Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 maart 2012, 21:16   #17021
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ze schreef dat nochtans in de post waar ze reageerde op :
"Vertel eens, waarom gingen ze naar Afghanistan?
Wat was de reden?

Hebben ze ten andere nu al die massavernietigingswapens gevonden in Irak?"
Logischerwijze verwacht men dan dat ze in haar repliek ietwat van reden opgeeft.
Nee, ze schreef dat 't voordat de Amerikanen er waren ook niet koek en ei was, of je de Russen vergeten was, en de taliban die vrouwen onderdrukken, de rest maak jij er van.

Waarom zou Marie ietwat van reden moeten opgeven, Marie heeft niet de opdracht gegeven, heeft geen inzage in dat soort documenten, heeft er ook maar 't raden naar, net als iedereen.

Vreemd dat je dit X geen link meegeeft, jij de linkjes vreter?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 21:19   #17022
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
PVDA-propaganda + Amerikanenhaat




PVDA-gecommandeer + venijn




Nog gecommandeer + venijn.
Totalitaire trekjes van 'n totalitair partijtje, de maakbaarheid van de mens op pravda.ru-wijze.

Puur venijn!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 21:20   #17023
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
De typisch onderkruiperige maar oh zo onmiddellijk doorprikbare techniek van madame A die de islam "niet" verdedigt.
't Valt niet op.

Morgen om 6 uur wordt er naar 'n 'link, citaat' gevraagd, waar ze de islam "niet" verdedigt.

Ik kijk er al naar uit.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 21:26   #17024
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Valt niet op.

Morgen om 6 uur wordt er naar 'n 'link, citaat' gevraagd, waar ze de islam "niet" verdedigt.

Ik kijk er al naar uit.
Om 6 uur uit je nest om de islam niet te verdedigen, hoe "ver" moet je daar al niet voor zijn.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 21:44   #17025
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Maatregelen om Bloso-domein verrijkerstuigvrij te houden.

Citaat:
ZEMST/HOFSTADE - Bloso handhaaft in zijn domein in Hofstade (Zemst) de drastische veiligheidsmaatregelen die vorig jaar genomen werden na enkele zware incidenten met jongeren in de paasvakantie. Het inkomgeld wordt vanaf de start van het nieuwe seizoen begin april evenwel enkel nog gevraagd voor de strandzone, die hiertoe omheind werd. De rest van het domein is tijdens de openingsuren vrij toegankelijk.
Meest opvallend vorig jaar was de invoering van een toegangstarief. De inkom voor inwoners van Zemst, Boortmeerbeek, Kampenhout en Steenokkerzeel bleef gratis. Daarnaast werd een tijdelijke afsluiting geplaatst rond het volledige domein, werd een identiteitscontrole ingevoerd voor alle bezoekers, werd het toezicht door een privébewakingsfirma en de inzet van de politie verhoogd en kwam er camerabewaking. Al deze maatregelen werden na afloop van het seizoen geëvalueerd met lokale overheden en middenveldorganisaties.

Van begin april tot eind september 2012 geldt voor de strandzone een inkomtarief van 5 euro voor volwassen en 1 euro voor kinderen. Alle bezoekers dienen tevens een identiteitscontrole te ondergaan. De strandzone is enkel gratis toegankelijk voor de inwoners van Zemst met wie het Bloso een samenwerkingsovereenkomst sloot voor de realisatie en uitbating van sportaccomodaties in het domein. Bij slecht weer kan Bloso beslissen de toegang gratis te maken.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120327_209
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 21:46   #17026
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Om 6 uur uit je nest om de islam niet te verdedigen, hoe "ver" moet je daar al niet voor zijn.
Ik wil 't niet eens weten.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 22:07   #17027
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dacht je nu dat Marie de opdracht gegeven heeft om naar Afghanistan te trekken?

Zo lijkt 't wel met je manier van 'ondervragen'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U bent het waarschijnlijk vergeten maar ik heb hier al eerder mijn mening over Irak gezegd. De oorlog in Irak is volgens mij de grootste Amerikaanse vergissing van de laatste 100 jaar. Zij hebben zich daar wreed vergaloppeerd, de Irakezen zijn het slachtoffer (al zou ik er niet om treuren als ik Irakees was dat ik Saddam kwijt was- maar ja, beter is het niet geworden), maar iedereen weet dat dit een domme, onrechtvaardige oorlog was.
Ik kan die dan ook niet genoeg veroordelen.
De inval in Afghanistan daarentegen kan ik best begrijpen. Als de Zwitsers hier een paar gebouwen met vliegtuigen aan flarden vliegen met als gevolg 3000 doden dan zou ik het ook bijzonder vreemd vinden als mijn regering niet van zijn oren ging maken in Bern. Overigens stelt men het hier nogal gemakkelijk voor alsof alles koek en ei was in Afghanistan voor de Amerikaanse aanvallen.
Nooit van de Russen gehoord?

