Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2011, 09:47   #10481
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als u deze draad toch maar gezeik vindt, wat doet u hier dan?
En waarom maakt u zich dan zo druk over wat hier geschreven wordt?
Ik maak me niet druk Marie, ik ben wel blij nog een vrouw op te merken hier, ik denk dat 90 % hier man is.

En nee, deze draad is geen gezeik, het opzet van deze draad is gezeik. Ik merk op dat wat men niet weet, niet deert. Het is logisch dat mensen in termen van allochtoon en autochtoon gaan denken als men dag in dag uit geconfronteerd werd met allochtonen die hen 'lastig vallen'. Maar is dat dan een reden om te gaan stellen dat alle allochtonen zo zijn? Dat zijn gewoon maar mensen zoals jij en ik hoor, zij kunnen net zo goed deelnemen aan een buurtwerking zoals die bij ons en veel van die kleine dagdagelijkse bekommernissen oplossen. Ze zijn net zo goed een deel van deze samenleving als jij en ik. Door elke dag rond te gaan lopen als een stresskieken en u blind te staren op haat , vol te lopen met racisme, en te doen alsof dat alle problemen van de wereld de schuld zijn van de allochtoon ga je net blind worden voor de echte problemen. Je bent dan een perfecte burger! Ze kunnen u moeiteloos en zonder enige inspanning gebruiken en misbruiken. Je zal de hoer van samenleving worden het VL BEL zal trots op u zijn.

Laatst gewijzigd door karo : 25 september 2011 om 09:49.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 09:54   #10482
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
EN wat heeft dat te maken met je bewering dat velen niet belast worden?
Hoeveel % van de werkende belgen worden volgens jou niet belast dan? Eens kijken of je dat velen kan noemen.

Zoals ik al zei, om te discussieren moet het langs beide kanten komen, zolang jij mijn vragen negeert antwoord ik ook op niets meer van jou. Simpel.
Ik beantwoorde al uw vragen, ik ben wel blij dat je toegeeft dat je die van mij bewust blijft negeren omdat je boos bent (mijn antwoorden bevielen u niet zo goed). Liggen ze wat zwaar op de maag? Ik weet daar iets goed voor! Muntthee, verse is het best.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 10:35   #10483
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Ik maak me niet druk Marie, ik ben wel blij nog een vrouw op te merken hier, ik denk dat 90 % hier man is.

En nee, deze draad is geen gezeik, het opzet van deze draad is gezeik. Ik merk op dat wat men niet weet, niet deert. Het is logisch dat mensen in termen van allochtoon en autochtoon gaan denken als men dag in dag uit geconfronteerd werd met allochtonen die hen 'lastig vallen'. Maar is dat dan een reden om te gaan stellen dat alle allochtonen zo zijn? Dat zijn gewoon maar mensen zoals jij en ik hoor, zij kunnen net zo goed deelnemen aan een buurtwerking zoals die bij ons en veel van die kleine dagdagelijkse bekommernissen oplossen. Ze zijn net zo goed een deel van deze samenleving als jij en ik. Door elke dag rond te gaan lopen als een stresskieken en u blind te staren op haat , vol te lopen met racisme, en te doen alsof dat alle problemen van de wereld de schuld zijn van de allochtoon ga je net blind worden voor de echte problemen. Je bent dan een perfecte burger! Ze kunnen u moeiteloos en zonder enige inspanning gebruiken en misbruiken. Je zal de hoer van samenleving worden het VL BEL zal trots op u zijn.
Grote woorden, liefst een beetje shockerend, ach ja, ieder zijn mening. Maar zonder nuance wordt ieder die niet 100 % en blindelings de multiculturele samenleving omarmt, gedegradeerd tot bange, blanke man of zoals door u tot stresskieken. Staart u zich misschien niet ook blind maar dan op de andere kant?
Quasix stelde in een ander topic ooit de vraag wat vele mensen hier tegen vreemdelingen hebben. Ik ga u hetzelfde antwoord geven dat ik hem gegeven heb :
Wat heb ik tegen vreemdelingen? Of beter waarom heb ik tegenwoordig problemen met vreemdelingen?

