Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?"
Ja, en dat zeg ik als moslim 0 0%
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim 11 14,67%
Nee, en dat zeg ik als moslim 2 2,67%
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim 62 82,67%
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2016, 16:14   #101
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
In Nederland start binnenkort een (politiek) proces tegen Geert Wilders omdat hij aan zijn achterban vroeg ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?''
--------------
Wat vindt u?
Wat zou er gebeurt zijn indien: 'MEER' marokkanen ?

Ik waag even een antwoord: Wilders, zou zich hebben laten doodlachen, met gezichtverlies als premie en verder: niets ?

Wat vind u?
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:15   #102
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hoe bewijs je dat?
Minder Marokkanen we zullen er voor zorgen.
En dan stopt het.
Hij is misschien van plan ze een vertrekpremie aan te bieden hé.
Er komt niets van dat proces om de eenvoudige reden dat er niets verkeerds is gebeurd.
Ik ben het er wel mee eens dat een process niet zinvol is. Het helpt hem om zijn imago van slachtoffer te onderbouwen.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:16   #103
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Er is meermaals gesteld dat de grens bij geweld ligt. Je verdraait met opzet de feiten in een wanhopige poging om gelijk te krijgen.
[...]
Jij komt met opzet aandraven met deze leugenachtige vergelijking, en dat weet je zelf ook
Zoals in mijn vorige post gezegd: de reden dat we oproepen tot haat op basis van etniciteit verboden hebben, is dat wanneer je dat laat sudderen het altijd uitdraait op geweld.

Om een mooi Godwinnetje boven te halen: in Duitsland en Rwanda is het ook begonnen met 'geweldloos' te verkondigen dat de Joden en de Tutsi's beter het land zouden verlaten.

Een paar jaar later stond de politie toe te kijken hoe die mensen uit hun huizen werden gesleurd door de schuimbekken.

Nog een paar jaar later werden ze vermoord op straat.


Hoe denken jullie dat Wilders het aantal 'Marokkanen' zal doen dalen in Nederland? Denken jullie dat zijn groupies op die bijeenkomst het erg zouden vinden als die met geweld verwijderd zouden worden?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:20   #104
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik ben het er wel mee eens dat een process niet zinvol is. Het helpt hem om zijn imago van slachtoffer te onderbouwen.
De uitspraak van de voorzitter van de PVDA "Marokkanen zijn blijkbaar genetisch voorbestemd om misdaden te plegen" maakt volgens mij veel meer kans op succesvolle vervolging maar die klachten werden geseponeerd.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:21   #105
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het gevolg is dat de relaties tussen Europa en Marokko verzieken. Het is wat mij betreft een goed recht van Marokko om dat te laten gebeuren. Het maakt Europa eenvoudiger om degenen die zich als Marokkaan identificeren uit de EU te zetten.
Grappig dat degenen die hier vinden dat dat maar moet kunnen, in andere topics claimen dat 'we' iets moeten doen tegen IS, Boko Haram en consoorten.

Waarom dan? Mogen die ginder dan niet doen wat ze willen? Blijkbaar zetten jullie je rechtvaardigheidsgevoel af als het in je racistisch discours past.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:22   #106
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik ben het er wel mee eens dat een process niet zinvol is. Het helpt hem om zijn imago van slachtoffer te onderbouwen.
Hij is ook een slachtoffer. Al 11 jaar onder continue bescherming omdat hij anders gekeeld wordt door moslims die per definitie tegen vrijheid van meningsuiting zijn.

De grootste strijder voor een vrij Europa, en hij betaalt er zijn hele leven voor. Da's heel wat anders dan die vet betaalde leugenaars in het parlement
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:24   #107
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik ben het er wel mee eens dat een process niet zinvol is. Het helpt hem om zijn imago van slachtoffer te onderbouwen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De uitspraak van de voorzitter van de PVDA "Marokkanen zijn blijkbaar genetisch voorbestemd om misdaden te plegen" maakt volgens mij veel meer kans op succesvolle vervolging maar die klachten werden geseponeerd.
Inderdaad. Vaak zul je daarmee niet veel plegers van gedacht doen veranderen.

