Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 11 december 2015, 20:41   #121
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Enkele leden zagen haar al. En ze weten dat ik beide pollen mag kussen.
Als ik zo vrijpostig mag zijn en dit zonder enige overdrijving; de Peche z’n Madam is idd zowat het levende archetype van de Eeuwig Levende Schoonheid dat zich als Vrouw manifesteert en louter door haar stralende aanwezigheid in staat is, om de meest troost- en moedeloze omgeving in een spetterend en kleurrijk paradijs te transformeren, waar de liefde/mededogen, het natuurlijke voedsel en de food of the gods in overvloed zijn en van waaruit niemand ooit nog weer weg wil.

Zo moet het leven in de Hemel zijn, veronderstel ik.

Bliss you, lucky luke.
Citaat:
Wat de rest denkt laat me koud
Zelfs de gehardste Eskimo zal dit niet ontkennen.
Citaat:
ZE wordt iedere keer knapper want ik zie iedere dag helderder. En ik vraag mij in mijn bewustwording veel af, wat doet ze bij mij?
Weet ge dat nu nog ni ??
Uw léven redden, tiens, daar is ’t tenslotte nen Engel voor, eh.

Allez, nu terug naar Putin en Erdogan.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 december 2015 om 20:43.
Diego Raga is offline  
Oud 12 december 2015, 07:51   #122
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ja das waar
Peche is offline  
Oud 12 december 2015, 16:02   #123
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.861
Standaard

De titel van de draad is verkeerd. Het moest zijn : Russische dictator aan Turkse dictator.
Gipsy is offline  
Oud 12 december 2015, 17:58   #124
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Enkele leden zagen haar al. En ze weten dat ik beide pollen mag kussen. Wat de rest denkt laat me koud
ZE wordt iedere keer knapper want ik zie iedere dag helderder. En ik vraag mij in mijn bewustwording veel af, wat doet ze bij mij?
Anderzijds schrijft Marcel Proust in één van zijn boeken van " A la recherche du temps perdu" Laissons les jolies femmes aux hommes sans imagination.
Gipsy is offline  
Oud 13 december 2015, 04:01   #125
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Anderzijds schrijft Marcel Proust in één van zijn boeken van " A la recherche du temps perdu" Laissons les jolies femmes aux hommes sans imagination.
Laissons Proust ses madeleines.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 13 december 2015, 04:17   #126
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ik begin die Poutin steeds sympathieker te vinden. Maar in geval van een WOIII- scenario gaat hij een massa verwilderd uitschot op ons afsturen.
Duitsland weet wat dat betekent ook al mag dat niet meer worden gezegd.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 13 december 2015, 07:26   #127
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik begin die Poutin steeds sympathieker te vinden. Maar in geval van een WOIII- scenario gaat hij een massa verwilderd uitschot op ons afsturen.
Duitsland weet wat dat betekent ook al mag dat niet meer worden gezegd.
De thermostaat moet nog een paar streepjes naar boven.



Washington has praised Germany’s involvement in Syria but reportedly wants it to contribute more personnel to the US-led anti-ISIS coalition. The first batch of German troops has already arrived in Turkey as part of a wider anti-terror deployment.
TrendsIslamic State, Syria unrest

According to a letter sent by US Defense Secretary Ashton Carter to German Defense Minister Ursula von der Leyen last week, Washington is seeking a bigger military contribution from Berlin to fight Ilamic State (IS, formerly ISIS/ISIL), Der Spiegel reports.
https://www.rt.com/news/325764-germa...ry-syria-isis/
Er begint zich een potentiële situatie af te tekenen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 13 december 2015, 08:02   #128
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Poetin: iedereen die voor de Russische militairen in Syrië een dreiging vormt moet zonder talmen vernietigd worden
"Our soldiers in Syria are, first and foremost, defending their country. Our actions there aren’t motivated by some obscure and abstract geopolitical interests or a desire to train our forces and test new weapons – which is of course an important goal as well. Our main objective is to avert a threat to the Russian Federation," Putin said during a meeting with the Russian Defense Ministry officials.

