Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 september 2007, 17:48   #101
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is ook grappig dat mensen die geband zijn, enkel terugkomen op dit forum om hun obsessie met homoseksuelen en moslims in praktijk te brengen. In andere draden zie je ze namelijk niet, het is dit soort volk dat bijvoorbeeld nooit aan de communautaire discussies deelneemt.
Nou, je zult mij daar ook zelden terug vinden, hoor. Steeds maar weer diezelfde debiele cliché's te moeten aanhoren over "linkse volksverraders" is er mij eerlijk gezegd teveel aan. Het interesseert mij ook maar matig. Fair is fair.

Nochtans begrijp ik zelfs woordjes van vijf lettergrepen...
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 september 2007 om 17:51.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 17:49   #102
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dubbelnick?
Nee, dat denk ik niet. De inhoud en de toon is een beetje te verschillend.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 18:15   #103
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN Bekijk bericht
Zelfde regels: normen-waarden-fatsoen-respect-tucht&orde!
Die kinderen verdienen mét hun ouders een pak op hun flikker.
Elke ouder die tucht en orde hoog in het vaandel heeft staan leert zijn kinderen dat ze aan tafel op restaurant recht moeten zitten en voor zich uit moeten kijken. Aan deze ouders mankeert dus het één en ander.
Als daarbij ook nog wordt toegestaan dat ze twee volwassenen zitten aan te staren is dit ten eerste onfatsoenlijk en ten tweede respectloos! Het is duidelijk dat het binnen dit gezin aan normen en waarden ontbreekt. En dan heb ik het nog niet eens over het - als een verwend kind - weglopen uit een restaurant.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 18:23   #104
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Nou, je zult mij daar ook zelden terug vinden, hoor. Steeds maar weer diezelfde debiele cliché's te moeten aanhoren over "linkse volksverraders" is er mij eerlijk gezegd teveel aan. Het interesseert mij ook maar matig. Fair is fair.

Nochtans begrijp ik zelfs woordjes van vijf lettergrepen...
Ja, maar je hebt ook nog de binnenlandse -en buitenlandse rubriek. Daar vind je ze ook niet terug. Het was maar een voorbeeld.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 19:24   #105
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Daar zou je nog van verschieten, waarom worden er anders regelmatig homo's opgehangen?
(...)
de kermis is een pandoering waard
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 23:04   #106
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Hoe verklaar je het dan dat uit extreem religieuze gezinnen ook homoseksuelen voortkomen?

Een antithese van 3 woorden!
Daar word seksualiteit gediaboliseerd.Dan wringt die seksualiteit zich in allerlei rare bochten en kronkels, en groeit wanstaltig op tot één of andere perversie.Waaronder men ook de homoseksualiteit wel zal mogen rekenen.Waar moet men die anders plaatsen?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 23:22   #107
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Daar word seksualiteit gediaboliseerd.Dan wringt die seksualiteit zich in allerlei rare bochten en kronkels, en groeit wanstaltig op tot één of andere perversie.Waaronder men ook de homoseksualiteit wel zal mogen rekenen.Waar moet men die anders plaatsen?
Uhm... tot ''niet-perversie''?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 23:50   #108
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Uhm... tot ''niet-perversie''?
tja, dat zullen we dan maar een kwestie van smaak noemen.Meer woorden wil ik er niet aan besteden.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 07:02   #109
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Omdat dat nooit gebeurt. Onze nieuwste forumaanwinst leeft in een fantasiewereldje, vrees ik. Eentje waar de dubbele medeklinker uit zijn naam nog aan de macht is.
Of het is er weer zo ééntje van "Dan zitten wij verkeerd ergens..." en zat hij niet in een restaurant maar weldegelijk in een gay bar.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland

Laatst gewijzigd door Andro : 29 september 2007 om 07:02.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 07:05   #110
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Of het is er weer zo ééntje van "Dan zitten wij verkeerd ergens..." en zat hij niet in een restaurant maar weldegelijk in een gay bar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 10:18   #111
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN Bekijk bericht
Wat ik maar bedoel: ik zat onlangs met mijn vrouw en 2 kinderen in een restaurant te eten toen 2 homo's tegenover ons kwamen zitten aan tafel.Toen we aan het eten waren begonnen ze mekaar af te likken voor onze ogen! Ons eten heeft nog nooit zo slecht gesmaakt als toen! Mijn kinderen vroegen wat die 2 mannen deden en waarom! Echt provocerend gedrag van die homo's! Ik heb meteen het restaurant verlaten en gezegd dat het een schande was! homo's? ja , maar enkel privaat en in de slaapkamer bitte !!
Mijn vriendin en ik zijn deze week twee jaar samen, en om dat te vieren trakteerd ik haar op een etentje. Uiteraard hebben we elkaar kirrend zitten aflikken in dat restaurant. Waar kinderen bij waren!

waarom opent niemand daar eens een draadje over? De VB'ers gaan toch geen dubbele moiraal hebben zeker, toch niet selectief verontwaardigd zijn?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 10:25   #112
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Mijn vriendin en ik zijn deze week twee jaar samen, en om dat te vieren trakteerd ik haar op een etentje. Uiteraard hebben we elkaar kirrend zitten aflikken in dat restaurant. Waar kinderen bij waren!

waarom opent niemand daar eens een draadje over? De VB'ers gaan toch geen dubbele moiraal hebben zeker, toch niet selectief verontwaardigd zijn?
Was dat uw vriendin? Ik dacht dat het een ribstuk was. Vond het al raar, zitten likken aan een ribstuk.
Ze mag eens iets aan haar figuur doen, die vriendin van u.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 10:49   #113
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Mijn vriendin en ik zijn deze week twee jaar samen, en om dat te vieren trakteerd ik haar op een etentje. Uiteraard hebben we elkaar kirrend zitten aflikken in dat restaurant. Waar kinderen bij waren!

