Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2007, 16:22   #81
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Nee dat is zo, zolang er landen, grenzen, verschillende soorten/volkeren bestaan is dat zo.
Voor mij hoeven grenzen niet, en het zijn de machthebbers en religieuze leiders die verdeeldheid zaaien waardoor wij spreken over "verschillende" en "soorten", wel ik denk niet zo, en weet ook dat wel dat ik met deze mening hier vrijwel alleen sta, maar dat stoort mij niet in het minst.Binnenkort ga ik voor 3 maand naar Thailand en voel me daar net zo thuis als hier. Ik betracht deze mensen niet als "verschillend" of van een andere "soort".
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:26   #82
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Voor mij hoeven grenzen niet, en het zijn de machthebbers en religieuze leiders die verdeeldheid zaaien waardoor wij spreken over "verschillende" en "soorten", wel ik denk niet zo, en weet ook dat wel dat ik met deze mening hier vrijwel alleen sta, maar dat stoort mij niet in het minst.Binnenkort ga ik voor 3 maand naar Thailand en voel me daar net zo thuis als hier. Ik betracht deze mensen niet als "verschillend" of van een andere "soort".
Landen hebben verschillen, als het geen sociale zijn dan zijn het zeker economische, men moet nu eenmaal verschillen maken of anders loopt deze wereld in de soep... Je kan natuurlijk ook een anarchist zijn.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:32   #83
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Veralgemenen is nodig om structuur te creeëren.
De structuur van eenheidsworst?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:33   #84
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De structuur van eenheidsworst?
Chorizo verschilt structureel van Ardense worst, ookal lijken deze sterk op elkaar.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 16:40   #85
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Wanneer men het heeft over groepen, moet men veralgemenen, net zoals men dit doet bij de statistische mechanica.
1. men moet niet
2. beter stoppen met groepsdenken: dat helpt
3. statistische mechanica?:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Statist...thermodynamica
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Statistische thermodynamica

In de statistische thermodynamica (ook wel statistische mechanica genoemd), worden de fysische eigenschappen van stoffen berekend als een gewogen gemiddelde. Hiermee wordt bedoeld dat aan iedere toestand van een molecuul of een cluster van moleculen een bepaalde waarschijnlijkheid (weegfactor) wordt toegekend en dat hiermee een gemiddelde wordt berekend.
De statistische mechanica omvat een wiskundige beschrijving met de methoden uit de waarschijnlijkheidstheorie van het macroscopische gedrag van een uit vele deeltjes bestaand systeem, waarvan de nauwkeurige beschrijving van de toestandsverandering van elk deeltje afzonderlijk onbelangrijk is. Moleculen met een van de modale snelheid afwijkende waarde komen minder voor naarmate ze verder afwijken van die modale snelheid.
De waarschijnlijkste waarde van macroscopische parameters als druk en Temperatuur bij een gegeven totale energie kunnen berekend worden uit statistische beschouwingen. Dit is tenminste het geval als de de energie tussen moleculen kan worden overgedragen. In een gas met veel moleculen vindt de overdracht van kinetische energie plaats op het moment dat de moleculen tegen elkaar botsen.
In de statistische thermodynamica wordt de weegfactor de Boltzmannconstante genoemd, omdat Ludwig Boltzmann de grondlegger is van deze wetenschap.
Een eigenschap, die men, uitgaande van eigenschappen van individuele moleculen (bijv. volkomen elastisch boten, geen interne structuur die energie kan opnemen) op basis van de statistische thermodynamica kan berekenen, is bijvoorbeeld de warmtecapaciteit van een ideaal gas of van een kristal. De berekening van fysische eigenschappen van reële gassen en vloeistoffen op basis van de statistische thermodynamica wordt bemoeilijkt door de complexiteit van de moleculen en hun onderlinge interacties. In dat geval kost het berekenen van de waarschijnlijkheiden van microtoestanden en van bijbehorende macroscopische grootheden d.m.v. simulatie van de chaotische beweging van een voldoende groot aantal deeltjes, veel computerkracht en tijd.
Zo heeft het bijna een eeuw geduurd voordat de eerste 8 viriaalcoëfficiënten voor een vereenvoudigd model voor reële gasmoleculen, d.w.z. harde bollen, zijn berekend.
Ik denk dat dat beter niet toegepast wordt op mensen: "gewogen gemiddelde" impliceert een weging, dus moeilijk verenigbaar met democratie....

