Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 23 augustus 2017, 19:46   #201
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Ik beschreef het al eerder gisteren 20.45 #183
Blijkt dat zelfs kleuters radicaliseren, nochtans worden kinderen niet geboren met haat en moordlust.
>>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan, kopiëren het onbewust door natuurlijke overlevingsdrang! Het is algemeen geweten dat kleuters de gevoels- vibraties van hun moeder ervaren/registreren. Is moeder blij, verdrietig, bang de kleine ook.

Ik beschreef ook: Zolang de islam niet terugkeert naar het originele geloof (ook al twee versies) 30 tot 35 verzen originele islam, deze waar “ALLAH-GOD vergeeft” maar kiezen voor “Mohamed die nooit vergeeft” die begin 1900 in Egypte met nog meer repressie regels aangevuld werd tot huidige koran, zal de repressie, zal de verzuurde angst psychose met de paplepel gevoederd blijven worden. >>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan

Voor hun veiligheid willen ze allemaal naar Duitsland, Nederland, België, zweden….Waarom?? lopen ze zelfs hier in België dag in dag uit “allemaal” met messen rond! Door de Mohamed repressie lopen ze dag en nacht angstig rond. Daarom zijn hun reactie voor het minste steeds vijandig en explosief. Eisen ze respect maar functioneren alleen in groep! >>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan

“Mohamed die nooit vergeeft” en de repressie die na zen dood in de machtsstrijd nog werd verfijnd door Soennieten aanhang aan de ene kant en sjiieten aan de andere kant om de almacht van enkelen werd zo en ideologie met zware repressie wetten en regels die al 1400 jaar van geboorte tot zelfs “tot na de dood” hun leven gijzelt met angst psychose. >>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan

Daar komt boven op:
Ouders en familie van terroristen hebben het steeds over “martelaren” die in handen gevallen zijn van haat prekers.....…
Toch raar de vrouwen die in de islam struktuur niet te zeggen hebben, waar niet naar geluisterd worden verkondigen dan plots zonder aanwezigheid van mannen. Wat dus inhoud zonder waarde….compleet uit de lucht vallend, het total niet begrijpend na de bloederige moordende gruweldaden van hun islam terroristen kinderen zeggen ze...…

Overal het zelfde gedrag “Wir haben es nicht gewußt*“ Bloedbad Duitsland "Wij wisten het niet" Bloedbad BRUSSEL ”No lo sab�*amos” Bloedbad BARCELONA ”We did not know” Bloedbad LONDEN “Nous ne savions pas” Bloedbad PARIJS, NICE “Мы не знали”Bloedbad Rusland “Bilmiyorduk” Bloedbad Turkije
….T’ WAS TOCH ALTIJD ZO EEN BRAVEN, ze rookte niet, ze dronk niet… Deed alleen wat de “Mohamed die nooit vergeeft” vroeg!!!!

“Mohamed die nooit vergeeft” is dan ook heel duidelijk en sekte: Sekten hebben wat dat betreft een slechte naam, zij hebben er een handje van om zulke exclusieve toewijding van hun leden te eisen. Een sekte is een groep die zich centreert rondom een geloof of overtuiging, en zich distantieert van andersdenkenden mensen met andere levens of geloofsovertuigingen.


Mohamed volgelingen zijn zo geïndoctrineerd dat ze net als vee en brandende stalling in lopen, ze steeds weer de repressie van Mohamed opzoeken al word het hun dood en dan zijn het in alle omstandigheden “martelaars”.

De financieel sterke Scientology sekte word Zwaar gecontroleerd en zelfs bestreden! Wie in de handen zit van Scientology sekte geraakt er nog moeilijk uit, idem islam!
Maar extreem Saoedi‘s mogen overal ter wereld HUN repressie versie van de islam uitzaaien!?!?.Alle islam machthebbers willen hun macht versterken via de repressie strijdboek van Mohamed. Zie ook moslimbroeder soenniet Erdogan.

