Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2011, 14:45   #1081
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dope Bekijk bericht
Dan ben ik hier op mijn plaats.
Voor misplaatst medelijden met drugvrijen
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 14:50   #1082
Dope
Gouverneur
 
Dope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 1.335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Voor misplaatst medelijden met drugvrijen
Ik discrimineer niet in mijn medelijden, maar misschien heb je gelijk, misschien is medelijden met drugsvrijen misplaatst.
Dope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 15:56   #1083
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard


Doodvallen van ergernis, en helemaal geen medelijden mee
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 16:10   #1084
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dope Bekijk bericht
Ik heb ergernis vervangen door medelijden. Dat maakt mijn leven veel gemakkelijker.
Ik heb -bijna- geen compassie, behalve met de grieken, dat zijn sukkelaars.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 16:20   #1085
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Milievervuiling. Vergeet dat tenzij je drie buren hebt die.in het ziekenhuis.liggen met dezelfde klachten. Een mens is nogal ro uust gmaakt tegen dat het.lichaam begint te protesteren moet je al.serieus vergif pakken
Wat voor flutadvies en nonsens is dat nu weer. Alsof er geen mensen zijn die overgevoelig zijn aan bepaalde toxines of andere stoffen. Kijk, dat gebeurt er nu wanneer mensen die al te veel vertrouwen op statistiek allerlei wilde conclusies trekken.

Ik zie het al voor me: in een restaurant valt er iemand na het eten van een garnalencocktail stikkend op de grond. Advies van brother: laat maar liggen, want als er iets mis zou zijn met het eten, dan moest iedereen die garnalen gegeten had op de grond liggen.

Idem met dat advies over die huid: heb jij soms aandelen in Widmer of zo? Of het advies om bier te drinken bij iemand die uitgedroogd/ondervoed is?

Waar ik het dan wel weer mee eens ben is dat groentje gewoon tegen haar dokter moet zeggen dat ze bloed kakt. Liefst in die bewoordingen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 18:42   #1086
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat voor flutadvies en nonsens is dat nu weer. Alsof er geen mensen zijn die overgevoelig zijn aan bepaalde toxines of andere stoffen. Kijk, dat gebeurt er nu wanneer mensen die al te veel vertrouwen op statistiek allerlei wilde conclusies trekken.

Ik zie het al voor me: in een restaurant valt er iemand na het eten van een garnalencocktail stikkend op de grond. Advies van brother: laat maar liggen, want als er iets mis zou zijn met het eten, dan moest iedereen die garnalen gegeten had op de grond liggen.

Idem met dat advies over die huid: heb jij soms aandelen in Widmer of zo? Of het advies om bier te drinken bij iemand die uitgedroogd/ondervoed is?

Waar ik het dan wel weer mee eens ben is dat groentje gewoon tegen haar dokter moet zeggen dat ze bloed kakt. Liefst in die bewoordingen.
Mijn dokter vraagt gewoon of ik niet zwart kak
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 18:43   #1087
Isa412
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 oktober 2011
Locatie: Brussel
Berichten: 5
Standaard

Beste filmliefhebbers hier.
Sorry als ik hier zo plompverloren binnenval maar er ligt mij iets op de maag.
Eerst en vooral laat het duidelijk zijn dat ik geen haatdragende vlaming ben en graag een open discussie heb met iedereen.
Nu val ik vandaag via via op een franse website : http://www.francophonedebruxelles.co...se-kuifje.html
waar beweerd wordt in het volgend artikel in het Nieuwsblad : http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GSD3H2NO3
gezegd wordt dat wij kwaad zijn omdat niet wereldwijd de naam "Kuifje" gebruikt werd.
Zulke manifeste desinformatie maakt mij altijd een beetje wrevelig.
Ik ben dan ook beleefd op die mijnheer zijn artikel gaan reageren dat hij het niet goed begrepen had en ook een vertaling gezet.
Wat denken jullie? Ik ben gewoon gecensureerd geweest!!!
Nu ben ik niet wrevelig meer maar boos, ik weet het het is niet nodig misschien.
Maar ik vind de samenleving zo al moeilijk genoeg dat men er niet nog een schepje bovenop moet doen met leugens of tenminstte de mensen een eerlijke kans moet geven om hem te antwoorden.
Wat denken jullie ?
Isa412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 18:44   #1088
Mam
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 augustus 2011
Locatie: België
Berichten: 1.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isa412 Bekijk bericht
Beste filmliefhebbers hier.
Sorry als ik hier zo plompverloren binnenval maar er ligt mij iets op de maag.
Eerst en vooral laat het duidelijk zijn dat ik geen haatdragende vlaming ben en graag een open discussie heb met iedereen.
Nu val ik vandaag via via op een franse website : http://www.francophonedebruxelles.co...se-kuifje.html
waar beweerd wordt in het volgend artikel in het Nieuwsblad : http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GSD3H2NO3
gezegd wordt dat wij kwaad zijn omdat niet wereldwijd de naam "Kuifje" gebruikt werd.
Zulke manifeste desinformatie maakt mij altijd een beetje wrevelig.
Ik ben dan ook beleefd op die mijnheer zijn artikel gaan reageren dat hij het niet goed begrepen had en ook een vertaling gezet.
Wat denken jullie? Ik ben gewoon gecensureerd geweest!!!
Nu ben ik niet wrevelig meer maar boos, ik weet het het is niet nodig misschien.
Maar ik vind de samenleving zo al moeilijk genoeg dat men er niet nog een schepje bovenop moet doen met leugens of tenminstte de mensen een eerlijke kans moet geven om hem te antwoorden.
Wat denken jullie ?
Stop met spammen of je wordt weer gecensureerd.

