Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2014, 11:37   #981
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Ah tuurlijk werd ze niet bedreigd. Op wie moeten die andere pubers van dat college dan kruipen als ze weggestuurd zou worden vanwege bedreigingen?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk niet dat directeur dat meisje heeft bevoordeeld omdat hij de andere pubers van zijn school niet wilde ontrieven.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 11:43   #982
SMI94
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 maart 2014
Berichten: 1.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk niet dat directeur dat meisje heeft bevoordeeld omdat hij de andere pubers van zijn school niet wilde ontrieven.
Als die directeur effectief die jongens van school stuurde vanwege bedreigingen, dan is het toch omdat die bedreigingen van binnen de school zelf komen zeker? Wat voor nut heeft het dan anders om ze van school te sturen? (Los van het feit dat dat op zich al een idiote sanctie is! Dan moeten die bedreigers van school gestuurd worden, niet de 'bedreigden').

En als die bedreigingen van binnen de school zelf kwamen, dan is het toch logisch dat ze hun eigen 'afwerkster' niet gaan bedreigen en die zo van school laten sturen? Want dan mogen ze weer zelf met lange jos spelen 's avonds.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 11:51   #983
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Er bestaan meer aanwijzingen dat Milquet de moeder is die anoniem haar zoon verdedigde, dan dat er redenen werden genoemd om de jongens definitief van school te sturen en het meisje niet.
Graag een bronvermelding van die "aanwijzingen".
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 11:56   #984
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
"Blijkbaar" weet niemand dat met zekerheid vermits de directeur daar geen woord over heeft gezegd.
You can't proove a negative. Mag ik eens weten over welke directeur het gaat en over wat hij wel gezegd heeft ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 11:59   #985
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Heeft U al geprobeerd om een beetje kamfer in uw koffie te doen ? Helpt goed naar het schijnt ?
Blijkbaar heb jij de legerverhalen enkel van horen zeggen. Die kamfer werd niet enkel in de koffie gedaan maar door het eten gedraaid. Dit om het risico op "gangbang"-toestanden op bivak te verminderen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 12:23   #986
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Als die directeur effectief die jongens van school stuurde vanwege bedreigingen, dan is het toch omdat die bedreigingen van binnen de school zelf komen zeker? Wat voor nut heeft het dan anders om ze van school te sturen? (Los van het feit dat dat op zich al een idiote sanctie is! Dan moeten die bedreigers van school gestuurd worden, niet de 'bedreigden').

En als die bedreigingen van binnen de school zelf kwamen, dan is het toch logisch dat ze hun eigen 'afwerkster' niet gaan bedreigen en die zo van school laten sturen? Want dan mogen ze weer zelf met lange jos spelen 's avonds.
Ik weet niet of je het beseft, maar je gebruikt twee keer het woordje "ALS".

Je weet dus niet OF er bedreigingen waren, noch op dit de reden was om de jongens van school te sturen, maar je DENKT wel dat ze van binnen de school kwamen ALS er bedreigingen waren. Je k�*n daar NIETS over weten gezien de directeur geen woord over bedreigingen heeft gezegd.
Vermits je niet weet waarom de directeur de genomen beslissing nam weet je ook niet of het idiote beslissing was. Je bent het wel met mij eens dat de bedreigenden van school moeten worden gestuurd en niet de bedreigden.

Vermits wij niet weten wat de directeur weet, maar wél dat hij de jongens van school stuurde, mogen we er dan van uitgaan dat de jongens de bedreigers waren?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 12:25   #987
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk niet dat directeur dat meisje heeft bevoordeeld omdat hij de andere pubers van zijn school niet wilde ontrieven.


