Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 mei 2014, 10:49   #1101
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Verklaar in uw logica dan een keer waarom dat meisje niet van school werd gegooid! Haar ouders zeggen zelf dat het niet tegen haar wil was, en datzelfde meisje is nog met minstens 1 andere jongen betrapt los van die gangbang.
Klopt, maar ze hebben ook gezegd dat zij niet de uitlokster of aanstookster was. En een naïef en "niet helemaal normaal" "gewillig slachtoffer" is ook nog altijd een slachtoffer, ook al is dat volgens de letter van de wet dan niet zo.

Citaat:
Kunt u mij trouwens eens bewijzen dat die man in 2001 ook al directeur was van dat college? En dat hij dat toen onder de mat heeft proberen te vegen?
Speelt dat een rol? Het gaat om de reputatie van de school, niet zozeer van de ene of andere directeur.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 10:52   #1102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94
Maar mens, denk nu toch ééns na! Als hij de boel onder mat had willen vegen, dan had hij ofwel alles intern geregeld. Of élke betrokkene van school gegooid. Dan pas geeft hij een eenduidig en krachtig signaal.
Je zou zélf beter ééns nadenken.

Er wérd namelijk al eens één en ander onder de mat geveegd, en toch kwam het in de media. Met alle gevolgen vandien. Voor de reputatie van de school.

Citaat:
Wat denk je nu eigenlijk zelf? Dat door niet iedereen even zwaar te straffen, hij de vrede zou bewaren en de rangen gesloten kunnen houden? Als hij zo zwaar tilt aan dat incident, waarom houdt hij dat meisje - vanwie de ouders zélf bevestigden dat ze het niet tegen haar wil deed! - dan wél op die school? Welk signaal geeft hij daarmee dan, denk je?
Het klopt dat de directeur beter alle betrokkenen op dezelfde manier had behandeld. Dat deed hij echter NIET. Nochtans beweert de directeur daar heel goed over nagedacht te hebben. JIJ weet niet waarom het meisje, dat nochtans eveneens de regels overtrad, een andere behandeling kreeg dan de jongens. Nochtans zal de directeur heel goed het risico ingeschat hebben dat hij hiermee nam. En toch deed hij het! Dat veronderstelt op zijn minst dat daar REDENEN voor waren.

Citaat:
Trouwens: waarom zou die gangbang eigenlijk een smet op de school zijn?
Jij denkt dus dat het de reputatie van een eliteschool NIET raakt? Dat de preutse koning Flip de toekomstige Belgische koningin met een gerust hart naar die school zal sturen? Dat de anonieme moeder die haar zoon probeerde goed te praten, door het meisje in een slecht daglicht te stellen, dat deed omdat niets tegen gangbangs op school heeft?

Citaat:
Met een nest vol hormonen zittende pubers op retraite gaan, wat denk je dan? Dat daar hélemaal niks zou gebeuren? Ok, nu is het wel wat extremer dan normaal, maar wees toch verdomme een keer niet zo naïef zeg! Denk jij nu écht dat als je met een nest 16-jarigen op retraite gaat, of op kamp of op reis of weet ik veel wat, dat daar nergens gefoefeld gaat worden?
Waarom denk je dat de directeur verweten wordt dat er geen beter toezicht werd gehouden op dat nest vol hormonen zittende pubers?

Citaat:
En misschien zijn er inderdaad van die conservatieve, bekrompen ouders die dan hun kinderen weg gaan houden van die school of van jeugdbewegingen. Maar moet je met dat soort mensen dan rekening gaan houden?
Volgens jou alvast niet zo te zien.
Leve de gangbangs op elitescholen!
Vergeet ondertussen niet dat het uitgerekend "bekrompen, conservatieve" ouders zijn die voor deze eliteschool kiezen.

Citaat:
Waar gaan dat soort mensen dan hun kinderen eigenlijk wél naar school sturen, vraag ik mij dan af!
Op scholen die niet voor hun reputatie vrezen, maar waar vol hormonen zittende tieners hun gangen mogen gaan?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 mei 2014 om 10:58.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 10:56   #1103
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Deontologische code, zeker wel. Maar waarom schrijft bv. HLN dan zo nadrukkelijk dat ze geen namen noemen, maar dat ze dat "met tegenzin" doen?



Ik begrijp het: FB dient alleen maar om te verkondigen wanneer je de was gaat inzetten, de kinderen van school gaat halen en wanneer je naar het toilet gaat. En om schattige dierenfoto's en melige berichtjes te posten in de trant van "deel dit als je trots bent op je kinderen" of "klik op 'vind ik leuk' als je blij bent dat je mij hebt leren kennen" (vind ik bijna chantage trouwens).
Ik ben zelf geen FaceBook-mens. Ik heb wel interesse om over FaceBook en hun manier van werken bij te leren. Alle input die mij iets kan bijbrengen over FaceBook-censuur en FaceBook-moderatie in België is welkom.

