Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2008, 11:28   #121
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Waarom kunnen die drie kandidaat-burgemeesters niet gewoon verkondigen:

"Voil�*, we hebben nog eens nagedacht. Vanaf nu zullen we de taalwetgeving strikt toepassen, geen centimeter daarvan afwijken, maar we zullen via het Parlement wèl ons eigen politiek project voor deze staat blijven nastreven. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat de wetten van de Belgische staat ons voldoende mogelijkheden bieden om te werken aan een verandering van die delen uit de wetgeving waar wij een probleem mee hebben."

Daarna kan Marino Keulen zeggen: "OK, vanaf nu zijn jullie benoemd, net als jullie 3 collega's uit de andere faciliteitengemeenten."


Waarom gaat dat niet? W�*t is het probleem voor die mannen?
Het gaat om de ultieme machtsstrijd die het einde van hun koloniale heerschappij over de Flamins bezegelt. De meesters verzetten zich uit alle macht tegen de eerste, aarzelende autonome stapjes van de voormalige slaaf. Zoals alle meesters vrezen ze dat, eenmaal hun dwingelandij afgeschaft is, ze zelf slaaf zullen worden. Elk symbooltje, elke lichaamstaal is belangrijk in die strijd.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:33   #122
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het is beangstigend, inderdaad. Er lijkt zich een stevige collectieve psychose van een flink deel van onze Franstalige landgenoten meester te maken.
Het ergste is dat er aan Vlaamse zijde wellicht niemand meer is die de zich opbouwende hysterie zou kunnen ontkrachten, zonder daarbij afstand te nemen van zijn recht als een volwaardige en op �*lle vlakken gelijkwaardige burger van dit land te worden aanvaard en gerespecteerd.
Het zijn de laatste loodjes, cher djimi. Bekijk het als het eind van het racistisch-koloniale Belgische project dat 180 jaren geleden ingezet werd. Denk aan de eerste Amerikaanse zwarten die ontsnapten of van hun (verlichte) meesters de vrijheid kregen.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:35   #123
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Moet het CGKR wachten op klachten?

Of kan het CGKR ook op eigen initiatief iets ondernemen?
Het CGKR is opgericht en wordt betaald om de Vlaamse emancipatie te bestrijden, niet om ze te ondersteunen.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:39   #124
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Het gaat hier over interpretaties van de wet door een minister niet de uitspraak van een rechter.
Dat is een pertinente leugen, erg typisch voor mensen die iets anders nastreven dan een ordelijke samenleving. De omzendbrief Peeters is bevestigd door de Raad van State (op vraag van de Franstaligen trouwens), en dus bindend voor iedereen.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:44   #125
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Bedoel je dat VHS het probleem doelbewust heeft laten verrotten, zodat zijn opvolger van de stank zou omvallen, waarna het meesterbrein kan terugkeren om het probleem nog vérder te laten verrotten, of sla ik hier op hol?
Ik bedoel dat VHS zijn defenestratie in juni 2007 nog lang niet heeft verteerd, en niet zal rusten voor hij de tsjeven van de troon gestoten heeft. Daarvoor zijn alle middelen goed, en de niet-benoeming van die drie karnavalsgekken is een van de allerslimste middelen. Het belangrijkste doel van de VLD is al twee jaar: de CD&V vernietigen in de ogen van de kiezer. Goed op weg!

Citaat:
Ik vind het wel vreemd dat het meesterbrein zijn partijgenoot Willy De Waele laat begaan, of is dat gewoon een pion in het master-plan?
Willy is fin-de-carrière, een eenzaat in die poel van leugens en nihilisme. Hij is niet in de positie om wat dan ook in die partij te beïnvloeden, en speelt dus zijn eigen spel.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:45   #126
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Het zijn de laatste loodjes, cher djimi. Bekijk het als het eind van het racistisch-koloniale Belgische project dat 180 jaren geleden ingezet werd. Denk aan de eerste Amerikaanse zwarten die ontsnapten of van hun (verlichte) meesters de vrijheid kregen.
Ik wil die loodjes of door m'n kop, of van mijn schouders af.

Ze wegen het zwaarst, en ik ben moe.



Que Bwana me fiche la paix! Moi, je veux pa'ti' dansé.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:46   #127
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Onzin, Keulen kon doen wat hij wil benoemen of niet wettelijk zou alles in orde zijn.

Het gaat hier over interpretaties van de wet door een minister niet de uitspraak van een rechter.
Wat jij schrijft is pas onzin.

De taalwetgeving terzake is niet voor misinterpretatie vatbaar. Tenminste voor iedereen die het verschil kent tussen Nederlands en Frans. Dat gegeven werd trouwens bevestigd door de raad van state, als je er perse rechters wil gaan bijsleuren.