Nooit gehoord hoe de Taliban de vrouwen onderdrukt, geachte feministe!
Citaat:
De inval in Afghanistan daarentegen kan ik best begrijpen. Als de Zwitsers hier een paar gebouwen met vliegtuigen aan flarden vliegen met als gevolg 3000 doden dan zou ik het ook bijzonder vreemd vinden als mijn regering niet van zijn oren ging maken in Bern. Overigens stelt men het hier nogal gemakkelijk voor alsof alles koek en ei was in Afghanistan voor de Amerikaanse aanvallen.
Nooit van de Russen gehoord?
Nooit gehoord hoe de Taliban de vrouwen onderdrukt, geachte feministe!
Enkele notas hierbij:
1.
DE Amerikanen waren militair in Afganistan voor de Russen er waren en
Brzezinski was er fier over.(klik) (gekend interview aan Le nouvel Observateur)
2.
Ze vochten met de taliban en de mujaheddin tegen een regering die oa vrouwenrechten wilde verbeteren:
Citaat:
In 1978, the communist People's Democratic Party of Afghanistan obtained control of the country and attempted to institute radical reforms affecting the rights and status of women. These reforms included the prohibition of a number of cultural practices with regards to marriage and family law that were widely considered "Islamic" within Afghan society.
http://www.law-lib.utoronto.ca/diana/afghanwomen.htm
Die regering werd bestreden door de mujaheddin (de taliban) met Amerikaans geld & wapens en riep de hulp van de USSR in, nadat Brzezinski hulp geweigerd had en hun tegenstanders bewapende, met de toegegeven bedoeling, die regering naar Moskou te doen keren en zo de USSR in Afganistan te lokken en ze 'hun Vietnam te bezorgen'. Brzezinski legt het duidelijk uit in het geciteerde interview aan Le Nouvel Observateur.
3.
De meeste Afganen weten gewoon niet waarom de Nato hen thans aanvalt, ze hoorden nooit over 9/11:
Few Afghans know reason for war, new study shows(klik)
Hier is dat rapport: http://www.icosgroup.net/static/repo..._variables.pdf

Echt géén excuses voor die oorlog in Afganistan dus, zéker geen feministische. Duidelijk dat dit een domme, onrechtvaardige oorlog is!
Ik kan die dan ook niet genoeg veroordelen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2012 om 22:19.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 22:24   #17028
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Enkele notas hierbij:
1.
DE Amerikanen waren militair in Afganistan voor de Russen er waren en
Brzezinski was er fier over.(klik) (gekend interview aan Le nouvel Observateur)
2.
Ze vochten met de taliban en de mujaheddin tegen een regering die oa vrouwenrechten wilde verbeteren:
Die regering werd bestreden door de mujaheddin (de taliban) met Amerikaans geld & wapens en riep de hulp van de USSR in, nadat Brzezinski hulp geweigerd had en hun tegenstanders bewapende, met de toegegeven bedoeling, die regering naar Moskou te doen keren en zo de USSR in Afganistan te lokken en ze 'hun Vietnam te bezorgen'. Brzezinski legt het duidelijk uit in het geciteerde interview aan Le Nouvel Observateur.
3.
De meeste Afganen weten gewoon niet waarom de Nato hen thans aanvalt, ze hoorden nooit over 9/11:
Few Afghans know reason for war, new study shows(klik)
Hier is dat rapport: http://www.icosgroup.net/static/repo..._variables.pdf

Echt géén excuses voor die oorlog in Afganistan dus, zéker geen feministische. Duidelijk dat dit een domme, onrechtvaardige oorlog is!
Ik kan die dan ook niet genoeg veroordelen.
Verslik je niet soof, ik veroordeel dat ook, de VS heeft daarginds niets te zoeken.

