Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2014, 15:10   #101
Danny'ke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Danny'ke, je staat alleen én hebt geen gelijk.
Ik lees op andere fora en FB heel andere berichten
En de meesten mensen durven gewoon hun mond niet open doen. Die man met zijn BMW is al aan het kruis genageld en wie iets in positieve man voor die man zegt wordt direct mee aan het kruis genageld. Weeral een gevolg van onze enorm verzuurde maatschappij en verklikkersmentaliteit.

Maar we zullen wel zien. Ik kan alleen hopen dat de bestuurder van de camionette heel maar dan ook heel zwaar gaat beboet worden.
Danny'ke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:13   #102
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Neen geen verklikker want ik zou dan enkel de link naar zijn advocaten in kwestie doorgeven met mijn mogelijke opmerkingen daarover. Ik zou het niet op sociale media te grabbel gooien. Of naar de VTM gaan bellen om deze avond in het nieuws wat te komen verkondigen. Want de bestuurder van de camionette ziet zijn BV wording al groeien en zit al een dik uur bij de VTM.

Hoe laag kan een mens vallen? Misschien zien we het straks op VTM als de bestuurder van de camionette zijn opgeblazen verhaal komt doen?
Dat strookt wederom niet met wat u eerder beweerde.
Kijkt u maar naar #66.

U heeft nooit eerder een onderscheid gemaakt tussen het verspreiden van beelden richting sociale media enerzijds; en bevoegde instanties anderzijds.

Nu, u niet anders kan, gaat u plots een onderscheid maken?
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:15   #103
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Ik lees op andere fora en FB heel andere berichten
En de meesten mensen durven gewoon hun mond niet open doen. Die man met zijn BMW is al aan het kruis genageld en wie iets in positieve man voor die man zegt wordt direct mee aan het kruis genageld. Weeral een gevolg van onze enorm verzuurde maatschappij en verklikkersmentaliteit.

Maar we zullen wel zien. Ik kan alleen hopen dat de bestuurder van de camionette heel maar dan ook heel zwaar gaat beboet worden.
Eerder zei u:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Wie weet vind ik iets waar de advocaten van de BMW bestuurder iets mee kunnen zijn. En dat zal ik met groot plezier doorgeven.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:17   #104
Danny'ke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 50
Standaard

Het doel heiligt de middelen
Trouwens ik ga toch niets moet doorgeven of verklikken zoals jij het ook graag wil noemen. Ik vertrouw in de mensen die er mee bezig zijn en ben er van overtuigd dat ze heel het verhaal en filmke van de bestuurder van de camionette als geen bewijs zullen laten afvoeren. En dan kunnen de klachten tegen de bestuurder van de camionette starten

Laatst gewijzigd door Danny'ke : 8 januari 2014 om 15:18.
Danny'ke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:24   #105
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Het doel heiligt de middelen
Trouwens ik ga toch niets moet doorgeven of verklikken zoals jij het ook graag wil noemen. Ik vertrouw in de mensen die er mee bezig zijn en ben er van overtuigd dat ze heel het verhaal en filmke van de bestuurder van de camionette als geen bewijs zullen laten afvoeren. En dan kunnen de klachten tegen de bestuurder van de camionette starten
Bij mijn weten, bent "u" en "u alleen" diegene, die het over verklikken heeft in deze context, waar ik het heb gehad over 'burgerplicht'.

Nu gaat u mijn woorden al verdraaien, omdat u weet dat u hier onzin heeft zitten uitkramen.

Het feit dat u refereert naar de gekende 'het doel heiligt de middelen' - uitspraak, verraadt, dat u ondanks uw standpunt ten aanzien van 'het door u gebruikte' "verklikkers", zelf ook zou klikken, als dat u goed zou uitkomen; of als dat zou passen in uw winkel.

Met andere woorden, u bent niet meer dan een onnozel en vooral dom populistje, dat zichzelf elke 5cm in zijn eigen woorden verslikt.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:32   #106
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Ik lees op andere fora en FB heel andere berichten
En de meesten mensen durven gewoon hun mond niet open doen. Die man met zijn BMW is al aan het kruis genageld en wie iets in positieve man voor die man zegt wordt direct mee aan het kruis genageld. Weeral een gevolg van onze enorm verzuurde maatschappij en verklikkersmentaliteit.
Je hebt zelf al aangegeven mensen te willen overdragen én je pleit voor verkeersagressie. Wie is er verzuurd?
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:35   #107
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Op dit moment, dd woendag 8 januari 2014; 14u35, heeft u welgeteld 17 berichten geplaatst op dit forum; in twee verschillende draden; doch met beiden hetzelfde onderwerp. 'Het wangedrag van die BMW-chauffeur'.