Laatst gewijzigd door Mam : 29 oktober 2011 om 18:44.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 18:46   #1089
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isa412 Bekijk bericht
Beste filmliefhebbers hier.
Sorry als ik hier zo plompverloren binnenval maar er ligt mij iets op de maag.
Eerst en vooral laat het duidelijk zijn dat ik geen haatdragende vlaming ben en graag een open discussie heb met iedereen.
Nu val ik vandaag via via op een franse website : http://www.francophonedebruxelles.co...se-kuifje.html
waar beweerd wordt in het volgend artikel in het Nieuwsblad : http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GSD3H2NO3
gezegd wordt dat wij kwaad zijn omdat niet wereldwijd de naam "Kuifje" gebruikt werd.
Zulke manifeste desinformatie maakt mij altijd een beetje wrevelig.
Ik ben dan ook beleefd op die mijnheer zijn artikel gaan reageren dat hij het niet goed begrepen had en ook een vertaling gezet.
Wat denken jullie? Ik ben gewoon gecensureerd geweest!!!
Nu ben ik niet wrevelig meer maar boos, ik weet het het is niet nodig misschien.
Maar ik vind de samenleving zo al moeilijk genoeg dat men er niet nog een schepje bovenop moet doen met leugens of tenminstte de mensen een eerlijke kans moet geven om hem te antwoorden.
Wat denken jullie ?
server niet gevonden
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 18:54   #1090
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Zeg jij gewoon tegen die arts ik kak bloed punt. Geef dan een staal en.laat hem ernaar.kijken. zo moeilijk is dat?
Check. Weigering.
En dan bel ik nog eerst om te vragen of ik daarmee moet langskomen hé.

Citaat:
Voor uw huid. Ga gewoon naar.de apotheek en koop daar een fles hypollargene parfumvrije badolie en doucheolie. Zo simpel.


Citaat:
Milievervuiling. Vergeet dat tenzij je drie buren hebt die.in het ziekenhuis.liggen met dezelfde klachten. Een mens is nogal ro uust gmaakt tegen dat het.lichaam begint te protesteren moet je al.serieus vergif pakken
Mja, hier zijn problemen met het milieu door de vele fabrieken. Dit is de zwarte zone van West-Europa op dat vlak. Hoe weet ik dat? Omdat een kennis van me schepen is geweest in Genk en hij me dat wist te vertellen. Specifiek de regio waar wij wonen is erger dan bepaalde regio's in Genk, dat heeft te maken met windrichtingen etc.
Wat daar niet is bijgerekend - want dat is officieel niet geweten en daar word ook nooit voor getest- is dat het gros van onze buren hun huis verwarmen door hout te verbranden, al dan niet bewerkt. Het afval wordt dan ook maar ineens mee opgestookt. Dat weten wij, omdat we het zelf hebben zien doen en de geur en kleur van de damp alsook het gevoel, niet veel aan de verbeelding overlaten. Daar zijn overigens foto's van. Dankzij het gemeentehuis weet ik dat van negen buurtbewoners er nooit ergens afval is gezien geweest waar dat moet te zien zijn. Ze vielen zelf van hun stoel van verbazing (en hebben het me daarom gezegd, wat normaal niet de bedoeling is denk ik maar soit, ze hebben ook geen namen genoemd: niet dat daar enige nood aan was).
Hoe het zit met de gezondheid van de longen in de familie hier terwijl niemand ooit gerookt heeft ...

