Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2007, 21:59   #101
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ken je het oude Vlaamse spreekwoord "Twee natte zakken kunnen elkaar niet drogen!" dan niet? VLOTT en de Dedecker-partij zijn allebei in hetzelfde bedje ziek: Een veel te kleine basis, veel te weinig structuur en veel te weinig bekwaam en gespreid politiek personeel (VLOTT bestaat niet buiten Antwerpen en omgeving, Dedecker heeft wellicht alleen kans op overstijgen van de kiesdrempel in West-Vlaanderen). VLOTT heeft dat kunnen oplossen door zich te koppelen aan het VB, Dedecker door van zijn politiek project een "one man"-show te maken. De combinatie van beide volstaat echter nog altijd niet om een levensvatbare formatie te kweken.
Juist ja, maar mochten VLOTT en Dedecker samengaan en 1 nieuwe ((rechts) liberale) partij vormen zit er volgens mij toch wel toekomst in voor die partij.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 22:10   #102
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Zolang Dedecker erin slaagt de liberalen onderling te verdelen en terug te brengen tot het niveau van de wat lullige PVV, doet hij iets nuttigs. Volhouden Jean-Marie!
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 22:28   #103
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.175
Standaard

Voor Dedecker zal alles afhangen hoe de media hem benaderd.
positief of negatief.
Of hij vertouwen kan winnen of niet.
Coveliers staat voor een moeilijke keuze.
Hij is geen Belanger, en wil ook zo niet genoemd worden. Toch heeft hij zen vlott aan die partij gebonden uit noodzaak.
Zal hij het nu losmaken of niet, hij staat voor een zeer moeilijke keuze.

Persoonlijk vind ik dat JMD alle kansen moet krijgen.
Het is heel slim van hem om zich openlijk te distantiëren van het VB.
Zo kan de media hem niet in de racistische hoek drummen.

De vraag blijft wel of die zelfde media het cordon van zen politieke tegenstanders gaat overnemen.
De VLD, CD&V, N-VA, willen niets van hem weten, en SP-a al helemaal niet.

In ieder geval hij zegt dat hij tegen het koningshuis is en voor een republiek Vlaanderen.
Of hij dat nu meent of niet, is in eerste instantie niet belangrijk voor het VB Maar het moet als muziek in de oren klinken.
Hoe meer politiekers van verschillende strekkingen dit beamen, des te sneller zal het grote publiek het volgen.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 22:53   #104
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ken je het oude Vlaamse spreekwoord "Twee natte zakken kunnen elkaar niet drogen!" dan niet? VLOTT en de Dedecker-partij zijn allebei in hetzelfde bedje ziek: Een veel te kleine basis, veel te weinig structuur en veel te weinig bekwaam en gespreid politiek personeel (VLOTT bestaat niet buiten Antwerpen en omgeving, Dedecker heeft wellicht alleen kans op overstijgen van de kiesdrempel in West-Vlaanderen). VLOTT heeft dat kunnen oplossen door zich te koppelen aan het VB, Dedecker door van zijn politiek project een "one man"-show te maken. De combinatie van beide volstaat echter nog altijd niet om een levensvatbare formatie te kweken.
Ah, hier ben je terug. Je komt weer wat raaskallen, om dan zonder weerwoord te vertrekken. Wel, meneer, uw gezwam over VLOTT als zijnde een louter Antwerpse partij berust op geen enkel feit.

Een goedendag in dromenland, m'n beste.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 22:56   #105
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Dedecker is een liberaal en een flamingant. Te bestrijden, af te maken en te vernietigen dus.
Moord en brand, daar houd je wel van eh. Verkiezingen? Maar nee, meneer, laat ons alles beslechten met een lekker goeie ouwe burgeroorlog bij elke machtswissel.

Vlaanderen hoezee, bij pot en pint, en nu braaf een goede katholieke echtgenote vinden die maakt dat je als de donders aan de afwas kunt beginnen.

