Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2009, 16:41   #121
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Trouwens,

ik vond het veel ongepaster vanwege het (on)land B. dat ze diene roi de Laeken juist naar het kaloten-hoofdkwartier gestuurd hebben voor die Damiaan-festiviteit.

Allez, Berten Bibber, de man met zijn overspelig kind, en die wil dat dan nog niet erkennen; mooi voorbeeld van een vader-vol-naastenliefde ... en de Rats moet die man dan nog beleefd de hand schudden ....

(nu, ik trek het me niet aan hoor, ik ben geen lid van die klub van de Rats ...)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 oktober 2009 om 16:42.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2009, 20:20   #122
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

En dat niet alléén ,voor spanje dat 2 landgenoten heilig zag verklaard worden was nét geteld één spaanse minister present....

Voor belgië mét één heilige was er het koninklijke circus plus een halve regering voornamelijk uit vlaams en franstalige tjseven present....

Alle excuses zijn goed om snoepreisjes te maken op de kosten van de bevolking...

En we graaien met zijn allen in de schatkist...
De grote briefjes hebben we het liefst...
En het overschot weliswaar...
Daarover maken wij géén bezwaar...
Die enkele centjes zijn voor de noeste ploeteraar...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2009, 21:31   #123
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Wat kan het u schelen dat de Walen voor Jacques Brel kozen! Iedereen weet dat er een zeer groot verschil in cultuur tussen Vlamingen en Walen is! Al uw zever zal er niets aan veranderen!
----------------------------
wat u bestempelt als "zever" ervaren de Vlamingen elk dag als jeuk, omdat we verplicht zijn om in "Belgiê" te leven. Ik bedoel elk jaar per persoon 1.000€ afdragen aan de Walen,omdat er een verschil is in cultuur. In mijn gezin is dit 4.000€ per jaar. Wat u als "zever" bestempeld beschouw ik als "zever". Voelt u de boemrang terugkomen?
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be