Hoe het dan exact zin heeft meer met fysica/ecologie te maken dan met iets anders: één en ander maakt blijkbaar dat de luchtstromen specifiek zo lopen dat ze vlakbij ons huis neervallen. Waar wij wonen. Vroeger woonde hier overigens niemand, behalve de stokers dan. Dit waar wij wonen, waren een groep bouwplaatsen. Ons terrein ligt daarbij wat hoger dan de andere... De schoorsteen van de twee hevigst stokende buren staat laag, op één verdiep, in een achterbouw (doordat het huis ervoor staat, zie je die schoorsteen dus ook niet van de straatkant en bijkomend voordeel is dat hun longen zo natuurlijk zuiver blijken) en komt voor ons net uit het westen.
De niet-stokende buren die last hebben van het gestook liggen uiteraard overhoop met de stokenden.
Het argument van de stokenden is altijd: kijk maar eens naar de schoorstenen van die fabrieken hier iets verderop, de kranten staan er zelfs vol van, wat dat dat is, ...
Hier zijn effectief meer kankers, hormonale verstoringen, parkinsonachtige verschijnselen, ... door alles wat hier in de lucht zit. Op het nieuws heeft men het vooral over Arcelor Mitaal, maar geloof me, dat bedrijf is misschien nog het meest netjes omdat het zwaar gecontroleerd wordt... De andere bedrijven zijn helaas zo slim geweest om zich in het kielzog van dit bedrijf te vestigen waardoor hun vervuiling minder in het oog springt en er altijd naar ALZ (vroegere naam) wordt gewezen. Maar hier wordt ook asbest verwerkt wat er in open lucht wordt gebergd, blijkbaar is er twee jaar geleden een bedrijf gevestigd in de buurt van alz wat verven ed maakt en waar er dus die folders voor zijn uitgedeeld wat ik wist van de echtgenoot van mijn medepatiënt.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 18:55   #1091
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat voor flutadvies en nonsens is dat nu weer. Alsof er geen mensen zijn die overgevoelig zijn aan bepaalde toxines of andere stoffen. Kijk, dat gebeurt er nu wanneer mensen die al te veel vertrouwen op statistiek allerlei wilde conclusies trekken.

Ik zie het al voor me: in een restaurant valt er iemand na het eten van een garnalencocktail stikkend op de grond. Advies van brother: laat maar liggen, want als er iets mis zou zijn met het eten, dan moest iedereen die garnalen gegeten had op de grond liggen.

Idem met dat advies over die huid: heb jij soms aandelen in Widmer of zo? Of het advies om bier te drinken bij iemand die uitgedroogd/ondervoed is?

Waar ik het dan wel weer mee eens ben is dat groentje gewoon tegen haar dokter moet zeggen dat ze bloed kakt. Liefst in die bewoordingen.
Ja dat voorbeeldje van garnalen zegt het. Ds nee datbedoel ik niet

En van die parfumvrije badolie vraag dat aan de kassierster van delhaize zeveraar

En ik zeg dat ze tot drie pintjes per dag moet dinken om te vervetten

Laatst gewijzigd door brother paul : 29 oktober 2011 om 19:03.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 19:30   #1092
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ja dat voorbeeldje van garnalen zegt het. Ds nee datbedoel ik niet
Wat bedoel je dan wel? Je schrijft dat het zeker niet aan vervuiling kan liggen, want dat er dan nog andere mensen in haar buurt zouden moeten ziek zijn. Ik betwist dat, want het zou best kunnen dat groentje om de een of andere reden gevoeliger is aan bepaalde stoffen in haar omgeving.

Citaat:
En van die parfumvrije badolie vraag dat aan de kassierster van delhaize zeveraar
Ja, dat zou ze kunnen doen. Als het advies van dokters niet meer volstaat en de forummers er ook niet meer uitraken, dan kan ze het altijd nog aan de kassierster van de Delhaize vragen. Wat moet ze precies gaan vragen? Wie zegt er dat ze nu agressieve zepen gebruikt? Of dat die überhaupt iets te maken hebben met haar problemen?

Citaat:
En ik zeg dat ze tot drie pintjes per dag moet dinken om te vervetten
En ik zeg dat dat nergens goed voor is. Er zijn genoeg andere zaken die geod zijn om te vervetten en die niet vochtafdrijvend zijn.