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 oktober 2007 om 16:46.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 17:03   #86
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Landen hebben verschillen, als het geen sociale zijn dan zijn het zeker economische, men moet nu eenmaal verschillen maken of anders loopt deze wereld in de soep... Je kan natuurlijk ook een anarchist zijn.
DE wereld hoeft niet in de soep te lopen, er is nu reeds de globale economie en het internet, zo waarom geen globale politiek?Te veel mensen willen carriere maken in de politiek en daarom zie je ook steeds meer fragmentatie,hoewel we in Europa leven.Culturele eigenheid behoud men ook zonder grenzen.Net als religie zijn grenzen immer een belangrijke oorzaak van oorlogen en conflicten geweest.Nog steeds hoort men machtshebbers bakkeleien over welk stuk land mogelijk van hun is, terwijl de mens centraal zou moeten staan.Op dit punt staan we helaas nog niet verder,dan enige duizenden jaren geleden.
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 17:07   #87
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
DE wereld hoeft niet in de soep te lopen, er is nu reeds de globale economie en het internet, zo waarom geen globale politiek?Te veel mensen willen carriere maken in de politiek en daarom zie je ook steeds meer fragmentatie,hoewel we in Europa leven.Culturele eigenheid behoud men ook zonder grenzen.Net als religie zijn grenzen immer een belangrijke oorzaak van oorlogen en conflicten geweest.Nog steeds hoort men machtshebbers bakkeleien over welk stuk land mogelijk van hun is, terwijl de mens centraal zou moeten staan.Op dit punt staan we helaas nog niet verder,dan enige duizenden jaren geleden.
Globale economie gericht vanuit elk land.
Waarom zou fragementatie slecht zijn? Omdat er meer Politiekers komen?? Slechte verklaring aangezien het opdoeken van België, en het splitsen in twee landen uiteindelijk veel politiekers hun baan zal kosten!
Culturele eigenheid behoudt men niet zonder grenzen, of alleszins veel moeilijker, de wet van de sterkste zal altijd heersen.
Wil je het probleem van de grenstwisten doen verdwijnen? En daardoor de hele wereld door één man laten leiden, en jij denkt dat dat beter zal aflopen!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 19 oktober 2007 om 17:07.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 17:27   #88
present_1957
Partijlid
 