PS: Als je twéé goede katholieke echtgenotes vindt, mag je er één naar mij doorsturen; ik heb dringend nood aan een hard vrouwenwoord die me die verschrikkelijke berg afwas laat doen.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 22:57   #106
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Zolang Dedecker erin slaagt de liberalen onderling te verdelen en terug te brengen tot het niveau van de wat lullige PVV, doet hij iets nuttigs. Volhouden Jean-Marie!
Welke liberalen? VLD en SP.a staan achter juist hetzelfde: een gecontroleerde markt.

Lullig, nietwaar?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:00   #107
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Soit, laat dat van die afwas maar al vinden. De harde hand van Kim slaat toe.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:01   #108
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ah, hier ben je terug. Je komt weer wat raaskallen, om dan zonder weerwoord te vertrekken. Wel, meneer, uw gezwam over VLOTT als zijnde een louter Antwerpse partij berust op geen enkel feit.

Een goedendag in dromenland, m'n beste.
De vorige keer dat ik erover begon heb ik nochtans niets van jou gehoord dat al mijn stellingen over VLOTT ontkrachtte. In zekere zin wacht ik nog altijd op jouw wederwoord, maar blijkbaar heb je dat ergens op een geheime plaats neergeschreven en is het zo fantastisch dat je de discussie al gewonnen hebt?

Maar bon, verras me! Vertel me de mare van die duizenden VLOTT'ers in bloeiende afdelingen van Oostende tot in Bree, die met de gemeenteraadsverkiezingen over gans Vlaanderen geweldige resultaten haalden! Vertel me van die grote massa VLOTT-militanten die zo talrijk zijn dat Coveliers pertinent weigert te zeggen hoeveel het er wel zijn! Vertel me over dat fantastische VLOTT-stichtingscongres waar vele honderden militanten (en zeker geen 80 ) zich verzamelden om hun partij boven de doopvont te houden...

Laatst gewijzigd door zorroaster : 3 januari 2007 om 23:03.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:01   #109
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Soit, laat dat van die afwas maar al vinden. De harde hand van Kim slaat toe.
En ik ben erger dan de katholieke vrouwen van pajot dus begin er maar direct aan!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:05   #110
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
De vorige keer dat ik erover begon heb ik nochtans niets van jou gehoord dat al mijn stellingen over VLOTT ontkrachtte. In zekere zin wacht ik nog altijd op jouw wederwoord.

Maar bon, verras me! Vertel me de mare van die duizenden VLOTT'ers in bloeiende afdelingen van Oostende tot in Bree, die met de gemeenteraadsverkiezingen over gans Vlaanderen geweldige resultaten haalden! Vertel me over dat fantastische VLOTT-stichtingscongres waar honderden militanten (en zeker geen 80 ) zich verzamelden om hun partij boven de doopvont te houden...
Wij zijn reeds boven de doopvont gehouden. Wat voor succes had de CVV een halve eeuw geleden?

Ik heb je reeds van een weerwoord gediend. Als jij dat niet overtuigend vindt, dan is dat jouw probleem.

Limburg is erbij gekomen, eerder al Gent &c.

Krantenartikel over de groei, een maand geleden:

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/323881
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)

Laatst gewijzigd door lombas : 3 januari 2007 om 23:07.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:06   #111
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

JMDD is uitgespeeld... In de aanloop naar de verkiezingen zal hij in de ogen van de media zelfs geen voetnoot meer waard zijn. De aankondiging van z'n nieuwe partij haalde nog welgeteld 22" in het avondjournaal en de truuk met de partijbenaming zal hem niet veel meer aandacht opleveren. Als hij héél veel sjans heeft, kan hij misschien nog een zitje veroveren in de senaat. Maar het vooruitzicht om d�*�*r tussen de andere sanseveria's van de federale politiek weg te kwijnen, lijkt me niet meteen aantrekkelijk.

