Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Tot wanneer zou je abortus toelaten?
Niet 2 7,41%
tot 2 weken na de conceptie 0 0%
tot 4 weken na de conceptie 0 0%
tot 6 weken na de conceptie 0 0%
tot 8 weken na de conceptie 2 7,41%
tot 10 weken na de conceptie 2 7,41%
tot 12 weken na de conceptie 7 25,93%
tot 14 weken na de conceptie 1 3,70%
tot 16 weken na de conceptie 0 0%
tot 20 weken na de conceptie 3 11,11%
tot 24 weken na de conceptie 2 7,41%
ander voorstel 8 29,63%
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2023, 23:17   #1281
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Alsof dat wat uitmaakt.
Dan wordt het een verhaaltje gesponnen door het narratief.
Maar de ultrasound is niet bewerkt. Geef uw bron waar je dat las.
Beter nog, zie de beelden los van de narratief en schrijf uw eigen narratief.
De hartslag gaat omhoog en er wordt tegengestriebelt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2023, 23:46   #1282
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar de ultrasound is niet bewerkt. Geef uw bron waar je dat las.
Beter nog, zie de beelden los van de narratief en schrijf uw eigen narratief.
De hartslag gaat omhoog en er wordt tegengestriebelt.
Ik zie daar eerlijk gezegd geen kloten in.
Doet mij denken aan de ultrasounds van mijn kadeëen.
Ik zie daar helemaal geen silent scream in?
Trouwens een baby kan maar bewegen vanaf zo'n 18 weken, vind dat raar dat die dan plots zou beginnen breakdancen in de baarmoeder.
Het stinkt wel wreed hard naar religieuze indoctrinatie dat filmke, dat wel.
Da pakt nimeer.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 14 maart 2023 om 23:47.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2023, 23:50   #1283
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ik zie daar eerlijk gezegd geen kloten in.
Doet mij denken aan de ultrasounds van mijn kadeëen.
Ik zie daar helemaal geen silent scream in?
Trouwens een baby kan maar bewegen vanaf zo'n 18 weken, vind dat raar dat die dan plots zou beginnen breakdancen in de baarmoeder.
Ja ok dan, gij ziet er niets in.
Maar lieg dan niet dat die beelden bewerkt zijn want dat zijn ze niet. Ze "highlighten" wel apparatuur voor de abortus, maar dat is om het beter te kunnen zien.
Een stijgende hartslag is nochtans een sterke indicatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Het stinkt wel wreed hard naar religieuze indoctrinatie dat filmke, dat wel.
Da pakt nimeer.


Hier zie je het kind wegstriebelen: https://m.youtube.com/watch?v=mB4QZJODDJs&t=900s

Geef eens aan waar die man religieus begint? Of is dat een nieuwe leugen van je? Zever in pakskes, stop daar eens mee en wees eens minder subjectief. Uw gelal is behoorlijk naast de kwestie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 maart 2023 om 00:00.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2023, 23:55   #1284
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja ok dan, gij ziet er niets in.
Maar lieg dan niet dat die beelden bewerkt zijn want dat zijn ze niet.
Een stijgende hartslag is nochtans een sterke indicatie.

Hier zie je het kind wegstriebelen: https://m.youtube.com/watch?v=mB4QZJODDJs&t=900s
Hmmm...

John Hobbins of the Yale School of Medicine called the film's use of special effects deceptive, a form of "technical flimflam." He pointed out that the film of the ultrasound is initially run at slow speed, but that it is sped up when surgical instruments are introduced to give the impression that "the fetus is thrashing about in alarm." Hobbins questioned the titular "scream", noting that "the fetus spends lots of time with its mouth open," that the "scream" may have been a yawn, and also that "mouth" identified on the blurry ultrasound in the film may in fact have been the space between the fetal chin and chest.

Maar vooral:

Edward Myer, chairman of pediatrics at the University of Virginia stated that, at twelve weeks, the brain is not sufficiently developed for a fetus to be able to feel pain. Similarly, Hart Peterson, chairman of pediatric neurology at the New York Hospital, stated that the "notion that a 12-week-old fetus is in discomfort is erroneous.

Dit, gemengd met de stank van propaganda, laten me het werk op zich toch als irrelevant beschouwen.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 00:03   #1285
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hmmm...

John Hobbins of the Yale School of Medicine called the film's use of special effects deceptive, a form of "technical flimflam." He pointed out that the film of the ultrasound is initially run at slow speed, but that it is sped up when surgical instruments are introduced to give the impression that "the fetus is thrashing about in alarm." Hobbins questioned the titular "scream", noting that "the fetus spends lots of time with its mouth open," that the "scream" may have been a yawn, and also that "mouth" identified on the blurry ultrasound in the film may in fact have been the space between the fetal chin and chest.