Maar ik neem aan dat je ergens wel een lijn moet trekken.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:30   #108
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Zoals in mijn vorige post gezegd: de reden dat we oproepen tot haat op basis van etniciteit verboden hebben, is dat wanneer je dat laat sudderen het altijd uitdraait op geweld.

Om een mooi Godwinnetje boven te halen: in Duitsland en Rwanda is het ook begonnen met 'geweldloos' te verkondigen dat de Joden en de Tutsi's beter het land zouden verlaten.

Een paar jaar later stond de politie toe te kijken hoe die mensen uit hun huizen werden gesleurd door de schuimbekken.

Nog een paar jaar later werden ze vermoord op straat.


Hoe denken jullie dat Wilders het aantal 'Marokkanen' zal doen dalen in Nederland? Denken jullie dat zijn groupies op die bijeenkomst het erg zouden vinden als die met geweld verwijderd zouden worden?
Het feit is dat Marokkanen in Belgie en NL 3 keer vaker in aanraking komen met het gerecht als autochtonen, en dat 80% van de verkrachters in West Europa moslims zijn.
In die zin is het niet aanpakken van dat probleem een garantie op geweld en onderdrukking van vrouwen.

Hoe je ze geweldloos weg krijgt?

1] Een complete migratiestop door controle over onze grenzen
2] Door ze financieel droog te zetten. Geen kinderbijslag meer vanaf het 2de kind en snoeien in de werkloosheidsuitkeringen
3] Door allochtonen met een strafblaf uit te wijzen. Dit is juridisch bijna niet klaar te krijgen, zeker als ze hier geboren zijn.

Het probleem is dat het al veel te ver is mogen komen en dat partijen met de oplossing langs alle kanten worden tegengewerkt. Ik voorspel burgeroorlog en het einde van de welvaartsstaat, met dank aan alle linkse lobbyisten die het Trojaanse paard hebben binnengehaald
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 maart 2016 om 16:33.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:33   #109
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als het tot een effectieve oproep tot geweld leidt dan kan die imam strafrechtelijk worden veroordeelt:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanzet...n_wanbedrijven
En dan? kans dat het een flob word: Openbaar ministerie is, naar moslims toe, eerder voor het vertroetelen dan te straffen.

Van dit soort, grens overschrijdend, is er niets veel meer te verwachten dan hypocrisie en schijnheiligheid.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 16:34   #110
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hij is ook een slachtoffer. Al 11 jaar onder continue bescherming omdat hij anders gekeeld wordt door moslims die per definitie tegen vrijheid van meningsuiting zijn.

De grootste strijder voor een vrij Europa, en hij betaalt er zijn hele leven voor. Da's heel wat anders dan die vet betaalde leugenaars in het parlement
Er zijn nog wel meer bekenden die constant moeten beveiligd worden. Alleen Geert zet dat met veel pathetiek graag in de verf.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:02   #111
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
En dan? kans dat het een flob word: Openbaar ministerie is, naar moslims toe, eerder voor het vertroetelen dan te straffen.

Van dit soort, grens overschrijdend, is er niets veel meer te verwachten dan hypocrisie en schijnheiligheid.
Belkacem: 12 jaar cel.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:07   #112
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het feit is dat Marokkanen in Belgie en NL 3 keer vaker in aanraking komen met het gerecht als autochtonen, en dat 80% van de verkrachters in West Europa moslims zijn.
In die zin is het niet aanpakken van dat probleem een garantie op geweld en onderdrukking van vrouwen.

Hoe je ze geweldloos weg krijgt?

1] Een complete migratiestop door controle over onze grenzen
2] Door ze financieel droog te zetten. Geen kinderbijslag meer vanaf het 2de kind en snoeien in de werkloosheidsuitkeringen
3] Door allochtonen met een strafblaf uit te wijzen. Dit is juridisch bijna niet klaar te krijgen, zeker als ze hier geboren zijn.

