Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 mei 2017, 20:24   #81
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb het nog al gezegd ik heb een miljoen keer meer respect voor een allochtoon die werkt en bijdraagt tot de economie dan een luie Vlaming die teert en neert op den dop of één of ander profitariaat.
De economie.
De heilige totemlul waar de burgerman aan zuigt tot hij scheel ziet.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 20:28   #82
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De economie.
De heilige totemlul waar de burgerman aan zuigt tot hij scheel ziet.
Lekker.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 20:31   #83
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Lekker.
Is dat lekker, een lul?

Rare jongens, die VLD'ers.

Philippe De Backer bijvoorbeeld.

Zijn hashtag: #helpenisnormaal
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 20:49   #84
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb het nog al gezegd ik heb een miljoen keer meer respect voor een allochtoon die werkt en bijdraagt tot de economie dan een luie Vlaming die teert en neert op den dop of één of ander profitariaat.
Dat zal uw "open en tolerante" ingesteldheid zijn, waar je regelmatig mee schermt, die nu spreekt.

Ik heb hier trouwens nog een post waar ik graag een reactie op krijg :

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1776
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:02   #85
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zijn er veel vreemdelingen die werken?
In mijn bedrijf zijn er althans vier onder andere omdat luie Vlamingen het vertikken om op vacatures af te komen. Alle chauffeurs van UPS, DHL, GLS etc die ik dagelijks zie zijn allochtonen. Mijn bakker is een Algerijn (alle uren van de dag warm brood), mijn coiffeur is een Marokkaan. Met mijn vrouw ga ik regelmatig de zaterdag naar de marché de l'abbatoir in Anderlecht, alle kraamhouders, en dat zijn er honderden, zijn bijna allemaal allochtonen. Ik lever aan distributiereuzen, de meeste namen die ik zie op de formulieren van verhandeling van de goederen zijn allochtoon. De aannemers die voor mij werken electriekers, metsers, plakkers , loodgieters, dakwerkers hebben bijna allen allochtonen in dienst.

Wakker schieten en rondkijken, ge loopt achter.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:09   #86
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In mijn bedrijf zijn er althans vier onder andere omdat luie Vlamingen het vertikken om op vacatures af te komen. Alle chauffeurs van UPS, DHL, GLS etc die ik dagelijks zie zijn allochtonen. Mijn bakker is een Algerijn (alle uren van de dag warm brood), mijn coiffeur is een Marokkaan. Met mijn vrouw ga ik regelmatig de zaterdag naar de marché de l'abbatoir in Anderlecht, alle kraamhouders, en dat zijn er honderden, zijn bijna allemaal allochtonen. Ik lever aan distributiereuzen, de meeste namen die ik zie op de formulieren van verhandeling van de goederen zijn allochtoon. De aannemers die voor mij werken electriekers, metsers, plakkers , loodgieters, dakwerkers hebben bijna allen allochtonen in dienst.
Autochtone kinderen moeten allemaal een micky mouse diploma (toegepaste psychologie, rechtspraktijk, pedagogie...) halen van hun ouders.

Slim gezien van het systeem.

Zo hebben ze zogezegd migranten nodig.

Want niemand wil die jobs nog doen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:10   #87
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In mijn bedrijf zijn er althans vier onder andere omdat luie Vlamingen het vertikken om op vacatures af te komen. Alle chauffeurs van UPS, DHL, GLS etc die ik dagelijks zie zijn allochtonen. Mijn bakker is een Algerijn (alle uren van de dag warm brood), mijn coiffeur is een Marokkaan. Met mijn vrouw ga ik regelmatig de zaterdag naar de marché de l'abbatoir in Anderlecht, alle kraamhouders, en dat zijn er honderden, zijn bijna allemaal allochtonen. Ik lever aan distributiereuzen, de meeste namen die ik zie op de formulieren van verhandeling van de goederen zijn allochtoon. De aannemers die voor mij werken electriekers, metsers, plakkers , loodgieters, dakwerkers hebben bijna allen allochtonen in dienst.

Wakker schieten en rondkijken, ge loopt achter.
In mijn buurt zie ik daar weinig of niks van. Ik ben wakker.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:12   #88
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Autochtone kinderen moeten allemaal een micky mouse diploma (toegepaste psychologie, rechtspraktijk, pedagogie...) halen van hun ouders.

Slim gezien van het systeem.

Zo hebben ze zogezegd migranten nodig.

