Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
|
Discussietools |
20 maart 2017, 09:48 | #881 |
Secretaris-Generaal VN
|
Het kraken van panden dient, bij wet, zwaar verboden te worden met strenge straffen eraan gekoppeld en uitzetten mochten het 'Paard van Troje' menners geweest zijn.
Op het Juridisch forum valt daar ook al wel eens iets over te lezen. Er zijn zelfs situaties bij (niet het kraken van panden alleen) die best gieren zijn. Wat was mijn inlog daar ook alweer???? Vergeten ... dementie ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 maart 2017 om 09:50. |
25 maart 2017, 21:39 | #882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Welke sossenburgemeester heeft nu gelijk ?
Wat is dat nu eigenlijk voor een juridische soep ?
Of zit die in Brugge daar in alle stilte alle wetten en rechten van illegale krakers, afkomstig uit Calais, met de voeten te treden ? Is Landuyt een DJ Jos ? titel: Krakers in leegstaande gebouwen? Zo lossen ze dat hier op link: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170324_02797991 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
25 maart 2017, 22:50 | #883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
26 maart 2017, 01:17 | #884 |
Secretaris-Generaal VN
|
De rechten van krakers bestaan nog steeds.
Maar waar een wil is, is een weg. In Brugge is er de wil. In Gent niet.
26 maart 2017, 10:02 | #885 |
Secretaris-Generaal VN
|
For the record. In Brugge duurt het langer eer krakers ontzet worden dan in Gent. Get your facts straight.
Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
26 maart 2017, 10:16 | #886 |
Secretaris-Generaal VN
|
Bron?
26 maart 2017, 11:02 | #887 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind nog altijd geen afdoende uitleg hoe het komt dat Brugge wel iets kan, en de rest van Vlaanderen blijkbaar niet.
Is Landuyt nu al of niet een DJ Jos ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
26 maart 2017, 20:32 | #888 |
Secretaris-Generaal VN
|
26 maart 2017, 20:34 | #889 |
Secretaris-Generaal VN
|
Wat in Brugge kan kan ook in Gent. Bij Brugge duurt het zelfs langer eer er effectieve actie ondernomen werd.
9 april 2017, 09:18 | #890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Je zal met je zuurverdiende centen maar een huis gekocht hebben, om welke reden dan ook ....
de brandverzekering heeft nu alle argumenten om het heel lang te trekken. Gekraakte woning in Gent vernield door brand http://www.standaard.be/cnt/dmf20170409_02824732 Citaat:
|
9 april 2017, 09:50 | #891 | |
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 april 2017 om 09:51. |
|