Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juli 2012, 17:48   #18361
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yous Bekijk bericht
Ik heb het programma gemist, misschien maar goed ook want zoiets kan me alleen maar woedend maken en dat is slecht voor de gezondheid.

Enkele dagen geleden had ik mijn dochter aan de lijn die in Diest onderweg was naar een vakantiejob.
'Ma, ze toeteren naar mij, die mannen. Ha, en nu stopt die auto en die probeert te parkeren. Ik ga wat harder doorlopen. ...'
...
'In Diest lopen er vieze gasten rond, het zijn geen Marokkanen, zigeuners ook niet, denk ik, iets Balkanachtig of het zijn Turken. In elk geval zijn het geen mannen van hier.'

Na een half uurtje heb ik nog eens gebeld ; gewoon om zeker te weten dat ze veilig was aangekomen.

Zo kan het niet langer.

Als mijn oude hond sterft, ga ik meteen een andere hond nemen. Een Deense Dog als het moet, of een Ierse wolfshond. Naar de hondenschool ermee en netjes africhten, en africhten om niet te reageren op stenen en voetzoekers, en ... zodat dat beest overal mee kan. De auto, de bus, de stoep, de werkplaats ... een soort body guard dus.

Niet voor mij want ik mijd steden al, maar voor mijn dochter.

Een tamme rat is ook een ideetje. In de handtas en wanneer zo'n vent naast je komt lopen met 'Ca va?', haal je het beest met de staart uit je handtas.

En als meerdere vrouwen/meisjes dit doen, zullen de politici misschien eens ernstig beginnen na te denken. Een rat is geen beschermd dier, het kan een huisdier zijn, maar gemeenten strooien ook rattevergif en farmaceutische bedrijven gebruiken ze voor testen. Het beest heeft een veelzijdig 'statuut'. Het is m.a. w. een berg juridische kluwens om iets te gaan verbieden. Onbegonnen werk in feite.


Ja, ik ben woedend.

De laatste keer dat ik op de Vrouwendag naar een bijeenkomst ging (jaren geleden al) waren er meer moslima's dan Vlaamse vrouwen.

Waar zijn ze nu, de feministen? Bestaan die eigenlijk nog wel?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 17:58   #18362
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yous Bekijk bericht
Waarom komt hij dan op voor de gemeenteraadsverkiezingen? Dit is toch een federale aangelegenheid. Wat kan een stadsbestuur nu doen aan zoiets.
Ik denk dat een gemeente- of een stadsbestuur toch wel wat bewegingsvrijheid heeft om er iets aan te doen.

Hoeveel bewegingsvrijheid... dat weet ik eigenlijk niet.

Ik weet wel dat het toegangsgeld in Rotselaar voor de zwemvijver van 2.50 euro opgetrokken is naar 5 euro. En ook het toegangsgeld voor het openbaar zwembad in het Provinciaal Domein is opgetrokken, idem voor de Halve Maan in Diest.
Er is geen kat die gelooft dat het is om de kosten wat te drukken. Dat wordt gewoon gedaan om een bepaald publiek dat zich niet kan gedragen enigszins te weren.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 18:01   #18363
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Daarbij komt dit ook nog eens van een partij die een nauwelijks Nederlands sprekende behoofddoekte op de lijst zet. Geloofwaardigheid is hier ver te zoeken. Maar soit, de verkiezingen komen eraan, en de NVA zal op deze manier wel proberen om wat stemmen van het VB af te snoepen.
Dank je voor de info. Half augustus wordt beslist of deze dame op de lijst van N-VA komt. Ik blijf het volgen want als ze op de lijst komt, heb ik geen enkel vertrouwen in die partij.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 18:10   #18364
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik heb het programma gemist, misschien maar goed ook want zoiets kan me alleen maar woedend maken en dat is slecht voor de gezondheid.

Enkele dagen geleden had ik mijn dochter aan de lijn die in Diest onderweg was naar een vakantiejob.
'Ma, ze toeteren naar mij, die mannen. Ha, en nu stopt die auto en die probeert te parkeren. Ik ga wat harder doorlopen. ...'
...
'In Diest lopen er vieze gasten rond, het zijn geen Marokkanen, zigeuners ook niet, denk ik, iets Balkanachtig of het zijn Turken. In elk geval zijn het geen mannen van hier.'

Na een half uurtje heb ik nog eens gebeld ; gewoon om zeker te weten dat ze veilig was aangekomen.

Zo kan het niet langer.

