Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2006, 10:51   #921
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Net niet. Als alles echt in elkaar was gestoken, dan waren er een paar zaken die al meteen anders geweest waren. Gewoon al omdat ze nu voor problemen zorgen. Niks intelligent design, unintelligent design voor het grootste deel. En dus gewoon evolutie.
Uw geloof dus.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 10:52   #922
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
O jawel! lees bovenstaande door mij geplaatste boek.

Het (de evolutie) is een enigszins versluierde vorm van een doctrine in
de vrijmetselaarij.
Als je DAT doorhebt, dan even doorlinken naar de NWO thread.

Nuff said

Pin d'Ar


Nou, en overtuig mij dan eens van het feit dat allerlei religieuze koepelorganisaties dergelijke "intelligent design" ideetjes NIET nodig zouden hebben. Ik begrijp trouwens niet wat religieuzen tegen Evolutieleer hebben. Is dat niet net veel mooier dan het afgewerkte product concept? God schept een wereld die zichzelf ontwikkelt. Iets wat perfect in elkaar zit volgens onveranderlijke wetten. En toch vol chaos zit binnen de lijntjes van die wetten.
Maar nee, God moet per sé een saaie sukkel zijn die legomannetjes produceert. En dan doet hij het nog niet eens tegoei.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.

Laatst gewijzigd door Griffin : 3 oktober 2006 om 10:54.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 10:53   #923
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Uw geloof dus.
Klein verschil met een Kerk is dat ik vrij kies wat ik geloof en wat niet. Dat ik geen "leiders" nodig heb die beweren rechtstreeks in contact met God te staan om mij te vertellen wat ik moet geloven en doen.

Spijtig dat ze onder andere hun bewering dat de Aarde plat is als een pannenkoek hebben moeten inslikken. Niet waar?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.

Laatst gewijzigd door Griffin : 3 oktober 2006 om 10:56.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 11:00   #924
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
O ja, ik zie trouwens geen enkele reden waarom wetenschappers de evolutietheorie zouden moeten verzinnen. De redenen waarom gelovigen het creationisme nodig hebben, zijn echter wel duidelijk. Gelovigen, en vooral instituten die de gelovigen bundelen en wetten en geboden proberen op te leggen hebben fabeltjes nodig die hun volgelingen klakkeloos geloven.
Er is een goeie reden: is er geen god dan doe ik wat ik maar wens. Die god zit veel mensen in de weg.

Let op ik zeg niet dat godsdienst zo iets goed is.veelal het tegendeel. Maar het is niet omdat mensen godsdienst misbruiken, zoals ze veel dingen misbruiken, de natuur bijvoorbeeld ook, dat er daarom geen god is.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 11:01   #925
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht


Nou, en overtuig mij dan eens van het feit dat allerlei religieuze koepelorganisaties dergelijke "intelligent design" ideetjes NIET nodig zouden hebben. Ik begrijp trouwens niet wat religieuzen tegen Evolutieleer hebben. Is dat niet net veel mooier dan het afgewerkte product concept? God schept een wereld die zichzelf ontwikkelt. Iets wat perfect in elkaar zit volgens onveranderlijke wetten. En toch vol chaos zit binnen de lijntjes van die wetten.
Maar nee, God moet per sé een saaie sukkel zijn die legomannetjes produceert. En dan doet hij het nog niet eens tegoei.
je begrijt me hier duidelijk niet kom er nog op terug


Pin d' Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 11:05   #926
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Klein verschil met een Kerk is dat ik vrij kies wat ik geloof en wat niet. Dat ik geen "leiders" nodig heb die beweren rechtstreeks in contact met God te staan om mij te vertellen wat ik moet geloven en doen.

Spijtig dat ze onder andere hun bewering dat de Aarde plat is als een pannenkoek hebben moeten inslikken. Niet waar?
Vrij kiezen? Evolutieleer word er gewoon in gepompt zoals veel godsdiensten dat doen.

