Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2007, 21:31   #161
Amaj
Burgemeester
 
Amaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Allé, we hebben ons weer eens onsterfelijk belachelijk gemaakt tov de rest van de wereld. 'k Heb er geen probleem mee dat we het OCMW van de wereld willen zijn maar dan stop ik morgen ook met werken. De vraag is wie al de gelukzoekers ten lande dan gaat onderhouden. Voor die paar honderd € per uur konden we ze toch nog een paar uur vastzetten zeker, tot het vliegtuig vertrokken was? 't Is weer eens een pracht van een signaal voor al wat hier een door ons verdiend/voor gewerkt, graantje wil komen meepikken. Hoe wereldvreemd kan je als gerecht (maar ook politieker die dit toelaat) zijn....
Geloof me vrij; als zelfstandige verkoop ik al mijnen boel en ik ga rentenieren.... trekt ulle plan
'k heb hier net en aanbod gekregen van iemand die zijn tuin wil uitbreiden met mijn landbouwgrond..... Bye bye graan

Laatst gewijzigd door Amaj : 30 juli 2007 om 21:36.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:33   #162
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht

... dan stop ik morgen ook met werken ...
Dat zou ik nog wel eens willen zien.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:33   #163
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Geloof me vrij; als zelfstandige verkoop ik al mijnen boel en ik ga rentenieren.... trekt ulle plan
Zie hierboven.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:38   #164
Amaj
Burgemeester
 
Amaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zie hierboven.

Hokt gijle maar op ulle gemak in torenhoge gebouwen......
Zalig he, "broodjes" eten elke middag met "louis de funes"-groentjes.

Laatst gewijzigd door Amaj : 30 juli 2007 om 21:45.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:48   #165
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Geloof me vrij; als zelfstandige verkoop ik al mijnen boel en ik ga rentenieren.... trekt ulle plan
'k heb hier net en aanbod gekregen van iemand die zijn tuin wil uitbreiden met mijn landbouwgrond..... Bye bye graan
Jihaaaaa, ge vertrekt toch naar het buitenland hoop ik?
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:51   #166
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Geloof me vrij; als zelfstandige verkoop ik al mijnen boel en ik ga rentenieren.... trekt ulle plan
'k heb hier net en aanbod gekregen van iemand die zijn tuin wil uitbreiden met mijn landbouwgrond..... Bye bye graan
En net nu het graan het dubbele van prijs staat tov vorig jaar...
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:51   #167
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Nu dat het graan duur wordt???
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:55   #168
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Jihaaaaa, ge vertrekt toch naar het buitenland hoop ik?
LOL.


Slecht karakter!
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 21:59   #169
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
België kent 3 talen.
't is maar dat je het weet.
Daarom dat er ook (talen) stond.. niet dat ik er dus mee akkoord kan gaan, maar da's offtopic
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 22:02   #170
Amaj
Burgemeester
 
Amaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Jihaaaaa, ge vertrekt toch naar het buitenland hoop ik?
^

Als je ooit verhofstad hoort klagen over nen ambetante vlaming dan moet je niet ver zoeken
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 22:11   #171
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Jihaaaaa, ge vertrekt toch naar het buitenland hoop ik?

Om naar het buitenland te kunnen vertrekken.. moet je eerst over een vertrekland beschikken, of noem je dit stukje Europa nog steeds België ?
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 23:46   #172
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
als zelfstandige verkoop ik al mijnen boel en ik ga rentenieren.... trekt ulle plan
Van hevige hysterie gesproken... Omdat een rechter ergens beslist dat een meisje van 11 en haar moeder onder de gegeven omstandigheden niet verplicht het land uitgezet mogen worden, gaat de ene zijn landbouwgrond verkopen, de andere stopt morgen met werken en nog een hele wakkere zweert dat hij voor de rest van zijn leven voor PDW en het VB zal stemmen.

Wat een bende halve gares hier ...
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2007, 23:50   #173
Bruno
Burger
 
Bruno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 109
Standaard

Moesten die 'vluchtelingen' (of migranten) een dikke man en zijn schele zoon met een slecht gebit zijn waren ze nu onderweg naar hun moederland! Uitspraken op basis van knuffelbaarheid zijn even immoreel als eender welke andere standaard die men zou hanteren BUITEN de wet, die voor IEDEREEN geldt en voor IEDEREEN gelijk is!
Al die zever over humaniteit vind ik erover : waarom zou het voor dat kind ineens onoverkomelijk zijn om op haar 12e te verhuizen naar haar moederland? En waarom was relocatie op haar 7e of 8e dan géén probleem? Lopen die mensen in Equador gevaar? Nee! Het gaat enkel over 'een beter leven'. Dat ze hun leven d�*�*r verbeteren of op LEGALE manier een uitweg zoeken!
PS: : ik heb niets tegen die mensen , het gaat me eerder om het principe. Laat de échte vluchtelingen blijven en stuur de goudzoekers terug. D�*t is de wet : d�*t is waar de bevolking achter staat. Dit is boerebedrog!
Bruno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 00:13   #174
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik begrijp dat maar al te goed. Een school dient niet als verklikkersinstituut op te treden. Dat lijkt me evident. En dat meisje heeft net zoals andere kinderen recht op onderwijs.
Ze zouden op slag alle subsidies aan die school moeten staken.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 00:17   #175
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Van hevige hysterie gesproken... Omdat een rechter ergens beslist dat een meisje van 11 en haar moeder onder de gegeven omstandigheden niet verplicht het land uitgezet mogen worden, gaat de ene zijn landbouwgrond verkopen, de andere stopt morgen met werken en nog een hele wakkere zweert dat hij voor de rest van zijn leven voor PDW en het VB zal stemmen.