Veroordeel je ook met zoveel vuur �*nder onrecht? Nee èh?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 22:24   #17029
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Enkele notas hierbij:
1.
DE Amerikanen waren militair in Afganistan voor de Russen er waren en
Brzezinski was er fier over.(klik) (gekend interview aan Le nouvel Observateur)
2.
Ze vochten met de taliban en de mujaheddin tegen een regering die oa vrouwenrechten wilde verbeteren:
Die regering werd bestreden door de mujaheddin (de taliban) met Amerikaans geld & wapens en riep de hulp van de USSR in, nadat Brzezinski hulp geweigerd had en hun tegenstanders bewapende, met de toegegeven bedoeling, die regering naar Moskou te doen keren en zo de USSR in Afganistan te lokken en ze 'hun Vietnam te bezorgen'. Brzezinski legt het duidelijk uit in het geciteerde interview aan Le Nouvel Observateur.
3.
De meeste Afganen weten gewoon niet waarom de Nato hen thans aanvalt, ze hoorden nooit over 9/11:
Few Afghans know reason for war, new study shows(klik)
Hier is dat rapport: http://www.icosgroup.net/static/repo..._variables.pdf

Echt géén excuses voor die oorlog in Afganistan dus, zéker geen feministische. Duidelijk dat dit een domme, onrechtvaardige oorlog is!
Ik kan die dan ook niet genoeg veroordelen.
En daarom mogen Algerijnse salafisten 7 mensen neerknallen in Frankrijk.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 22:26   #17030
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
En daarom mogen Algerijnse salafisten 7 mensen neerknallen in Frankrijk.
Goeie vraag!

Want daar ging 't over.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 23:50   #17031
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht

Ja, die 16 doden in Afghanistan waren onschuldige slachtoffers. De Joodse studenten en schoolkinderen niet? De mensen in die rechtszaal in Pakistan niet? Dat Palestijns jongetje niet? Die mensen in Jakarta niet?
ik minimaliseer of praat die dan ook niet goed zoals jij en andev doen met die moordpartij in afghanistan. die goedpraterij vind ik kotsmisselijk.
Citaat:
Dat is er dan ene die doorgeslagen is door te lang tussen je gehersenpoelde islammoordenaars te moeten opereren!
in andere woorden: die man was geestelijk niet gezond, het is een ziekte
Citaat:
De fout zit hier bij de legerleiding
in andere woorden: het was dus niet de fout van de moordenaar
Citaat:
Elk nadeel hep zijn voordeel.
in andere woorden: :onschuldige mensen afgeslacht is een voordeel
Citaat:
Weet u eigenlijk nog waarom de Amerikanen naar Afghanistan getrokken zijn? Daar ging ook zoiets ziekelijks aan vooraf ...
in andere woorden: de afghanen hebben amerikanen gedood, dus mogen amerikanen afghaanse vrouen en kinderen vermoorden

Citaat:
Overigens stelt men het hier nogal gemakkelijk voor alsof alles koek en ei was in Afghanistan voor de Amerikaanse aanvallen.
Nooit van de Russen gehoord?
in andere woorden: de russen hebben daar gemoord dus de amerikanen mogen dat ook
Citaat:
Nooit gehoord hoe de Taliban de vrouwen onderdrukt, geachte feministe!
in andere woorden: extremistische taliban onderdrukt daar vrouwen, dus we mogen daar onschuldige vrouwen en kinderen vermoorden


al die quotes: pure goedpraterij/minimalisatie
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 27 maart 2012 om 23:57.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 23:59   #17032
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik minimaliseer of praat die dan ook niet goed zoals jij en andev doen met die moordpartij in afghanistan. die goedpraterij vind ik kotsmisselijk.











al die quotes: pure goedpraterij/minimalisatie
Aha, dus telkens jij of sjok afkomen met geneuzel over ?*ndere misdaden dan waar 't in 'n draad om gaat = pure goedpraterij/minimalisatie?

Wel kindje, je had 't misschien nog niet door, maar in deze draad worden misdaden van 'allochtonen' besproken, als jij (of je vriendjes) aan komen draven met; "Amerikanen/westerlingen/Belgen..." is dit, en ik citeer; pure goedpraterij/minimalisatie. Dat weten we dan ook weer.

Of geldt dat niet voor jou?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 00:00   #17033
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht

in andere woorden: extremistische taliban onderdrukt daar vrouwen, dus we mogen daar onschuldige vrouwen en kinderen vermoorden

Dat is jouw stropop die je weer in elkaar gefrutseld hebt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 00:13   #17034
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Aha, dus telkens jij of sjok afkomen met geneuzel over �*ndere misdaden dan waar 't in 'n draad om gaat = pure goedpraterij/minimalisatie?

Wel kindje, je had 't misschien nog niet door, maar in deze draad worden misdaden van 'allochtonen' besproken, als jij (of je vriendjes) aan komen draven met; "Amerikanen/westerlingen/Belgen..." is dit, en ik citeer; pure goedpraterij/minimalisatie. Dat weten we dan ook weer.