Maar vooral:

Edward Myer, chairman of pediatrics at the University of Virginia stated that, at twelve weeks, the brain is not sufficiently developed for a fetus to be able to feel pain. Similarly, Hart Peterson, chairman of pediatric neurology at the New York Hospital, stated that the "notion that a 12-week-old fetus is in discomfort is erroneous.

Dit, gemengd met de stank van propaganda, laten me het werk op zich toch als irrelevant beschouwen.
Ja dat kind geeuwt...
Zie het fragment na 15min dat ik laatst deelde en copy paste geen lobbyisten die in realitiet beter weten.
Er was een arts die bekende op zijn sterfbed dat ze goed genoeg wisten dat ze logen en het kind zeer zeker die procedure levendig ervaart. Zijn naam ontgaat me even maar ik kom het later nog in het gezicht wrijven.
De propaganda komt van uw zijde.

Vanaf 12w en wellicht vroeger:

clinical evidence which indicates that as early as 12 weeks gestation (and possibly earlier) exposure to noxious stimuli negatively affects immature human beings. Because of the resulting acute stress responses and subsequent potential long-term negative effects, the ACPeds holds that avoiding, mitigating, and directly treating fetal, neonatal, and pediatric pain is a medical and ethical obligation.
https://acpeds.org/position-statements/fetal-pain


Vergeet trouwens niet dat de spreker in die film een gynaecoloog is die eerst pro death/abortion was he. Dat maakt hem geen propagandist omdat hij van mening veranderde. Anders was hij dat ook toen hij voor het abortusrecht streed he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 maart 2023 om 00:18.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 00:19   #1286
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja dat kind geeuwt...
Zie het fragment na 15min dat ik laatst deelde en copy paste geen lobbyisten die in realitiet beter weten.
Er was een arts die bekende op zijn sterfbed dat ze goed genoeg wisten dat ze logen en het kind zeer zeker die procedure levendig ervaart. Zijn naam ontgaat me even maar ik kom het later nog in het gezicht wrijven.
De propaganda komt van uw zijde.
Ja, want zo werkt het hé.
Wie het niet gelooft is de propagandist.
Slikken nondedju!


Citaat:
Vanaf 12w en wellicht vroeger:

clinical evidence which indicates that as early as 12 weeks gestation (and possibly earlier) exposure to noxious stimuli negatively affects immature human beings. Because of the resulting acute stress responses and subsequent potential long-term negative effects, the ACPeds holds that avoiding, mitigating, and directly treating fetal, neonatal, and pediatric pain is a medical and ethical obligation.
https://acpeds.org/position-statements/fetal-pain
Net gelijk die prei die uitgetrokken wordt hé, reactie op externe stimuli.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 00:30   #1287
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ja, want zo werkt het hé.
Wie het niet gelooft is de propagandist.
Slikken nondedju!




Net gelijk die prei die uitgetrokken wordt hé, reactie op externe stimuli.
De beelden spreken voor zich en een gedoctoreerd arts verwerpen omdat zijn mening u niet aanstaat is niet hoe het werkt.
De wetenschap rond "pijn" is zo abstract niet, maar je ziet duidelijk een reactie en stijgende hartslag waar de procedure begint. Dat gaat verder dan een geeuw insinueren naast wat je effectief kan waarnemen he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 07:40   #1288
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De beelden spreken voor zich en een gedoctoreerd arts verwerpen omdat zijn mening u niet aanstaat is niet hoe het werkt.
Maar dat is nu net hetgeen gij doet, door mijn gequoteerden direct weg te zetten als lobbyisten.

John C. Hobbins, MD is a Distinguished Professor at the University of Colorado Division of Maternal-Fetal Medicine, and former Professor and Chief of Obstetrics at Yale University


Maar dan gaan we wel de arts in het overduidelijk propagandistisch film alle wijsheid toekennen.

Citaat:
De wetenschap rond "pijn" is zo abstract niet, maar je ziet duidelijk een reactie en stijgende hartslag waar de procedure begint. Dat gaat verder dan een geeuw insinueren naast wat je effectief kan waarnemen he.
Dus nu zijt gij ook al gedoctoreerd arts?
Of laat me raden, dat is de uitleg die uw pro-life bronnen eraan geven.
Dat stress bij de moeder tijdens het rommelen in haar baarmoeder doorgegeven wordt naar de foetus kan evengoed

Ik zie daar niks in in die ultrasoon, dat doet me gewoon denken aan de ultrasonen bij mijn kinderen.