Wat een bende halve gares hier ...
Toppie analyse. ^^
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 00:19   #176
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Ze zouden op slag alle subsidies aan die school moeten staken.
?? Dat meisje is zo al slachtoffer genoeg !
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 00:23   #177
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
?? Dat meisje is zo al slachtoffer genoeg !
ja, van haar onverantwoorde ouders.
En van de schandalige politieke recuperatie op dit forum en elders van individu's die zich, met het geld van een ander (uiteraard), een schoon geweten willen kopen door exploitatie van dit kind, inderdaad. Er bestaan ongetwijfeld psychologische verklaringen voor dergelijk gedrag.

Met als gevolg dat we snel meer meisjes als slachtoffer kunnen tellen.

Wat is uw boodschap nu in feite? Logische consequentie van hetgeen u zegt is dat we de subsidie aan de school stante pede moeten verhogen, dan wordt het meisje minder slachtoffer.

straf.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 juli 2007 om 00:28.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 05:11   #178
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard Apocalypto

Iedereen , zowel links als rechts in dit land beseft dat we niet de ganse wereld naar ons landje van belofte kunnen halen, dergelijke overrompelende destabilisatie overleeft geen enkele welvarende maatschappij.Nochtans houdt de Belgische multiculturele kerk , met sommige media op kop , voet bij stuk, deze illegalen moeten en zullen blijven.Keer na keer , zij het met hongerstakingen, beschuldigingen van slagen en verwondingen, schijnhuwelijken en ga zo maar door, worden onze wetten en regels ondergraafd of omzeild.Steeds maar weer , want elk nieuw asiel-geval is een schrijnend voorbeeld, gaan al dan niet wettelijke achterpoortjes open om andere , volgens de media, nog meer schrijnende gevallen te verwelkomen.
Wat hiervan verder moet worden gezegd is al door vele andere burgers in dit land vertolkt , deels door lezersbrieven, deels door verkiezingsresultaten.
Onlangs zag ik de film apocalypto van Mel Gibson, en buiten het feit dat dit een kanjer van een film is, bleef nog het meest van allemaal de inleidingstekst van William Jamas Durant bij me hangen.
" Een grote beschaving wordt niet van buitenaf veroverd totdat ze zich van binnenuit heeft vernietigd "
Voor zij die het nog niet wisten , er staat aan onze grenzen een legertje te wachten dat weliswaar geen atoombommen bezit, maar waarvan hun ultieme wapen zich in de schoten van hun vrouwen bevindt.

Laatst gewijzigd door bob. : 31 juli 2007 om 05:12.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 06:33   #179
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.705
Standaard

En die pvda-advokate (met steun van de PS) van het meisje kan nu beginnen werken om de drie nichtjes en één kozijntje van het meisje naar hier te laten smokkelen.
Plan: vier jaar laten onderduiken, en dan : kassa kassa

Eens die vier dichte familieleden hier zijn, beginnen we aan de buurmeisjes en buurjongetjes, volgens hetzelfde sisteem. Dat ze hier al maar een nieuw schooltje beginnen bouwen.

Een belgenmop.

En o wee als je niet akkoord zijt met die gang van zaken: druk zeker je mening niet uit, want dan ben je een zielig persoontje, volgens de CAP-kommunistjes (met steun van de PS) van dit forum.
Wat moeten wij maar doen? Verder werken zonder nadenken of zonder ons iets af te vragen. De pvda (met steun van de PS) denkt voor ons. Eigenlijk zouden we ons stemrecht moeten herinrichten, zodat we automatisch een volmacht geven aan de pvda-PS-elite.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 07:28   #180
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Veel reacties zijn hier ronduit jaloers.
Maakt geen reet of er nog tienduizend van die illegalen bijkomen. Het word er niet gevaarlijker op, of wat dan ook. Het is weer de (door de media uitvergroote) perceptie en het principe. Wat niet weet niet deert, maar jullie weten het wel. Net een hoop kleine kinderen die zagen dat de taart niet gelijk verdeeld word.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be