Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2007, 18:14   #881
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Die kleine 870.000 man wordt niet gevangen gehouden in belgie. Die 870.000 zijn niet tevreden over waar ze wonen, maar vertikken het de poort te nemen die wagenwijd opentstaat. Nee in plaats van het gewoon af te bollen blijven ze gewoon doorzeuren. Het wil maar niet in hun hoofd doordringen dat ge een meerderheid niet op democratische wijze naar uw pijpen kunt laten dansen.
Wat doe jij hier? Moest jij niet op Dillen zijn graf aan het dansen zijn?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 18:16   #882
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Die kleine 870.000 man wordt niet gevangen gehouden in belgie. Die 870.000 zijn niet tevreden over waar ze wonen, maar vertikken het de poort te nemen die wagenwijd opentstaat. Nee in plaats van het gewoon af te bollen blijven ze gewoon doorzeuren. Het wil maar niet in hun hoofd doordringen dat ge een meerderheid niet op democratische wijze naar uw pijpen kunt laten dansen.
Je gaat er dus akkoord mee dat in dit land alle bijzondere grendels en blokkeringsmiddelen voor de Franstaligen afgeschaft worden, zodat de Vlamingen hun numerieke meerderheid in België democratisch kunnen uitspelen?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 18:21   #883
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Je gaat er dus akkoord mee dat in dit land alle bijzondere grendels en blokkeringsmiddelen voor de Franstaligen afgeschaft worden, zodat de Vlamingen hun numerieke meerderheid in België democratisch kunnen uitspelen?

De walen zijn een minderheid en dansen al deccenia naar de pijpen van vlaamse leiders.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 18:22   #884
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Wat doe jij hier? Moest jij niet op Dillen zijn graf aan het dansen zijn?
Moet gij niet op HVT zijn jubileum feestje zijn?
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 18:27   #885
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
De walen zijn een minderheid en dansen al deccenia naar de pijpen van vlaamse leiders.
Daarom dat zowat alle Vlaamse eisen tegengehouden worden?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 18:33   #886
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik herken alvast niemand ...

maar weet je dat op de ijzerbedevaart de 'eed van trouw' voor het vaderland ook zo afgelegd werd ... tussen woI en woII ... met zulke plaatjes kan je dus alle kanten op ...
Dillen geeft in zijn in 1987 verschenen boekje 'Wij, marginalen' zelf het antwoord. Op bladzijde 24 van dat boekje staat te lezen: "Het waren jaren dat wij te Diksmuide en elders, zoals bijvoorbeeld op het reeds eerder genoemde Zangfeest van Gent, de gewoonte hadden tijdens het zingen van de Vlaamse Leeuw de rechterarm te strekken. (Ik herinner me een Dosfelherdenking in de Gruterzaal te Antwerpen. Ik zat naast pater Stracke. Bij het zingen van de Vlaamse Leeuw strekte ook hij de arm.)

Ik kan me levendig voorstellen dat de journalisten van dienst van De Morgen en Humo en hun bovenmoerdijkse dubbelgangers gewoon kwijlen bij de gedachte een foto te bemachtigen. Ik zal ze maar dadelijk geruststellen: ze bestaat. Het moet niet altijd Daels (Paul, niet Frans) zijn in 't zwart. Alleen dateert mijn foto van na 1945.

Geef ik nu toe een verschrikkelijk nazistisch monster te zijn? Helemaal niet. Als ik ontken zal men dan over uitvluchten spreken? En dan! Mij gaat het om de waarheid. De waarheid van vandaag en die van toen. Eén waarheid. Die gestrekte arm van toen had geen ideologische inhoud, was geen verderzetten van een afgesloten verleden, betekende geen Hitler-aanbidding.

Het was gewoon een rebellengeste, een uitdaging, een zich niet neerleggen bij een Vlaamse Beweging van de lauwheid en de makheid, een zich niet neerleggen bij een Vlaamse Beweging welke voorgoed een C.V.P.-keurslijf moest dragen.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2007, 18:43   #887
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Dillen geeft in zijn in 1987 verschenen boekje 'Wij, marginalen' zelf het antwoord. Op bladzijde 24 van dat boekje staat te lezen: "Het waren jaren dat wij te Diksmuide en elders, zoals bijvoorbeeld op het reeds eerder genoemde Zangfeest van Gent, de gewoonte hadden tijdens het zingen van de Vlaamse Leeuw de rechterarm te strekken. (Ik herinner me een Dosfelherdenking in de Gruterzaal te Antwerpen. Ik zat naast pater Stracke. Bij het zingen van de Vlaamse Leeuw strekte ook hij de arm.)

Ik kan me levendig voorstellen dat de journalisten van dienst van De Morgen en Humo en hun bovenmoerdijkse dubbelgangers gewoon kwijlen bij de gedachte een foto te bemachtigen. Ik zal ze maar dadelijk geruststellen: ze bestaat. Het moet niet altijd Daels (Paul, niet Frans) zijn in 't zwart. Alleen dateert mijn foto van na 1945.