Ik heb vroeger altijd de toen nog zogenaamde “gastarbeiders” verdedigd, dikwijls als enige tegenover een aantal familieleden of zelfs ooit alle collega’s. Ik vond – vind dat nu nog – dat we die mensen niets konden verwijten. Ze kwamen naar hier, werkten dikwijls hard en deden hun best zich aan te passen. Ik herinner mij de eerste vreemdelinge die bij ons op kantoor kwam werken, een Turks meisje, heel lief, heel gewoon als iedereen, ik heb zelf ook vrienden van allochtone afkomst gehad, ik had in die tijd geen enkel negatief gevoel tegenover allochtonen. In Israël heb ik samengewerkt met Palestijnse vrouwen en ik herinner mij een aantal gezellige babbeltjes met Lisa, Reema, Emptisam ...
Wat is er veranderd?
Ten eerste, er zijn er de laatste jaren gewoon teveel hier in West-Europa en zeker in België. Wie dat niet inziet, heeft oogkleppen op. Wij zijn een klein dichtbevolkt landje dat bovendien in een economische recessie leeft. Wij hebben goede, uitgebreide sociale voorzieningen die nu echter in het gedrang komen deels door die economische achteruitgang maar deels ook door die enorme toevloed van immigranten. Die mensen komen hier in vele gevallen hulpbehoevend aan, die moeten eten hebben, een dak boven het hoofd en kleding. Dat kost geld. Als men daarbij voegt dat een overdreven pamperende regering hen de laatste decennia veel meer toestond dan enkel de levensnoodzakelijkheden, dan stuit dat tegen de borst. Als men ziet dat sommigen van hen niet de minste moeite doen zich nuttig te maken in de maatschappij, dan moet men toch een engel zijn – of er op één of andere manier voordeel aan hebben – om dit normaal te blijven vinden. Er kwam een positieve discriminatie op sommige plaatsen zodat onze eigen mensen waarvan velen ook wanhopig naar werk zoeken, gewoon gepasseerd werden en dan zijn er de onredelijke eisen die sommige vreemdelingen stellen (ik moet nog altijd denken aan het verhaal dat een OCMW-medewerkster me vertelde van een vluchteling uit Senegal die aan het OCMW geld vroeg om met verlof te gaan naar … Senegal).
Ten tweede zijn er de aanhoudende extra eisen van moslims waardoor zij dan ook het meest getroffen worden door negatieve gevoelens van de autochtone bevolking. Het halal-voedsel willen opdringen, aparte zwemuurtjes voor dames, over de hoofddoek zal ik maar zwijgen …
Ten derde is er het bijzonder slechte gedrag van vele moslim-jongeren wat hen de niet erg flatterende bijnaam van “kutmarokkaantjes” heeft bezorgd. Al wie al eens in aanraking gekomen is met hun weerzinwekkende macho-gedrag zonder enig respect voor onze samenleving heeft er de buik van vol. Ja, ik heb ook al eens kennis meegemaakt met dat degoutante macho-gedoe zonder enig respect voor vrouwen of voor ouderen. En ik wil dat niet blijven slikken!
Noem mij dan maar een stresskieken. Is het niet normaal dat mensen als ze een bedreigende situatie hebben meegemaakt op hun hoede zijn? Is het niet normaal dat zij wensen op rustige, ontspannen wijze zich te kunnen verplaatsen? Wat is eigenlijk voor u het belangrijkste? Dat alle allochtonen steeds maar weer in de watten gelegd worden of dat de ouderen en de vrouwen van uw eigen bevolking gerust over straat kunnen gaan zonder zich gestresseerd te voelen!
__________________
Zo is 't.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 25 september 2011 om 10:39.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 10:41   #10484
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Grote woorden, liefst een beetje shockerend, ach ja, ieder zijn mening. Maar zonder nuance wordt ieder die niet 100 % en blindelings de multiculturele samenleving omarmt, gedegradeerd tot bange, blanke man of zoals door u tot stresskieken. Staart u zich misschien niet ook blind maar dan op de andere kant?
Quasix stelde in een ander topic ooit de vraag wat vele mensen hier tegen vreemdelingen hebben. Ik ga u hetzelfde antwoord geven dat ik hem gegeven heb :
Wat heb ik tegen vreemdelingen? Of beter waarom heb ik tegenwoordig problemen met vreemdelingen?

