Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2006, 16:53   #1001
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
De homofobie begint hier voor de verandering weer héél hoge toppen te scoren.
Nu ja het lijkt duidelijk als het in sommigen hun kraam niet past heeft niemand recht op dat beetje geluk, liefde en tederheid in het leven...
Walgelijk eigenlijk!
Bartje, trek het je aub niet aan.

Gelukkig bevinden de homofoben zich tegenwoordig in de minderheid. Ze zijn dus vogens hun eigen normen afwijkend en abnormaal.

Ik moet nu weg. Het zal hier dus weer een homofoben onderonsje worden, vreees ik.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 16:59   #1002
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
De homofobie begint hier voor de verandering weer héél hoge toppen te scoren.
Nu ja het lijkt duidelijk als het in sommigen hun kraam niet past heeft niemand recht op dat beetje geluk, liefde en tederheid in het leven...
Walgelijk eigenlijk!
En dat is dan al de pap dat je geeft in gans de thread. En wie het je zegt is de boeman en beledigd jou. Leik persoontje ben jij moet ik zeggen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 17:00   #1003
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval geen weet van het bestaan van discriminatie of afkeer ten opzichte van homoseksualiteit in de dierenwereld. Jij wel?
Geen discriminatie in de dierenwereld hahaha

Als je in de dierenwereld niet snel genoeg kunt lopen, dan word je dezelfde dag nog opgepeuzeld. Hoe kan dat tellen als discriminatie van gehandicapten?

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 2 december 2006 om 17:02.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 17:06   #1004
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Geen discriminatie in de dierenwereld hahaha

Als je in de dierenwereld niet snel genoeg kunt lopen, dan word je dezelfde dag nog opgepeuzeld. Hoe kan dat tellen als discriminatie van gehandicapten?
discriminatie tov homosexualiteit. Dat stond er. Nogal vrije interpretatie me dunkt van uwentwege
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 17:08   #1005
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Edina
Plezier en genot zijn zaken die elk dier in zijn "vrije tijd" zoveel mogelijk opzoekt. En dan liefst natuurlijk met individuen waar zij zich het meest toe aangetrokken voelen. Waarom zou een dier zich daarvoor beperken tot individuen van het andere geslacht. is Geef daar eens één goede reden voor?!? Leven in groep is overigens van levensbelang voor vele dieren. Dat brengt conflicten mee en die conflicten moeten opgelost worden, anders valt die groep uit elkaar. En die conflicten zijn er natuurlijk niet alleen tussen individuen van verschillend geslacht. Integendeel zelfs. Verzoening is essentieel om het leven in groep mogelijk te maken. En één van de gebruikte manieren voor verzoening is sex. Want verzoening moet natuurlijk plezierig zijn om efficiënt te zijn. En ook paarbinding is essentieel aan het leven in groep. En dat moet je dus niet enkel bekijken vanuit het strakke beeld van monogamie (een zeldzaamheid in de natuur). In een groep is het belangrijk om partners te hebben waarop je kan rekenen om je bijvoorbeeld te steunen in conflicten met anderen. Die relaties moet je dus onderhouden en ook daar is seks één van de gebruik te methoden en dit niet alleen tussen individuen van hetzelfde geslacht.

Dat zijn geen boilogische functies van homosexualiteit maar van sexualiteit. allee, deels toch maar soit.

Samengevat kom je niet verder dan:

Kijk naar al die functies van sexualiteit, dus waarom ook niet voor homosexualiteit.

Dit is wat je zegt in je antwoord naar de biologische functies van homosexualiteit. Verder dan een duidelijke 'waarom niet?' kom je niet. Maar dat was niet de vraazg he Edina. De vraag was waarom wél. Want al deze kenmerken van sexueel gedrag kunnen evengoed bij hetero's voorkomen. De vraag naar de biologische functie van homosexualiteit blijft onbeantwoord.

Je kunt dit dan ook niet langer gebruiken als argument voor de normaliteit van homosexualiteit. Het heeft geen specifice biologische functie die het 'homozijn' biologisch noodzakelijk maakt.

nope

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 17:08   #1006
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
discriminatie tov homosexualiteit. Dat stond er. Nogal vrije interpretatie me dunkt van uwentwege
Mijn punt is dat alles zijn reden heeft. Homoseksualiteit heeft zijn reden en zijn functie, afkeer voor homoseksualiteit heeft zijn reden en zijn functie.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 18:52   #1007
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
En dat is dan al de pap dat je geeft in gans de thread. En wie het je zegt is de boeman en beledigd jou. Leik persoontje ben jij moet ik zeggen.

Paulus.
Wie er mij wat zegt??? Dat homo's en dit en dat zijn, ja dat is een belediging voor mij ja.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 19:02   #1008
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Depressie
2 geestelijke stoornis gekenmerkt door bedroefdheid, pessimisme en een gebrek aan zelfvertrouwen
3 gevoel van neerslachtigheid
Psychose
1 geestesziekte waarbij men wanen heeft
Hallo , je zei op de vorige pagina toch dat depressie geen ziekte was ?

