Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2017, 07:55   #121
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bedoelt ge dat het kutje niet zo meer lekker smaakt op 64?
hij gaat er wel eerst een kilo slagroom moeten op spuiten op haar oude opgedroogde taart ....

om nog wat smaak te kunnen krijgen .


en dan die knokken van benen rond zijne nek .; amai

die vent moet wel echt een mankement hebben.. aan zijn bovenkamer..

voil�* ik kan ook zeveren en kwaad spreken van ander mensen, krijg ik nu een award ?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 mei 2017 om 08:02.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 09:39   #122
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
hij gaat er wel eerst een kilo slagroom moeten op spuiten op haar oude opgedroogde taart ....

om nog wat smaak te kunnen krijgen .


en dan die knokken van benen rond zijne nek .; amai

die vent moet wel echt een mankement hebben.. aan zijn bovenkamer..

voil�* ik kan ook zeveren en kwaad spreken van ander mensen, krijg ik nu een award ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 09:51   #123
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
met wat dat jullie zich hier bezighouden wat voor een onnozel tijdverdrijf ...

allemaal onnozel pubers ...
Gij zijt nog straffer. Gij kondigt aan dat ge het hier gaat afbollen en ge blijft toch maar terugkomen. Zo onnozel zal dat tijdverdrijf voor u dan wel niet zijn zeker?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 10:40   #124
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vreemd. Jullie profeet was 54 jaar oud toen hij trouwde met een kind dat goed half zou oud was als Macron toen hij verliefd werd op zijn lerares. Maar Mohamed boezemt jou geen schrik in.

Mohamed was maar negen jaar getrouwd met Aisha.
Macron en zijn geliefde zijn al 24 jaar een koppel, waarvan 10 jaar als officieel gehuwden. Uit liefde, niet uit politieke of pedofiele overwegingen. Echt iets om bang voor te zijn hé Genever? Mensen die niet uitgehuwelijkt worden door hun ouders maar uit liefde voor mekaar kiezen.
Mijn ouders zijn betrokken mensen. Ze hebben me God zij dank niet aan m'n lot over gelaten op m'n 12de zoals westerlingen doen, zo van zoek nu maar uw vriendje uit: misschien uw klasgenootje, of nee, pakt ineens de halfbejaarde leerkracht.

Verder zit je maar wat te gissen... mijn man en ik hebben voor elkaar gekozen maar niet door te doen alsof we compleet blind zijn.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 mei 2017 om 10:43.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 11:43   #125
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Mijn ouders zijn betrokken mensen. Ze hebben me God zij dank niet aan m'n lot over gelaten op m'n 12de zoals westerlingen doen, zo van zoek nu maar uw vriendje uit: misschien uw klasgenootje, of nee, pakt ineens de halfbejaarde leerkracht.

Verder zit je maar wat te gissen... mijn man en ik hebben voor elkaar gekozen maar niet door te doen alsof we compleet blind zijn.
Mijn ouders hebben mij niet aan mijn lot over gelaten toen ik 12 was, net zoals ik mijn zoon niet op zijn 12de aan zijn lot heb overgelaten. Ge woont in een rare buurt waar Westerlingen dat zouden doen. Er zullen wel enkele gevallen zijn maar het is niet de norm.

Daarentegen zie ik wel hangjongeren van een ander kleurtje van die ouderdom. Ik ben er voorstander van dat men de ouders straft door hun kinderbijslag af te nemen als die niet naar school gaan en zo. En dat ze sociaal kort gevolgd worden.

Dat gezever over borsten , billen en kutje pakken vind ik kleingeestig. Op die ouderdom experimenteren ze nog en het komt soms van beide kanten. Tenzij het echt een groepsrooftocht is, maar het context was niet zeer klaar.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 14:44   #126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Mijn ouders zijn betrokken mensen. Ze hebben me God zij dank niet aan m'n lot over gelaten op m'n 12de zoals westerlingen doen, zo van zoek nu maar uw vriendje uit: misschien uw klasgenootje, of nee, pakt ineens de halfbejaarde leerkracht.

Verder zit je maar wat te gissen... mijn man en ik hebben voor elkaar gekozen maar niet door te doen alsof we compleet blind zijn.
Tiens...ik heb nochtans niets geschreven over westerlingen die hun kinderen op 12-jarige leeftijd aan hun lot overlaten. Ik zie wel véél meer gekleurde "jongeren" in het nieuws komen dan "westerlingen". Niet alleen in verband met schoolverlaters zonder diploma, maar ook in verband met kleine én grote criminaliteit. Groepsverkrachting bijvoorbeeld. Zoveel beter dan westerlingen zijn jouw islamitische geloofsgenossen (van het mannelijk geslacht) dus niet opgevoed.