Geef ik nu toe een verschrikkelijk nazistisch monster te zijn? Helemaal niet. Als ik ontken zal men dan over uitvluchten spreken? En dan! Mij gaat het om de waarheid. De waarheid van vandaag en die van toen. Eén waarheid. Die gestrekte arm van toen had geen ideologische inhoud, was geen verderzetten van een afgesloten verleden, betekende geen Hitler-aanbidding.

Het was gewoon een rebellengeste, een uitdaging, een zich niet neerleggen bij een Vlaamse Beweging van de lauwheid en de makheid, een zich niet neerleggen bij een Vlaamse Beweging welke voorgoed een C.V.P.-keurslijf moest dragen.
'Ja "Veilig? Brugge? " Wanneer stop de oorlog in Brugge eigenlijk,zijn er dan echt geen ander problemen(zoals armode in Brugge) die U bezig houden
Ik ben zeker dat Karel daar ook meer mee bezig was
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 00:55   #888
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Daarom dat zowat alle Vlaamse eisen tegengehouden worden?
We wonen in Belgie. Da's uw minderheid die die eisen wil.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 03:16   #889
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
We wonen in Belgie. Da's uw minderheid die die eisen wil.
boe
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 08:54   #890
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
'Ja "Veilig? Brugge? " Wanneer stop de oorlog in Brugge eigenlijk,zijn er dan echt geen ander problemen(zoals armode in Brugge) die U bezig houden
Ik ben zeker dat Karel daar ook meer mee bezig was
Op zoek naar de waarheid, vriend, de enige waarheid !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 09:46   #891
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
We wonen in Belgie. Da's uw minderheid die die eisen wil.
Hoeveel burgemeesters heeft het VB in het kiesarrondissement BHV?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 10:36   #892
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Hoeveel burgemeesters heeft het VB in het kiesarrondissement BHV?
Precies! De kiezer is immers niet geïnteresseerd in separatistische nonsens, zéker niet als die separatistische nonsens dan ook nog eens komt van een racistische en ondemocratische organisatie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 10:41   #893
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Precies! De kiezer is immers niet geïnteresseerd in separatistische nonsens, zéker niet als die separatistische nonsens dan ook nog eens komt van een racistische en ondemocratische organisatie.
Lees nog eens wat er staat en kijk ook even naar mijn handtekening. En antwoord dan misschien even op de kwestie in plaats van ernaast.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 11:10   #894
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Lees nog eens wat er staat en kijk ook even naar mijn handtekening. En antwoord dan misschien even op de kwestie in plaats van ernaast.
Jouw handtekening interesseert me geen reet. Mijn repliek blijft ongewijzigd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 11:17   #895
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
En de geschiedenis wordt weer herschreven. Vlug alle foto's vernietigen die duidelijk laten zien dat dillen zijn hart bij de neo nazi's lag.


piano zaliger postte die foto hier vroeger ook een paar keer...

is dat een foto van Karel Dillen en waar staat hij dan ?

of een foto van de communie
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 11:21   #896
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Precies! De kiezer is immers niet geïnteresseerd in separatistische nonsens, zéker niet als die separatistische nonsens dan ook nog eens komt van een racistische en ondemocratische organisatie.
geen enkele om precies te zijn !

de oproep om de verkiezingen te boycotten in BHV is terecht omdat ze niet stroken met de grondwet !

Dit heeft niet te maken met separatistische, racistische en ondemocratische organisaties... ook niet met het Vlaams Belang !

oh ja, de nonsens... mag je voor u zelf houden.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 11:23   #897
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Op zoek naar de waarheid, vriend, de enige waarheid !
[FONT=Verdana]Maar vandaag reageer ik toch. Eén keer en per grote uitzondering. In Knack van deze week verscheen onder de titel “De dag dat Karel Dillen werd afgezet” een artikel van Karl Van den Broeck (ex-De Morgen) dat iedereen in Vlaanderen zou moeten gelezen hebben. Dit moet gelezen worden opdat iedereen zou weten waartoe men in staat is in de strijd tegen het Vlaams Belang. Dit is het laagste en gemeenste stuk dat ik in dertig jaar politieke bedrijvigheid onder ogen kreeg. Dit verdient zonder meer de grote prijs voor de politieke smeerlapperij. En bovendien ook de grote prijs voor de menselijke smeerlapperij.

Ik zal Karl Van den Broeck niet het plezier doen de opeenvolging van grove fouten, ziekelijke leugens en laffe lasterpraat jegens Karel Dillen uit zijn stuk recht te zetten. De vieze inhoud van dat stuk verdient geen rechtzetting en zeker geen rechtvaardiging. Hier past enkel een totaal misprijzen. Een misprijzen tegenover de “journalist” en een misprijzen ook tegenover een blad dat zoiets laat verschijnen en het dan nog illustreert met een foto van Karel Dillen die opzettelijk werd uitgekozen om de man – enkele dagen na zijn overlijden - belachelijk te maken.

