Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 18 maart 2012, 01:28   #81
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
spreken wij dan over een jonge vrouw die haar pas geboren baby verstikte en werd vrijgelaten. Zijn wij beter dan die Marokkanen??
jullie zijn toch allemaal mee akkoord dat de moord van een pas geboren kind is erger dan verkrachten!? bovendien is die vrouw mentaal gezond verklaard, dit was zelfs geen bewusteloze moord niet, maar waarom steken wij dan een gewelddaad in "islamitische" land op islam nochtans in onze atheïstische land wordt een moord van een pas geboren baby niet bestraft.
Nee, ik ben daar helemaal niet mee akkoord,natuurlijk is het ook erg wanneer een vrouw haar baby vermoord, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan maar moet zwijgen over een 15 jarige, die uitgehuwelijkt werd aan haar verkrachter en zich van het leven berooft.
Dat is op zijn minst een krankzinnige redenering, dat betoog van u!
alice is offline  
Oud 18 maart 2012, 02:46   #82
alain_bergmann
Partijlid
 
alain_bergmann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2011
Locatie: Gent
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Wij zijn in ieder geval beter dan dhimmies met een onzichtbaar vriendje
iedereen heeft een onzichtbare vriendje, soms komt hij 's nachts jij voelt dat hij erbij is maar je ziet hem niet hij probeert dan u te verschrikken en het lukt wel, soms probeer jij te roepen maar dat lukt ook niet, je voelt dat heel uw lichaam verlamt, bovendien hoor jij rare brommen
__________________
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness."
alain_bergmann is offline  
Oud 18 maart 2012, 02:54   #83
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Omdat wij de enige twee zijn die nog met marginale losers als jullie willen discussiëren. Daar zou je ook eens over moeten nadenken.
Ach, we gaan nog eens een potje schelden. Schattig, hoor.

Is dat wat jij verstaat onder "nadenken"?
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 maart 2012 om 03:18.
Esperanza is offline  
Oud 18 maart 2012, 03:05   #84
alain_bergmann
Partijlid
 
alain_bergmann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2011
Locatie: Gent
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee, ik ben daar helemaal niet mee akkoord,natuurlijk is het ook erg wanneer een vrouw haar baby vermoord, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan maar moet zwijgen over een 15 jarige, die uitgehuwelijkt werd aan haar verkrachter en zich van het leven berooft.
Dat is op zijn minst een krankzinnige redenering, dat betoog van u!
waar hebt u gezien dat ik zeg dat wij moeten zwijgen. de auteur van deze draad probeert een bevolking en hun religie te vervuilen puur doordat ze daar een oneerlijke rechters en stomme tradities hebben, de jonge vrouw heeft blijkbaar haar baby vermoord ook omdat ze beschaamd was van da ze niet wist wie de vader de kind is en haar gezinsleden gingen deze kind niet aanvaarden en dat komt door de stomme traditie en oneerlijke rechtbank!!!
p;s; in china bestaat dan ook een erge traditie, ze maken en eten graag een soep van doodgeboren baby's, heeft dat misschien met hun boeddhisme te maken?? of misschien de communisme?? maakt niet uit want alles wat moslim niet doet is niet zo erg!!! wij moeten ons toch altijd op moslims accentheren, al de rest is voor ons niet zo interessant
__________________
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness."
alain_bergmann is offline  
Oud 18 maart 2012, 03:14   #85
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
iedereen heeft een onzichtbare vriendje, soms komt hij 's nachts jij voelt dat hij erbij is maar je ziet hem niet hij probeert dan u te verschrikken en het lukt wel, soms probeer jij te roepen maar dat lukt ook niet, je voelt dat heel uw lichaam verlamt, bovendien hoor jij rare brommen
en ik maar denken dat het mijn poes is die bij me in bed kruipt!
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 18 maart 2012, 03:16   #86
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
waar hebt u gezien dat ik zeg dat wij moeten zwijgen. de auteur van deze draad probeert een bevolking en hun religie te vervuilen puur doordat ze daar een oneerlijke rechters en stomme tradities hebben, de jonge vrouw heeft blijkbaar haar baby vermoord ook omdat ze beschaamd was van da ze niet wist wie de vader de kind is en haar gezinsleden gingen deze kind niet aanvaarden en dat komt door de stomme traditie en oneerlijke rechtbank!!!
p;s; in china bestaat dan ook een erge traditie, ze maken en eten graag een soep van doodgeboren baby's, heeft dat misschien met hun boeddhisme te maken?? of misschien de communisme?? maakt niet uit want alles wat moslim niet doet is niet zo erg!!! wij moeten ons toch altijd op moslims accentheren, al de rest is voor ons niet zo interessant
eten boeddhisten en commies nu ook al kinderen? Verdorie toch! ik dacht dat het enkel de joden waren die zoiets deden.