Bovendien is er niks, maar dan ook niks, wat er op wijst dat de burgermeesters in kwestie enige spijt hebben en/of hun gedrag zullen wijzigen in de toekomst. Integendeel zelfs. Zij blijven volharden in hun boosheid en laken bewust de Vlaamse wetgeving.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:46   #128
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik wil die loodjes of door m'n kop, of van mijn schouders af.

Ze wegen het zwaarst, en ik ben moe.
De eerste vrije zwarte burgers in de VS waren ook geen "évolués" noch "flamands raisonables", nietwaar?

Citaat:
Que Bwana me fiche la paix! Moi, je veux pa'ti' dansé.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 november 2008 om 11:47.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:48   #129
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht

1. Ik bedoel dat VHS zijn defenestratie in juni 2007 nog lang niet heeft verteerd, en niet zal rusten voor hij de tsjeven van de troon gestoten heeft. Daarvoor zijn alle middelen goed, en de niet-benoeming van die drie karnavalsgekken is een van de allerslimste middelen. Het belangrijkste doel van de VLD is al twee jaar: de CD&V vernietigen in de ogen van de kiezer. Goed op weg!

2. Willy is fin-de-carrière, een eenzaat in die poel van leugens en nihilisme. Hij is niet in de positie om wat dan ook in die partij te beïnvloeden, en speelt dus zijn eigen spel.
1. OK, dank je voor de verduidelijking.

2. In dat geval hoop ik dat Willy zijn spel nog l�*ng mag spelen.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:50   #130
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
In dat geval hoop ik dat Willy zijn spel nog l�*ng mag spelen.
http://www.facebook.com/home.php#/pa...6631031?ref=ts

Ben je al lid?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 11:55   #131
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Nu wel.

Kan ik ook daar vervelende vragen gaan stellen


kameraadschappelijke groeten,

djimi
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 13:06   #132
Nyquist
Minister-President
 
Nyquist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 4.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Hebben ze al gedaan(niet die burgemeesters) : raad van state, tot ze aan de vlaamse kamer van die raad kwamen en dan was het gedaan.

Probleem hier is dat het gaat om interpretaties en een mngelmoes van bevoegheden versnipperd overal.
Dit is onjuist. Men heeft de wettelijkheid van de rondzendbrief Peeters tot aan de Raad van State geprocedeerd, omdat de 3 burgemeesters hun ongehoorzaamheid baseerden op het argument dat ze enkel de federale wetgeving moesten volgen, en dat de rondzendbrief daar niet mee in overeenstemming was.

De RvS heeft dit toen verworpen en ondubbelzinnig verklaard dat dit de enige geldige interpretatie van de wet kon zijn binnen het Vlaamse gewest.

Dit staat verder los van hun niet-benoeming (behalve dat hun argumentatie volledig onderuit was gehaald). Die kunnen de burgemeesters apart aanvechten als ze willen, maar aangezien ze goed weten dat ze wettelijk geen poot om op te staan hebben, doen ze dat niet.

Er is voor de rest helemaal geen versnippering van bevoegdheden, deze ligt integraal bij Vlaanderen. Een 'interpretatie' van een wet is overigens niet hetzelfde als een subjectieve zienswijze, als je dat zou willen laten uitschijnen.

De wettelijke context is kristalhelder, het enige issue is dat de Franstaligen als politieke voorwaarde voor een dialoog hebben gesteld dat Vlaanderen de taalwetten niet toepast in de Rand. De enige 2 kampen kunnen dus zijn tussen zij die dit aanvaardbaar vinden, en zij die dat niet vinden.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 14:46   #133
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Dit is onjuist. Men heeft de wettelijkheid van de rondzendbrief Peeters tot aan de Raad van State geprocedeerd, omdat de 3 burgemeesters hun ongehoorzaamheid baseerden op het argument dat ze enkel de federale wetgeving moesten volgen, en dat de rondzendbrief daar niet mee in overeenstemming was.

De RvS heeft dit toen verworpen en ondubbelzinnig verklaard dat dit de enige geldige interpretatie van de wet kon zijn binnen het Vlaamse gewest.

Dit staat verder los van hun niet-benoeming (behalve dat hun argumentatie volledig onderuit was gehaald). Die kunnen de burgemeesters apart aanvechten als ze willen, maar aangezien ze goed weten dat ze wettelijk geen poot om op te staan hebben, doen ze dat niet.

Er is voor de rest helemaal geen versnippering van bevoegdheden, deze ligt integraal bij Vlaanderen. Een 'interpretatie' van een wet is overigens niet hetzelfde als een subjectieve zienswijze, als je dat zou willen laten uitschijnen.