Men mag van Karel Dillen denken wat men wil. Voor mij was hij een grote mijnheer en een grote Vlaamse politicus, al hoeft niemand het met mij eens te zijn. Maar in een beschaafde samenleving heeft men een minimum aan respect voor de nagedachtenis van een overledene en voor het verdriet van een familie. In een beschaafde samenleving zeg ik wel. Knack heeft zichzelf voor mij buiten de beschaafde omgangsvormen geplaatst.

Ik verwacht van Knack geen verontschuldiging of geen rechtzetting. Integendeel. Journalisten van het allooi van Karl Van den Broeck zijn lichtgeraakte wezens. Ze mogen vuil spuiten zoveel ze willen, maar o wee als ze eens lik op stuk krijgen, dan zinnen ze op wraak.

Welnu, ze doen maar en ze mogen over mij schrijven wat ze willen. Ik blijf bij mijn standpunt dat behoorlijke Vlaamse mensen beschaamd moeten zijn over wat op 9 mei 2007 in een Vlaams weekblad over de pas overleden Karel Dillen is verschenen.

Frank Vanhecke
[/FONT]
[FONT=Verdana]Column van Frank Vanhecke 11 05 2007[/FONT]
[FONT=Verdana]
[/FONT][FONT=Verdana]www.vlaamsbelang.org

[/FONT]
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 11:29   #898
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Volgens 'u' is de stem van om en bij het miljoen Vlaamse kiezers naast zich neerleggen en er geen rekening mee houden, democratie?
Zou het kunnen dat zulke zaken de reden zijn dat men op sommige plaatsen zoals laatst in congo een oogje in 't ziel gaat houden om erop toe te zien dat de verkiezingen wel eerlijk en democratich verlopen.
Je maakt weer een dom amalgaam van twee dingen:
- er wordt wel degelijk rekening gehouden met de stem van achthonderdduizend Vlamingen: hun vertegenwoordigers zitten in parlementen, commissies, raden van bestuur, adviesraden net zoals die van andere partijen. Er wordt daar geen enkele discriminatie gevoerd, behalve dan positieve: door ons onevenredig kiessysteem wordt het VB bevoordeeld en heeft het meer mandaten dan zou volgen uit het aantal kiezers.
Dat deze mandatarissen er niet in slagen een coalitie aan te gaan met andere partijen is nogal wiedes: ze willen dit niet omdat dat hun partij onmiddellijk op de fles gaat!

- Het controleren van verkiezingen in Congo gaat niet over de mandatarissen maar over het inrichten van verkiezingen... Hier is bij ons nooit iets mee aan de hand geweest behalve een aantal potloden die niet schreven. Dit werd door de regering opgelost: nieuwe potloden werden aangekocht.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 11:29   #899
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
De walen zijn een minderheid en dansen al deccenia naar de pijpen van vlaamse leiders.
wie heeft u dat laatste wijsgemaakt

hhhhhhhhhéééééééééééé paf er nog eentje en van red bull kan je echt vliegen u kan opstijgen in Deurne... "have a nice trip"
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 13:04   #900
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Die kleine 870.000 man wordt niet gevangen gehouden in belgie. Die 870.000 zijn niet tevreden over waar ze wonen, maar vertikken het de poort te nemen die wagenwijd opentstaat. Nee in plaats van het gewoon af te bollen blijven ze gewoon doorzeuren. Het wil maar niet in hun hoofd doordringen dat ge een meerderheid niet op democratische wijze naar uw pijpen kunt laten dansen.
Klopt, waarom vertrekken die arme misbruikte allochtonen hier niet terug naar hun paradijs. Hier hebben ze naar het schijnt alleen maar last van discriminatie, geen gelijke kansen, racisme en wat er nog allemaal op deze sukkelaars afgevuurd wordt. Dus juist waarom niet de grote poort nemen.

Kunnen ze tevens hun vriendjes, dus 'u' bazil en andere nestbevuilers mee nemen en met een schopke en een emmerke laten spelen in de paradijselijke zandbak. En kunt u daar tevreden en gelukkig samen werken aan uw 'multicul'.

Wat betreft dan die 870.000 en alle andere deftige, fatsoenlijk, eerlijke 'MENSEN', gaan dan terug opgelucht gebruik kunnen maken van de straten, openbaar vervoer en gerust en vrij eindelijk gebruik kunnen maken van de vrije meningsuiting in een 'ECHTE' democratie.

Wat denkte 'bazil' zonneolie en hop naar de zandbak, of liever nog wat pogingen ondernemen om 'MENSEN' te treiteren met uw idiote (s)linkse zever in navolging van de andere (s)linkse debielen die hier op dit forum rondkruipen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be