JMDD is vooral genekt door het spelletje dat CD&V heeft gespeeld op aangeven van..... Johan Vande Lanotte. De man die ervoor zorgde dat de VLD hem aan de kant zette en dezelfde man die een hartig woordje heeft gesproken met ene Y. Leterme. Niet vergeten dat er na de verkiezingen hoe dan ook zal moeten gepraat worden met sp.a! Tijd voor een nieuw spreekwoord: "als ge in de sossen hun rapen schijt, doe dat dan nooit tegen de wind in." En in Oostende staat -zoals we allemaal weten steevast een stevige zeebries.

Een nieuwe partij oprichten is aartsmoeilijk; het is een kwestie van doorgedreven werk aan de basis gedurende vele jaren... Kort na z'n spectaculaire ontslag bij de VLD h�*d JMDD nog stevige klappen kunnen uitdelen, vooral als hij zich had geallieerd met Coveliers en een aantal dissidenten had kunnen meesnoepen. Maar nee, blijkbaar was het zitje belangrijker dan het project. Zoveel is ondertussen wel duidelijk geworden.
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.


Laatst gewijzigd door Desiderius : 3 januari 2007 om 23:08.
Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:16   #112
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wij zijn reeds boven de doopvont gehouden. Wat voor succes had de CVV een halve eeuw geleden?

Ik heb je reeds van een weerwoord gediend. Als jij dat niet overtuigend vindt, dan is dat jouw probleem.

Limburg is erbij gekomen, eerder al Gent &c.

Krantenartikel over de groei, een maand geleden:

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/323881
Met andere woorden, omdat de lokale Hendrik Boonen uit Limburg zich met VLOTT van zijn zeventigste partij voorziet en de Cov er een persbericht over verstuurt, moeten we nu steil achterover slaan van bewondering voor de opmars van VLOTT?

Kijk, ik stel vast dat je niet concreet durft worden: Hoeveel leden heeft VLOTT dan wel (Laat me raden: "zeg ik niet! staatsgeheim!")? In welke gemeentes buiten Groot-Antwerpen hebben jullie vertegenwoordigers na de recente gemeenteraadsverkiezingen?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:25   #113
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Met andere woorden, omdat de lokale Hendrik Boonen uit Limburg zich met VLOTT van zijn zeventigste partij voorziet en de Cov er een persbericht over verstuurt, moeten we nu steil achterover slaan van bewondering voor de opmars van VLOTT?

Kijk, ik stel vast dat je niet concreet durft worden: Hoeveel leden heeft VLOTT dan wel (Laat me raden: "zeg ik niet! staatsgeheim!")? In welke gemeentes buiten Groot-Antwerpen hebben jullie vertegenwoordigers na de recente gemeenteraadsverkiezingen?
Hendrik Boonen is mijn voorzitter en is woonachtig te Deurne. Dat is geen publiek geheim, we organiseren zelfs hoorzittingen.

Waar onze vertegenwoordigers zijn, vind je gewoon op wikipedia terug en op de officiële website van de verkiezingen.

Omdat denken en precieze informatie je zwakke punt lijken:

- Sint-Truiden
- Willebroek
- Schoten
- Zwijndrecht
- Ranst

En het siert je niet dat je probeert voor te doen als insider. Iedereen heeft het door, m'n beste, en dat probeerde je elders ook al. Ik denk aan B-Plus. Is het een gewone blamage, of kun je gewoon de continue gêne van je eigen partij niet aan?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)

Laatst gewijzigd door lombas : 3 januari 2007 om 23:27.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:31   #114
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Hendrik Boonen is mijn voorzitter en is woonachtig te Deurne. Dat is geen publiek geheim, we organiseren zelfs hoorzittingen.

Waar onze vertegenwoordigers zijn, vind je gewoon op wikipedia terug en op de officiële website van de verkiezingen.