Operation in Syria Not in Geopolitical Interests, Daesh Threatens Russia Directly
Putin added that any force threatening the Russian military in Syria would be destroyed and called on the military to react extremely strong should this happen.

"I instruct you to act extremely rigid. Any target threatening a Russian grouping or our ground infrastructure needs to be immediately destroyed," Putin said.
http://sputniknews.com/russia/201512...destroyed.html
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 13 december 2015, 10:08   #129
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Poetin: iedereen die voor de Russische militairen in Syrië een dreiging vormt moet zonder talmen vernietigd worden
In de context waarin u dit vertaald weergeeft een vraag.
Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?
Adrian M is offline  
Oud 13 december 2015, 10:35   #130
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De thermostaat moet nog een paar streepjes naar boven.



Washington has praised Germany’s involvement in Syria but reportedly wants it to contribute more personnel to the US-led anti-ISIS coalition. The first batch of German troops has already arrived in Turkey as part of a wider anti-terror deployment.
TrendsIslamic State, Syria unrest

According to a letter sent by US Defense Secretary Ashton Carter to German Defense Minister Ursula von der Leyen last week, Washington is seeking a bigger military contribution from Berlin to fight Ilamic State (IS, formerly ISIS/ISIL), Der Spiegel reports.
https://www.rt.com/news/325764-germa...ry-syria-isis/
Er begint zich een potentiële situatie af te tekenen.
Op de thermostaat niet echt merkbaar, dan wel streepjes omhoog.
Duitsland doet niet actief mee met de strijd. Het neemt deel met verkenningsvliegtuigen en een tanker. Vergelijkbaar zoals Italië sinds ongeveer jaar deelneemt (niet als actief coalitieland): 4 Tornado's (verkenning), een tanker en een Reaper (verkenning)
Italië heeft verklaard dat het niet van zins is over te zullen gaan tot actieve deelname aan de strijd

In de reeks coalitielanden zult u Duitsland dan ook niet tegenkomen. Dit aantal staat op 13. Inclusief België en Denemarken. Hoewel actief: 11
Min Canada wordt dit aantal actief: 10 (indien België en Denemarken besluiten niet opnieuw deel te nemen)
Hoewel Denemarken na het terugtrekken van F16's deel is blijven nemen door inzet van een Radar op de grond (hierdoor konden meen 2 AWACS toestellen terug getrokken worden)

Actief deelnemen aan een oorlog c.q. gevechtsmissie ligt in Duitsland sinds WOII uiterst moeilijk. Is dan ook zelden gebeurd.
Ook wat Syrië en Irak betreft zou het een zeer zware dobber zijn om door het parlement te krijgen.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 13 december 2015 om 10:41.
Adrian M is offline  
Oud 13 december 2015, 10:42   #131
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
In de context waarin u dit vertaald weergeeft een vraag.
Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?
Dat zien we liever niet gebeuren hé. Maar de internationale wetgeving en de soevereiniteit van Syrië wordt uiteraard ten alle tijde gerespecteerd. Assad heeft nog een paar VIP-uitnodigingen op het nachtkastje liggen voor wie samen met hem de woestijnratten wensen te bestrijden.

Trouwens, zulke incidenten leiden tot escalatie. Op dat moment is het van weinig belang of het aldannniet een Belgisch toestel was dat werd neergehaald.

Waarom denkt U dat een Belgische jet een dreiging vormt voor Russische militairen in Syriĕ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 december 2015 om 10:43.
zonbron is offline  
Oud 13 december 2015, 10:44   #132
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
In de context waarin u dit vertaald weergeeft een vraag.
Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?
Uiteraard niet, aangezien die belgische vlieger geen bedreiging voor de russische militairen vormt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 13 december 2015, 10:48   #133
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat zien we liever niet gebeuren hé. Maar de internationale wetgeving en de soevereiniteit van Syrië wordt uiteraard ten alle tijde gerespecteerd. Assad heeft nog een paar VIP-uitnodigingen op het nachtkastje liggen voor wie samen met hem de woestijnratten wensen te bestrijden.