Als mijn oude hond sterft, ga ik meteen een andere hond nemen. Een Deense Dog als het moet, of een Ierse wolfshond. Naar de hondenschool ermee en netjes africhten, en africhten om niet te reageren op stenen en voetzoekers, en ... zodat dat beest overal mee kan. De auto, de bus, de stoep, de werkplaats ... een soort body guard dus.

Niet voor mij want ik mijd steden al, maar voor mijn dochter.

Een tamme rat is ook een ideetje. In de handtas en wanneer zo'n vent naast je komt lopen met 'Ca va?', haal je het beest met de staart uit je handtas.

En als meerdere vrouwen/meisjes dit doen, zullen de politici misschien eens ernstig beginnen na te denken. Een rat is geen beschermd dier, het kan een huisdier zijn, maar gemeenten strooien ook rattevergif en farmaceutische bedrijven gebruiken ze voor testen. Het beest heeft een veelzijdig 'statuut'. Het is m.a. w. een berg juridische kluwens om iets te gaan verbieden. Onbegonnen werk in feite.
Neem dan een zwarte hond. Een Groenendaler bijvoorbeeld. Ooit kreeg ik zelfs een ban op zo'n islamitisch forum omdat ik goedbedoeld deze foto had geplaatst: (in een zwarte hond blijkt de duivel te zitten... helpt altijd al )



Citaat:
Ja, ik ben woedend.

De laatste keer dat ik op de Vrouwendag naar een bijeenkomst ging (jaren geleden al) waren er meer moslima's dan Vlaamse vrouwen.

Waar zijn ze nu, de feministen? Bestaan die eigenlijk nog wel
?
de vrouwendag is al jaren overgenomen door hoofddoekpleitende nepfeministen die geen knijt te maken hebben met de vroegere feministische strekking.

We stevenen met sneltreinvaart af op een herhaling van de jaren vijftig (als het al geen Victoriaanse toestanden worden).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 18:29   #18365
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is haast geen nieuws meer maar vandaag werd een vriend van mijn zoon overvallen op het Sint-Jacobsplein te Leuven .
Mes op de keel en ipod afgeven.
Met waren voor de verandering weeral eens Marokkanen.
't Is heel plezant om in Leuven uit te gaan. In januari 2011 zijn mijn vriend en ik bestolen geweest in een café op de Oude Markt. Die twee mannen kan ik nu nog identificeren omdat de grote voor mij stond in het café met zicht op de toog. En de kleine liep druk rond. (Balkanmensen).
De kleine komt aan mij een sigaret vragen op een zeer onbeleefde manier en ik weiger. Wanneer mijn vriend van het toilet terugkomt en ik hem zijn besteld pintje geef, komt de kleine af en rukt dat pint uit mijn vriend zijn hand. Op dat moment heb ik de cruciale blunder gedaan om naar de toog te lopen en melding te gaan maken van deze agressie. Ik had mijn handtas niet meegenomen en daar zat de portefuille in van mijn vriend. Meer dan 300 euro.
Die dag was de muziek heel goed, we zagen oude bekenden terug en het was al lang geleden dat we nog eens waren weggeweest. Mijn vriend was gul en dat heeft die grote kerel natuurlijk dadelijk opgemerkt.
Ik heb die kleine buiten het café nog staande gehouden en hij deed met een grote smile zijn jas open om te laten zien dat hij mijn handtas niet had.
Twee minuten later stapte die grote naar buiten, hij keek me met een even grote smile recht in mijn ogen voor hij naar buitenging.
Vijf minuten later wist ik dat hij de handtas had. Maar het was te laat. Ik ben nog achter een patrouillewagen van de politie gelopen. Vier jonge agenten erin. Het enige antwoord dat ik kreeg is dat ik naar de Phillipsite moest om klacht neer te leggen. Ook al zei ik hen dat ik voor 90% wist wie het gedaan had en dat die gasten nog niet ver uit de buurt konden zijn.

Door de sneeuw te voet naar de Phillipsite om klacht neer te leggen. Zeer koud ontvangst van de flikken. Ze waren nog te lui om het licht in de gang aan te doen voor het WC.
En mijn vriend die later kwam (zijn jas ...) heeft een boete gekregen omdat hij in de sneeuw op een besneeuwd plantsoen een plasje heeft gedaan.

Sindsdien zijn we nooit meer iets gaan drinken in Leuven 's avonds. Het plezier is er helemaal af. En als je bestolen wordt in Leuven, zou ik niet meer naar de politie gaan, want dat is een tweede koude douche die je krijgt.