Omdat denken en precieze informatie je zwakke punt lijken:

- Sint-Truiden
- Willebroek
- Schoten
- Zwijndrecht
- Ranst

En het siert je niet dat je probeert voor te doen als insider. Iedereen heeft het door, m'n beste, en dat probeerde je elders ook al. Ik denk aan B-Plus. Is het een gewone blamage, of kun je gewoon de continue gêne van je eigen partij niet aan?
Ik noteer:

1) Geen antwoord op mijn vraag hoeveel leden jullie hebben

2) Dat er buiten Sint-Truiden er geen enkele VLOTT-verkozene buiten de regio-Antwerpen is

3) Enkele compleet irrelevante scheldpartijtjes aan het adres de boodschapper

Ligt het nu aan mij, of begint hier iemand nogal zenuwachtig te worden? Kom, je had mij vorige keer kennelijk (maar dat was duidelijk alleen in het diepste van je gedachten?) zo de oren gewassen met al mijn valselijke leugens over VLOTT, en nu moet je als een kleuter beginnen schelden en kronkelen op een paar simpele vraagjes? Deksels, waar wacht je op om al die geweldige argumenten van vorige keer terug boven te halen en me eens goed de les te lezen?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 3 januari 2007 om 23:33.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:41   #115
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Met andere woorden, omdat de lokale Hendrik Boonen uit Limburg zich met VLOTT van zijn zeventigste partij voorziet en de Cov er een persbericht over verstuurt, moeten we nu steil achterover slaan van bewondering voor de opmars van VLOTT?
Als n-va'er met ledenaantallen komen opdraven is ander ook niet echt het toonbeeld van geloofwaardigheid he.
Telkenmale jullie keihard op jullie bek gaan volgt er een persbericht waarin nieuwe mensen zich lid maken van de partij .
Ik heb m'n lidmaatschap al 2 jaar niet verlengd, en nog steeds krijg ik het partijblad.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 23:45   #116
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik noteer:

1) Geen antwoord op mijn vraag hoeveel leden jullie hebben
Dat weet ik zelf niet. Gelieve u te wenden tot:

secretariaat(at)vlott.be

Citaat:
2) Dat er buiten Sint-Truiden er geen enkele VLOTT-verkozene buiten de regio-Antwerpen is
Tja, de afdelingen waren er toen nog niet. Ga je ons dat verwijten of wat?



Ik noteer echter: 10 maanden bestaan, 18 verkozenen.

Citaat:
3) Enkele compleet irrelevante scheldpartijtjes aan het adres de boodschapper
Schelden? Waar?

Citaat:
Ligt het nu aan mij, of begint hier iemand nogal zenuwachtig te worden? Kom, je had mij vorige keer kennelijk (maar dat was duidelijk alleen in het diepste van je gedachten?) zo de oren gewassen met al mijn valselijke leugens over VLOTT, en nu moet je als een kleuter beginnen schelden en kronkelen op een paar simpele vraagjes? Deksels, waar wacht je op om al die geweldige argumenten van vorige keer terug boven te halen en me eens goed de les te lezen?
Schelden? Kronkelen? Je droomt weer, m'n beste. Het is je enige tactiek. Doe rustig verder. Ga een goed glas wijn drinken bij je goede vriend Heylen of zo.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)

Laatst gewijzigd door lombas : 3 januari 2007 om 23:46.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 00:01   #117
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
JMDD is uitgespeeld... In de aanloop naar de verkiezingen zal hij in de ogen van de media zelfs geen voetnoot meer waard zijn. De aankondiging van z'n nieuwe partij haalde nog welgeteld 22" in het avondjournaal en de truuk met de partijbenaming zal hem niet veel meer aandacht opleveren. Als hij héél veel sjans heeft, kan hij misschien nog een zitje veroveren in de senaat. Maar het vooruitzicht om d�*�*r tussen de andere sanseveria's van de federale politiek weg te kwijnen, lijkt me niet meteen aantrekkelijk.