Trouwens, zulke incidenten leiden tot escalatie. Op dat moment is het van weinig belang of het aldannniet een Belgisch toestel was dat werd neergehaald.

Waarom denkt U dat een Belgische jet een dreiging vormt voor Russische militairen in Syriĕ?
U antwoord met een verhaal en een tegenvraag ipv antwoord geven op een heldere vraag
Nogmaals: Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?

Laatst gewijzigd door Adrian M : 13 december 2015 om 10:48.
Adrian M is offline  
Oud 13 december 2015, 10:51   #134
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Op de thermostaat niet echt merkbaar, dan wel streepjes omhoog.
Duitsland doet niet actief mee met de strijd. Het neemt deel met verkenningsvliegtuigen en een tanker. Vergelijkbaar zoals Italië sinds ongeveer jaar deelneemt (niet als actief coalitieland): 4 Tornado's (verkenning), een tanker en een Reaper (verkenning)
Italië heeft verklaard dat het niet van zins is over te zullen gaan tot actieve deelname aan de strijd

In de reeks coalitielanden zult u Duitsland dan ook niet tegenkomen. Dit aantal staat op 13. Inclusief België en Denemarken. Hoewel actief: 11
Min Canada wordt dit aantal actief: 10 (indien België en Denemarken besluiten niet opnieuw deel te nemen)
Hoewel Denemarken na het terugtrekken van F16's deel is blijven nemen door inzet van een Radar op de grond (hierdoor konden meen 2 AWACS toestellen terug getrokken worden)

Actief deelnemen aan een oorlog c.q. gevechtsmissie ligt in Duitsland sinds WOII uiterst moeilijk. Is dan ook zelden gebeurd.
Ook wat Syrië en Irak betreft zou het een zeer zware dobber zijn om door het parlement te krijgen.

Hoeveel partijen strijden er reeds in Syrak? Het wordt lachwekkend ondertussen. Alle ballen verzamelen... Naarmate de chaos toenoemt en de betrokken partijen 'opbouwen' neemt de kans op een betekenisvol incident exponentieel toe.

Wat denkt U dat er op til staat na de vernietiging van IS in Syrak? Job done? Iedereen opnieuw naar huis?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 13 december 2015, 10:53   #135
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
U antwoord met een verhaal en een tegenvraag ipv antwoord geven op een heldere vraag
Nogmaals: Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?
Wel. Ik zou dat trachten te begrijpen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 13 december 2015, 10:55   #136
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uiteraard niet, aangezien die belgische vlieger geen bedreiging voor de russische militairen vormt.
Door een dergelijke aanvulling wordt de vraag omzeild
De vraag is: Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?
Adrian M is offline  
Oud 13 december 2015, 10:57   #137
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hoeveel partijen strijden er reeds in Syrak? Het wordt lachwekkend ondertussen. Alle ballen verzamelen... Naarmate de chaos toenoemt en de betrokken partijen 'opbouwen' neemt de kans op een betekenisvol incident exponentieel toe.

Wat denkt U dat er op til staat na de vernietiging van IS in Syrak? Job done? Iedereen opnieuw naar huis?
Stel u een duidelijke en heldere vraag, u weigert er echter antwoord op te geven

Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?
Adrian M is offline  
Oud 13 december 2015, 10:59   #138
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Wel. Ik zou dat trachten te begrijpen.
Niet trachten te begrijpen ... ja of nee
Adrian M is offline  
Oud 13 december 2015, 11:00   #139
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

We houden ze best hier. Zie Frankrijk.
Peche is offline  
Oud 13 december 2015, 11:03   #140
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
We houden ze best hier. Zie Frankrijk.
Door een dergelijke aanvulling wordt de vraag omzeild
De vraag is: Staat u achter het evt. neerschieten van een Belgische vlieger met zijn toestel wanneer deze over een half jaar mogelijk ook boven Syrië zullen vliegen?
Adrian M is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be