Of geldt dat niet voor jou?
oh komaan


waar heb ik dan ook ergens iets goedgepraat over de islam

sterker nog,
waar heb ik zelfs maar iets positiefs over de islam gezegd?


het enige wat ik ooit over de islam gezegd heb is dat de islam misschien wel vrouwvriendelijker is dan jullie denken.


jij moet praten over stropoppen SDX, je bent er een meester in om ze te gebruiken.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 00:28   #17035
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
oh komaan


waar heb ik dan ook ergens iets goedgepraat over de islam

sterker nog,
waar heb ik zelfs maar iets positiefs over de islam gezegd?


het enige wat ik ooit over de islam gezegd heb is dat de islam misschien wel vrouwvriendelijker is dan jullie denken.
Je schrijft net zelf dat de citaten die je aanhaalt pure goedpraterij/minimalisatie is, je hebt niet in de gaten dat je dat immers zèlf (ook) doet? Indien er wat geschreven wordt over 1 of andere misdaad van 'n allochtoon, of iets over islam, kom je meteen aandraven met ?*nderen die 't óók doen, ?*ndere misdaden, bij ons, in 't westen, in Amerika, dat is dan toch óók pure goedpraterij/minimalisatie.


Islam misschien vrouwvriendelijker dan wij denken?

Dat idee mag jij hebben, en ik gun jou dan ook de islamitische vrede van ganser harte, maar dan begrijp ik niet wat jij in 'n westers land doet, waar islam niet de staatsgodsdienst is, meer nog, niet gewenst is door 't merendeel van de bevolking, 't katholicisme is nèt terug gedrongen, denk je dat iedereen klaar staat om 'n andere onderdrukkende ideologie te omarmen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 06:22   #17036
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
jij moet praten over stropoppen SDX, je bent er een meester in om ze te gebruiken.
Heel het clubje trouwens
Het toont aan dat ze het anders niet kunnen halen in een discussie.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)

Laatst gewijzigd door Alboreto : 28 maart 2012 om 06:22.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 06:40   #17037
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Valt niet op.

Morgen om 6 uur wordt er naar 'n 'link, citaat' gevraagd, waar ze de islam "niet" verdedigt.

Ik kijk er al naar uit.
De woensdag toch niet om 6 uur. Dan ga ik niet werken.

Ik hoef geen citaat met link meer te vragen waar ik de islam verdedig.
Jullie hebben al meermaals getoond dat jullie dat niet kunnen geven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 06:45   #17038
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je schrijft net zelf dat de citaten die je aanhaalt pure goedpraterij/minimalisatie is, je hebt niet in de gaten dat je dat immers zèlf (ook) doet? Indien er wat geschreven wordt over 1 of andere misdaad van 'n allochtoon, of iets over islam, kom je meteen aandraven met ?*nderen die 't óók doen, ?*ndere misdaden, bij ons, in 't westen, in Amerika, dat is dan toch óók pure goedpraterij/minimalisatie.
Met dat verschil dat Marie en Andev dat hier aanhalen als reden/motivatie voor de misdaden van (in dit geval) de Amerikanen in Afghanistan.

Wanneer hier aangehaald wordt dat uitsluitend een bepaalde groep bepaalde misdaden begaat is het toch een valabel argument om dit te ontkrachten.
Dat is geen goedpraten /minimalisatie; dat is een stelling ontkrachten.

Laatst gewijzigd door artisjok : 28 maart 2012 om 06:45.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 07:39   #17039
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vertel 't je moslimvrienden maar, of je dan nog doet, als je dat lef hebt, doe ik voor jou!
ja dat moslimkerelke zei gans de tijd tegen mij, je begrijpt het niet. Ik mag een marokkaanse vriendin niet dumpen of anders heb ik een soort eeuwige familieruzie, terwijl een belgische mag ik nog eens dumpen.

Ik zeg hem: neejongen, die belgische moet je op dezelfde manier behandelen als uw marokkaanse vriendin. Je doet aan racisme

Kan arti en albo dit tegenspreken ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2012, 09:19   #17040
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
oh komaan


waar heb ik dan ook ergens iets goedgepraat over de islam

sterker nog,
waar heb ik zelfs maar iets positiefs over de islam gezegd?


het enige wat ik ooit over de islam gezegd heb is dat de islam misschien wel vrouwvriendelijker is dan jullie denken.


jij moet praten over stropoppen SDX, je bent er een meester in om ze te gebruiken.
Vrouwvriendelijk dan wij denken..hmm ben nieuwsgierig , hoe dan wel? Laat u eens gaan en leg het eens goed uit!
Of lukt dat al minder? U krijgt het voordeel van twijfel en ik zie uw betoog tegemoet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be