Zoals het antwoord van de politie toen mijn moeder (°1924) vorig jaar was bestolen (handtas op de bus). De handtas was teruggevonden maar haar identiteitskaart en zo waren in tweeën geknakt. En mijn moeder vroeg waarom de dieven zoiets hadden gedaan.'
Het antwoord was : 'Omdat er niet genoeg geld in zat.'

Kijk eens aan.

Eigenlijk staat de politie in dienst van de dieven. Zij zorgen dat de mensen hun handtas terugkrijgen. Ik heb de mijne ook teruggekregen maar mijn zaken waren nog intact. Met al dat geld heb ik een voorkeursbehandeling gekregen. Daar moet ik dankbaar voor zijn, lijkt het.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 29 juli 2012 om 18:43.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 19:04   #18366
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Man moet wachten op openstaande brug:

http://www.dumpert.nl/mediabase/2238...ande_brug.html
Daarom ga ik nergens meer heen. Ik kan namelijk mijn mond niet houden en loop zo gevaar. Ik heb nog geen vals gebit.

Voor mijn part droppen in de woestijn; Dan kan hij meteen afkicken. Het lijkt erop dat die man onder invloed is van iets chemisch. Dat er nog bij.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 19:10   #18367
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

weer een akkefietje in Marseille. Het tuig ruimt zichzelf blijkbaar op.

Citaat:
Een 16-jarige jongen is zondagnamiddag in een wijk in de Zuid-Franse stad Marseille op klaarlichte dag doodgeschoten met een kalasjnikov. Dat meldt een bron bij het gerecht aan het Franse persbureau AFP.


Volgens de bron werd de jongere achternagezeten door een bestelwagen, alvorens hij onder vuur werd genomen. De hulpdiensten kwamen snel ter plaatse, maar konden hem niet meer redden.

Later op dag heeft de politie een uitgebrand busje teruggevonden, waarin zich een wapen bevond.

In de buurt van Marseille hebben sinds het begin van het jaar al meer dan vijftien dodelijke afrekeningen plaatsgevonden. Het gaat al om het derde geval in de maand juli.
http://www.vandaag.be/buitenland/101...lasjnikov.html
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 19:11   #18368
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Daarom ga ik nergens meer heen. Ik kan namelijk mijn mond niet houden en loop zo gevaar. Ik heb nog geen vals gebit.

Voor mijn part droppen in de woestijn; Dan kan hij meteen afkicken. Het lijkt erop dat die man onder invloed is van iets chemisch. Dat er nog bij.
oesje! parsprototem! wat durf jij hier nu zeggen: DROPPEN IN DE WOESTIJN????

geen schrik van banbliksems?
of nee, het AFF is ondertussen verwijderd, dan is het klaar.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 19:14   #18369
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
weer een akkefietje in Marseille. Het tuig ruimt zichzelf blijkbaar op.


http://www.vandaag.be/buitenland/101...lasjnikov.html


Gij zijt precies ook nooit jong geweest ?
__________________
I'm a barbie girl
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 19:23   #18370
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Gij zijt precies ook nooit jong geweest ?
toch wel, maar wij speelden met speelgoedrevolverkes en riepen dan zelf pief poef paf.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 19:50   #18371
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als mijn oude hond sterft, ga ik meteen een andere hond nemen. Een Deense Dog als het moet, of een Ierse wolfshond. Naar de hondenschool ermee en netjes africhten, en africhten om niet te reageren op stenen en voetzoekers, en ... zodat dat beest overal mee kan. De auto, de bus, de stoep, de werkplaats ... een soort body guard dus.
Mocht ik met m'n gezin in een buurt wonen waar veel vrouwenhaters rondlopen, dan zou ik iets in dit genre aankopen om m'n vrouwen te beschermen als 'k er niet bij ben:



Hyena's hebben op leeuwen na de krachtigste beet van alle landdieren, dus een beetje macho zal het dan wel uit z'n bolle kop laten om nog agressieve praatjes te rochelen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 19:53   #18372
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Neem dan een zwarte hond. Een Groenendaler bijvoorbeeld. Ooit kreeg ik zelfs een ban op zo'n islamitisch forum omdat ik goedbedoeld deze foto had geplaatst: (in een zwarte hond blijkt de duivel te zitten... helpt altijd al )





de vrouwendag is al jaren overgenomen door hoofddoekpleitende nepfeministen die geen knijt te maken hebben met de vroegere feministische strekking.