ps. het is niet "deze kind" maar "dit kind"
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 18 maart 2012, 03:23   #87
alain_bergmann
Partijlid
 
alain_bergmann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2011
Locatie: Gent
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
eten boeddhisten en commies nu ook al kinderen? Verdorie toch! ik dacht dat het enkel de joden waren die zoiets deden.

ps. het is niet "deze kind" maar "dit kind"
bedankt voor verbetering van mijn fout.

als jij schokkende beelden niet graag ziet beter niet kijken dan http://www.theseoultimes.com/ST/?url...d.php?idx=7333

joden eten liever de hersenen van een kosher aap met gedroogde pruimen:
__________________
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness."

Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 18 maart 2012 om 03:29.
alain_bergmann is offline  
Oud 18 maart 2012, 08:08   #88
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

oops bijna 1.500.000.000 joden op de wereld? dit wist ik niet.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 maart 2012 om 08:09.
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 18 maart 2012, 08:11   #89
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
spreken wij dan over een jonge vrouw die haar pas geboren baby verstikte en werd vrijgelaten. Zijn wij beter dan die Marokkanen??
jullie zijn toch allemaal mee akkoord dat de moord van een pas geboren kind is erger dan verkrachten!? bovendien is die vrouw mentaal gezond verklaard, dit was zelfs geen bewusteloze moord niet, maar waarom steken wij dan een gewelddaad in "islamitische" land op islam nochtans in onze atheïstische land wordt een moord van een pas geboren baby niet bestraft.
Geen kat ter wereld wil in Marokko gaan wonen, buiten een enkele Marokkaan.
Dat zegt al genoeg.
Weg met je hypocrisie en je goedkeuring van verkrachtingen door Marokkanen.
Conscience is offline  
Oud 18 maart 2012, 11:53   #90
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ach, we gaan nog eens een potje schelden. Schattig, hoor.

Is dat wat jij verstaat onder "nadenken"?
Hier de hele dag gefrustreede, mensonterende, racistische praat verkopen noem jij natuurlijk niet schelden. Maar als ik dan die waarheid zeg over jullie gelul, dan vind je dat ik begin te schelden.

Kom nou!

PS: Er is nog 0% "Esperanza" bij jou aanwezig. En je maxime zou beter luiden "Etiam si omnes, ego quoque" als je ziet hoe je opportunistisch meesurft op de vlaag van islamofobie.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 18 maart 2012, 13:20   #91
alain_bergmann
Partijlid
 
alain_bergmann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2011
Locatie: Gent
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Geen kat ter wereld wil in Marokko gaan wonen, buiten een enkele Marokkaan.
Dat zegt al genoeg.
Weg met je hypocrisie en je goedkeuring van verkrachtingen door Marokkanen.
Citaat:
De Joodse minderheid is in de loop van de twintigste eeuw sterk in aantal afgenomen en telde begin van de eenentwintigste eeuw 3.000 mensen.


De meeste van de ongeveer 100.000 buitenlandse inwoners van Marokko zijn van Franse of Spaanse origine, waaronder veel leraren en technisch geschoold personeel en daarnaast steeds meer gepensioneerden, vooral in Marrakesh.
volgens u zijn de 100 000 buitenlanders onder dwang in marokko? oh arme mensen, gaan wij eens die arme onder dwang houdende buitenlanders helpen en tussendoor de gekke marrokaanse islamieten democratiseren, toch niet want ze hebben daar geen olie dus het is niet rendabel
__________________
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness."

Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 18 maart 2012 om 13:20.
alain_bergmann is offline  
Oud 18 maart 2012, 13:56   #92
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Tja, het blijft een arm ontwikkelingsland. Ik denk niet dat je er teveel van moet verwachten op vlak van rechtvaardigheid.
Savatage is offline  
Oud 18 maart 2012, 14:03   #93
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Hier de hele dag gefrustreede, mensonterende, racistische praat verkopen noem jij natuurlijk niet schelden. Maar als ik dan die waarheid zeg over jullie gelul, dan vind je dat ik begin te schelden.

Kom nou!

