Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Bekijk resultaten enquête: Nederland-Vlaanderen langs democratische weg wenselijk?
JA 36 69,23%
NEE 16 30,77%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 september 2009, 23:40   #101
Pieter B
Staatssecretaris
 
Pieter B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Als Nederland en Vlaanderen een zijn geworden dan is er geen reden meer om de uitdieping van de Westerschelde tegen te houden. Dan zijn we een land. Dan maakt het niet uit of Antwerpen of Rotterdam groter is. Ik denk niet dat Antwerpen groter dan Rotterdam kan worden. Rotterdam heeft namelijk een rivierverbinding met het Ruhrgebied.
Antwerpen is op bepaalde vlakken al groter dan Rotterdam. (stukgoed) Antwerpen ligt ook centraler en meer landinwaarts dan Rotterdam. Ik weet niet of Antwerpen groter gaat worden dan Rotterdam maar dat valt zeker niet uit te sluiten.
__________________
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 23:42   #102
Pieter B
Staatssecretaris
 
Pieter B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De landen die ons omringen (Nederland, Frankrijk, Duitsland) zijn toch duizend keer beter dan België.
Vandaar dat we bij een van hen moeten aansluiten
__________________
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 23:50   #103
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Inderdaad! Nu nog die Française vinden!
Tip:
Citytrip met de Thallys naar Paris.
Er loopt een Carla rond die gehuwd is met een ouwe knar.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 23:52   #104
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De landen die ons omringen (Nederland, Frankrijk, Duitsland) zijn toch duizend keer beter dan België.
Inderdaad, als je hier dat allemaal leest....
Je zou van minder een depressie krijgen.

Zijn daar statistieken van ?
Vlaams Nationalisten en depressies ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 23:57   #105
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Vandaar dat we bij een van hen moeten aansluiten
100% tegen! Als België slecht draait, is het de fout van België zelf. Nederland (voor de Vlamingen), Frankrijk (voor de Franstaligen) en Duitsland (voor de Duitstaligen) hebben daarmee helemaal niets te maken. Aan België om zijn verantwoordelijkheden te nemen, of is dit teveel gevraagd?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 23:58   #106
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Inderdaad, als je hier dat allemaal leest....
Je zou van minder een depressie krijgen.

Zijn daar statistieken van ?
Vlaams Nationalisten en depressies ?
Bezoek gewoon die landen en kom dan terug naar België! U zal heel vlug begrijpen!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 00:06   #107
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Henri1 bevindt zich vaak in de Nederlandse provincie Zeeland, meen ik te herinneren. Er is nog hoop.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 00:16   #108
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen Bekijk bericht
...
Volkert van der Graaf is op 15 april 2003 veroordeeld tot achttien jaar gevangenisstraf door de rechtbank in Amsterdam. Ik vermoed daarom dat hij in de Bijlmer Bajes zit.
...
... maar niemand die dat kan bevestigen.
Wie weet zit hij wel op een tropisch eiland.
Neen, de verblijfplaats van Volkert VdG blijft een in nevelen gehuld, goed bewaard geheim.

De officiële uitleg over de arrestatie en het proces van V heb ik ook gelezen Niessen.
Het is voor mij uiterst onbevredigend en niet geloofwaardig.
Zoiets had ik makkelijk zelf kunnen verzinnen.

Hoeveel moordaanslagen hebben milieu-activisten al gepleegd?
Het zullen er niet veel zijn.
Moordaanslagen, dat is meer iets voor Baskische of Islamitische terroristen, eventueel voor huurmoordenaars, niet voor een "gewone West-Europeaan".

Maar één arrestatie?
Tjah, die V is een beetje een zonderling die op eigen houtje handelde en nu niet echt een spraakwaterval!
Zonderling.
Wat een ongelooflijk toeval.
Heeft die Fortuyn pech gehad zeg!

Zijn er journalisten die ooit met V hebben gesproken (in de gevangenis, ik zeg maar wat)?
Had die vriendin niks zinnigs te zeggen? (Wat is er van haar gekomen? Is ze deze vreselijke klap al te boven gekomen?)
Zijn er bv ooit vroegere klas- of studiegenoten van V ondervraagd om zijn achtergrond wat te verduidelijken?
Zijn ouders? Heeft V wel ouders?
Ik vind het allemaal heel schimmig en pover.