Voil?*, groentje, je online-artsen zijn het oneens. Wat nu?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 19:45   #1093
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Voil?*, groentje, je online-artsen zijn het oneens. Wat nu?
Allemaal samen een pintje gaan drinken ?

Dan krijgen we msschn eindelijk die vlekken bulten en puntjes n keer te zien
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 19:49   #1094
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
van de twee hevigst stokende buren
Doeme. Waar zit Ronald Janssen als ge hem nodig hebt ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 29 oktober 2011 om 19:49.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 19:57   #1095
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat bedoel je dan wel? Je schrijft dat het zeker niet aan vervuiling kan liggen, want dat er dan nog andere mensen in haar buurt zouden moeten ziek zijn. Ik betwist dat, want het zou best kunnen dat groentje om de een of andere reden gevoeliger is aan bepaalde stoffen in haar omgeving.



Ja, dat zou ze kunnen doen. Als het advies van dokters niet meer volstaat en de forummers er ook niet meer uitraken, dan kan ze het altijd nog aan de kassierster van de Delhaize vragen. Wat moet ze precies gaan vragen? Wie zegt er dat ze nu agressieve zepen gebruikt? Of dat die überhaupt iets te maken hebben met haar problemen?



En ik zeg dat dat nergens goed voor is. Er zijn genoeg andere zaken die geod zijn om te vervetten en die niet vochtafdrijvend zijn.

Voil?*, groentje, je online-artsen zijn het oneens. Wat nu?
Ze zien wat asbest liggen en ze beginnen al te hyperventileren. Nochthans kweken we een miljoen varkens in zo'n stallen. Een dier die.notabene heel goed gelijkt op de mens. Zonder daar een overvloed aan kankers en andere ziekten te zien. Dus soms moet je wat.meer observeren en logisch redeneren over die dingen in plaats van random panikeren. En zeker in het geval van groentje moet je niet teveel verbanden zoeken. Zo'n verbanden ivm intoxicaties kun je maarvinden over grotere groepen mensen en zeker niet op een case.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 20:17   #1096
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Hier komen ze dan, zonder enige twijfel zeer relevant op een politiek forum, de vlekjes die op groene vlinders kunnen zitten:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0917.JPG‎
Bekeken: 77
Grootte:  313,2 KB
ID: 83323  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0918.JPG‎
Bekeken: 74
Grootte:  311,4 KB
ID: 83324  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0919.JPG‎
Bekeken: 72
Grootte:  307,3 KB
ID: 83325  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0920.JPG‎
Bekeken: 75
Grootte:  304,1 KB
ID: 83326  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0921.JPG‎
Bekeken: 69
Grootte:  305,1 KB
ID: 83327  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0922.JPG‎
Bekeken: 71
Grootte:  305,7 KB
ID: 83328  

__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 20:18   #1097
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Ik heb -bijna- geen compassie, behalve met de grieken, dat zijn sukkelaars.
Als er één geval is van eigen schuld dikke bult, dan is dat het.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 20:20   #1098
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

(Niet zo goed gelukt want niet bij daglicht getrokken, met als gevolg veel schaduwen en onhelderheid )
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0923.JPG‎
Bekeken: 71
Grootte:  314,0 KB
ID: 83329  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0924.JPG‎
Bekeken: 73
Grootte:  307,2 KB
ID: 83330  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0925.JPG‎
Bekeken: 73
Grootte:  303,3 KB
ID: 83331  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0927.JPG‎
Bekeken: 75
Grootte:  308,0 KB
ID: 83332  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0928.JPG‎
Bekeken: 91
Grootte:  303,4 KB
ID: 83333  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0930.JPG‎
Bekeken: 73
Grootte:  306,5 KB
ID: 83334  

__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 20:21   #1099
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Hier komen ze dan, zonder enige twijfel zeer relevant op een politiek forum, de vlekjes die op groene vlinders kunnen zitten:
Heb je niks met een beetje meer tet? Dan kan ik je misschien verder helpen.

Op deze foto's is er in ieder geval niet veel te zien.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 20:22   #1100
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Duidelijk psychiatrisch geval, niet?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0931.JPG‎
Bekeken: 76
Grootte:  314,2 KB
ID: 83335  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0934.JPG‎
Bekeken: 75
Grootte:  311,7 KB
ID: 83336  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0936.JPG‎
Bekeken: 72
Grootte:  307,0 KB
ID: 83337  

__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be