Hoe kun je melden dat er eigen berichten zonder jouw toestemming worden verwijderd en/of hoe krijg je daar melding van ?

Het kan toch niet zijn dat je FaceBook zelf aanpassingen doet binnen jouw eigen FaceBook-profiel zonder enige kennisgeving ?

Welke maatregelen heb jij genomen om hier stappen tegen te zetten ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 10:59   #1104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.326
Standaard

Citaat:
Het kan toch niet zijn dat je FaceBook zelf aanpassingen doet binnen jouw eigen FaceBook-profiel zonder enige kennisgeving ?
Blijkbaar wel gezien het gebeurt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:00   #1105
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Hoe kan je daar zo zeker van zijn? Het zou voldoende geweest zijn dat één van de ouders van die 6 jongens of de ouders van het meisje verontwaardigd naar de pers zouden gestapt zijn. Nee, na dat vorige pedofilieschandaal, dat men onder de mat had proberen te vegen, was dit het enige dat die directeur kon doen.
Als je geprovoceerd wordt kan je daar op 5 manieren op reageren:

1. Klacht neerleggen en niet publiek reageren.
2. Klacht neerleggen en wel publiek reageren.
3. Geen klacht neerleggen en niet publiek reageren.
4. Geen klacht neerleggen en wel publiek reageren.
5. Mix van de vier bovenstaande opties naargelang je stemming.

Respectvolle media gaan respect hebben voor jouw keuze.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:29   #1106
SMI94
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 maart 2014
Berichten: 1.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Klopt, maar ze hebben ook gezegd dat zij niet de uitlokster of aanstookster was. En een naïef en "niet helemaal normaal" "gewillig slachtoffer" is ook nog altijd een slachtoffer, ook al is dat volgens de letter van de wet dan niet zo.
En die 5 jongens waren wel stuk voor stuk de uitlokkers of aanstokers dan? Alle 5 tegelijk? Daarzat geen enkele meeloper tussen?

En daar ben je weer met je 'slachtoffer'! Waarvan is ze dan 'slachtoffer'? Van een gangbang waaraan ze vrijwillig deelnam?! Het is simpel hé: ofwel ben je niet gewillig, ben je dus verkracht en dan ben je slachtoffer, leg je klacht neer en zal er een gerechtelijk vervolg aan het verhaal komen. Ofwel geef je toestemming, maar dat impliceert dan ook dat je geen 'slachtoffer' bent ook. Iemand die naar een SM-Meester of Meesteres gaat om afgemept te worden met een zweep, is toch ook géén 'slachtoffer'?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Speelt dat een rol? Het gaat om de reputatie van de school, niet zozeer van de ene of andere directeur.
Als je de beweringen van Knuppel leest, dan speelt dat het héél erg grote rol ja!

Laatst gewijzigd door SMI94 : 13 mei 2014 om 11:32.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:40   #1107
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Naar eigen zeggen heeft de directeur de jongens de laan uitgestuurd om erger te voorkomen.
Bron ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:42   #1108
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Klopt, maar ze hebben ook gezegd dat zij niet de uitlokster of aanstookster was. En een naïef en "niet helemaal normaal" "gewillig slachtoffer" is ook nog altijd een slachtoffer, ook al is dat volgens de letter van de wet dan niet zo.
Bron ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:43   #1109
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als je geprovoceerd wordt kan je daar op 5 manieren op reageren:

1. Klacht neerleggen en niet publiek reageren.
2. Klacht neerleggen en wel publiek reageren.
3. Geen klacht neerleggen en niet publiek reageren.
4. Geen klacht neerleggen en wel publiek reageren.
5. Mix van de vier bovenstaande opties naargelang je stemming.

Respectvolle media gaan respect hebben voor jouw keuze.
Dus als de zoon van Bart DW een meisje van 15 uitwoond geholpen door zn zwarte broeders. Dan ga jij daarover zwijgen?
Auw,auw, ma tis ni erg.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:44   #1110
SMI94
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 maart 2014
Berichten: 1.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je zou zélf beter ééns nadenken.

Er wérd namelijk al eens één en ander onder de mat geveegd, en toch kwam het in de media. Met alle gevolgen vandien. Voor de reputatie van de school.
Wel toon nu een keer in die artikelen die je hier postte, waar staat dat er dingen onder de mat werden geveegd. Kom Knuppel, zwart op wit! En kom niet af met het feit dat directeur van het lager ook op de beklaagdenbank zat vanwege het niet verlenen van een persoon in nood, want daarvoor is hij volledig vrijgesproken.