De wettelijke context is kristalhelder, het enige issue is dat de Franstaligen als politieke voorwaarde voor een dialoog hebben gesteld dat Vlaanderen de taalwetten niet toepast in de Rand. De enige 2 kampen kunnen dus zijn tussen zij die dit aanvaardbaar vinden, en zij die dat niet vinden.
Volledig mee eens.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 15:39   #134
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Herinnert u zich de voorpagina van 'La Dernière Heure' van iets meer dan een paar weken geleden, met de '38 messteken voor een paar woordjes Frans!!!!!'-verhaal? Is daar al een recthzetting van gekomen? OOK op de voorpagina?
1 media=alle media?

Citaat:
En 'Bye Bye Belgium' op RTBf? Of Bart De Wever?
En wat was daar dan zo mis mee? (buiten onverantwoord?)


Citaat:
En hoe zit het met de Franstalige crèches in het ('officieel' dan toch) tweetalige Brussel?
Weeral welk probleem?

Citaat:
En de 'position concertée' van de FDFMRPSCdH?

En de 'résolutions' van het Waals Parlement?

En het schooltje in Komen?


Wordt er u geen 'patroon' duidelijk?
zie boven

Citaat:
Wordt het niet stilaan tijd dat ze ons fysiek beginnen uit te roeien? We worden het wachten een beetje beu.
Doe niet compleet achterlijk, een franstalige kan net zo goed evenveel punten opsommen over vlamingen en dan ook zeggen "Wordt het niet stilaan tijd dat ze ons fysiek beginnen uit te roeien? "
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 15:46   #135
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Het gaat om de ultieme machtsstrijd die het einde van hun koloniale heerschappij over de Flamins bezegelt. De meesters verzetten zich uit alle macht tegen de eerste, aarzelende autonome stapjes van de voormalige slaaf. Zoals alle meesters vrezen ze dat, eenmaal hun dwingelandij afgeschaft is, ze zelf slaaf zullen worden. Elk symbooltje, elke lichaamstaal is belangrijk in die strijd.
mai

Indien je echt zo denkt zou ik toch eens een psychiater raadplegen hoor.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 15:47   #136
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dat is een pertinente leugen, erg typisch voor mensen die iets anders nastreven dan een ordelijke samenleving. De omzendbrief Peeters is bevestigd door de Raad van State (op vraag van de Franstaligen trouwens), en dus bindend voor iedereen.
Dan besef jij niet hoe de belgische staatsvorm opgebouwd is. Laatste keer ik keek heeft belgie scheiding der machten en is een minister geen rechter.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 15:50   #137
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Doe niet compleet achterlijk, een franstalige kan net zo goed evenveel punten opsommen over vlamingen en dan ook zeggen "Wordt het niet stilaan tijd dat ze ons fysiek beginnen uit te roeien? "
Op welke punten van de Franstaligen, die zij volgens u ook hebben, hebben de Vlamingen geen afdoend antwoord?

Voor mij is één punt al voldoende, als het maar de onredelijkheid van Jan Vlaming in de verf zet.

Volgens mij ga je dat niet kunnen aantonen, waardoor het verschil tussen Vlamingen en Walen, andermaal duidelijk wordt.

Voel je uitgedaagd.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 november 2008 om 15:52.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 15:57   #138
Nyquist
Minister-President
 
Nyquist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 4.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Dan besef jij niet hoe de belgische staatsvorm opgebouwd is. Laatste keer ik keek heeft belgie scheiding der machten en is een minister geen rechter.
Um, beweer jij nu dat de Raad van State uit ministers bestaat?
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 16:01   #139
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Op welke punten van de Franstaligen, die zij volgens u ook hebben, hebben de Vlamingen geen afdoend antwoord?
De talloze betogingen van "waalse ratten pak uw matten"?

Franse tv journalist Stéphane Bern die word uitgescholden geen nederlands te kennen?

Het invoeren van wetten in gemeenten om enkel nederlands te spreken

....

Citaat:
Voor mij is één punt al voldoende, als het maar de onredelijkheid van Jan Vlaming in de verf zet.

Volgens mij ga je dat niet kunnen aantonen, waardoor het verschil tussen Vlamingen en Walen, andermaal duidelijk wordt.

Voel je uitgedaagd.

Paulus.
Ik woonde jaren in brussel en heb het dus aan den lijve ondervonden van beide kanten, laat me je zeggen dat ze allebei even onredelijk zijn, maar raar genoeg allbei dat ze het gelijk aan hun kant hebben.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 16:05   #140
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Um, beweer jij nu dat de Raad van State uit ministers bestaat?
het ging over minister kuelen
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be