Ik heb vroeger altijd de toen nog zogenaamde “gastarbeiders” verdedigd, dikwijls als enige tegenover een aantal familieleden of zelfs ooit alle collega’s. Ik vond – vind dat nu nog – dat we die mensen niets konden verwijten. Ze kwamen naar hier, werkten dikwijls hard en deden hun best zich aan te passen. Ik herinner mij de eerste vreemdelinge die bij ons op kantoor kwam werken, een Turks meisje, heel lief, heel gewoon als iedereen, ik heb zelf ook vrienden van allochtone afkomst gehad, ik had in die tijd geen enkel negatief gevoel tegenover allochtonen. In Israël heb ik samengewerkt met Palestijnse vrouwen en ik herinner mij een aantal gezellige babbeltjes met Lisa, Reema, Emptisam ...
Wat is er veranderd?
Ten eerste, er zijn er de laatste jaren gewoon teveel hier in West-Europa en zeker in België. Wie dat niet inziet, heeft oogkleppen op. Wij zijn een klein dichtbevolkt landje dat bovendien in een economische recessie leeft. Wij hebben goede, uitgebreide sociale voorzieningen die nu echter in het gedrang komen deels door die economische achteruitgang maar deels ook door die enorme toevloed van immigranten. Die mensen komen hier in vele gevallen hulpbehoevend aan, die moeten eten hebben, een dak boven het hoofd en kleding. Dat kost geld. Als men daarbij voegt dat een overdreven pamperende regering hen de laatste decennia veel meer toestond dan enkel de levensnoodzakelijkheden, dan stuit dat tegen de borst. Als men ziet dat sommigen van hen niet de minste moeite doen zich nuttig te maken in de maatschappij, dan moet men toch een engel zijn – of er op één of andere manier voordeel aan hebben – om dit normaal te blijven vinden. Er kwam een positieve discriminatie op sommige plaatsen zodat onze eigen mensen waarvan velen ook wanhopig naar werk zoeken, gewoon gepasseerd werden en dan zijn er de onredelijke eisen die sommige vreemdelingen stellen (ik moet nog altijd denken aan het verhaal dat een OCMW-medewerkster me vertelde van een vluchteling uit Senegal die aan het OCMW geld vroeg om met verlof te gaan naar … Senegal).
Ten tweede zijn er de aanhoudende extra eisen van moslims waardoor zij dan ook het meest getroffen worden door negatieve gevoelens van de autochtone bevolking. Het halal-voedsel willen opdringen, aparte zwemuurtjes voor dames, over de hoofddoek zal ik maar zwijgen …
Ten derde is er het bijzonder slechte gedrag van vele moslim-jongeren wat hen de niet erg flatterende bijnaam van “kutmarokkaantjes” heeft bezorgd. Al wie al eens in aanraking gekomen is met hun weerzinwekkende macho-gedrag zonder enig respect voor onze samenleving heeft er de buik van vol. Ja, ik heb ook al eens kennis meegemaakt met dat degoutante macho-gedoe zonder enig respect voor vrouwen of voor ouderen. En ik wil dat niet blijven slikken!
Noem mij dan maar een stresskieken. Is het niet normaal dat mensen als ze een keer een bedreigende situatie hebben meegemaakt op hun hoede zijn? Is het niet normaal dat zij wensen op rustige, ontspannen wijze zich te kunnen verplaatsen? Wat is eigenlijk voor u het belangrijkste? Dat alle allochtonen steeds maar weer in de watten gelegd worden of dat de ouderen en de vrouwen van uw eigen bevolking gerust over straat kunnen gaan zonder zich gestresseerd te voelen!

Dat soort denken is niet meer van deze tijd Marie, geloof me. Het is langer zo en men weet dat het probleem niet enkel de allochtonen zijn.