Ik wacht af!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het klopt dat de directeur beter alle betrokkenen op dezelfde manier had behandeld. Dat deed hij echter NIET. Nochtans beweert de directeur daar heel goed over nagedacht te hebben. JIJ weet niet waarom het meisje, dat nochtans eveneens de regels overtrad, een andere behandeling kreeg dan de jongens. Nochtans zal de directeur heel goed het risico ingeschat hebben dat hij hiermee nam. En toch deed hij het! Dat veronderstelt op zijn minst dat daar REDENEN voor waren.
Ja, nogal logisch dat hij zijn redenen zal gehad hebben, dat moest er nog aan ontbreken ook! De vraag is of die redenen terecht zijn of waren!

En natuurlijk weet ik die redenen niet, maar dat weten jij en Miauw ook niet! Alleen ga ik niet zitten gokken of verklaringen verzinnen voor die redenen, wat jullie wel doen. Dat is nét het hele punt dat ik hier wil maken: blijf bij de feiten! En het feit is dat er hier héél weinig feiten zijn. Simple as that.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij denkt dus dat het de reputatie van een eliteschool NIET raakt? Dat de preutse koning Flip de toekomstige Belgische koningin met een gerust hart naar die school zal sturen? Dat de anonieme moeder die haar zoon probeerde goed te praten, door het meisje in een slecht daglicht te stellen, dat deed omdat niets tegen gangbangs op school heeft?
Als jij de keuze van een school van zo'n dingen laat afhangen, vraag ik mij af waarmee je bezig bent... Dat is alsof je je zoon of dochter niet naar een middelbare zou laten gaan omdat er een leerling daar betrapt is op drugsgebruik.

Neenee, kijk eens welke goeie ouders we zijn door onze zoon/dochter naar een andere school te sturen! En dat terwijl elke amoebe zelfs weet dat er op élke school drugsgebruikers zitten, en dat er op élke middelbare school wel een gefoefeld en van sexueel jetje wordt gegeven tussen leerlingen onderling...



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom denk je dat de directeur verweten wordt dat er geen beter toezicht werd gehouden op dat nest vol hormonen zittende pubers?
Wat stel je dan voor? En chaperon aan elk bed? Hen vastbinden op bed 's nachts? Zeg het maar hoor!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Volgens jou alvast niet zo te zien.
Leve de gangbangs op elitescholen!
Vergeet ondertussen niet dat het uitgerekend "bekrompen, conservatieve" ouders zijn die voor deze eliteschool kiezen.
De vraag is inderdaad of je met mensen die zo ver van de realiteit staan, nog moet rekening houden in realiteit. Die vraag durf ik hardop stellen ja.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:47   #1111
SMI94
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 maart 2014
Berichten: 1.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Dus als de zoon van Bart DW een meisje van 15 uitwoond geholpen door zn zwarte broeders. Dan ga jij daarover zwijgen?
Auw,auw, ma tis ni erg.
Als dat meisje daarvoor toestemming zou geven en als die zoon van BDW en die zwarte broeders 15 of 16 jaar zouden zijn op dat moment, dan zou ik niet weten waarom een buitenstaander als ik of éénder wie op dit forum zich daarmee zou moeten bemoeien.

Raar hé, dat er ook nog mensen zijn die niet denken zoals jij?
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:49   #1112
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je zou zélf beter ééns nadenken.

Er wérd namelijk al eens één en ander onder de mat geveegd, en toch kwam het in de media. Met alle gevolgen vandien. Voor de reputatie van de school.
Het is niet omdat er zaken in de media verschenen dat het College zaken onder de mat veegde. Als je kijkt naar de berichtgeving van het College zelf hebben ze drastische maatregelen genomen door leerlingen aan de deur te zetten. Het is geen enkel College waardig om de vuile was buiten te hangen van leerlingen die ze buitengeschot hebben. Ook voor andere concrete straffen zoals tijdelijke schorsing gaan ze publiek communiceren. Dit gaat een College enkel doen met het oog op het belang van de leerlingen en met impliciete toestemming van de ouders of voogden.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 11:51   #1113
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Blijkbaar wel gezien het gebeurt.
Ik ben heel weinig vertrouwd met FaceBook. Het kan toch niet dat je heel jouw Facebook-gedoe zelf dient na te pluizen om te weten te komen of er iets aan jouw eigen acties door externen is gewijzigd ?

Hiervoor dien je toch een kennisgeving te krijgen ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 mei 2014 om 12:08.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:00   #1114
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Als dat meisje daarvoor toestemming zou geven en als die zoon van BDW en die zwarte broeders 15 of 16 jaar zouden zijn op dat moment, dan zou ik niet weten waarom een buitenstaander als ik of éénder wie op dit forum zich daarmee zou moeten bemoeien.