Schreeuwende foetussen
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 15 maart 2023 om 07:48.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 07:54   #1289
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.159
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
We hadden een vergrijzing wat meer landbouw kon leveren en minder honger in de wereld.
Maar nu gaat iedereen honger lijden, tenzij ze het teken van de nwo aanvaarden.
Verhongeren is post natale abortus .
Da mag niet van u. Awel, neem het voorbeeld aan christus bij het laatste avond maal. Geef uw lichaam en bloed als maaltijd.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 07:55   #1290
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.159
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De vrouw zal er minder mee kunnen lachen
Vlinders in de buik of zo
Ik denk dat die vlinders snel vlekken gaan maken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 08:30   #1291
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Niet als de bevolking dmv migratie blijft groeien he.
Dat is natuurlijk ook de reden waarom we die ook dood moeten meppen, maar ja, met onze woke politici gaat dat er niet snel van komen, niewaar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 10:44   #1292
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Maar dat is nu net hetgeen gij doet, door mijn gequoteerden direct weg te zetten als lobbyisten.

John C. Hobbins, MD is a Distinguished Professor at the University of Colorado Division of Maternal-Fetal Medicine, and former Professor and Chief of Obstetrics at Yale University


Maar dan gaan we wel de arts in het overduidelijk propagandistisch film alle wijsheid toekennen.



Dus nu zijt gij ook al gedoctoreerd arts?
Of laat me raden, dat is de uitleg die uw pro-life bronnen eraan geven.
Dat stress bij de moeder tijdens het rommelen in haar baarmoeder doorgegeven wordt naar de foetus kan evengoed

Ik zie daar niks in in die ultrasoon, dat doet me gewoon denken aan de ultrasonen bij mijn kinderen.

Schreeuwende foetussen
Gij zegt dat het kind reageert zoals ze een prei uittrekken. Die beelden tonen duidelijk anders, maar als ge uzelf wilt wijsmaken dat ze gemanipuleerd zijn is dat uw zaak.

Ik ben geen gedoctoreerd arts, die narrator is dat in die film. Hij is gynaecoloog die eerst streed voor abortusrechten tot hij veranderde van mening; door ervaring.
Artsen die abortussen uitvoeren veranderen vaak van mening door de ervaring.

Het noemt trouwens de silent scream. Dat is minder subjectief dan denken dat ze even gaan geeuwen in stressmodus met verhoogde hartslag voor ze uit elkaar gerijt worden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 maart 2023 om 10:50.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 10:48   #1293
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is natuurlijk ook de reden waarom we die ook dood moeten meppen, maar ja, met onze woke politici gaat dat er niet snel van komen, niewaar.
Ja Patrick, ge zijt een lopend testament van wat darwinisme is.
Het enige dat die toevoegde aan de ET is rassenleer, ergo racisme.
Natuurlijke selectie, genetische drift en de wetten van Mendel is afkomstig van creationisten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 11:02   #1294
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja Patrick, ge zijt een lopend testament van wat darwinisme is.
Het enige dat die toevoegde aan de ET is rassenleer, ergo racisme.
Natuurlijke selectie, genetische drift en de wetten van Mendel is afkomstig van creationisten.
We gaan dat niet opnieuw doen he. In elk geval is moorden goed als 't U uitkomt, dat is dus de basis van abortus. Of die kleine nu afziet of niet, of die nu bewust is of niet, speelt allemaal gene rol daarbij. Hij is beter dood dan levend voor het voordeel van de persoon die beslist, en dat is het enige dat telt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 11:04   #1295
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
We gaan dat niet opnieuw doen he. In elk geval is moorden goed als 't U uitkomt, dat is dus de basis van abortus. Of die kleine nu afziet of niet, of die nu bewust is of niet, speelt allemaal gene rol daarbij. Hij is beter dood dan levend voor het voordeel van de persoon die beslist, en dat is het enige dat telt.
Het is dus moord. Daar zijn we het eens.
Satanische rituele kindermoorden van de elite.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 11:27   #1296
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Gij zegt dat het kind reageert zoals ze een prei uittrekken. Die beelden tonen duidelijk anders, maar als ge uzelf wilt wijsmaken dat ze gemanipuleerd zijn is dat uw zaak.

Ik ben geen gedoctoreerd arts, die narrator is dat in die film. Hij is gynaecoloog die eerst streed voor abortusrechten tot hij veranderde van mening; door ervaring.
Artsen die abortussen uitvoeren veranderen vaak van mening door de ervaring.