Want niemand wil die jobs nog doen.
De betaling zal daar ook wel mee te maken hebben en het feit dat Vlamingen niet te lui zijn om te studeren.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:12   #89
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In mijn bedrijf zijn er althans vier onder andere omdat luie Vlamingen het vertikken om op vacatures af te komen. Alle chauffeurs van UPS, DHL, GLS etc die ik dagelijks zie zijn allochtonen. Mijn bakker is een Algerijn (alle uren van de dag warm brood), mijn coiffeur is een Marokkaan. Met mijn vrouw ga ik regelmatig de zaterdag naar de marché de l'abbatoir in Anderlecht, alle kraamhouders, en dat zijn er honderden, zijn bijna allemaal allochtonen. Ik lever aan distributiereuzen, de meeste namen die ik zie op de formulieren van verhandeling van de goederen zijn allochtoon. De aannemers die voor mij werken electriekers, metsers, plakkers , loodgieters, dakwerkers hebben bijna allen allochtonen in dienst.

Wakker schieten en rondkijken, ge loopt achter.
"Terwijl de werkloosheidscijfers in Vlaanderen maand na maand forse dalingen laten optekenen, blijft de werkloosheid voor sommige groepen onveranderd op een hoog niveau, met name voor allochtonen. Dat blijkt uit de werkloosheidscijfers die minister van Werk Philippe Muyters maandag heeft verspreid. "De allochtone werkloosheid blijft problematisch", erkent men bij Muyters."

http://trends.knack.be/economie/mens...al-796819.html
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:17   #90
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Autochtone kinderen moeten allemaal een micky mouse diploma (toegepaste psychologie, rechtspraktijk, pedagogie...) halen van hun ouders.

Slim gezien van het systeem.

Zo hebben ze zogezegd migranten nodig.

Want niemand wil die jobs nog doen.

Autochtone ouders zijn dus superieure domkoppen die zich in de luren laten leggen door 'het systeem'?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:39   #91
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
"Terwijl de werkloosheidscijfers in Vlaanderen maand na maand forse dalingen laten optekenen, blijft de werkloosheid voor sommige groepen onveranderd op een hoog niveau, met name voor allochtonen. Dat blijkt uit de werkloosheidscijfers die minister van Werk Philippe Muyters maandag heeft verspreid. "De allochtone werkloosheid blijft problematisch", erkent men bij Muyters."

http://trends.knack.be/economie/mens...al-796819.html
Ja maar ik zie hier veralgemeningen. Ik geloof niet in FN of Vlaams Blok oplossingen. Wel in een werk van lange adem waar scholing en integratie primeert. Politie met knuppels of het leger met tanks de gevoelige buurten insturen gaat niets oplossen. Sommige jongeren zijn trouwens al Fransen van de derde of vierde generatie (om bij Frankrijk te blijven). Dat zijn wel Fransen die je niet kan terugsturen. Men kan het gebrek aan opvolging of criminele tolerantie die decennia geduurd heeft niet in één nacht met tanks of matrakken stoppen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 mei 2017 om 21:40.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:41   #92
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Is dat lekker, een lul?

Rare jongens, die VLD'ers.

Philippe De Backer bijvoorbeeld.

Zijn hashtag: #helpenisnormaal
Jij hebt de economie tussen je benen hangen, Demper?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:42   #93
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De economie.
De heilige totemlul waar de burgerman aan zuigt tot hij scheel ziet.
Inderdaad. Goed gezien. Scherp geformuleerd.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:47   #94
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja maar ik zie hier veralgemeningen. Ik geloof niet in FN of Vlaams Blok oplossingen. Wel in een werk van lange adem waar scholing en integratie primeert. Politie met knuppels of het leger met tanks de gevoelige buurten insturen gaat niets oplossen. Sommige jongeren zijn trouwens al Fransen van de derde of vierde generatie (om bij Frankrijk te blijven). Dat zijn wel Fransen die je niet kan terugsturen. Men kan het gebrek aan opvolging of criminele tolerantie die decennia geduurd heeft niet in één nacht met tanks of matrakken stoppen.
Die "sommige jongeren"...
Zola verklaarde: "De mens is het resultaat van z'n opvoeding & van het milieu waarin hij leeft".
Welke opvoeding kregen die jongeren ?
In welk milieu leven ze nu ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:59   #95
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Die "sommige jongeren"...
Zola verklaarde: "De mens is het resultaat van z'n opvoeding & van het milieu waarin hij leeft".
Welke opvoeding kregen die jongeren ?
In welk milieu leven ze nu ?
Daarom zeg ik ook dat het een werk van lange adem is. 30-40 jaar geleden zou ik met mijn temperament ook gezegd hebben vlieg er in en matrak ze neer. Maar dat is geen oplossing, we zitten er mee en er moet aan gewerkt worden. Populistische "oplossingen" brengen juist stemmen op voor partijen die daar op teren maar daar stopt het. Breng een Le Pen aan de macht en Frankrijk staat in vuur en vlam, tenzij ze éénmaal aan de macht haar zakken vult zoals een traditionele partij.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 06:21   #96
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En die negers hebben zo'n 7000 jaar geleden ineens blauwe ogen en sluik blond haar gekregen.