Ik wens het hem niet toe, maar als Balkenende morgen zoiets overkomt, gaan we wel vrij snel allerlei details over het persoonlijke leven van de dader te weten komen.
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 september 2009 om 00:40.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 00:33   #109
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
En toch prefereer ik de politieke cultuur van Nederland, hoe imperfect ook. Nederland heeft een zeer open politiek systeem. Fortuyn en Wilders vonden al snel weerklink bij de andere partijen. Zelfs de PvdA roept nu dingen waarvoor Janmaat had moeten hangen. Vergelijk dat met Vlaanderen, waar het VB en hun aanhang altijd zijn buitengesloten. In Nederland kun je ver komen met kwaliteit alleen, hoe moeilijk het soms ook gaat. Maar in Vlaanderen is dat vaak niet genoeg. De vriendjespolitiek is daar epidemisch.
Wilders is een relatief nieuw fenomeen dat te vuur en te zwaard gedemoniseerd en bestreden wordt.
Laatste wapenfeit: de opkomst van ene Jim Fortuyn
(http://www.amsterdampost.nl/jim-fort...cht-partij-op/)
in de vurige hoop Wilders zo wat stemmen af te snoepen.

De Nederlandse politieke elite is de schaamte ver voorbij.
Net als de Belgische trouwens.

Het is erg loyaal van u dat u de Nederlandse politici verdedigt, maar volgens mij zijn ze geen haar beter dan hun buitenlandse collega's.
Net als elders: pure inteelt.

Wat wel klopt is dat er makkelijker gedebatteerd wordt dan in de meeste andere landen, ondanks de inteelt.
Al gebeurt dat volgens mij ook in het Vlaamse parlement.

PS: zie ook mijn vorige bericht. U merkt wel wat ik denk van de moord op Pim Fortuyn. But don't worry, ook in andere landen is dat mogelijk.
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 september 2009 om 00:38.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 00:38   #110
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Wilders is een relatief nieuw fenomeen dat te vuur en te zwaard gedemoniseerd en bestreden wordt.
Laatste wapenfeit: de opkomst van ene Jim Fortuyn
(http://www.amsterdampost.nl/jim-fort...cht-partij-op/)
in de vurige hoop Wilders zo wat stemmen af te snoepen.

De Nederlandse politieke elite is de schaamte ver voorbij.
Net als de Belgische trouwens.

Het is erg loyaal van u dat u de Nederlandse politici verdedigt, maar volgens mij zijn ze geen haar beter dan hun buitenlandse collega's.
Net als elders: pure inteelt.

Wat wel klopt is dat er makkelijker gedebatteerd wordt dan in de meeste andere landen. Al gebeurt dat volgens mij ook in het Vlaamse parlement.
Is er een politieke elite in België? Om een politieke elite in België te hebben, zouden ze al politiek voeren en zouden we al politici hebben. Wat al niet het geval is.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 00:44   #111
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Is er een politieke elite in België? Om een politieke elite in België te hebben, zouden ze al politiek voeren en zouden we al politici hebben. Wat al niet het geval is.
Di Rupo, Milquet, Verhofstadt, Van Rompuy, enz.
Allemaal goede vrinden van onze majesteit, degene die hier echt met de scepter zwaait.

De echte politici zitten in de deelregeringen.
Ze voeren wel degelijk een beleid.
Het zijn echter niet allemaal vrinden van onzen Bert II.
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 september 2009 om 00:53.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 00:49   #112
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Di Rupo, Milquet, Verhofstadt, Van Rompuy, enz.
Allemaal goede vrinden van onze majesteit, degene die hier echt met de scepter zwaait.

De echte politici zitten in de deelregeringen.
Dat zijn niet allemaal vrienden van onzen Bert II.
Dat zijn geen politici maar clowns. Liever nog Daerden dan al die bende ergens : Daerden is misschien ook een clown maar hij weet het tenminste.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 00:54   #113
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dat zijn geen politici maar clowns. Liever nog Daerden dan al die bende ergens : Daerden is misschien ook een clown maar hij weet het tenminste.
Een beetje zoals superclowns als Sarkozy en Berlusconi.

