Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 7 september 2006, 07:27   #81
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Typisch Belgisch, niet?

Dan zijde ineens goe geïntegreerd hé... ?
Herr Flick is offline  
Oud 7 september 2006, 15:47   #82
Chrilord
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 april 2005
Berichten: 389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Kijk he vriend: Als je niet kunt lezen wat al die gasten van het VB allemaal als postjes en mandaatjes hebben: volg dan een inburgeringscursus voor zotte eigen volk geflipten.
Maar iemand die mensen aanzet om zichzelf op te blazen omdat ze zo vriendelijk zijn om het te hebben over hun geloof, daar heb ik zo mijn idee over.
De mensen die nu nog niet door hebben op dit forum in welk fraai gezelschap van ondercrapuul zij rondkruipen, die hebben geen ogen, geen verstand of geen hart.
Moest dit een café zijn of een straat dan liet ik stante pede een ambulance aanrukken om een stuk zot zoals jij onmiddellijk te laten verzorgen.
Mag ik je aub vragen om je stomme berichtjes op te schrijven en op je wc te hangen?
Altijd hetzelfde:rood links mag brullen,verwijten,dreigen,uitdagen,vernederen,haat zaaien enz.daar zijn ze dan ook zeer goed in,maar trap niet op hun teentjes hé,dan zijde rijp voor den ambulance,pillekes pakken enz.Dat komt allemaal rechtstreeks uit het rode boekje van Mao!!
__________________
ChRiLoRd
Chrilord is offline  
Oud 7 september 2006, 16:18   #83
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord Bekijk bericht
Altijd hetzelfde:rood links mag brullen,verwijten,dreigen,uitdagen,vernederen,haat zaaien enz.daar zijn ze dan ook zeer goed in,maar trap niet op hun teentjes hé,dan zijde rijp voor den ambulance,pillekes pakken enz.Dat komt allemaal rechtstreeks uit het rode boekje van Mao!!
Jouw suggestie aan iemand die zegde, heel vriendelijk, islamiet te zijn, dat hij zich dan maar moest opblazen is erover.
En nu de veronglijkte uithangen is laf.
ericferemans is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be