Ja toch hé?


En op 5000 jaar tijd hebben die heel Noord-Europa bevolkt met miljoenen blonde, blauwogige mensen.
Ook al zijn blauwe ogen recessief en zou de eerste blauwogige die met een bruinogige soortgenoot paart weer bruinogige nakomelingen krijgen.
Toch hebben die Afrikanen dat gedaan.
Ja toch hé?

Dat zegt de officiële (((wetenschap))) toch hé.
7.000 jaar? Dat zijn Thuleander-jaren met een pak meer dagen dan 365, is het dat?
Choeke toch, de eerste sporen van homo sapiens hier in West-Europa, dat zijn sporen van zo'n 50.000 jaar geleden.

Nu ja, iedereen is het ermee eens dat een van de oudste Europese volkeren, de Basken, blauwe ogen en blond haar hebben, hé Thuleander?

__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 08:39   #97
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Daarom zeg ik ook dat het een werk van lange adem is. 30-40 jaar geleden zou ik met mijn temperament ook gezegd hebben vlieg er in en matrak ze neer. Maar dat is geen oplossing, we zitten er mee en er moet aan gewerkt worden. Populistische "oplossingen" brengen juist stemmen op voor partijen die daar op teren maar daar stopt het. Breng een Le Pen aan de macht en Frankrijk staat in vuur en vlam, tenzij ze éénmaal aan de macht haar zakken vult zoals een traditionele partij.
Men werkt al 40 jaar aan oplossingen, met gekend resultaat. De islam en zijn geneugten is een dagdagelijkse realiteit geworden en het gaat van kwaad naar erger. Neen, laat het maar eens in vuur en vlam staan, eens goed branden is de enige oplossing om het onkruid te verwijderen nu roundup niet meer gebruikt mag worden. Om achteraf met schone, propere aarde opnieuw ONZE welvaart te zaaien.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 11:45   #98
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Men werkt al 40 jaar aan oplossingen, met gekend resultaat. De islam en zijn geneugten is een dagdagelijkse realiteit geworden en het gaat van kwaad naar erger. Neen, laat het maar eens in vuur en vlam staan, eens goed branden is de enige oplossing om het onkruid te verwijderen nu roundup niet meer gebruikt mag worden. Om achteraf met schone, propere aarde opnieuw ONZE welvaart te zaaien.
Men werkt er geen 40 jaar aan, men heeft 40 jaar laten rotten. Er nu met de tanks invliegen zal niet helpen. Sarkozy ging er ook eens door gaan met de Karcher. De sociale controle en scholing moet veel beter opgevolgd en begeleid worden en straffen moeten uitgevoerd worden.

Het zou me verwonderen dat Macron een bulldozer zet op het ministère de l'intérieur of justitie daarvoor is hij te intelligent.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 11:50   #99
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Men werkt er geen 40 jaar aan, men heeft 40 jaar laten rotten. Er nu met de tanks invliegen zal niet helpen. Sarkozy ging er ook eens door gaan met de Karcher. De sociale controle en scholing moet veel beter opgevolgd en begeleid worden en straffen moeten uitgevoerd worden.

Het zou me verwonderen dat Macron een bulldozer zet op het ministère de l'intérieur of justitie daarvoor is hij te intelligent.
Wel ja, pomp er nog ettelijke miljarden in zoals de vorige jaren. Ondertussen is er in dit land geen geld om nog maar de infrastructuur te onderhouden of zieken/gehandicapten bij te staan. Voor wat hier komt aanwaaien is er echter wel op overschot.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 19:35   #100
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Er staan nog 1 miljard Afrikanen te wachten.

Citaat:
Trek er uw plan mee Macron.
P.S. Ik heb het er niet hoog mee op met de nieuwe Franse president.

Zoals u met zen allen al wel weet kan ik mij al wel eens zwaar vergissen maar juist dat vergissen is en blijft menselijk.
Macron
Geen woord rept ie van die niet gecontroleerde immigratie ook geen woord van de Islamiet - terrorist ,, weet je hij ziet het gewoon niet ..


en dat gewone volk vergeet zelfs de gruwel van de aanslagen ...


daar stoor ik mij wel aan,
aan die lamzakken van mensen.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 mei 2017 om 19:36.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be