Eerst genoemde moet trouwens een beetje oppassen met zijn frêle gezondheid.
Die pijnlijke uitglijder was een originele aflevering van de dagelijkse soap die de heren elke dag opvoeren.
Er kwam niet eens een repetitie aan te pas.
Wel fijn dat hij van een paar fans een bloemetje kreeg toegestuurd.

"Bientôt le sarkophage ?"
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 september 2009 om 01:01.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 01:08   #114
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Een beetje zoals superclowns als Sarkozy en Berlusconi.

Eerst genoemde moet trouwens een beetje oppassen met zijn frêle gezondheid.
Die pijnlijke uitglijder was een originele aflevering van de dagelijkse soap die de heren elke dag opvoeren.
Er kwam niet eens een repetitie aan te pas.
Wel fijn dat hij van een paar fans een bloemetje kreeg toegestuurd.

"Bientôt le sarkophage ?"
Sarkozy en Berlusconi zijn tenminste politici. Frankrijk en Italië draaien altijd beter dans ons apenland dat op niets trekt.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 01:21   #115
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Sarkozy en Berlusconi zijn tenminste politici. Frankrijk en Italië draaien altijd beter dans ons apenland dat op niets trekt.
Frankrijk en Italië zullen net als de rest van Europa binnenkort meegesleurd worden in de economische depressie.
Sarkozy en Berlusconi doen niets zinnigs om het onheil te voorkomen.
Dramatisch zwak economisch beleid dat Europa op de rand van de afgrond gaat brengen.
Je zou bijna denken dat ze niets inzitten met hun bevolking.
De Fransen zijn al enkele keren op straat gekomen om tegen het beleid van Sarkozy te protesteren.
http://www.youtube.com/watch?v=pL8mmHM15PU&feature=fvsr
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 september 2009 om 01:36.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 01:59   #116
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
... maar niemand die dat kan bevestigen.
Wie weet zit hij wel op een tropisch eiland.
Neen, de verblijfplaats van Volkert VdG blijft een in nevelen gehuld, goed bewaard geheim.

De officiële uitleg over de arrestatie en het proces van V heb ik ook gelezen Niessen.
Het is voor mij uiterst onbevredigend en niet geloofwaardig.
Zoiets had ik makkelijk zelf kunnen verzinnen.

Hoeveel moordaanslagen hebben milieu-activisten al gepleegd?
Het zullen er niet veel zijn.
Moordaanslagen, dat is meer iets voor Baskische of Islamitische terroristen, eventueel voor huurmoordenaars, niet voor een "gewone West-Europeaan".

Maar één arrestatie?
Tjah, die V is een beetje een zonderling die op eigen houtje handelde en nu niet echt een spraakwaterval!
Zonderling.
Wat een ongelooflijk toeval.
Heeft die Fortuyn pech gehad zeg!

Zijn er journalisten die ooit met V hebben gesproken (in de gevangenis, ik zeg maar wat)?
Had die vriendin niks zinnigs te zeggen? (Wat is er van haar gekomen? Is ze deze vreselijke klap al te boven gekomen?)
Zijn er bv ooit vroegere klas- of studiegenoten van V ondervraagd om zijn achtergrond wat te verduidelijken?
Zijn ouders? Heeft V wel ouders?
Ik vind het allemaal heel schimmig en pover.

Ik wens het hem niet toe, maar als Balkenende morgen zoiets overkomt, gaan we wel vrij snel allerlei details over het persoonlijke leven van de dader te weten komen.
Je vergist je hoor. Hij zit in Scheveningen en er hebben al meer milieu- en dierenactivisten aanslagen gepleegd, ook in Belgie. Zelfs zo, dat de AIVD ze in het vizier houdt.