present_1957's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2007
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Globale economie gericht vanuit elk land.
Waarom zou fragementatie slecht zijn? Omdat er meer Politiekers komen?? Slechte verklaring aangezien het opdoeken van België, en het splitsen in twee landen uiteindelijk veel politiekers hun baan zal kosten!
Culturele eigenheid behoudt men niet zonder grenzen, of alleszins veel moeilijker, de wet van de sterkste zal altijd heersen.
Wil je het probleem van de grenstwisten doen verdwijnen? En daardoor de hele wereld door één man laten leiden, en jij denkt dat dat beter zal aflopen!
Dan is het wachten op de volgende onnozelaar die vind dat Limburg nu ook maar eens onafhankelijk moet zijn naar(hertogdom) Luxemburgs voorbeeld.Ik heb nog niet nagedacht om eerlijk te zijn hoe een wereld zonder grenzen er uit kan zien en hoe je die bestuurt.Dit is heel complexe materie. Natuurlijk wil ik geen wereld die op dictatoriale leest geschoeid is,maar globale politiek moet mogelijk zijn en net zoals in de globale economie ook met meerdere spelers. De globale economie is niet landgebonden.Ze vertrekt uiteraard op diverse plaatsen,maar die spelen op zich geen enkele rol,want het zijn de potentiële markten die belangrijk zijn, en locaties waar men eventueel goedkoop produceert,maar hun speelplaats is de planeet.Sommige politiekers zullen hun baan verliezen wegens overbodig en anderen zullen zichzelf weer opnieuw uitvinden,maar of dat er dan minder zullen zijn betwijfel ik ten zeerste.
present_1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 17:36   #89
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
Dan is het wachten op de volgende onnozelaar die vind dat Limburg nu ook maar eens onafhankelijk moet zijn naar(hertogdom) Luxemburgs voorbeeld.Ik heb nog niet nagedacht om eerlijk te zijn hoe een wereld zonder grenzen er uit kan zien en hoe je die bestuurt.Dit is heel complexe materie. Natuurlijk wil ik geen wereld die op dictatoriale leest geschoeid is,maar globale politiek moet mogelijk zijn en net zoals in de globale economie ook met meerdere spelers. De globale economie is niet landgebonden.Ze vertrekt uiteraard op diverse plaatsen,maar die spelen op zich geen enkele rol,want het zijn de potentiële markten die belangrijk zijn, en locaties waar men eventueel goedkoop produceert,maar hun speelplaats is de planeet.Sommige politiekers zullen hun baan verliezen wegens overbodig en anderen zullen zichzelf weer opnieuw uitvinden,maar of dat er dan minder zullen zijn betwijfel ik ten zeerste.
Als je weet hoeveel politiekers we nu hebben dan weet je dan kan het gewoon niet anders dan dat er minder politiekers zullen zijn, of ze zouden in het unitaire Wallonië opeens iets van 15.000 stemmen per zetel moeten invoeren, zo kan je de zaken ook manipuleren natuurlijk.
Een globale politiek gebeurt al maar een eenheidsstaat is voorlopig nog verre toekomst en nu ook nog heel onrealistisch.
De globale economie is wel gebonden aan landen, denk maar aan boycotten enzo. Jij wilt één groot probleem oplossen maar er zo ook één miljoen kleine bij te krijgen...
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 19:22   #90
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Statistische mechanica is goed toepasbaar op mensen. Ookal zitten er in een groep goede mensen tussen, de handelingen van een groep blijven een gewogen gemiddelde van deze groep.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 19:27   #91
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Wat je zegt is jammergenoeg waar. Eén lichtpuntje, er is mogelijk beterschap ivm de dedovsjtsjina aangezien de dienstplicht van 2008 wordt verminderd tot één jaar.
Niet per se een lichtpuntje. De dedovschina ontstond, tenminste dat zeggen ze, toen men overging van een 3-jarige naar een 2-jarige dienstplicht.
De 3-jaartjes gingen toen het leven van de 2-jaartjes zuur maken om het te compenseren. Net zoals alle slechte dingen is dit traditie geworden.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 18:37   #92
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Het moet voorkomen worden,liefst door een verrassingsaanval die iran onthooft.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 20:51   #93
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zou er een as Moskou-Teheran in de maak zijn? Laat ons hopen .

Hoe meer landen er samenwerken tegen de zionistische criminelen hoe beter.
Moet men zeker niet hopen.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 20:52   #94
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
De Turken behalen al duizenden jaren militaire overwinningen tegen grote wereldmachten.
- China
- Het Westromeinse rijk (onder Attila de Hun)
- Het Oostromeinse rijk (Attila de Hun en 7 eeuwen later door de Seljuk Turken)
- Rusland
- Duitsland (de gouden horde van Kubilai Khan had een Duits leger van de boden gevaagd. Kubilai Khan was een mongool maar de gouden horde bestond voor 75% uit Tatar Turken)
- Perzie
- Het Britse rijk (1e wereldoorlog in de Dardanellen, de Turken hadden de veldslag gewonnen maar de grote oorlog verloren)
- Frankrijk (Napoleon was in Egypte verslagen)

De Turken hebben natuurlijk ook verliezen geleden. Het valt echter niet te ontkennen dat de Turken een grote militaire geschiedenis hebben.
ZEER chauvinistische uiteenzetting.Historisch onjuist.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 20:54   #95
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Iran wordt aangevallen, en Noord-Korea wordt met rust gelaten. Zal wel toeval zijn dat Noord-Korea geen grote oliestaat is en zijn olie niet binnenkort in euro's wil gaan verhandelen zeker...
Mijnheer is zeker een beetje conspirationist.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 20:54   #96
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kilgore Bekijk bericht
ZEER chauvinistische uiteenzetting.Historisch onjuist.

Inderdaad, Geschiedenis geven ze precies niet meer tegenwoordig.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2007, 21:53   #97
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
De Turken behalen al duizenden jaren militaire overwinningen tegen grote wereldmachten.
We zullen zien.

Citaat:
- China
Niets van gevonden. ik vind het echt absurd.

Citaat:
- Het Westromeinse rijk (onder Attila de Hun)
Flavius Aetius heeft Attla tegengehouden. De grootste bondgenoten van Attila waren de Gepiden en Ostrogoten. Deze waren germaanse stammen.