Ik heb het evenmin gehad over de man waar jij niet blind mee getrouwd bent.
Wat ik wél beschreef is dat de "profeet" van Allah, wiens kloten door moslims zoals jij gekust worden, bijna dubbel zoveel ouder was toen hij op Aisha kroop, dan de vrouw van Macron ouder is dan haar man. En d�*t, Genever, zijn FEITEN.

FEIT is ook dat Macron en zijn geliefde al 24 jaar een koppel zijn, en mekaar duidelijk nog steeds liefdevol zijn toegewijd. Blind getrouwd zijn ze niet vermits ze mekaar al bijna 15 jaar kenden toen ze trouwden.

Geloof me maar als ik zeg dat er meer westerse koppels zijn waarvan de vrouw een stuk ouder is dan de man. Al geef ik toe dat het leeftijdsverschil zelden zo groot is als tussen Macron en zijn vrouw. Behalve in de moslimwereld....maar daar zijn het geen vrouwen maar oude zakken aan wie kinderen worden uitgehuwelijkt die 45 jaar jonger zijn. Je gelooft toch zélf niet dat Mohamed de vrije keuze was van Aisha? Aisha wist op haar zesde allicht niet eens dat een man een lul had die stijf werd als hij goesting kreeg om een kind te verkrachten. Dat leerde het kind wel van haar "geliefde" Mohamed.

Ik ken niemand die het leeftijdsverschil tussen Macron en zijn vrouw beangstigt behalve jou. Integendeel. Het wekt bewondering en respect. Wat niet kan gezegd worden van verrimpelde, oude zakken die minderjarige kinderen seksueel berijden.

Ik kan mij héél goed voorstellen dat het kindvrouwtje van jouw aanbeden profeet na negen jaar seksueel misbruik door haar ge-wettigde echt-genoot voor de rest van haar leven de buik vol had het echt-genietelijke leven.
Met dank aan de mannen die deze vorm van seksueel misbruik van kinderen wettelijk mogelijk maakten.

Nog dit Genever. Ik wil de jongens én meisjes de kost niet geven die heimelijk verliefd zijn op hun "bejaarde" leraar of lerares.
Vandaag de dag loopt de leerkracht die zich door een van haar leerlingen laat versieren de kans dat ze daardoor haar job kwijt geraakt. Het leeftijdsverschil tussen een leerkracht en een leerling hoeft daarvoor niet eens groot te zijn, en zeker niet zo groot als het leeftijdverschil tussen jouw profeet en Aisha. Dat was zomaar even 45 jaar, maar d�*�*r piep jij niet over.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 16:50   #127
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Vaak is de liefde niet zo blind dat alle 5 zintuigen worden lam gelegd... Wat bv met zijn smaak- en tastzin?
Voor iemand die hier graag de vrome moslima komt uithangen is dit wel een dubieuze uitspraak. Desperate housewives zijn kennelijk niet louter een westers begrip.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 16:57   #128
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
hij gaat er wel eerst een kilo slagroom moeten op spuiten op haar oude opgedroogde taart ....

om nog wat smaak te kunnen krijgen .


en dan die knokken van benen rond zijne nek .; amai

die vent moet wel echt een mankement hebben.. aan zijn bovenkamer..

voil�* ik kan ook zeveren en kwaad spreken van ander mensen, krijg ik nu een award ?
Neen, wel een ban...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 17:42   #129
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Voor iemand die hier graag de vrome moslima komt uithangen is dit wel een dubieuze uitspraak. Desperate housewives zijn kennelijk niet louter een westers begrip.
Boer Bavo kneep de katjes in het donker maar hij zat evengoed op de eerste rij in de kerk.

Een condoom gebruiken mag niet, maar Rome heeft wel decennialang oogluikend toegestaan dat kinderen seksueel werden misbruikt.

Wat de smaak en tastzin van Genever betreft....
Ik steek mijn neus liever niet onder de burka of de overdaad aan andere kledij van een moslima....bij warm weer...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 18:01   #130
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Boer Bavo kneep de katjes in het donker maar hij zat evengoed op de eerste rij in de kerk.

Een condoom gebruiken mag niet, maar Rome heeft wel decennialang oogluikend toegestaan dat kinderen seksueel werden misbruikt.