Hier heel veel informatie over Volkert:
http://www.elsevier.nl/web/Artikel/1...veelt-zich.htm

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 3 september 2009 om 02:03.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 07:16   #117
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Sarkozy en Berlusconi zijn tenminste politici. Frankrijk en Italië draaien altijd beter dans ons apenland dat op niets trekt.
hm, als je al Sarkozy en Berlusconi echt goede politici gaat noemen, is het met je realiteitsbesef wel heel erg gesteld hoor....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 07:41   #118
monza
Gouverneur
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 1.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Eigenlijk is het Nederlanders, Vlamingen en Moerdijk.
Maar voor de rest staan er geen fouten in uw tekstje. Ook bravo!
U mag de mijne navlooien (maar u zegt zelf dat u daarvoor te ... bent), u gaat heel zeker fouten vinden, maar het zullen er niet veel zijn.
En waarschijnlijk niet vaak drie per alinea.
ik zeg nergens dat ik te .... zou zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Het klopt trouwens absoluut niet dat de meeste Nederlanders van boven de Moerdijk 70 procent van de Vlamingen niet verstaat.
Ik dacht dat vroeger ook, maar ik maak het elke dag mee op mijn werk waar tot mijn stomme verbazing Vlamingen die niet bepaald AN spreken, altijd perfect begrepen worden door Nederlanders (ik werk op een call-centre in Luik).
Dat is uw ervaringen vergelijken met de mijne. U nodig u uit om in zwolle een pintje gaan te bestellen en zien hoe ze reageren.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Wat wel klopt is dat 90 �* 95 procent van onze Franstalige landgenoten niet in staat zijn om een eenvoudig gesprek in het Nederlands te voeren.
Rond de taalgrens ligt dat percentage op sommige plaatsen wel een stuk lager. Ik schat 50 �* 60%. Belangrijkste element is hier dat ze geen Nederlands willen leren.
Dat is uw persoonlijke mening, ik ken genoeg walen die wel nederlands verstaan en moeite doen om te spreken. De politieke onwil heeft niets te maken met wat er bij de mensen leeft.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Moderatie: ik voelde al veel eerder nattigheid, maar ik heb alles begrepen toen er twee maanden geleden een heksenjacht op mij ontstond nadat ik mij verdedigde tegen allerlei gore beledigingen en insinuaties. Mensen met een andere mening die veel ergere dingen zeggen worden ongemoeid gelaten.
Eén voorbeeldje: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=94 Voor één enkele smiley (daaruit bestond mijn post) die ironisch bedoeld was, kreeg ik meteen een klets strafpunten. Deze "mijnheer" wordt echter ongemoeid gelaten.
Geband ben ik niet (nog altijd veel te weinig strafpunten), maar ik kon twee maanden niet op politics komen wegens "serverproblemen".
Tja dat is dan spijtig als het zo is gelopen. Ik heb ook al opmerkingen gekregen, ben van mening dat het niet aan de moderatie ligt en zeker niet omdat men anti-belgisch zou zijn. Dat is gewoon zever
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 07:44   #119
monza
Gouverneur
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 1.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Ik lees vrijwel nooit propaganda van partijen.
Tot voor kort stemde ik trouwens principieel blanco.

Kranten de voorbije dagen: zaterdag stukken uit De Tijd, Le Soir en NRC, zondag De Standaard en De Morgen, maandag De Morgen en Le Soir, gisteren Het Laatste Nieuws en het Belang van Limburg, vandaag: geen krant. Morgen als ik tijd heb op het werk Le Soir en De Morgen, eventueel NRC.
Tussendoor op het internet af en toe de site van HLN "voor de gein".

Welke kranten leest u?
Ook die maar niet enkel de sportberichten en de cartoons zo als u blijkt te doen.
Behalve belang van limburg en hln.

Laatst gewijzigd door monza : 3 september 2009 om 07:44.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 08:46   #120
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
Ook die maar niet enkel de sportberichten en de cartoons zo als u blijkt te doen.
Behalve belang van limburg en hln.
Grapjas.
Maar het valt me van u mee dat u regelmatig Franstalige en Nederlandse kranten leest.
Wat vindt u zoal van Le Soir?
__________________
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl.
Nuclear Controversies (2004) Chernobyl Heart (2003)
Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be