Raar hé, dat er ook nog mensen zijn die niet denken zoals jij?
Ik weet met wie mn dochter omgaat (denk ik).Ze al zeker niet op retraite mogen vertrekken met crapuul.
Beetje zoals foto modellen en voetballers.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:05   #1115
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
En die 5 jongens waren wel stuk voor stuk de uitlokkers of aanstokers dan? Alle 5 tegelijk? Daarzat geen enkele meeloper tussen?
Eén jongen had haar uitgenodigd om op zijn kamer te komen. Geen idee of ze wist dat haar een gangbang te wachten stond.

Citaat:
En daar ben je weer met je 'slachtoffer'! Waarvan is ze dan 'slachtoffer'? Van een gangbang waaraan ze vrijwillig deelnam?! Het is simpel hé: ofwel ben je niet gewillig, ben je dus verkracht en dan ben je slachtoffer, leg je klacht neer en zal er een gerechtelijk vervolg aan het verhaal komen. Ofwel geef je toestemming, maar dat impliceert dan ook dat je geen 'slachtoffer' bent ook.
Ik veronderstel dat je daar een man voor moet zijn, om het zo zwart/wit te zien. Tussen "vrijwillig" en "gedwongen" ligt nog een hele grijszone, hoor!
Het is al uitentreuren gezegd dat dit meisje "niet helemaal normaal" was en dat ze erom bekend stond dat ze nooit "nee" zei.

Citaat:
Iemand die naar een SM-Meester of Meesteres gaat om afgemept te worden met een zweep, is toch ook géén 'slachtoffer'?
Nee, maar nu heb je het, neem ik aan, wel over instemmende volwassenen?

Laatst gewijzigd door Miauw! : 13 mei 2014 om 12:16.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:09   #1116
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Eén jongen had haar uitgenodigd om op zijn kamer te komen.
Bron ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:13   #1117
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Als dat meisje daarvoor toestemming zou geven en als die zoon van BDW en die zwarte broeders 15 of 16 jaar zouden zijn op dat moment, dan zou ik niet weten waarom een buitenstaander als ik of éénder wie op dit forum zich daarmee zou moeten bemoeien.

Raar hé, dat er ook nog mensen zijn die niet denken zoals jij?
Ik zou in zo'n geval hopen dat Bart De Wever er niet zelf mee naar de boekskes stapt om zijn conservatieve waarden te verdedigen die hij in zin thuisfront afdwingt.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:14   #1118
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Als jij de keuze van een school van zo'n dingen laat afhangen, vraag ik mij af waarmee je bezig bent... Dat is alsof je je zoon of dochter niet naar een middelbare zou laten gaan omdat er een leerling daar betrapt is op drugsgebruik.
Ik zou mijn kinderen in elk geval niet naar een school sturen waar dergelijke dingen oogluikend worden toegelaten of niet worden gesanctioneerd.

Citaat:
Neenee, kijk eens welke goeie ouders we zijn door onze zoon/dochter naar een andere school te sturen! En dat terwijl elke amoebe zelfs weet dat er op élke school drugsgebruikers zitten, en dat er op élke middelbare school wel een gefoefeld en van sexueel jetje wordt gegeven tussen leerlingen onderling...
Dat gebeurt helaas inderdaad overal. Zo is er vorig jaar een koppeltje van het college van mijn zoon weggestuurd omdat ze luidruchtige seks hadden in de toiletten, tijdens schooltijd. Idem dito voor leerlingen die betrapt worden met drugs. Het belangrijkste is dat de school bij overtredingen van het reglement kordaat optreedt en niet de overtredingen oogluikend toelaat, zoals in sommige scholen wel gebeurt.

Citaat:
Wat stel je dan voor? En chaperon aan elk bed? Hen vastbinden op bed 's nachts? Zeg het maar hoor!
Tijdens de retraite van mijn zoon waren er inderdaad controles om te kijken of men niet bij elkaar op de kamer zat. Dat gold zowel voor seksegenoten als voor het andere geslacht.


Citaat:
De vraag is inderdaad of je met mensen die zo ver van de realiteit staan, nog moet rekening houden in realiteit. Die vraag durf ik hardop stellen ja.
Suggereer je nu dat je preuts en ouderwets bent als je een gangbang tussen kinderen, en dan nog op school, niet echt wenselijk vindt?
Ik wens je veel succes met het vinden van een school voor je kinderen die een "open mind" heeft als het om gangbangs gaat!

Laatst gewijzigd door Miauw! : 13 mei 2014 om 12:18.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:16   #1119
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Dus als de zoon van Bart DW een meisje van 15 uitwoond geholpen door zn zwarte broeders. Dan ga jij daarover zwijgen?
Auw,auw, ma tis ni erg.
Welke zwarte broeders ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2014, 12:35   #1120
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Welke zwarte broeders ?


https://www.youtube.com/watch?v=c2VXLBnfe6Q
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be