Wist je trouwens dat we binnen XXXXX aantal jaar allemaal moka kleur gaan worden? Geen rasgezever meer! Joepie, spijtig dat we dat niet meer gaan meemaken. Ben jij racist of enkel bang om te praten met allochtonen?
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 10:41   #10485
Bulevardi
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2011
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En u bent een vrouw die openlijk voor haar lesbisch zijn uitkomt?
Ik ben een holebi man, voor moest het nog niet duidelijk zijn.

illwill vroeg aan een andere forummer (Arti, dacht ik), om in Brussel met zo'n bordje rond te lopen waar op staat "ik ben lesbisch".

Ik heb nergens gezegd dat ik zelf een vrouw en/of lesbisch was, maar dat neemt niet weg dat ik niet met zo'n bordje durf rond te lopen. Het was toch duidelijk dat het daar om te doen was.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 10:44   #10486
Bulevardi
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2011
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Weet u zeker dat u toevallig geen moslim bent? B
Jeezes man, waar haal je het ...
Waarom discussiëren jullie hier nog.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
kijk nog maar wat filmpjes en clipjes van je hiphop makkertjes.
Ik luister helemaal niet naar hiphop.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 10:57   #10487
Bulevardi
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2011
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Doe geen moeite. Wereldvreemde mensen proberen te confronteren met de werkelijkheid is een hopeloze zaak.
Inderdaad, da's triestig.

Ik heb zo'n oude klasgenoten van me die op den boeren buiten wonen en als je die eens meevraagt op café in Brussel, dan krijgen ze al panische aanvallen. Dan schrikken die omdat ze eens een neger zien en beginnen ze meteen racistische praat te brallen. En dan willen die terug naar huis als de zon onder gaat (wanneer het leven begint). Enfin... Niks mee aan te vangen Ik heb zo'n mensen uiteindelijk liever kwijt dan rijk.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 10:59   #10488
Bulevardi
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2011
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
IK hou van mijn spiegel. En die spiegel nog meer van mij.
Die in je SLR? Heb me altijd al afgevraagd welk merk en type je daar vast hebt in je avatar.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:10   #10489
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Dat soort denken is niet meer van deze tijd Marie, geloof me. Het is langer zo en men weet dat het probleem niet enkel de allochtonen zijn.

Wist je trouwens dat we binnen XXXXX aantal jaar allemaal moka kleur gaan worden? Geen rasgezever meer! Joepie, spijtig dat we dat niet meer gaan meemaken. Ben jij racist of enkel bang om te praten met allochtonen?
over die mokka kleur heb ik hetzelfde TV programma gezien;

Wel raar dat ze de aziaten een beetje vergeten zijn nietwaar? Of zou dat bij de Amerikaanse mokkakleurige bevolking ineens zijn mee verrekend?
Ik vond heel dat programma trouwens nogal zwaar racistisch. Moeten nu de zwarte afrikaanse vrouwen persé op zoek gaan naar blanke mannen alvorens te copuleren? Wat vind jij dan zo fout aan zo'n prachtige ebbenzwarte huidskleur?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:13   #10490
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Ik ben een holebi man, voor moest het nog niet duidelijk zijn.

illwill vroeg aan een andere forummer (Arti, dacht ik), om in Brussel met zo'n bordje rond te lopen waar op staat "ik ben lesbisch".

Ik heb nergens gezegd dat ik zelf een vrouw en/of lesbisch was, maar dat neemt niet weg dat ik niet met zo'n bordje durf rond te lopen. Het was toch duidelijk dat het daar om te doen was.
als holebi man met een bordje "ik ben lesbisch" rondlopen lijkt me nu niet bepaald een teken van moedig gedrag. Gearmd rondlopen met een vriendje en een plakkaat rond jullie hals met "wij zijn homo" lijkt me iets moediger.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:14   #10491
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
over die mokka kleur heb ik hetzelfde TV programma gezien;