Mormonen, quakers kleden zich anders, leven anders maar hebben niet de machtswellust drang om iedereen te onderwerpen, alle andersdenkenden dan hun sekte te vermoorden!

De algemene gevoels- beleving van “Mohamed die nooit vergeeft” met repressie en sharia zal angst, zijn en blijven.
>>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan, kopiëren het onbewust door natuurlijke overlevingsdrang! Waardoor en peuter zich verzet tegen de juf in de kleuterklas, ze worden geleerd dat en vrouw ondergeschikt is. Ze zien het thuis dat mama, zus, tante niet bij hun mag zitten als “de mannen op bezoek zijn” Ze zien en horen het in hun moedertaal op parabool TV zenders van Erdogan enz.

Zolang de islam niet terugkeert naar het originele geloof, de originele islam, deze waar “ALLAH-GOD vergeeft” maar kiezen voor “Mohamed die nooit vergeeft” zal de repressie, Zal de 1400 jarige oorlog tussen islam sektes verdergezet worden en zullen ze alle andersdenkenden dan hun familie sekte willen vernietigen. Waardoor alles wat wij doen ze als vijandig ervaren.

Ten gevolge van “Mohamed die nooit vergeeft” zal de repressie, leven zelfs kleuters al met angst, Worden ze ouder, moeten meisjes, vrouwen samen klitten en worden ze verwezen naar “hun” plaats, hun kamers onder sluiers ....
Klitten de jongens in bendes om hun angsten te overwinnen en zich sterk te voelen in groepsverband.
Stoer doen tegen andersdenkenden zoals in het strijdboek staat. Met stenen werpen doen ze in Israël, Brussel… Tot andersdenkenden / politie uitdagen om hen aanteraken om zich dan te laten vallen om schade te kunnen eisen, terwijl de vrienden het “bewijs” opgenomen hebben met hun gsm en het dan op internet zetten als bewijs hoe slecht en agressief de andersdenkende zijn!

Ondanks alles wil de 7% islam in België dat 93% andersdenkenden hen speciaal behandelen en zelfs exclusieve voorrechten geven. Dat hun “Mohamed die nooit vergeeft” repressie en sharia wetten en regels onze levenssfeer verziekt in de verzuurde angst spychoze waar zij in leven.

Willen ze en geloof, kunnen ze niet zonder, mij goed daar heb ik geen probleem me. Maar dan Géén Euro-islam, niet weer en sekte er bij om de 400 jarige oorlog verder te zetten! Maar gewoon terug naar het origineel waar GOD vergeeft zou al veel oplossen, zouden de baby’s niet verstikt worden al van in hun moeders buik.

Bovendien hebben we hoge nood aan einde van schizofrene toestanden, dubbele nationaliteit en volledige scheiding van kerk/moskee/synagoge en STAAT! Zodat onze wetten en regels, normen en waarden niet kunnen vertroebeld worden door geloof gevoelsmatige bewegingen.
Zoals ik al zei. Die kleine moslims van nauwelijks 6 jaar. Die kijken al met een valse, gemene, duivelse blik en dagen uit. Het zijn echte crapuuletjes al. Ik zie ze dagelijks in de métro, op straat.. Brussel...
Het is geen stemmingmakerij. Ik kijk rond en dit zijn mijn ervaringen. Oudere moslims zijn nooit spontaan goedlachs en vrolijk. Steeds pissig, nijdig en potentieel agressief. Wandelende tijdbommen.
De inhoud van de posts van epicurist kan ik niet genoeg bijtreden.