Stel nu eens dat homo's van hun depressie afgeraken en meteen ook van hun homoseksualiteit , dat zou pas schitterend zijn .

Maar ook dat is één van de problemen van homo's , ze zijn maar al te graag ziek , dan krijg je medelijden niet ?
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 19:07   #1009
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Hallo , je zei op de vorige pagina toch dat depressie geen ziekte was ?

Stel nu eens dat homo's van hun depressie afgeraken en meteen ook van hun homoseksualiteit , dat zou pas schitterend zijn .

Maar ook dat is één van de problemen van homo's , ze zijn maar al te graag ziek , dan krijg je medelijden niet ?
Een stoornis is geen ziekte, pipo! Bovendien, homo's hebben alleen maar depressies omdat ze als vuil behandeld worden door velen. Kinderen in de buurt gebruiken tegenwoordig voor alles wat slecht is het woord ''kankerhomo''. Dat is gewoon ronduit asociaal. Als u ook maar het minste inlevingsvermogen had zou u het begrijpen, maar dat hebt u niet. Een discussie met u aangaan is dan ook zinloos.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 19:28   #1010
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Een stoornis is geen ziekte, pipo! Bovendien, homo's hebben alleen maar depressies omdat ze als vuil behandeld worden door velen. Kinderen in de buurt gebruiken tegenwoordig voor alles wat slecht is het woord ''kankerhomo''. Dat is gewoon ronduit asociaal. Als u ook maar het minste inlevingsvermogen had zou u het begrijpen, maar dat hebt u niet. Een discussie met u aangaan is dan ook zinloos.
Een stoornis is geen ziekte ?

Wat is het dan wel , een stoornis ?

En waarom denk je dat kinderen het woord kankerhomo gebruiken als hen door het strot wordt geduwd dat homo's normaal zijn ?

De waarheid komt uit een kindermond .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 19:31   #1011
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Een stoornis is geen ziekte ?

Wat is het dan wel , een stoornis ?

En waarom denk je dat kinderen het woord kankerhomo gebruiken als hen door het strot wordt geduwd dat homo's normaal zijn ?

De waarheid komt uit een kindermond .
1) Lees het woordenboek en daar staat in dat een ziekte toch iets heel anders is. Waarom denk je dat je een ziekte kan ''oplopen'' en een stoornis niet?

2) Dat wordt ze helemaal niet door de strot geduwd. In schoolboeken staan alleen maar de cijfers en de feiten. Enkele homohaters zijn het woord begonnen en het is als een plaag over alle homohaters, en dus ook onwetende kinderen, verspreid. U kunt trouwens niet beweren dat de waarheid uit een kindermond komt. Ze zeggen misschien wel alles recht voor zijn raap, maar kunnen niet weten wat homoseksualiteit inhoudt om er een oordeel over te vellen. Nu we het daar toch over hebben, hoe oud bent u eigenlijk? Tien jaar?

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 december 2006 om 19:32.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 20:41   #1012
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Een stoornis is geen ziekte ?

Wat is het dan wel , een stoornis ?

En waarom denk je dat kinderen het woord kankerhomo gebruiken als hen door het strot wordt geduwd dat homo's normaal zijn ?

De waarheid komt uit een kindermond .
Tuurlijk als kinderen opgevoed worden door homohatende ouders kan dat moeilijk anders hé; ook kinderen die in contact komen met mensen die het niet zo op homo's begrepen hebben en hen zo woorden leren...
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 22:56   #1013
Manuel*
Staatssecretaris
 
Manuel*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2004
Berichten: 2.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Tuurlijk als kinderen opgevoed worden door homohatende ouders kan dat moeilijk anders hé; ook kinderen die in contact komen met mensen die het niet zo op homo's begrepen hebben en hen zo woorden leren...
Ga daar toch niet op in... Tegen zoveel stupiditeit is immers geen kruid gewassen. Negeer dat creatuur gewoon; het is quantité négligeable.
__________________