JMDD is vooral genekt door het spelletje dat CD&V heeft gespeeld op aangeven van..... Johan Vande Lanotte. De man die ervoor zorgde dat de VLD hem aan de kant zette en dezelfde man die een hartig woordje heeft gesproken met ene Y. Leterme. Niet vergeten dat er na de verkiezingen hoe dan ook zal moeten gepraat worden met sp.a! Tijd voor een nieuw spreekwoord: "als ge in de sossen hun rapen schijt, doe dat dan nooit tegen de wind in." En in Oostende staat -zoals we allemaal weten steevast een stevige zeebries.

Een nieuwe partij oprichten is aartsmoeilijk; het is een kwestie van doorgedreven werk aan de basis gedurende vele jaren... Kort na z'n spectaculaire ontslag bij de VLD h�*d JMDD nog stevige klappen kunnen uitdelen, vooral als hij zich had geallieerd met Coveliers en een aantal dissidenten had kunnen meesnoepen. Maar nee, blijkbaar was het zitje belangrijker dan het project. Zoveel is ondertussen wel duidelijk geworden.
Dat is juist. Het is aartsmoeilijk aangezien de particratie de deur mooi gesloten houdt. Nu ook met de partij van JMDD. Als de B.U.B. op een dag doorbreekt, is dat gewoonweg een mirakel.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 00:11   #118
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
bericht door zorroaster
Ik noteer:

1) Geen antwoord op mijn vraag hoeveel leden jullie hebben

2) Dat er buiten Sint-Truiden er geen enkele VLOTT-verkozene buiten de regio-Antwerpen is

3) Enkele compleet irrelevante scheldpartijtjes aan het adres de boodschapper
Nu je erover begint :

1) a. hoeveel leden telt nva vandaag ?
b. hoeveel leden telde nva rond december 2004 ?

2. ... oke ik had maar 1 punt lol, ik heb die vraag al een paar keer gesteld vroeger maar ook nooit een antwoord gekregen
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 00:42   #119
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Nu je erover begint :

1) a. hoeveel leden telt nva vandaag ?
b. hoeveel leden telde nva rond december 2004 ?

2. ... oke ik had maar 1 punt lol, ik heb die vraag al een paar keer gesteld vroeger maar ook nooit een antwoord gekregen
Vandaag 11.000-12.000 als ik me niet vergis. Daar doen we ook niet geheimzinnig over hoor...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 00:51   #120
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dat weet ik zelf niet. Gelieve u te wenden tot:

secretariaat(at)vlott.be

Tja, de afdelingen waren er toen nog niet. Ga je ons dat verwijten of wat?



Ik noteer echter: 10 maanden bestaan, 18 verkozenen.

Schelden? Waar?

Schelden? Kronkelen? Je droomt weer, m'n beste. Het is je enige tactiek. Doe rustig verder. Ga een goed glas wijn drinken bij je goede vriend Heylen of zo.
Kijk, ik kan hier nog wel even doorgaan, maar ik heb al lang door dat ik hier niet veel concrete antwoorden moet verwachten. Met een steen kan je niet discussieeren, met een kleuter ook niet. Misschien nog een laatste poging:

-Wel, de laatste keer dat iemand hem dat vroeg in de pers, weigerde Coveliers mordicus het ledenaantal te zeggen. Ik denk dan ook niet dat uw secretariaat dat aan mij zal willen zeggen. Overigens weet ik als N-VA-lid wel met hoeveel leden we zijn, maar u als VLOTT'er kennelijk niet. Is VLOTT ondertussen al zo'n massabeweging geworden dat kleine piotten niet meer worden ingelicht over de evolutie van de partij? Mooie visie op individuele bevrijding wel...

-De afdelingen buiten Antwerpen waren er dus niet, na tien maanden bestaan? Maar verder is VLOTT een bloeiende en groeiende massabeweging? Zelfs de BUB slaagde erin om zich regionaal wat beter te spreiden dan jullie.

-Ik stel vast dat u voor de derde keer op rij teruggrijpt naar schieten op de boodschapper. Dat verraadt een ontzettende zelfverzekerdheid, een rijk arsenaal aan argumenten en een bijzonder sterke uitgangspositie bij het debat, da's wel duidelijk...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be