Dat men dacht dat de aarde plat is is een mythe. Men heeft altijd geweten dat de aarde rond is en zeker de RKK.

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 3 oktober 2006 om 11:05.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 11:08   #927
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Er is een goeie reden: is er geen god dan doe ik wat ik maar wens. Die god zit veel mensen in de weg.

Let op ik zeg niet dat godsdienst zo iets goed is.veelal het tegendeel. Maar het is niet omdat mensen godsdienst misbruiken, zoals ze veel dingen misbruiken, de natuur bijvoorbeeld ook, dat er daarom geen god is.
Ik zeg niet dat je zomaar mag doen wat je wil omdat er geen God is. Ik zeg dat ik geen God nodig heb om te weten wat "goed" of "slecht" is. Ik ben er van overtuigd dat het maken van verschillende Goden alleen maar tot verdeeldheid en "slechtheid" leidt. En ik beweer ook dat Godsdiensten hun scheppingsverhalen fundamenteel NODIG hebben. Zonder die verhalen hebben ze geen bestaansrecht, hebben hun leiders geen enkele goddelijke macht waar ze zich op kunnen beroepen. En kunnen ze die macht ook niet misbruiken.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 11:12   #928
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Vrij kiezen? Evolutieleer word er gewoon in gepompt zoals veel godsdiensten dat doen.

Dat men dacht dat de aarde plat is is een mythe. Men heeft altijd geweten dat de aarde rond is en zeker de RKK.
Evolutieleer is geen geloof, het zegt niet wat er exact gebeurd is. Het is een theorie, de meest plausibele tot nu toe. Het is een gevolg van vaststellingen, wetenschappelijk bewezen feiten. Het is een gereconstrueerd verhaal, en de verklaringen die uit die theorie komen zijn nog altijd makkelijker aan te nemen dan een deus ex machina die uit het niks wezens schept met allerlei gebreken, wezens die niet alleen variaties op elkaar zijn, maar waarvan er ook nog eens geen twee gelijke zijn per soort. Wezens die zich voortplanten met fouten, die muteren en evolueren.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 12:01   #929
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Persoonlijk geloof ik niet in die miljoenen jaren, dit is er bij de evolutieleer alleen maar bijgekomen om hun theorie te ondersteunen, maar daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.

Mount St-Helens heeft bewezen dat er geen miljoenen jaren voor nodig zijn om aardlagen te doen ontstaan.

Alleen een katastrofe zoals de zondvloed kan de massa's fossielen verklaren in de aardlagen.
Ook denk ik niet dat de dino's zolang geleden zijn uitgestorven. Daarvoor zijn er te veel aanwijzingen dat de mens dino's moeten gekend hebben.
Zie hier rotstekeningen:
http://s8int.com/dinolit1.html

Als je eens de tekens in de chinese horoscoop bekijkt, het zijn allemaal dieren die er vandaag nog zijn uitgenomen de draak. Zegt genoeg.
De tijdschema's van het Creationisme ken ik nog maar recent en moet ik nog een beetje bestuderen .
Dat de evolutietheorie als los zand aan elkaar hangt weet ik echter al 10 jaar .
De evolutietheologen zeggen zelf dat de huidige zoogdieren zo'n 40 miljoen jaar bestaan en de vogels zelfs 60 miljoen jaar , van evolutie gesproken . Dat er vandaag de dag nog mensen zijn die in zoiets verachterd geloven ?
En dan maar zeggen dat de Islam een achterlijke kultuur is .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 3 oktober 2006 om 12:02.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 12:46   #930
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

