Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 23 februari 2009, 12:45   #101
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Dat is geen antwoord op de vraag.
2. U lijkt te vergeten dat WOII nog niet begonnen was toen er al sprake was van Joods terrorisme. En als ik in uw plaats was, zou ik eens op de Westelijke Jordaanoever rondlopen, en mijn ogen opentrekken.
3. Het zijn 'mijn vriendjes' niet, maar hoe vaak ik dat ook zal herhalen, ik zal dat waanidee wel niet uit uw hoofd krijgen.
4. De Palestijnen mogen opdraaien voor de Shoah. Da's ook niet mis, hé.
5. Dat kan ik me goed voorstellen.
Joods terrorisme? Welk Joods terrorisme? Het enige wat de Joden deden
was antwoorden op aanvallen van diverse arabische facties
Maar goed, het is net als met Gaza. Je moet maar braaf en stil blijven terwijl
er op je geschoten wordt, niet?
Mijn Voeten!
Francientje is offline  
Oud 23 februari 2009, 20:19   #102
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
En intussen bestaan er in gans West-Europa enclaves die door de volgelingen van Mohammed tot no-zone area verklaard werden voor de ongelovige en onreine politiemannen, hulpverleners, ambtenaren allerlei, en vanzelfsprekend de gewone burger.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
het gaat wellicht om zones waar u zelf nog nooit een voet hebt gezet. Maar ik kan u zeggen, ik woon in Borgerhout en ik werk in Molenbeek en soms in Kuregem. Daar zijn occasioneel problemen en soms hebben die met criminaliteit te maken. Maar het zijn absoluut geen 'no-go-area', noch voor politie- of andere officiële diensten, noch voor mij of voor u. Maar feiten interesseren u waarschijnlijk geen snars, geen knijt en geen sikkepit.
Ik heb in zulke zones al wél voet gezet. Maar die feiten interesseren u waarschijnlijk geen snars, geen knijt, geen sikkepit.

Maar ik geef ze toch.

In de tijd toen de dieren nog bijna spraken, zo'n 15 jaar geleden was ik o.a. werkzaam in Parijs in de sector van de digitale navigeerbare cartografie, zeg maar de GPS kaarten.

Dat werk omvatte periodiek ook zogenaamd veldwerk, het verifiëren ter plaatse van de gegevens. Dat gebeurde in een team van 2 met een wagen waarbij traag werd gereden, genoteerd, uitgestapt, nog wat geschreven, nog eens gekeken. In Parijs, net als op de meeste andere plaatsen: geen enkel probleem.

In bepaalde voorsteden en wijken echter, niet bij toeval diegene waaar enkel halal vlees te verkrijgen was, was dit niet mogelijk en werden we binnen de paar minuten 'wandelen' gestuurd op een nogal duidelijke en gebiedende wijze die niets aan de verbeelding overliet. Altijd.

De oplossing was snel gevonden. De campagnes werden verlegd naar de schoolvakanties en onze werkneemster Fatiha trommelde haar Frans/Algerijnse buurjongens en vriendjes en vriendjes van vriendjes op met rijbewijs. Nooit nog problemen ondervonden met een dergelijke jobstudent in het team......
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 23 februari 2009, 21:09   #103
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Joods terrorisme? Welk Joods terrorisme? Het enige wat de Joden deden
was antwoorden op aanvallen van diverse arabische facties
Maar goed, het is net als met Gaza. Je moet maar braaf en stil blijven terwijl
er op je geschoten wordt, niet?
Mijn Voeten!
Bon, ik had misschien beter van 'Zionistisch terrorisme' gesproken, maar voor zover ik weet waren die 'zionisten' toch ook Joden.

U wilt wellicht namen? Welnu, hier komen er een paar:

"Haganah, Irgun, Lehi, Palmah." En die smeerlappen keerden zich niet alleen tegen onschuldige Arabieren, maar ook tegen de Britten en zèlfs tegen Joden die het niet met hen eens waren!!!

Google er maar eens op, u zult wel een en ander vinden.

Omdat ik ervan uit ga dat u �*lles zult proberen om aan dat beetje inspanning te ontsnappen, kunt u hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Zionist_terrorism alvast beginnen. Veel leesplezier.


Overigens presteert u het nog maar eens niet op mijn vraag te antwoorden.

Zal ik ze nog eens herhalen?

Allez, vooruit dan, ik ben in een toegeeflijke bui:

Zijn er voor de bouw van die sociale woningen daar bij u in de buurt mensen op onwettelijke wijze uit hun woningen en van hun landerijen verdreven? Zijn er voor de bouw van die sociale woningen daar bij u in de buurt mensen vermoord?


Een eenvoudig 'ja' of 'neen' volstaat.


Hoe lang zal het duren voor u u zelf er toe krijgt twéé of vier lettertjes te typen?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 23 februari 2009 om 21:12.
djimi is offline  
Oud 23 februari 2009, 21:28   #104
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
En intussen bestaan er in gans West-Europa enclaves die door de volgelingen van Mohammed tot no-zone area verklaard werden voor de ongelovige en onreine politiemannen, hulpverleners, ambtenaren allerlei, en vanzelfsprekend de gewone burger.
Hier een filmpje uit de wijk Rosengård in Malmö die vol zit met Irakese vluchtelingen:
http://www.youtube.com/watch?v=YJfFXIz3p4o
Mahalingam is offline  
Oud 23 februari 2009, 21:54   #105
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Hier een filmpje uit de wijk Rosengård in Malmö die vol zit met Irakese vluchtelingen:
http://www.youtube.com/watch?v=YJfFXIz3p4o
Dat ziet er, zeker in vergelijking met sommige voorsteden van Parijs, toch erg rustig en vreedzaam uit, vind ik. Een 'no go area' is dat toch niet echt, hé.