Het noemt trouwens de silent scream. Dat is minder subjectief dan denken dat ze even gaan geeuwen in stressmodus met verhoogde hartslag voor ze uit elkaar gerijt worden.
Nog iets gevonden:

Experts on fetal development, neurophysiology and ultrasound state that Nathanson’s
narrative is flat wrong. Even his allies against abortion concede that the film exaggerates the
dangers of abortion and is “overdramatized.” The film is propaganda, pure and simple. It is
not intended to inform but to deceive, to inflame opinions, to create feelings of guilt, horror and
anguish, and to create sympathy – for the fetus. The fetus becomes a demigod, a fetish object to
be protected against evil.
Strangely enough, the film has no other goal but the imposition of guilt. Nathanson does
not ask for abortion to be made illegal. He merely requires that the film be shown to any
woman seeking an abortion – a requirement for indoctrination and mental abuse of women that
has already been struck down by the U.S. Supreme Court. The goal of the film is sadistic, and
it is sadistic toward women.
The issue is not whether abortion or any other surgical operation is aesthetically pleasing
– it isn’t. The issue is not whether propagandists can manipulate the magical symbols of
science to inflict guilt and inflame the ignorant – they can.
The issue is whether the propagandists and zealots will succeed in destroying women’s
rights as citizens in our society. If they succeed, we are all diminished.


Zo komt het op mij ook over, religieuze propaganda.
Wat gefoefel met beelden en de mensen gedachten inplanten over wat ze op het scherm zien.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 11:38   #1297
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nog iets gevonden:

Experts on fetal development, neurophysiology and ultrasound state that Nathanson’s
narrative is flat wrong. Even his allies against abortion concede that the film exaggerates the
dangers of abortion and is “overdramatized.” The film is propaganda, pure and simple. It is
not intended to inform but to deceive, to inflame opinions, to create feelings of guilt, horror and
anguish, and to create sympathy – for the fetus. The fetus becomes a demigod, a fetish object to
be protected against evil.
Strangely enough, the film has no other goal but the imposition of guilt. Nathanson does
not ask for abortion to be made illegal. He merely requires that the film be shown to any
woman seeking an abortion – a requirement for indoctrination and mental abuse of women that
has already been struck down by the U.S. Supreme Court. The goal of the film is sadistic, and
it is sadistic toward women.
The issue is not whether abortion or any other surgical operation is aesthetically pleasing
– it isn’t. The issue is not whether propagandists can manipulate the magical symbols of
science to inflict guilt and inflame the ignorant – they can.
The issue is whether the propagandists and zealots will succeed in destroying women’s
rights as citizens in our society. If they succeed, we are all diminished.


Zo komt het op mij ook over, religieuze propaganda.
Wat gefoefel met beelden en de mensen gedachten inplanten over wat ze op het scherm zien.
Wat zegt hij dan over de gevaren van abortus dat niet waar is?
Maak het eens concreet. Of copy paste ge maar wat?
Ge vernoemt niet eens uw bron. Waarom is uw bagger minder propaganda?

Waar het mij om ging is dat je het niet kan vergelijken met een prei uittrekken. Ik heb u een timetag later gedeeld waar je effectief ziet dat het kind tegenstriebelt. Al de rest is bijklap om aan de essentie voorbij te gaan. (Een ongeboren kind aborteren != prei uittrekken). Dat gij dat niet ziet is uw error desondanks uw google hits na te blaten, waarover je eerst loog dat de beelden bewerkt zijn. Ze zijn dat niet op het kenmerken van de apparatuur na.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 maart 2023 om 11:51.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 14:17   #1298
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik heb u een timetag later gedeeld waar je effectief ziet dat het kind tegenstriebelt.
Maar een lintworm die ge wegdoet zal ook wel tegenstriebelen he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 15:31   #1299
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is niet fake.
"The silent scream".
Wij mogen niet liegen van ons geloof maar pro death/abortion logen wel constant om de afschuwelijke misdaad te minimaliseren.
Als de Schoof zegt dat
"Er bestaan daar zeer veel fake filmpjes van. Allemaal gemaakt door die zotte Amerikaanse godsdienst-religioten. "
dan is dat zo.
Punt.
Ze liegen, die religioten.

Abortus is een vrouwenrecht. Een verplichting opleggen aan een vrouw om een prille zwangerschap toch tegen haar goesting te voldragen, is onmenselijk.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2023, 15:37   #1300
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als de Schoof zegt dat
"Er bestaan daar zeer veel fake filmpjes van. Allemaal gemaakt door die zotte Amerikaanse godsdienst-religioten. "
dan is dat zo.
Punt.
Ze liegen, die religioten.

Abortus is een vrouwenrecht. Een verplichting opleggen aan een vrouw om een prille zwangerschap toch tegen haar goesting te voldragen, is onmenselijk.
Noem mij eens 1 mannenrecht?
Waarom moeten vrouwen aparte rechten naast mensenrechten krijgen? Louter om die psychopaten aan weefsel te voorzien voor hun eugenetica om een nieuw Arisch ras (transhuman) te kweken?
Never again. Van een holocaust naar een infanticide, we kennen dat beest al.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be