waarom opent niemand daar eens een draadje over? De VB'ers gaan toch geen dubbele moiraal hebben zeker, toch niet selectief verontwaardigd zijn?
waarom moet u nu absoluut uw vriendin aflikken in een restaurant? Is een private kamer/ huis/tent/caravan enz daar niet een geschiktere plaats voor ? Of is uw vriendin een ijsje?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 10:50   #114
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
waarom moet u nu absoluut uw vriendin aflikken in een restaurant? Is een private kamer/ huis/tent/caravan enz daar niet een geschiktere plaats voor ? Of is uw vriendin een ijsje?
Tot hoever wil je uiting van liefde uit het publieke leven?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 13:16   #115
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Tot hoever wil je uiting van liefde uit het publieke leven?
Als verliefde koppels in het restaurant
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 13:16   #116
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Tot hoever wil je uiting van liefde uit het publieke leven?
Als verliefde koppels in het restaurant in elkaars ogen zitten te staren, handjes vasthouden, waarom niet, een zoen ook nog, vind ik dat wel vertederend meestal (niet als het twee mannen zijn , geef ik graag toe), maar voor het "ernstiger werk" verkies ik toch dat ze zich afzonderen.Tongzoenen, "aflikken", benen, billen en borsten bepotelen mag men in een restaurant achterwege laten.Moest ik de uitbater zijn, zou ik mijn klanten daar zelf op wijzen.
Dat pubers op straat wat opvallend doen, kan ik ergens nog verstaan, we zijn allemaal jong geweest.Maar ergens moet er wel een grens gelegd worden, nee?Of anders laat je alles toe: aan de bushalte een vluggertje tegen de wand? Moet kunnen dus.In het restaurant, terwijl we op het dessert wachtten, gaat mevrouw snel even onder tafel, haar metgezel pijpen, waarom niet?Als het tenminste meneer niet is, die een andere meneer een pleziertje doet.Wilt u daar naartoe? Zulke toestanden?

Laatst gewijzigd door forumspook : 29 september 2007 om 13:25.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 13:45   #117
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Als verliefde koppels in het restaurant in elkaars ogen zitten te staren, handjes vasthouden, waarom niet, een zoen ook nog, vind ik dat wel vertederend meestal (niet als het twee mannen zijn , geef ik graag toe), maar voor het "ernstiger werk" verkies ik toch dat ze zich afzonderen.Tongzoenen, "aflikken", benen, billen en borsten bepotelen mag men in een restaurant achterwege laten.Moest ik de uitbater zijn, zou ik mijn klanten daar zelf op wijzen.
Dat pubers op straat wat opvallend doen, kan ik ergens nog verstaan, we zijn allemaal jong geweest.Maar ergens moet er wel een grens gelegd worden, nee?Of anders laat je alles toe: aan de bushalte een vluggertje tegen de wand? Moet kunnen dus.In het restaurant, terwijl we op het dessert wachtten, gaat mevrouw snel even onder tafel, haar metgezel pijpen, waarom niet?Als het tenminste meneer niet is, die een andere meneer een pleziertje doet.Wilt u daar naartoe? Zulke toestanden?
Dat mag al helemaal niet. Ik kan me voorstellen dat tongzoenen e.d. je kunnen storen als je bv. kinderen bij je hebt, maar het verbieden vind ik niet kunnen. Het moet mogen. Onfatsoenlijk doen moet ook mogen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 16:03   #118
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat mag al helemaal niet. Ik kan me voorstellen dat tongzoenen e.d. je kunnen storen als je bv. kinderen bij je hebt, maar het verbieden vind ik niet kunnen. Het moet mogen. Onfatsoenlijk doen moet ook mogen.
Luister, er zijn gelegenheden genoeg waar dat allemaal mag.De uitbater moet er enkel een privé-club van maken.Mits een symbolisch lidgeld, of ingang te betalen, mag daar binnen dan gebeuren wat men wil.Ik ken een koppel dat geregeld naar een club gaat, daar kan je eten, drinken, dansen, naakt zelfs als je wil, en op de sofa's hier en daar liggen mensen te vrijen, te neuken, elkaar af te zuigen en te likken.Dat moet mogen, dat moet kunnen.We leven in een vrij land.Maar daar mogen géén kinderen binnen.En als ik met mijn kinderen, m'n oma, of een ouwe tante naar het restaurant ga, wil ik zulks niet zien.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 17:58   #119
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Luister, er zijn gelegenheden genoeg waar dat allemaal mag.De uitbater moet er enkel een privé-club van maken.Mits een symbolisch lidgeld, of ingang te betalen, mag daar binnen dan gebeuren wat men wil.Ik ken een koppel dat geregeld naar een club gaat, daar kan je eten, drinken, dansen, naakt zelfs als je wil, en op de sofa's hier en daar liggen mensen te vrijen, te neuken, elkaar af te zuigen en te likken.Dat moet mogen, dat moet kunnen.We leven in een vrij land.Maar daar mogen géén kinderen binnen.En als ik met mijn kinderen, m'n oma, of een ouwe tante naar het restaurant ga, wil ik zulks niet zien.
Tenzij je me hier onmiddelijk de naam van dat vrij toegankelijk restaurant kunt opnoemen waar dat allemaal mogelijk is, is dit de meest debiele vergelijking die ik al ooit gehoord heb.
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 29 september 2007 om 17:59.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 18:12   #120
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Leren lezen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be