binnen enkele decennia de meerderheid vormen.
En hier gaan we weer.

Ar is GEEN ENKEL BEWIJS voor die bewering. Meer nog, er is een studie, die simuleert dat zelfs met GROTE MIGRATIE het aandeel moslims 14% zal zijn in 2050.

14%
in 2050.

Ofwel komt ge hier met wat beter weerwerk tegen die studie, ofwel laat ge die claim vallen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wat zal er dan gebeuren met de toekosmt van onze kinderen en kleinkinderen? Maar dat zal u natuurlijk worst wezen. Misschien omdat u voorstander bent van een duizendjarig Belgisch kalifaat?
Ik ben tegenstander van een duizendjarig Belgisch kalifaat of rijk
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 17:36   #818
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Wie spreekt er over aanvaarden?
Serieuze problemen minimaliseren staat gelijk met aanvaarden.


Citaat:
Waarom Chicago erbij betrekken? Omdat een ander land/stad zonder specifeke moslim-problemen het een pak slechter doet. En toch staren we ons met z'n allen blind op het moslimprobleem.

Met man en macht een vlammetje doven terwijl het huis van de buren in brand staat.
IJsland kent ook geen specifiek moslimprobleem én geen specifiek criminaliteitsprobleem.



Citaat:
Gij zijt mij toch ne kaddee.

effe de ketting van berichten:

Gij: "Het is misschien nog niet het einde van de wereld, maar de aanzet is gemaakt."

Ik: "Ik kan ook straffe voorspellingen doen... Gewoon, zo zeggen dat de aanzet is gemaakt, zonder verdere argumentatie. Da's wel makkelijk he."

Gij: "Die heeft u al tot vervelens toe gedaan, zonder verdere argumentatie:"

Ik: "Dank u om mijn punt te bevestigen - Waar is het bewijs voor uw straffe claim dat de Westerse wereld verloren is door de huidige migratiegolf (...of moet ik zeggen -rimpel)?"

gij:

Te goed gwoon.
U schiet in uw eigen voet, maar u heeft het nog altijd niet door ....

Citaat:
En hier gaan we weer.

Ar is GEEN ENKEL BEWIJS voor die bewering. Meer nog, er is een studie, die simuleert dat zelfs met GROTE MIGRATIE het aandeel moslims 14% zal zijn in 2050.

14%
in 2050.

Ofwel komt ge hier met wat beter weerwerk tegen die studie, ofwel laat ge die claim vallen.
Claim, claim, het is gewoon mijn persoonlijke mening.

Tja, in Oost-Europa komen zij niet binnen, dus het percentage zal veel hoger liggen in West-Europa. Denkt u dat ook niet? Dus die studie is al flagrant fout.

Ach, ik heb het gehad met die 'wetenschappelijke' studies. Meestal veel te subjectief en heeft enkel tot doel een bepaalde visie op te dringen aan de mensen. Volgens de linkse bende is immigratie een weldaad voor onze maatschappij. Daar heb ik nog niet veel van gemerkt. De gevangenissen puilen uit van het buitenlands crapuul (dus ook de dubbele nationaliteiten). In de jaren zestig en zeventig, voor de eerste grote immigratiegolven, waren er minder gevangenissen in België en konden er zelfs nog straffen worden uitgezeten van één week en minder. Nu moet men minstens drie jaar hebben gekregen om opgesloten te worden, wegens plaatsgebrek. Dankzij de immigratiegolven ... Dat men daar maar eens een studie over maakt. Maar dat past natuurlijk niet in het politiek correct plaatje. Daar moet over gezwegen worden.


Citaat:
Ik ben tegenstander van een duizendjarig Belgisch kalifaat of rijk
Tweeduizendjarig dan?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 17:42   #819
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

De EU-Stasis laten zich weer van hun beste kantje zien:

Video. Dit mag PVV'er De Graaff van zijn collega's in het Europarlement niet zeggen over de islam

"Uw favoriete parlement laat zich weer eens van zijn meest vrijheidslievende kant zien. 40 europarlementariërs willen dat PVV'er Marcel de Graaff gestraft wordt wegens bovenstaande speech. "Volgens het Parlement kan De Graaff worden bestraft met een blaam, de uitsluiting van deelname aan delegaties en parlementaire conferenties voor de duur van maximaal een jaar of verlies van zijn dagvergoeding (313 euro) voor de duur van maximaal dertig dagen."
Een PVV'er moet dus worden gestraft omdat hij bang is voor de islam. Terwijl de PVV is opgericht voor mensen die bang zijn voor de islam. Daar straffen voor uitdelen is een beetje hetzelfde als D66 straffen omdat ze bang zijn voor democratie (hee, red.). Maar even serieus. Als je in het Europees Parlement iedereen die rabiate onzin uitkraamt een boete geeft, dan is Guy Verhofstadt binnen drie dagen failliet. Wij dachten altijd dat je in het politieke debat alles mocht zeggen, maar nu weten we beter. In de EU is het uiten van je mening SLEGS VIR ISLAMKNUFFELAARS."

https://www.geenstijl.nl/5141155/fra...eg-er-wat-van/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 19:42   #820
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Serieuze problemen minimaliseren staat gelijk met aanvaarden.
nee

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U schiet in uw eigen voet, maar u heeft het nog altijd niet door ....
...
Heel dees is begonnen met uw claim "de aanzet is gegeven". Waarop is dat gebaseerd? Op welke basis kan je die stelling hard maken. Straffe claims doen is makkelijk. Dát is wat ik wil zeggen. En dat is wat ge eigenlijk zelf ook zegt. en de cirkel is helemaal rond.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Claim, claim, het is gewoon mijn persoonlijke mening.
awel ja, een studie vs. een persoonlijke mening. Wat jij denkt vanuit de buik vs. doordacht denkwerk, onderbouwde en geargumenteerde stellingen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Tja, in Oost-Europa komen zij niet binnen, dus het percentage zal veel hoger liggen in West-Europa. Denkt u dat ook niet? Dus die studie is al flagrant fout.
De studie maakt onderscheid tussen de verschillende landen.
Ge hebt er echt nog niet eens naar gekeken he...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ach, ik heb het gehad met die 'wetenschappelijke' studies. Meestal veel te subjectief en heeft enkel tot doel een bepaalde visie op te dringen aan de mensen.
Je laten we vooral de wetenschap overboord kiepen

"Het past niet in mijn kraam dus ik geloof het niet"
"Ik denk iets anders en ik moet daar geen argumenten voor aanbrengen"

Middeleeuws gewoon. Da's hetgeen wat ik fundamentalistische moslims het meest kwalijk neem; negeren van feiten. Geloof boven feiten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Volgens de linkse bende is immigratie een weldaad voor onze maatschappij.
Maakt me niet uit wat de linkse bende zegt. Ik heb dat alleszins niet beweerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Daar heb ik nog niet veel van gemerkt. De gevangenissen puilen uit van het buitenlands crapuul (dus ook de dubbele nationaliteiten). In de jaren zestig en zeventig, voor de eerste grote immigratiegolven, waren er minder gevangenissen in België en konden er zelfs nog straffen worden uitgezeten van één week en minder. Nu moet men minstens drie jaar hebben gekregen om opgesloten te worden, wegens plaatsgebrek. Dankzij de immigratiegolven ... Dat men daar maar eens een studie over maakt. Maar dat past natuurlijk niet in het politiek correct plaatje. Daar moet over gezwegen worden.
ja verdomme!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Tweeduizendjarig dan?
nee
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be