Citaat:
- Het Oostromeinse rijk (Attila de Hun en 7 eeuwen later door de Seljuk Turken)
Atilla de hun heeft een paar invallen gedaan in de balkan maar deze waren niet te zeggen noemenswaardig.

Seljuk Turken hebben van de byzantijnen gewonnen toen het byzantijnse rijk in verval was en niets meer voorstelde.

Ps, waar moet ik de Turken vinden bij Attila de Hun? Dichter dan de Alanen (Een volk van Iran dat met de hunnen meevocht) kom ik niet.

Citaat:
- Rusland
Het zijn de Russen die de Turken (Ottomanen ) een pak rammel gaven.
Citaat:
- Duitsland (de gouden horde van Kubilai Khan had een Duits leger van de boden gevaagd. Kubilai Khan was een mongool maar de gouden horde bestond voor 75% uit Tatar Turken)
U bedoeld Kublai khan en was een Chinze heerser van mongools afkomst. Maar deze heet nooit in Europa gezeten. Het Rijk van de Gouden Horde lag bestreek delen van het huidige Rusland en Oekraïne. De stichter was een Khan mmar niet Kublai khan

Citaat:
- Perzie
Waren geen turken (Perzië werd reeds in de 7de eeuw een kalifaat. Het huidige Turkije was toen nog in Byzantijnse handen.)

Citaat:
- Het Britse rijk (1e wereldoorlog in de Dardanellen, de Turken hadden de veldslag gewonnen maar de grote oorlog verloren)
Een veldslag in de 1ste Wereldoorlog, hoe speciaal.

Citaat:
-Frankrijk (Napoleon was in Egypte verslagen)
Napoleon werd door de Britten verslagen in Egypte en dit grotendeels dankzij Admiraal Nelson.

Citaat:
De Turken hebben natuurlijk ook verliezen geleden. Het valt echter niet te ontkennen dat de Turken een grote militaire geschiedenis hebben.
Vandaar hun o zo grote overwinningen op de Koerden.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 06:08   #98
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Iran noch Noord-Korea met kernwapens uiteraard. Het grootste gevaar blijft mijns inziens Pakistan. De dag dat generaal Musharaf daar wordt verdreven door de fundamentalistische moslims, schaf ik me een atoomschuilkelder aan.
Defaitist.Die dag mogen de pakistani's schuilkelders graven.Offensief denken is de boodschap.
Er is overigens ook het rakettenschild.

Laatst gewijzigd door kilgore : 21 oktober 2007 om 06:10.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 06:12   #99
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 Bekijk bericht
wat stelt jou boven de Iraniers? Bush is een gevaarlijke gek,die ik al evenmin kernaarsenaal zou toevertrouwen.De pretentie van het Westen om boven alles en iedereen te staan moet maar eens ophouden.De ellende in de wereld is voor een groot deel toe te schrijven aan de ongebreidelde pretentie van het Westen.De uitbuiting van de derde wereld is slechts een facet. De enige reden waarom te US dit niet wil, omdat Iran dan onaangrijpbaar zou zijn,daarmee willen ze het graag nu doen terwijl het nog kan.Als jij het vooruitzicht op een derde wereldoorlog zo fijn zou vinden, bezoek dan eerst eens Auschwitz, want dat is ook een gezicht van wat oorlog betekent
Mijnheer is de typische linkse masochist die alles op het eigen volk steekt en daarbij ook nog eens de geschiedenis verkracht;Mijneer is ook blind aan het linkeroog.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 09:13   #100
Samsa
Gouverneur
 
Samsa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2006
Locatie: Oostende
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kilgore Bekijk bericht
Mijnheer is de typische linkse masochist die alles op het eigen volk steekt en daarbij ook nog eens de geschiedenis verkracht;Mijneer is ook blind aan het linkeroog.
't is nu ook niet alsof de moslims, afrikanen enz een bloedige en wrede geschiedenis kennen, terwijl wij vredelievende europeanen en amerikanen niets anders doen dan ons verdedigen hé. de europese geschiedenis is evengoed doortrokken van bloed, wreedheid, obscurantisme, haat en tirannie.
en neen, we zijn niet aan het 'einde van de geschiedenis' gekomen, waarbij dat soort episodes voorgoed tot het verleden behoort en we voor eeuwig en drie dagen in een liberale -ahem- democratie gaan leven. dat is een lulverhaaltje dat ze u aangepraat hebben
__________________
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini
Samsa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be