Laatst gewijzigd door Mindset : 23 augustus 2017 om 19:51.
Mindset is offline  
Oud 23 augustus 2017, 21:55   #202
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Zoals ik al zei. Die kleine moslims van nauwelijks 6 jaar. Die kijken al met een valse, gemene, duivelse blik en dagen uit. Het zijn echte crapuuletjes al. Ik zie ze dagelijks in de métro, op straat.. Brussel...
Het is geen stemmingmakerij. Ik kijk rond en dit zijn mijn ervaringen. Oudere moslims zijn nooit spontaan goedlachs en vrolijk. Steeds pissig, nijdig en potentieel agressief. Wandelende tijdbommen.
De inhoud van de posts van epicurist kan ik niet genoeg bijtreden.
Nu ja, de niet-moslims die spontaan 'goedlachs en vrolijk' naar mij toe zijn, zijn ook op een hand te tellen. Meestal enkel als ze bijbedoelingen hebben: solliciteer, vul ons ouders infomoment op want er komt haast geen kat in de buurt, bedankt voor uw betaling,... De rest: kijkt weg, steeds pissig of nijdig, zeker de Oost-Europese levensgenieters.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 augustus 2017 om 21:56.
Guinevere is offline  
Oud 23 augustus 2017, 22:00   #203
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nu ja, de niet-moslims die spontaan 'goedlachs en vrolijk' naar mij toe zijn, zijn ook op een hand te tellen. Meestal enkel als ze bijbedoelingen hebben: solliciteer, vul ons ouders infomoment op want er komt haast geen kat in de buurt, bedankt voor uw betaling,... De rest: kijkt weg, steeds pissig of nijdig, zeker de Oost-Europese levensgenieters.
Er zijn toch moslimknuffelaars bij hopen. Hebt u dan niet liever een knuffel dan een glimlach. In molenbeek is er nog plaats.
Mindset is offline  
Oud 23 augustus 2017, 23:19   #204
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 november 2012
Berichten: 780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Intimidatie. Je moet je wil niet opdringen aan gelijkdenkenden maar aan andersdenkenden. Idem voor hun aansluiting bij CM en ACV en hun keuze voor een Christelijk geïnspireerd ziekenhuis.
Neen, alle godsdiensten zijn vele handen op één buik.

De katholieken onderwerpen zich ook met plezier aan de islam, zoals de katholieke scholengemeenschap continu aantoont. Godsdiensten zijn geen vijanden van elkaar maar collega's.
The Bold Revenger is offline  
Oud 23 augustus 2017, 23:51   #205
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Het probleem van die kleuters bewijst dat het kalf verdronken is: het zijn die kleuters die het over een 20 -tal jaar voor het zeggen gaan hebben in Belgiê. Het zijn die lieve kleutertjes die er gaan voor zorgen dat de generatie die nu aan het werk is geen pensioen meer gaat hebben, dat de sharia ingevoerd zal worden, dat de vrouwen met een hoofddoek zullen moeten rondlopen etc, etc..
Otherwise is offline  
Oud 24 augustus 2017, 00:15   #206
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Het katholieke onderwijs beschikt Als ze merken dat moslimkinderen radicaliseren over het zgn 'netwerk islamexperten' dat ze kunnen inschakelen.
Heeft iemand een idée wat dat inhoudt?
https://onderwijs.vlaanderen.be/nl/deradicalisering
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline  
Oud 24 augustus 2017, 14:40   #207
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nu ja, de niet-moslims die spontaan 'goedlachs en vrolijk' naar mij toe zijn, zijn ook op een hand te tellen. Meestal enkel als ze bijbedoelingen hebben: solliciteer, vul ons ouders infomoment op want er komt haast geen kat in de buurt, bedankt voor uw betaling,... De rest: kijkt weg, steeds pissig of nijdig, zeker de Oost-Europese levensgenieters.
Het gaat tegenwoordig niet meer om moslims en niet-moslims (eigenlijk houd ik niet van zo'n wij/zij instelling, dat terzake), maar gaat het meer om een racist Vs Terrorist instelling.

Maar je bent een moslim? Dan ben je terrorist (of je steunt ze).
Ik ben een Vlaming dus ik ben een racist (of ik steun racisten).

Dit zijn, volgens linkse politieke partijen, twee totaal verschillende manieren van redeneren, als je beweert dat dit dezelfde manier is van denken ben je -
je raadt het al - een racist.