PS: Er is nog 0% "Esperanza" bij jou aanwezig. En je maxime zou beter luiden "Etiam si omnes, ego quoque" als je ziet hoe je opportunistisch meesurft op de vlaag van islamofobie.
Mijn beste vriend Kallikles toont zich weer van zijn meest bescheiden en charmante zijde. Iedereen leest in dat artikel wat hij wilt lezen, maar wat voor mij van belang is deze reactie: Marokkanen betogen tegen verkrachtingswet. Dit mag men toch hoop of men wilt 'esperanza' noemen.
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline  
Oud 18 maart 2012, 15:28   #94
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
waar hebt u gezien dat ik zeg dat wij moeten zwijgen. de auteur van deze draad probeert een bevolking en hun religie te vervuilen puur doordat ze daar een oneerlijke rechters en stomme tradities hebben, de jonge vrouw heeft blijkbaar haar baby vermoord ook omdat ze beschaamd was van da ze niet wist wie de vader de kind is en haar gezinsleden gingen deze kind niet aanvaarden en dat komt door de stomme traditie en oneerlijke rechtbank!!!
p;s; in china bestaat dan ook een erge traditie, ze maken en eten graag een soep van doodgeboren baby's, heeft dat misschien met hun boeddhisme te maken?? of misschien de communisme?? maakt niet uit want alles wat moslim niet doet is niet zo erg!!! wij moeten ons toch altijd op moslims accentheren, al de rest is voor ons niet zo interessant
Ja hoor, wanneer je een discussie opent over een 15 jarige die gedwongen trouwt met haar verkrachter en zich van het leven berooft" vervuil je een bevolking en de islam"
Kent u dan veel voorbeelden van meisjes wiens baby's niet door de familie werden geaccepteerd omdat wij daar een " traditie" van hebben waarin rechtbanken hier ons steunen?
Alsjeblieft zeg, u kraamt de grootste zever uit.
alice is offline  
Oud 18 maart 2012, 15:29   #95
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
volgens u zijn de 100 000 buitenlanders onder dwang in marokko? oh arme mensen, gaan wij eens die arme onder dwang houdende buitenlanders helpen en tussendoor de gekke marrokaanse islamieten democratiseren, toch niet want ze hebben daar geen olie dus het is niet rendabel
De Marokkaanse fascisten hebben de Westelijke Sahara bezet om de fosfaat grondstoffen te exploiteren in eigen voordeel. Verkrachting van de lokale bevolking is er een fait divers. Niks nieuws dus.

In dit artikel wordt de verkrachting aangeklaagd door Artsen zonder grenzen van zwarte vrouwen uit de Sub-Sahara in Marokko die doorheen Marokko op weg zijn naar Europa.

http://www.bworldconnection.tv/index...analisent.html

Eén op de 3 vrouwen die door Artsen zonder grenzen in Marokko in bescherming werd genomen was minstens één keer verkracht door Marokkaanse mannen. Eén op 3 ervan was minderjarig bij de verkrachting.

Même si peu de femmes osent parler des agressions qu’elles ont subies et encore moins les dénoncer, mais on devine, suite aux informations recueillies par MSF, un phénomène aux proportions immenses,

In dit artikel
http://aokas-aitsmail.forumactif.inf...erance-au-viol
wordt het aantal slachtoffers van verkrachting in Marokko op tienduizenden geschat. Het artikel legt ook uit dat je minder gestraft wordt, als je al gestraft wordt gezien de stilite waarmee alles omringde wordt, als je een gescheiden vrouw verkracht of een vrouw die al 's sex heeft gehad.
Conscience is offline  
Oud 18 maart 2012, 15:35   #96
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Hier de hele dag gefrustreede, mensonterende, racistische praat verkopen noem jij natuurlijk niet schelden. Maar als ik dan die waarheid zeg over jullie gelul, dan vind je dat ik begin te schelden.

Kom nou!

PS: Er is nog 0% "Esperanza" bij jou aanwezig. En je maxime zou beter luiden "Etiam si omnes, ego quoque" als je ziet hoe je opportunistisch meesurft op de vlaag van islamofobie.
Nog een mooie, wanneer u een discussie over een 15 jarige die verkracht wordt, gedwongen uitgehuwelijkt aan haar verkrachter en zich van het leven berooft" lijkenpikkerij "noemt is het glashelder waar uw " medeleven" ligt, alvast niet bij slachtoffers van een totaal achterlijke cultuur.
Om dan nog de moraalridder te komen uithangen moet je echt wel een " beperkt" begripsvermogen hebben, jezelf dan nog een pluim opsteken omdat u de waarheid zegt over gelul zal een verschil van mening zijn, sta me toe er wel wat bedenkingen bij te hebben.
alice is offline  
Oud 18 maart 2012, 15:38   #97
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
De Marokkaanse fascisten hebben de Westelijke Sahara bezet om de fosfaat grondstoffen te exploiteren in eigen voordeel. Verkrachting van de lokale bevolking is er een fait divers. Niks nieuws dus.