Ik heb het eerder vermeld; ik heb de indruk, dat 'u' die chauffeur bent.
Dat zou té toevallig zijn, maar ik heb wel de indruk dat Danny'ke ook zich niet gedraagt als een heer in het verkeer.

Goed dat agressors weten dat hun asociaal gedrag gevolgen kan hebben.
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:36   #108
Danny'ke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 50
Standaard

U gelooft en zegt wat u zelf wil. Ik blijf er 100% van overtuigd dat de bestuurder van de camionette heel de boel heeft uitgelokt. En burgerplicht mijn kloten ook ja. Dit gaat hier om een geval van uitlokking, provocatie, agressie van twee personen. Dat ze het spel eerlijk spelen maar niet op sociale media en VTM beginnen blèten.

Ik stop hier nu met posten. Spijtig genoeg moet ik ook nog werken voor het brood op tafel. Ik kan het alleen maar blijven verkondigen : straf die bestuurder van die camionette zo hard als maar ook kan. Dat desnoods de fiscus eens zijn boekhouding van zijn bedrijf overhoop gaat halen. Zet hem enkele uren op de rooster en ondervraag hem eens deftig. Hij zal wel plooien. Controleer zijn GSM gebruik en zie dat daar niets uit te halen is. Spit zijn privéleven tot op het bot uit en maak dat dan ook maar eens openbaar. Zo voelt hij ook wat hij anderen aanricht. Een verklikker is het en die verdient enkel de ergste straf die er mogelijk is. Spijtig dat er geen doodstraf op staat.

En zevert nu nog zoveel ge wil. Ik ben hier nu weg en zal morgen of overmorgen nog wel eens lezen hoeveel er hier weer afgezeken is.
Danny'ke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:37   #109
Danny'ke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Dat zou té toevallig zijn, maar ik heb wel de indruk dat Danny'ke ook zich niet gedraagt als een heer in het verkeer.

Goed dat agressors weten dat hun asociaal gedrag gevolgen kan hebben.
Ik heb de afgelopen 5 jaar geen enkel boete gehad!!!
Danny'ke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:38   #110
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Ik heb de afgelopen 5 jaar geen enkel boete gehad!!!
Omdat niemand u verklikt heeft ...
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:42   #111
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Dit is inderdaad een fout van die BMW bestuurder geweest. Had hij gewoon gezegd dat hij op 24/01/2013 daar niet was geweest of dat hij dat niet meer weet omdat het te lang geleden is dan was het al einde zaak. En dan kon die BMW bestuurder direct zelf klacht voor laster en eerroof neerleggen.

Een spijtige, heel spijtige zaak dat die BMW bestuurder te eerlijk was
Ge vergeet natuurlijk dat de dashcam onderzocht kan worden op de instellingen qua datum en uur;
en ook dat die dashcam even voor de feiten ook de nummerplaat van de camion opgenomen heeft, en dat die chauffeur wel eens zou kunnen getuigen.

Zijn rijbewijs kwijt voor een maand of drie, dat zou rechtvaardig zijn, boven op zijn dikke boete natuurlijk.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:46   #112
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Ik lees op andere fora en FB heel andere berichten
Op de fb pagina van bmw-chauffeurs zeker ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
En de meesten mensen durven gewoon hun mond niet open doen. Die man met zijn BMW is al aan het kruis genageld en wie iets in positieve man voor die man zegt wordt direct mee aan het kruis genageld. Weeral een gevolg van onze enorm verzuurde maatschappij en verklikkersmentaliteit.

Maar we zullen wel zien. Ik kan alleen hopen dat de bestuurder van de camionette heel maar dan ook heel zwaar gaat beboet worden.
Ik heb eens zin om daar in 'maatschappij' een draadje over privacy, met poll te plaatsen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:51   #113
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Omdat niemand u verklikt heeft ...

Dat hoeft noodzakelijkerwijs en per defenitie niet zo te zijn.

Misschien heeft die persoon zich wel gewoon aan de regels gehouden.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:53   #114
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Dat hoeft noodzakelijkerwijs en per defenitie niet zo te zijn.

Misschien heeft die persoon zich wel gewoon aan de regels gehouden.