't Is me wat daar
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 12:28   #988
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Blijkbaar heb jij de legerverhalen enkel van horen zeggen. Die kamfer werd niet enkel in de koffie gedaan maar door het eten gedraaid. Dit om het risico op "gangbang"-toestanden op bivak te verminderen.
ach zo ... ik dacht dat dat was om eeltvorming te bevorderen voor die lange marsen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 15:45   #989
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Maar niet voor federale ministers, en evenmin voor moeders die het goed voorhebben met hun kinderen. Moeders die geen verwende nesten willen kweken geven hun kinderen nog een extra straf als ze de regels niet in acht nemen.
En moeders die het goed voorhebben met hun kinderen, bieden hun kinderen zeker geen uitweg om hun verantwoordelijkheid te ontlopen!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 15:50   #990
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor een directeur van een dergelijke school gaat de reputatie van zijn school voor alles. Die had al genoeg te lijden door het "voorval".
Niemand maakt mij wijs dat hij die verder laat schaden uit medelijden met een meisje dat een moeilijke jeugd achter de rug heeft.
Inderdaad. Tenzij die directeur wist dat dat meisje niet zozeer "leidend" maar eerder "lijdend" voorwerp was, en dat haar "instemming" eerder de instemming van een "gewillig slachtoffer" was.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 15:51   #991
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Graag een bronvermelding van die "aanwijzingen".
Nog altijd niet "klikkerdeklik" gedaan?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 15:52   #992
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Blijkbaar heb jij de legerverhalen enkel van horen zeggen. Die kamfer werd niet enkel in de koffie gedaan maar door het eten gedraaid. Dit om het risico op "gangbang"-toestanden op bivak te verminderen.
Op het seminarie werd dat ook gedaan.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 15:52   #993
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
You can't proove a negative. Mag ik eens weten over welke directeur het gaat en over wat hij wel gezegd heeft ?
Paul-Benoît de Monge de Franeau, maar dat wist je natuurlijk al?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 15:55   #994
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik weet niet of je het beseft, maar je gebruikt twee keer het woordje "ALS".

Je weet dus niet OF er bedreigingen waren, noch op dit de reden was om de jongens van school te sturen, maar je DENKT wel dat ze van binnen de school kwamen ALS er bedreigingen waren. Je k�*n daar NIETS over weten gezien de directeur geen woord over bedreigingen heeft gezegd.
Vermits je niet weet waarom de directeur de genomen beslissing nam weet je ook niet of het idiote beslissing was. Je bent het wel met mij eens dat de bedreigenden van school moeten worden gestuurd en niet de bedreigden.

Vermits wij niet weten wat de directeur weet, maar wél dat hij de jongens van school stuurde, mogen we er dan van uitgaan dat de jongens de bedreigers waren?
De directeur niet, die heeft enkel gezegd dat de situatie "erger" dreigde te worden en dat hij ze daarom van school heeft gestuurd, maar in de Franstalige pers (inmiddels weet ik niet meer waar) heb ik wel gelezen dat die dreigementen van medeleerlingen kwamen en dat ze het meisje niét bedreigden, noch de jongens noch de meisjes.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 16:24   #995
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Paul-Benoît de Monge de Franeau, maar dat wist je natuurlijk al?
Met een kleine "d" ?
Daarom dat MaGNi zo opvliegt, er zit adel tussen...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 16:24   #996
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Op het seminarie werd dat ook gedaan.
moeten we daaruit concluderen dat "gangbang"-toestanden toch niet zo uitzonderlijk zouden zijn tenzij actief de kop ingedrukt ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 16:25   #997
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vermits wij niet weten wat de directeur weet, maar wél dat hij de jongens van school stuurde, mogen we er dan van uitgaan dat de jongens de bedreigers waren?
Kan je even je bron geven ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 16:29   #998
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
moeten we daaruit concluderen dat "gangbang"-toestanden toch niet zo uitzonderlijk zouden zijn tenzij actief de kop ingedrukt ?
Geen idee wat de paters jezuïeten daarmee trachtten te voorkomen, ik weet alleen dat mijn grootvader dat dagelijks door zijn eten geroerd kreeg.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 16:31   #999
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.554
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Paul-Benoît de Monge de Franeau, maar dat wist je natuurlijk al?
Aaah, c'est toute une bouche pleine ça
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 16:33   #1000
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Paul-Benoît de Monge de Franeau, maar dat wist je natuurlijk al?
Bedankt. Ik heb eindelijk een link gevonden naar het artikel.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1956717

Je kan het beter houden bij de verklaringen die de directeur heeft afgelegd.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be