In dit artikel wordt de verkrachting aangeklaagd door Artsen zonder grenzen van zwarte vrouwen uit de Sub-Sahara in Marokko die doorheen Marokko op weg zijn naar Europa.

http://www.bworldconnection.tv/index...analisent.html

Eén op de 3 vrouwen die door Artsen zonder grenzen in Marokko in bescherming werd genomen was minstens één keer verkracht door Marokkaanse mannen. Eén op 3 ervan was minderjarig bij de verkrachting.

Même si peu de femmes osent parler des agressions qu’elles ont subies et encore moins les dénoncer, mais on devine, suite aux informations recueillies par MSF, un phénomène aux proportions immenses,

In dit artikel
http://aokas-aitsmail.forumactif.inf...erance-au-viol
wordt het aantal slachtoffers van verkrachting in Marokko op tienduizenden geschat. Het artikel legt ook uit dat je minder gestraft wordt, als je al gestraft wordt gezien de stilite waarmee alles omringde wordt, als je een gescheiden vrouw verkracht of een vrouw die al 's sex heeft gehad.
Tja..wanneer de helft van het dorp geen getuige is heeft die vrouw geen verhaal, had ze maar moeten zorgen dat de " gelegenheid" zich niet voordeed, zo wordt er maar al te vaak ( scheef) geredeneerd.
alice is offline  
Oud 18 maart 2012, 16:00   #98
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nog een mooie, wanneer u een discussie over een 15 jarige die verkracht wordt, gedwongen uitgehuwelijkt aan haar verkrachter en zich van het leven berooft" lijkenpikkerij "noemt is het glashelder waar uw " medeleven" ligt, alvast niet bij slachtoffers van een totaal achterlijke cultuur.
Alice, gaat dit topic over "een 15 jarige die verkracht wordt, gedwongen uitgehuwelijkt aan haar verkrachter en zich van het leven berooft" of over "een totaal achterlijke cultuur"?
artisjok is offline  
Oud 18 maart 2012, 16:07   #99
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
De Marokkaanse fascisten hebben de Westelijke Sahara bezet om de fosfaat grondstoffen te exploiteren in eigen voordeel. Verkrachting van de lokale bevolking is er een fait divers. Niks nieuws dus.

In dit artikel wordt de verkrachting aangeklaagd door Artsen zonder grenzen van zwarte vrouwen uit de Sub-Sahara in Marokko die doorheen Marokko op weg zijn naar Europa.

http://www.bworldconnection.tv/index...analisent.html

Eén op de 3 vrouwen die door Artsen zonder grenzen in Marokko in bescherming werd genomen was minstens één keer verkracht door Marokkaanse mannen. Eén op 3 ervan was minderjarig bij de verkrachting.

Même si peu de femmes osent parler des agressions qu’elles ont subies et encore moins les dénoncer, mais on devine, suite aux informations recueillies par MSF, un phénomène aux proportions immenses,

In dit artikel
http://aokas-aitsmail.forumactif.inf...erance-au-viol
wordt het aantal slachtoffers van verkrachting in Marokko op tienduizenden geschat. Het artikel legt ook uit dat je minder gestraft wordt, als je al gestraft wordt gezien de stilite waarmee alles omringde wordt, als je een gescheiden vrouw verkracht of een vrouw die al 's sex heeft gehad.
Dat is allemaal waar, maar wie heeft dit Marokkaanse regime geïnstalleerd? Het Franse imperialisme. De vraag is dus: wie steunt de Marokkaanse bevolking en wie steunt hun onderdrukkers? Zij die alle Marokkanen collectief "een achterlijke cultuur" noemen, staan duidelijk aan de kant van de onderdrukkers.

Hun mensonterende racisme is een dekmantel voor onderdrukking en haat.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 18 maart 2012, 16:22   #100
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is allemaal waar, maar wie heeft dit Marokkaanse regime geïnstalleerd? Het Franse imperialisme. De vraag is dus: wie steunt de Marokkaanse bevolking en wie steunt hun onderdrukkers? Zij die alle Marokkanen collectief "een achterlijke cultuur" noemen, staan duidelijk aan de kant van de onderdrukkers.

Hun mensonterende racisme is een dekmantel voor onderdrukking en haat.
Uw " medeleven" is ondertussen duidelijk, mensen kunnen lezen, de Marokkaanse bevolking( en hier en daar gebeurt dit ook) is zelf verantwoordelijk voor de achterlijkheid van culturele gebruiken waardoor dit soort zaken kunnen, maar natuurlijk schuift u dit liever door naar anderen.
Een zielige redenering noem ik dat!
alice is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be