...
De Hongaren & Macedoniërs tonen hoe het lukt: grote stalen hekken bouwen + speciale prikkeldraad met vlijmscherpe messen.
Een "muur" dus. Zoals aan de Spaanse enclave in N. Marokko.
In Spanje komen er nog zelden "vluchtelingen" binnen.
Toeval ?

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:07   #113
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het feit is dat Marokkanen in Belgie en NL 3 keer vaker in aanraking komen met het gerecht als autochtonen, en dat 80% van de verkrachters in West Europa moslims zijn.
In die zin is het niet aanpakken van dat probleem een garantie op geweld en onderdrukking van vrouwen.
Los van het feit dat ik van die 80% wel eens een bronnetje zou willen zien

Zelfs als dat zo was, waarom is het dan voor de typische Wilders-stemmer zo ongelooflijk moeilijk om te zeggen dat ze de criminelen buiten willen?

Waarom komt dat na twee pinten altijd neer op de Marokkanen?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:09   #114
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Alle ja-stemmers zijn niet-moslim...
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:09   #115
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Los van het feit dat ik van die 80% wel eens een bronnetje zou willen zien

Zelfs als dat zo was, waarom is het dan voor de typische Wilders-stemmer zo ongelooflijk moeilijk om te zeggen dat ze de criminelen buiten willen?

Waarom komt dat na twee pinten altijd neer op de Marokkanen?
Omdat we het meest miserie hebben met Marokkanen.
Turken bv zijn minder agressief & wérken meestal.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:12   #116
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik geloof dat dat besproken wordt in dit interview met Moscowicz, de advocaat die verzocht tot wraking

Bram Moscowicz over het Wilders - proces
Bedankt voor de link. Vanaf minuut 7 praat Bram Moszkowicz over het "niet chique" ( sic. zijn woorden) van Marcel Van Oosten. Dit is een oud-rechter die niets te maken heeft met de huidige rechtszaak en beter de media zou schuwen tot de huidige juridische procedure afgehandeld is.

Bram Mosckowicz maat ook op het einde van het interview insinuaties dat er willekeur is bij het OM in Nederland.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 maart 2016 om 17:13.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:34   #117
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Belkacem: 12 jaar cel.
Een terrorist die bij wijze van definitie rechtstreeks oproept tot geweld en discriminatie van ongelovigen, vrouwen en homoseksuelen. Wat een waanzinnig domme vergelijking
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:34   #118
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
En dan? kans dat het een flob word: Openbaar ministerie is, naar moslims toe, eerder voor het vertroetelen dan te straffen.

Van dit soort, grens overschrijdend, is er niets veel meer te verwachten dan hypocrisie en schijnheiligheid.
Dat mag jou in zo'n geval niet tegen houden om aangifte te doen. Ik heb net het Bram Moszkowicz in Pauw en De Witteman gehoord. Blijkbaar zijn de aangiftes jegens Wilders ook door het OM zonder voorwerp aanzien tot men rechters vond die de zaak wensten te behandelen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:37   #119
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bedankt voor de link. Vanaf minuut 7 praat Bram Moszkowicz over het "niet chique" ( sic. zijn woorden) van Marcel Van Oosten. Dit is een oud-rechter die niets te maken heeft met de huidige rechtszaak en beter de media zou schuwen tot de huidige juridische procedure afgehandeld is.

Bram Mosckowicz maat ook op het einde van het interview insinuaties dat er willekeur is bij het OM in Nederland.
Dan is het een ander fragment waar ik naar op zoek was. Van Oosten was volgens mij de rechter die uitspraak deed over Wilders in het proces van 2010. Er is wel degelijk een fragment over Van Rens, en over een rechter die stelt dat lidmaatschap van de PVV een contraindicatie is tot het uitoefenen van het beroep van rechter
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:39   #120
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Alle ja-stemmers zijn niet-moslim...
Ik geloof er ook geen bal van. Het zegt veel over de eerlijkheid waarmee we deze discussie aanvatten
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be