Wel raar dat ze de aziaten een beetje vergeten zijn nietwaar? Of zou dat bij de Amerikaanse mokkakleurige bevolking ineens zijn mee verrekend?
Ik vond heel dat programma trouwens nogal zwaar racistisch. Moeten nu de zwarte afrikaanse vrouwen persé op zoek gaan naar blanke mannen alvorens te copuleren? Wat vind jij dan zo fout aan zo'n prachtige ebbenzwarte huidskleur?
Jij bent ras gefixeerd niet ik?
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:16   #10492
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
als holebi man met een bordje "ik ben lesbisch" rondlopen lijkt me nu niet bepaald een teken van moedig gedrag. Gearmd rondlopen met een vriendje en een plakkaat rond jullie hals met "wij zijn homo" lijkt me iets moediger.
Het zou nog moediger zijn dat je daar gaat rondlopen met een bordje 'alle allochtonen zijn uitschot'.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:16   #10493
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Jij bent ras gefixeerd niet ik?
jij begint er toch over? waarom moet van jou iedereen mokka zijn? Wie heeft hier een probleem met diversiteit dan?

Doe je ook mee aan kweekprogramma's om slechts één tijgersoort over te houden ipv Siberische Tijger, Bengaalse Tijger etc.... neenee Karo wil één soort mokka-kleurige tijger over hebben. Gedaan met dat apart pamperen van die witte tijgersoort hé! Binnenkort wordt het verboden een kweekprogramma met Bengaalse tijgers op te zetten, want ze moeten gemixed worden met de Siberische zodat ze gelijkkleurig worden. Anders is karo niet gelukkig.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 25 september 2011 om 11:19.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:19   #10494
Bulevardi
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2011
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Gearmd rondlopen met een vriendje en een plakkaat rond jullie hals met "wij zijn homo" lijkt me iets moediger.
Moedig? Ik zie daar zelfs geen probleem in...
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:21   #10495
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Moedig? Ik zie daar zelfs geen probleem in...
moedig zijn en ergens een probleem in zien heeft niks met elkaar te maken.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:23   #10496
Bulevardi
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2011
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
moedig zijn en ergens een probleem in zien heeft niks met elkaar te maken.
Dan heb jij er geen probleem mee als jij de persoon bent die naast mij loopt, naakt, met het bordje "wij zijn homo", terwijl ik mijn vuist droog in je kakker pers? Het is moedig van jou, Cynara.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:25   #10497
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

ik zie ook geen probleem om met een bordje 'ik ben lesbisch" (alhoewel ik dat niet ben) rond te lopen. moedig zijn of niet heeft er idd niets mee te maken.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 25 september 2011 om 11:27.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:25   #10498
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
over die mokka kleur heb ik hetzelfde TV programma gezien;

Wel raar dat ze de aziaten een beetje vergeten zijn nietwaar? Of zou dat bij de Amerikaanse mokkakleurige bevolking ineens zijn mee verrekend?
Ik vond heel dat programma trouwens nogal zwaar racistisch. Moeten nu de zwarte afrikaanse vrouwen persé op zoek gaan naar blanke mannen alvorens te copuleren? Wat vind jij dan zo fout aan zo'n prachtige ebbenzwarte huidskleur?
Vecht je wéér tegen een stropopje, circe?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:45   #10499
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Wist je trouwens dat we binnen XXXXX aantal jaar allemaal moka kleur gaan worden? Geen rasgezever meer! Joepie, spijtig dat we dat niet meer gaan meemaken.
Ik snap niet dat jij zoiets toejuicht. Ben jij dan niet pro-diversiteit?

Als er in de dieren- en plantenwereld zoiets plaatsvindt, komen er met name uit de linkse hoek steevast protesten dat de biologische diversiteit belangrijk is en dat die gewaarborgd en behouden moet worden. Worden er acties op touw gezet om invaderende soorten te weren en zelfs uit te roeien waar ze van nature niet thuishoren, maar hier juich jij het onstaan van een grijze, of in dit geval een mokkabruine, eenheidsworst volmondig toe, geheel tegen de principes van diversiteit in.
Ik vind dat een rare stellingname.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2011, 11:49   #10500
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

wat een stropoppen, is er soms uitverkoop van vogelverschrikkers of zo?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be