Dat klopt.
Al lijkt mij de kans bijzonder klein, dat "Danny'ke" een voorbeeldig chauffeur is; afgaande op de manier waarop hij communiceert binnen de context van dit onderwerp ...
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 16:04   #115
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Dat klopt.
Al lijkt mij de kans bijzonder klein, dat "Danny'ke" een voorbeeldig chauffeur is; afgaande op de manier waarop hij communiceert binnen de context van dit onderwerp ...

Geeft U een mening als u niet zeker bent?
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 16:07   #116
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Geeft U een mening als u niet zeker bent?
Ja, daarom is het ook 'een mening' ...
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 16:07   #117
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge vergeet natuurlijk dat de dashcam onderzocht kan worden op de instellingen qua datum en uur;
en ook dat die dashcam even voor de feiten ook de nummerplaat van de camion opgenomen heeft, en dat die chauffeur wel eens zou kunnen getuigen.

Zijn rijbewijs kwijt voor een maand of drie, dat zou rechtvaardig zijn, boven op zijn dikke boete natuurlijk.

.
Poging tot moedwillig veroorzaken van een ongeval, moet bestraft worden met levenslang rijverbod.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 16:21   #118
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Ja, daarom is het ook 'een mening' ...

Dan zijn we het daar over eens.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 16:22   #119
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Dan zijn we het daar over eens.
U kan niet anders.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 16:28   #120
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Ja liever bange Danny dan dode Danny.
Je ziet mensen inbreken in een huis dat niet het jouwe is. Zij hebben jou NIET gezien. Maar jij belt de politie niet, omdat je dan een 'verklikker' bent? Heb je er enig idee van hoe compleet geschift dat klinkt?
Citaat:
Als iedereen zich wat meer met zichzelf zou bemoeien en wat minder met anderen dan zou het allemaal wat beter zijn. Want zo krijgen we een meer en meer verzuurde en haatdragende maatschappij.
Vreemd dat jouw oplossing voor onze steeds egoïstischer wordende maatschappij méér egoïsme is...

Een man wordt bestolen op de trein, jij hebt het gezien, en hebt de dader gezien. Hij merkt het iets later, en vraagt getuigen. Jij doet of je van niks weet, kwestie van de dief niet te verklikken?

Citaat:
Wat heeft die verklikker nu met zijn film behaald?
Dat een potentiële verkeersdoder mogelijk tenminste tijdelijk van de weg gehaald wordt.

Je negeert constant dat de BMW-rijder hier een paar werkelijk levensgevaarlijke dingen doet, levensgevaarlijk voor hem én voor anderen. Da's hier al een paar keer aangehaald, maar negeer je compleet, en meer dan eens. Waarom is dat?

Maar kennelijk is in jouw redelijk gestoorde wereld anderen hun levens op het spel zetten minder erg dan klikken bij de politie. Dan is er serieus iets mis in je hoofd hoor.

Morgen wordt je zoon aangereden door een kerel die als een gek met de auto tegen 120 door de bebouwde kom vliegt. De man die in het huis woont recht tegenover waar uw zoon aangereden is zegt tegen jou 'Tja, die rijdt hier elke dag zo door tegen 120, ik heb het al een aantal keren gezien. Ik heb hem uiteraard niet aangegeven, want dat zou klikken zijn'. Deze man is volgens u het soort man dat we nodig hebben om deze maatschappij beter te maken? Ogen dicht, niks gezien?

Citaat:
Voor mij alleszins een totaal verlies aan respect en eigenwaarde.
Ik heb zo het gevoel dat jouw respect verliezen eerder een compliment is...

Citaat:
Ik zit deze dagen constant op het internet overal van alles over deze zaak te lezen en uit te pluizen.
Je wil zeggen dat je aan het proberen bent vuiligheid op te graven over de bestuurder van de bestelwagen. Tot zover 'leven en laten leven'. Hypocriet ben je dus ook nog!

Citaat:
Wie weet vind ik iets waar de advocaten van de BMW bestuurder iets mee kunnen zijn. En dat zal ik met groot plezier doorgeven. In alle privacy want anders wordt hier nog beweert dat ik ook een verklikker zou zijn.
Euh, dat ZOU je ook zijn, volgens je eigen definitie. 't Is niet omdat je dat 'in alle privacy' zou doen dat je geen verklikker meer bent he. Meer zelfs, het zou je niet alleen tot een verklikker volgens je eigen definitie maken, het zou je ook nog eens achterbaks maken, want met 'in alle privacy' bedoel je achter mensen hun rug, zonder er voor uit te komen.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be