T' is anders echt wel de moeite om de sites over evolutie van de liberales er eens op na te lezen .
Dat zijn zo van die ideen die opborrelen in de vrijzinnige loges .
Eén van de medeauteurs van die sites is trouwens Dirk Verhofstadt , inderdaad , broer van de dorpsgek van Belgie .
Hier komt , be awared :
http://www.liberales.be/cgv-bin/show...tingintervieuw
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:04   #931
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
T' is anders echt wel de moeite om de sites over evolutie van de liberales er eens op na te lezen .
Dat zijn zo van die ideen die opborrelen in de vrijzinnige loges .
Eén van de medeauteurs van die sites is trouwens Dirk Verhofstadt , inderdaad , broer van de dorpsgek van Belgie .
Hier komt , be awared :
www.liberales.be/cgv-bin/showframe.pl?intervieuw&melchtingintervieuw
Citaat:
404 Pagina niet gevonden
De pagina die u zoekt is verwijderd, is van naam veranderd of is tijdelijk onbeschikbaar. Kijk aub de spelling van het adres na.

God straft onmiddellijk.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:17   #932
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hopeloos.
Idd, alleen hopeloze mensen laten zich vangen door dergelijke praktijken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het gaat wel degelijk over 98,7 % dna overeenkomst , en dat is een bewijs ?
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:19   #933
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
Dat de evolutietheorie als los zand aan elkaar hangt weet ik echter al 10 jaar .
Onze Kaffer was blijkbaar al visionair als spermatozoïde.

Het toppunt van intelligent design...
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:20   #934
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Onze Kaffer was blijkbaar al visionair als spermatozoïde.

Het toppunt van intelligent design...
Hij kan zich moeilijk inbeelden dat iets langer kan duren dan hijzelf leeft.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:23   #935
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Argusx43
Persoonlijk geloof ik niet in die miljoenen jaren, dit is er bij de evolutieleer alleen maar bijgekomen om hun theorie te ondersteunen, maar daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.

Mount St-Helens heeft bewezen dat er geen miljoenen jaren voor nodig zijn om aardlagen te doen ontstaan.

Alleen een katastrofe zoals de zondvloed kan de massa's fossielen verklaren in de aardlagen.
Ook denk ik niet dat de dino's zolang geleden zijn uitgestorven. Daarvoor zijn er te veel aanwijzingen dat de mens dino's moeten gekend hebben.
Zie hier rotstekeningen:
http://s8int.com/dinolit1.html

Als je eens de tekens in de chinese horoscoop bekijkt, het zijn allemaal dieren die er vandaag nog zijn uitgenomen de draak. Zegt genoeg.
Citaat:
Toch jammer dat die site geen enkel objectief bewijs levert, het gaat allemaal om 'artefacten'. Artefacten, ken je de betekenis van dat woord...

Over de zgn 'ica' stones:

http://skepdic.com/icastones.html
Lees toch gewoon die commentaar op de ica stones. Jullie met je los zand. Voel je je nu niet stom om in zoiets te lopen als een blind konijn met een lui oog, een IQ deficiet én mixomatose? Straks blijft er geen spaander meer heel van je zelfbeeld...

Laatst gewijzigd door genehunter : 3 oktober 2006 om 13:24.
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:46   #936
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Het is duidelijk voor iedereen die de feiten bestudeert dat de evolutiehteorie voorkomt uit de occulte doctrines die ook in de vrijmetselarij heersen. Darwin was net als zijn vader een vrijmetselaar en de occulte doctrine van dat de mens God moet worden zit vervat in de evolutieleer. Ook was Darwin racistisch ingestelt eveneals zijn vele soortgenoten die uit occulte genootschappen voortkwamen.

Darwins neef Galton, was voor Eugenics, iets dat ook Hitler niet ongemoeid liet.