Ik bedoel maar: twéé politiemannen, en die laten zelfs de deuren van hun auto openstaan terwijl ze zich, weliswaar duidelijk gewapend, zelfs onder de mensen begeven.

Is er geen 'spectaculairder' materiaal te vinden?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 24 februari 2009, 10:52   #106
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Citaat:
En intussen bestaan er in gans West-Europa enclaves die door de volgelingen van Mohammed tot no-zone area verklaard werden voor de ongelovige en onreine politiemannen, hulpverleners, ambtenaren allerlei, en vanzelfsprekend de gewone burger.



Ik heb in zulke zones al wél voet gezet. Maar die feiten interesseren u waarschijnlijk geen snars, geen knijt, geen sikkepit.

Maar ik geef ze toch.

In de tijd toen de dieren nog bijna spraken, zo'n 15 jaar geleden was ik o.a. werkzaam in Parijs in de sector van de digitale navigeerbare cartografie, zeg maar de GPS kaarten.

Dat werk omvatte periodiek ook zogenaamd veldwerk, het verifiëren ter plaatse van de gegevens. Dat gebeurde in een team van 2 met een wagen waarbij traag werd gereden, genoteerd, uitgestapt, nog wat geschreven, nog eens gekeken. In Parijs, net als op de meeste andere plaatsen: geen enkel probleem.

In bepaalde voorsteden en wijken echter, niet bij toeval diegene waaar enkel halal vlees te verkrijgen was, was dit niet mogelijk en werden we binnen de paar minuten 'wandelen' gestuurd op een nogal duidelijke en gebiedende wijze die niets aan de verbeelding overliet. Altijd.

De oplossing was snel gevonden. De campagnes werden verlegd naar de schoolvakanties en onze werkneemster Fatiha trommelde haar Frans/Algerijnse buurjongens en vriendjes en vriendjes van vriendjes op met rijbewijs. Nooit nog problemen ondervonden met een dergelijke jobstudent in het team......
allemaal off topic.
Blijf bij het onderwerp aub.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline  
Oud 24 februari 2009, 10:52   #107
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Hier een filmpje uit de wijk Rosengård in Malmö die vol zit met Irakese vluchtelingen:
http://www.youtube.com/watch?v=YJfFXIz3p4o
off topic
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline  
Oud 24 februari 2009, 13:00   #108
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
allemaal off topic.
Blijf bij het onderwerp aub.
Geachte,

Ik reageerde op onjuiste informatie geplaatst door ministe van agitatie.

Ik stelde dus in de eerste plaats onjuiste informatie bij en reageerde daarbij - volgens je opmerkingen - 'off topic'.

Mocht je ten gepaste tijde hogervermelde poster verweten hebben dat hij off topic (en bovendien onjuist) bezig was dan had ik me de moeite kunnen besparen.

Helaas speelt off topic - niet de eerste keer dat je daar op speelt - zwaarder wanneer juiste informatie in plaats van bepaalde vormen van graag gelezen desinformatie wordt gegeven..

En daarmee mag je dan jezelf wel 'goodwill' noemen, maar dat betekent nog niet dat je van 'goede wil' bent.
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 24 februari 2009 om 13:00.
JeeBee is offline  
Oud 24 februari 2009, 13:58   #109
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Bon, ik had misschien beter van 'Zionistisch terrorisme' gesproken, maar voor zover ik weet waren die 'zionisten' toch ook Joden.

U wilt wellicht namen? Welnu, hier komen er een paar:

"Haganah, Irgun, Lehi, Palmah." En die smeerlappen keerden zich niet alleen tegen onschuldige Arabieren, maar ook tegen de Britten en zèlfs tegen Joden die het niet met hen eens waren!!!

Google er maar eens op, u zult wel een en ander vinden.

Omdat ik ervan uit ga dat u �*lles zult proberen om aan dat beetje inspanning te ontsnappen, kunt u hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Zionist_terrorism alvast beginnen. Veel leesplezier.


Overigens presteert u het nog maar eens niet op mijn vraag te antwoorden.

Zal ik ze nog eens herhalen?

Allez, vooruit dan, ik ben in een toegeeflijke bui:

Zijn er voor de bouw van die sociale woningen daar bij u in de buurt mensen op onwettelijke wijze uit hun woningen en van hun landerijen verdreven? Zijn er voor de bouw van die sociale woningen daar bij u in de buurt mensen vermoord?


Een eenvoudig 'ja' of 'neen' volstaat.


Hoe lang zal het duren voor u u zelf er toe krijgt twéé of vier lettertjes te typen?
Haganah en Palmach, terrorisme? Nee maar u droomt!
Ik ben es efkes op pro palestijnse sites gaan kijken. En wie tussen de regels
door kan lezen ontdekt dit: Arabieren verkochten grond aan Joden die tot dan bewerkt werd door pachters. Door de verkoop verloren die pachters hun
werk. Heel erg, heel ellendig. Maar het is dus niet aan de nieuwe eigenaar
daarvoor op te draaien.
Francientje is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be