Wat de smaak en tastzin van Genever betreft....
Ik steek mijn neus liever niet onder de burka of de overdaad aan andere kledij van een moslima....bij warm weer...
Nochtans is zo'n lang kleed goed tegen de warmte. Ge moet er wel niks onder aandoen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 18:53   #131
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Neen, wel een ban...
Muyle, of de kroniek van hoe leer ik nooit bij
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 19:44   #132
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nochtans is zo'n lang kleed goed tegen de warmte. Ge moet er wel niks onder aandoen.
Niemand houdt jou tegen om een lang kleed aan te trekken tegen de warmte. De Arabieren en de mannen van Sharia4Belgium doen dat ook.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 20:42   #133
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niemand houdt jou tegen om een lang kleed aan te trekken tegen de warmte. De Arabieren en de mannen van Sharia4Belgium doen dat ook.
Waar kan ik dat kopen? Bij Bel & Bo?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 21:04   #134
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Waar kan ik dat kopen? Bij Bel & Bo?
Marocstore.nl
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 21:09   #135
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Tiens...ik heb nochtans niets geschreven over westerlingen die hun kinderen op 12-jarige leeftijd aan hun lot overlaten. Ik zie wel véél meer gekleurde "jongeren" in het nieuws komen dan "westerlingen". Niet alleen in verband met schoolverlaters zonder diploma, maar ook in verband met kleine én grote criminaliteit. Groepsverkrachting bijvoorbeeld. Zoveel beter dan westerlingen zijn jouw islamitische geloofsgenossen (van het mannelijk geslacht) dus niet opgevoed.

Ik heb het evenmin gehad over de man waar jij niet blind mee getrouwd bent.
Wat ik wél beschreef is dat de "profeet" van Allah, wiens kloten door moslims zoals jij gekust worden, bijna dubbel zoveel ouder was toen hij op Aisha kroop, dan de vrouw van Macron ouder is dan haar man. En d�*t, Genever, zijn FEITEN.

FEIT is ook dat Macron en zijn geliefde al 24 jaar een koppel zijn, en mekaar duidelijk nog steeds liefdevol zijn toegewijd. Blind getrouwd zijn ze niet vermits ze mekaar al bijna 15 jaar kenden toen ze trouwden.

Geloof me maar als ik zeg dat er meer westerse koppels zijn waarvan de vrouw een stuk ouder is dan de man. Al geef ik toe dat het leeftijdsverschil zelden zo groot is als tussen Macron en zijn vrouw. Behalve in de moslimwereld....maar daar zijn het geen vrouwen maar oude zakken aan wie kinderen worden uitgehuwelijkt die 45 jaar jonger zijn. Je gelooft toch zélf niet dat Mohamed de vrije keuze was van Aisha? Aisha wist op haar zesde allicht niet eens dat een man een lul had die stijf werd als hij goesting kreeg om een kind te verkrachten. Dat leerde het kind wel van haar "geliefde" Mohamed.

Ik ken niemand die het leeftijdsverschil tussen Macron en zijn vrouw beangstigt behalve jou. Integendeel. Het wekt bewondering en respect. Wat niet kan gezegd worden van verrimpelde, oude zakken die minderjarige kinderen seksueel berijden.

Ik kan mij héél goed voorstellen dat het kindvrouwtje van jouw aanbeden profeet na negen jaar seksueel misbruik door haar ge-wettigde echt-genoot voor de rest van haar leven de buik vol had het echt-genietelijke leven.
Met dank aan de mannen die deze vorm van seksueel misbruik van kinderen wettelijk mogelijk maakten.

Nog dit Genever. Ik wil de jongens én meisjes de kost niet geven die heimelijk verliefd zijn op hun "bejaarde" leraar of lerares.
Vandaag de dag loopt de leerkracht die zich door een van haar leerlingen laat versieren de kans dat ze daardoor haar job kwijt geraakt. Het leeftijdsverschil tussen een leerkracht en een leerling hoeft daarvoor niet eens groot te zijn, en zeker niet zo groot als het leeftijdverschil tussen jouw profeet en Aisha. Dat was zomaar even 45 jaar, maar d�*�*r piep jij niet over.
Je vergelijkt appelen met peren, en ik ben geen muis.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 21:14   #136
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik wist niet dat je lesbienne was...
Ze mag hier ook hoogstens een (gefrustreerde) bomma zijn

Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 mei 2017 om 21:15.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 21:16   #137
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ze mag hier ook hoogstens een (gefrustreerde) bomma zijn
Guinevere,
Eventjes iets anders, ben jij ook bang dat wanneer je stout bent geweest, slangen u later in uw graf komen bijten?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 mei 2017 om 21:17.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 01:37   #138
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Je vergelijkt appelen met peren, en ik ben geen muis.
Tegen zo'n doorslaggevende argumenten kan ik niet op.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 01:41   #139
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ze mag hier ook hoogstens een (gefrustreerde) bomma zijn
Wat een moslim zegt kan niet anders dan de waarheid zijn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Takiyya
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 11:45   #140
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

een bedenking: het is de traditie in Frankrijk dat de zittende president een maîtresse heeft. Macron zal geen uitzondering zijn. Gaat hij voor een jongere vrouw, iemand van zijn leeftijd of gaat hij op zoek naar iemand ouder dan zijn huidige vrouw??
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be