We stevenen met sneltreinvaart af op een herhaling van de jaren vijftig (als het al geen Victoriaanse toestanden worden).
Dank je voor de tip. Ik weet inmiddels via enkele reportages dat bijgeloof nog steeds een rol speelt.
Prachtige hond, de Groenendaler, maar een nerveus beestje en het welzijn van zo'n dier speelt altijd een rol bij mij mij. Een zwarte bouvier is ook nerveus (vroeger een koehond, dus een werkhond).

Ik dacht aan zoiets:



Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat vrouwen die zich evenwaardig voelen als mannen - zonder veel poeha of show- alleenstaande individuen zijn. Enkelingen; met of zonder kinderen, met of zonder partner.
De kwetterende, af en toe hysterisch krijsende moslimvrouwen en hun onderdanigheid die aangeboren lijkt te zijn, zijn niet meer dan een opgeworpen dam op een loop waar bevers nooit een dam zouden opwerpen. Het water dat om een snel debiet vraagt, staat stil en dan wordt het brak water dat uiteindelijk begint te stinken.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:04   #18373
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht

Ik dacht aan zoiets:


Is een Deen.
Zo'n hebben wij er ook 2 van gehad. 1 grijze en 1 zwart-wit. Zijn echt heel lieve honden.
We hadden die aangeschaft omdat die de ratten en de marokkanen weghielden. Maar ik begreep dat toen niet, want wij hadden nooit echt last van ratten.

Laatst gewijzigd door F.B. : 29 juli 2012 om 20:05.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:12   #18374
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
oesje! parsprototem! wat durf jij hier nu zeggen: DROPPEN IN DE WOESTIJN????

geen schrik van banbliksems?
of nee, het AFF is ondertussen verwijderd, dan is het klaar.
Banbliksems? Ik heb toch niets gezegd? Mijn nicht en haar man zijn in Zuid-Afrika vertrokken begin maart, en ze zijn door diverse woestijngebieden in Namibië getrokken. Dan Botswana en nu Malawi waar ze vastzitten met autopech. Eindbestemming Egypte. Ze gaan nog woestijn doormoeten.

Wat is er nu zo erg aan een woestijn? Daar is ook fauna en flora. Een goed plekje om af te koelen, zou ik zeggen, om lekker te keer te gaan zonder iemand zijn dag te verbrodden.

Wat is het AFF? Artificial Fortification Fundation? Echt, ik weet het niet.

Als ik van daar afkomstig was dan zou ik iets creatiefs met die woestijnen doen. Muurtjes bouwen en zo schaduw scheppen... Dat ze daar nog niet op gekomen zijn. Ik vind een woestijn helemaal geen hopeloze plek. Integendeel. Nog veel plek.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 29 juli 2012 om 20:13.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:19   #18375
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mocht ik met m'n gezin in een buurt wonen waar veel vrouwenhaters rondlopen, dan zou ik iets in dit genre aankopen om m'n vrouwen te beschermen als 'k er niet bij ben:



Hyena's hebben op leeuwen na de krachtigste beet van alle landdieren, dus een beetje macho zal het dan wel uit z'n bolle kop laten om nog agressieve praatjes te rochelen.
Jij bent dan nog meer boos dan ik. Ik zoek naar een realistische oplossing. Eentje die binnen mijn bereik ligt en waarmee ik geen enkele wet moet overtreden.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:24   #18376
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boer Sjarel Bekijk bericht
Je weet goed dat ze je niet kunnen verbannen omdat dat gewoon jullie argumenten en getroll zou staven. We zijn het ondertussen wel een beetje zat aan het komen wat jullie hier lopen te pissen.

Het tuig, het uitschot, het crapuul, de ratten,... Allemaal walgelijke koosnaampjes voor mensen die nog steeds mensen zijn. Maar voor jullie zijn het dieren, varkens, primaten, onderontwikkelden en niet superieur aan het blanke ras.

Zielige forummers. Je verbergt je racisme door hypocriete danspasjes te doen en als puntje bij paaltje komt begin je je calimero Yu-Gi-Oh kaart uit te halen. Uiteindelijk kan een sneu iemand als jij niet anders doen dan op deze draad zitten rukken op posts die binnenstromen van criminaliteit van allochtonen, zodat je dan nogmaals kunt bewijzen aan dezelfde mensen hoe lastig de Vlaming het heeft.

Nog zoiets, spreken volgens de Vlaming. De enigste die jullie meningen delen zijn Vlaams Blokkers en marginalen zoals jullie die hun kot niet uitkomen en dit forum zien als een bijberoep. Ik heb bijna medelijden met jullie.