Citaat:
Integral to Aldous' Brave New World is the practice of eugenics, which is closely aligned with Darwinism. Eugenics finds its origins with Darwin's cousin, Sir Francis Galton. Galton first introduced the concept of eugenics in Hereditary Genius, a racist polemic advocating a system of selective breeding for the purposes of providing 'more suitable races or strains of blood a better chance of prevailing over the less suitable' (Galton, 24). In truth, Galton was not the originator of this concept. Sordid traditions of selective breeding and inbreeding had long been practiced by the ruling class to maintain the 'genetic purity' of their future stock. Galton merely assigned this tradition the appellation of 'eugenics' and popularized it as a legitimate science.
In fact, this very same tradition was practiced by Darwin himself. In hopes of maintaining the 'genetic superiority' of his bloodline, Darwin married the youngest granddaughter of his maternal father. Researcher Ian Taylor reveals the results of this inbreeding project:
“Darwin's idea of inbreeding to produce superior stock can be seen to be a complete disaster in the case of his own ten children. Of the ten, one girl, Mary, died shortly after birth; another girl, Anne, died at the age of ten years; his eldest daughter, Henrietta, had a serious and prolonged breakdown at fifteen in 1859. Three of his six sons suffered such frequent illness that Darwin regarded them as semi-invalids while his last son, Charles Jr., was born mentally retarded and died in 1858, nineteen months after birth.” (Taylor, 127)
De broer van Aldous Huxley (die met Brave New World zijn versie van de NWO schreef), Julian Huxley, was hoofd van UNESCO in de jaren 50 en borduurt voort op dezeflde plannen van de elite waarin Darwin en zijn kornuiten ook hun gading in vonden.

Kijk wat Huxley zei:
Citaat:
“Thus even though it is quite true that any radical eugenic policy will be for many years politically and psychologically impossible, it will be important for UNESCO to see that the eugenic problem is examined with the greatest care, and that the public mind is informed of the issues at stake so that much that now is unthinkable may at least become thinkable.”
Gekken zijn het.

__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:51   #937
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Ik heb het eindelijk door!

De evolutietheorie is vals omdat Darwin's neef iets voorstond wat Hitler niet ongemoeid liet!

Jongens toch.

In plaats van conspirationistische zever te posten, falsificeer toch gewoon op een ernstige controleerbare wijze één of andere kernbewering uit de evolutietheorie.
Doe het, en ik ben zeker dat zelfs genehunter de theorie overboord gooit (sorry genehunter, dat ik zo vermetel ben even in jouw naam te spreken).
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:53   #938
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
De broer van Aldous Huxley (die met Brave New World zijn versie van de NWO schreef), Julian Huxley, was hoofd van UNESCO in de jaren 50 en borduurt voort op dezeflde plannen van de elite waarin Darwin en zijn kornuiten ook hun gading in vonden.
Oew, ja, en jij bent de uitverkoren plebyer, de nitwit op de boerenknol die het allemaal veel beter weet want jij hebt NIET gestudeerd. Je weet alles uit 100% waarachtige pulp literatuur, en dat is veeeeeeeel meer waard dan de stoffige bibliotheken waarin een poging wordt gedaan de wetenschap te vervatten.

Laatst gewijzigd door genehunter : 3 oktober 2006 om 13:55.
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:58   #939
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik heb het eindelijk door!

De evolutietheorie is vals omdat Darwin's neef iets voorstond wat Hitler niet ongemoeid liet!
Wat een onnozele conclusie. Ik zeg dat toch niet.

Citaat:
In plaats van conspirationistische zever te posten, falsificeer toch gewoon op een ernstige controleerbare wijze één of andere kernbewering uit de evolutietheorie.
Het is geen zever, ik heb alleen feiten gequote.

En de evolutietheorie falsificeren is onmogelijk. Het is zodanig vaag, doet zodanig weinig concrete uitspraken dat het niet te toetsen is. Ik heb nog geen enkele exacte uitleg gezien hoe een complex organisme kan onstaan door evolutie.

De exacte wetenschappers beroepen zich op een evolutietheorie dat allesbehalve exact is.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2006, 13:59   #940
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Oew, ja, en jij bent de uitverkoren plebyer, de nitwit op de boerenknol die het allemaal veel beter weet want jij hebt NIET gestudeerd. Je weet alles uit 100% waarachtige pulp literatuur, en dat is veeeeeeeel meer waard dan de stoffige bibliotheken waarin een poging wordt gedaan de wetenschap te vervatten.
Allemaal gelul, ad-hominem aanvallen en flauwe autoriteitsargumenten.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be