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 23:19   #1014
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval geen weet van het bestaan van discriminatie of afkeer ten opzichte van homoseksualiteit in de dierenwereld. Jij wel?
kan jij met dieren praten mischien?Ik weet in ieder geval dat in troepen dieren er soms weggejaagd, uitgestoten worden...Mischien zijn dat wel homofiele dieren?Dieren schrikken wel aardig van "abnormalen" : in Indië bvb , als de boeren last hebben van groepen apen die hun plantages komen leegvreten, vangen ze er één, levend, en die word in het rood geverfd.Daarna laten ze dat dier terug vrij.Die heeft maar in één ding zin, dat is terug bij zijn groep geraken, maar als ze hem af zien komen, slaan ze in paniek op de vlucht, en die rooie aap hun achterna, en allemaal maar lopen, zo rap als ze kunnen...En de boeren zijn van die troep verlost, die houden enkel op met vluchtten als ze totaal uitgeput zijn...Zo ook bij mensen, als ze zo een homo zien afkomen, die met geile ogen naar hun kont staart, dan trappen ze het af, of jagen hem weg...Doodnormaal toch?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 23:22   #1015
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
kan jij met dieren praten mischien?Ik weet in ieder geval dat in troepen dieren er soms weggejaagd, uitgestoten worden...Mischien zijn dat wel homofiele dieren?Dieren schrikken wel aardig van "abnormalen" : in Indië bvb , als de boeren last hebben van groepen apen die hun plantages komen leegvreten, vangen ze er één, levend, en die word in het rood geverfd.Daarna laten ze dat dier terug vrij.Die heeft maar in één ding zin, dat is terug bij zijn groep geraken, maar als ze hem af zien komen, slaan ze in paniek op de vlucht, en die rooie aap hun achterna, en allemaal maar lopen, zo rap als ze kunnen...En de boeren zijn van die troep verlost, die houden enkel op met vluchtten als ze totaal uitgeput zijn...Zo ook bij mensen, als ze zo een homo zien afkomen, die met geile ogen naar hun kont staart, dan trappen ze het af, of jagen hem weg...Doodnormaal toch?
Je vergelijkt appels met peren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 23:25   #1016
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Wie er mij wat zegt??? Dat homo's en dit en dat zijn, ja dat is een belediging voor mij ja.

bartje, ik wil geen dicussie met jou voeren over wie en wat wij zijn, maar in deze discussie gaan het over het 'normaal' vinden van homosexualiteit of juist niet.

Als je vind van wel, verdedig je dan met argumenten, zou ik zeggen. Zo gaat het op een forum. Maar al wat jij doet is de sukkelaar en het slachtoffer uithangen, zonder verdere inhoudelijke bijdrage. Nu ben je weer beledigd...terwijl je zelf iedereen om je heen die homosexualiteit geen normaliteit vind, voor homofoob uitscheld.

Kom op voor jezelf en verdedig je. Met argumenten ipv met verwijten. Stop met bleiten jongen want tranen brengen geen aarde aan de dijk. Vertel mij waar het op staat. Vertel mij waarom ik verkeerd ben en homosexualiteit als een normaliteit moet gaan beschouwen. Ik zeg je immers ook waarom ik dat niet doe.

Maar stop met bleiten en hang niet voortdurend de sukkelaar uit zonbder verdere inbreng. Daar dient dit forum niet voor. Voel je uitgedaagd.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 23:25   #1017
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Worden de negers door hun bloedeigen familie uitgekotst, door hun vrienden? Het gaat hier om mensen die heel kwetsbaar in het leven staan en vaak geen kant op kunnen. Negers hebben dat wel, familie en vrienden. Homoseksuelen moeten vaak hun oude vrienden afstaan en toezien hoe hun ouders ze niet meer accepteren. Je vergelijkt dus appels met peren.
en hoe zou het toch komen dat die "uitgekotst" worden door hun familie en vrienden? Vermits volgens jullie een overgroot deel van de bevolking "homo-vriendelijk" is? Er klopt iets niet vinden jullie niet?...Als een overgroot gedeelte van de bevolking niks tegen homos heeft, dan kunnen die toch niet gedurig allemaal door hun familie verstoten worden? Of worden die homos per toeval allemaal geboren in die "kleine minderheid homofoben"?Die mannen hebben dan toch wel brute pech, hé! Mischien dat ze d�*�*rom zo depressief zijn in feite?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 23:29   #1018
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
De meest gediscrimineerde groep zijn tegenwoordig de dikke mensen. Steekproeven in de VS hebben uitgewezen dat die discriminatie vooral voelbaar is op de arbeidsmarkt.
en als je dik én homo bent, dan is het helemaal klaar ...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 23:30   #1019
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en hoe zou het toch komen dat die "uitgekotst" worden door hun familie en vrienden? Vermits volgens jullie een overgroot deel van de bevolking "homo-vriendelijk" is? Er klopt iets niet vinden jullie niet?...Als een overgroot gedeelte van de bevolking niks tegen homos heeft, dan kunnen die toch niet gedurig allemaal door hun familie verstoten worden? Of worden die homos per toeval allemaal geboren in die "kleine minderheid homofoben"?Die mannen hebben dan toch wel brute pech, hé! Mischien dat ze d�*�*rom zo depressief zijn in feite?
Nee dat is helemaal niet waar. Maar heb ik dan beweerd dat alle homo's depressief zijn? Nee. Dus niet zo generaliseren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2006, 23:32   #1020
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ah volgens jou kunnen hetero's niet angstig zijn??? En zijn depressies hen ook vreemd???
Goe bezig man, echt héél goe bezig.
hetero's kunnen ook depressief worden, vooral als er teveel homos in hun omgeving rondlopen...Het is inderdaad een triestig zicht...Het nakende einde van onze samenleving...dekadentie...verloedering...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be