Het enigste wat jullie doen is een boze blik werpen naar allochtonen en later naar je hol kruipen om je pc'tje aan te zetten en de modder weer beginnen gooien. Gelukkig blijft het maar bij 7 leden die hier af en toe tonen wat voor een grove racisten het zijn die niet open staan voor andere dingen, zichzelf verlaten hebben en als kers op de taart het niet kunnen verdragen dat ze met de dag een rottere bananenschil worden dan dat ze de dag voordien al waren.
Jullie zijn het kanker van het forum, maar gelukkig breidden jullie zich niet uit.
Weet je, wisord is psychisch gestoord en heeft dringend hulp nodig, als 't al niet te laat is voor die arme gefrustreerde gast.

Maar, ik heb goed nieuws voor je; er komen dagelijks meer en meer mensen bij die de 'verrijking' aan den lijve mogen ondervinden, ergo; dagelijks meer en meer die 't goed zat zijn, m.a.w. 'jullie' raken gestaag in de minderheid.

Maak jezelf dus niks wijs aub!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:26   #18377
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Banbliksems? Ik heb toch niets gezegd? Mijn nicht en haar man zijn in Zuid-Afrika vertrokken begin maart, en ze zijn door diverse woestijngebieden in Namibië getrokken. Dan Botswana en nu Malawi waar ze vastzitten met autopech. Eindbestemming Egypte. Ze gaan nog woestijn doormoeten.

Wat is er nu zo erg aan een woestijn? Daar is ook fauna en flora. Een goed plekje om af te koelen, zou ik zeggen, om lekker te keer te gaan zonder iemand zijn dag te verbrodden.

Wat is het AFF? Artificial Fortification Fundation? Echt, ik weet het niet.

Als ik van daar afkomstig was dan zou ik iets creatiefs met die woestijnen doen. Muurtjes bouwen en zo schaduw scheppen... Dat ze daar nog niet op gekomen zijn. Ik vind een woestijn helemaal geen hopeloze plek. Integendeel. Nog veel plek.
't Is dat 'droppen' waar sommigen van door 't lint gaan & naar 't 'centrum' stappen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:28   #18378
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Is een Deen.
Zo'n hebben wij er ook 2 van gehad. 1 grijze en 1 zwart-wit. Zijn echt heel lieve honden.
We hadden die aangeschaft omdat die de ratten en de marokkanen weghielden. Maar ik begreep dat toen niet, want wij hadden nooit echt last van ratten.
Ik zal zo'n hond alleen in huis halen zodat mijn dochter op een aangename manier naar haar werk kan gaan. En eventueel mijn kleinkinderen. Ik denk graag op lange termijn.
Is er een probleem, dan zoek ik een oplossing. Zo simpel is dat. En alles binnen de wet.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:30   #18379
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Is dat 'droppen' waar sommigen van door 't lint gaan & naar 't 'centrum' stappen.
Hoezo ? Bij de Scouts en de Giro wordt er toch ook jaarlijks gedropt?

Ik moet bij het 'centrum' trouwens nog een klacht indienen tegen mijn allochtone buurman wegens:

1° discriminatie op grond van geslacht tgo mij.

2° discriminatie op grond van afkomst ('sales cochons' en dat voor een kat, en nog andere zaken)

Ik heb nog eitjes te pellen en varkentjes te wassen met dat 'centrum'.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 29 juli 2012 om 20:40.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:45   #18380
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Banbliksems? Ik heb toch niets gezegd? Mijn nicht en haar man zijn in Zuid-Afrika vertrokken begin maart, en ze zijn door diverse woestijngebieden in Namibië getrokken. Dan Botswana en nu Malawi waar ze vastzitten met autopech. Eindbestemming Egypte. Ze gaan nog woestijn doormoeten.

Wat is er nu zo erg aan een woestijn? Daar is ook fauna en flora. Een goed plekje om af te koelen, zou ik zeggen, om lekker te keer te gaan zonder iemand zijn dag te verbrodden.

Wat is het AFF? Artificial Fortification Fundation? Echt, ik weet het niet.

Als ik van daar afkomstig was dan zou ik iets creatiefs met die woestijnen doen. Muurtjes bouwen en zo schaduw scheppen... Dat ze daar nog niet op gekomen zijn. Ik vind een woestijn helemaal geen hopeloze plek. Integendeel. Nog veel plek.
ho, je hebt het gemist.
Ikzelf (of mijn alterego) heeft ooit een voorstel gedaan om illegalen terug te sturen en te droppen boven de Sahara.... bijna was ik voor de vierschaar van het CGKR moeten verschijnen want ze wilden me dus aangeven.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be