Het feit dat wij gewoon brave burgers zijn die een leven willen leiden in peis en vrede doet er niet meer toe. Dat brengt ook maar weinig geld op.

Ik zal ik speciaal voor u goedlachs en vrolijk zijn !
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 24 augustus 2017, 17:51   #208
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger Bekijk bericht
Neen, alle godsdiensten zijn vele handen op één buik.
De katholieken onderwerpen zich ook met plezier aan de islam, zoals de katholieke scholengemeenschap continu aantoont. Godsdiensten zijn geen vijanden van elkaar maar collega's.
Baltsgedrag christenen
http://cult.tpo.nl/2016/12/11/baltsg...t-christendom/
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  paus--611x328.jpg‎
Bekeken: 42
Grootte:  33,7 KB
ID: 106799  

__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline  
Oud 24 augustus 2017, 19:39   #209
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Kan allemaal wel zijn, maar wat gaat de NVA, als regeringspartij, er aan doen? Infiltranten sturen naar de peuterscholen?
Heb jij enig idee hoe het in Ronse aan het licht gekomen is ? Door infiltranten of door attente juffen ?
Wist je dat niet of was je het al vergeten ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 24 augustus 2017, 19:59   #210
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heb jij enig idee hoe het in Ronse aan het licht gekomen is ? Door infiltranten of door attente juffen ?
Wist je dat niet of was je het al vergeten ?
Ze zijn niet overal attent, of hebben zelfs zwijgplicht.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 24 augustus 2017, 22:03   #211
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heb jij enig idee hoe het in Ronse aan het licht gekomen is ? Door infiltranten of door attente juffen ?
Wist je dat niet of was je het al vergeten ?
Née ze hebben het netwerk islamexperten. Het katholieke onderwijs creeert jobs... Nu komt een mooi aantal werklozen ook eens aan de bak.
Mindset is offline  
Oud 25 augustus 2017, 17:10   #212
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ze zijn niet overal attent, of hebben zelfs zwijgplicht.
Zoals in Ronse: al moesten de kraaien het uitbrengen.

Maar wat ik wel een beetje voorspel: in het vijfde studiejaarke gaat er ene leren wat de vertaling van varken is, en die gaat dat eens roepen op de speelplaats en lap, de lokale afdeling van het belang zal er wel opspringen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 augustus 2017, 17:16   #213
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zoals in Ronse: al moesten de kraaien het uitbrengen.

Maar wat ik wel een beetje voorspel: in het vijfde studiejaarke gaat er ene leren wat de vertaling van varken is, en die gaat dat eens roepen op de speelplaats en lap, de lokale afdeling van het belang zal er wel opspringen.
Kan u deze wartaal even toelichten?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 25 augustus 2017, 21:01   #214
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.394
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Kan u deze wartaal even toelichten?
In het kort, het zijn niet de moslims, het is het VB.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 25 augustus 2017, 21:17   #215
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Het probleem van die kleuters bewijst dat het kalf verdronken is: het zijn die kleuters die het over een 20 -tal jaar voor het zeggen gaan hebben in Belgiê. .
Geen paniek. Binnen 20 jaar hebben die zichzelf opgeblazen.
Odol is offline  
Oud 25 augustus 2017, 23:08   #216
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In het kort, het zijn niet de moslims, het is het VB.
Logisch dat schoof partij kiest voor de moslims, hij gaat Jambon toch niet tegen spreken.
daiwa is offline  
Oud 25 augustus 2017, 23:11   #217
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Logisch dat schoof partij kiest voor de moslims, hij gaat Jambon toch niet tegen spreken.
Nog maar es een bewijs dat je niet op de NVA moet rekenen.
NVA = soumission!
Odol is offline  
Oud 26 augustus 2017, 15:57   #218
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nu ja, de niet-moslims die spontaan 'goedlachs en vrolijk' naar mij toe zijn, zijn ook op een hand te tellen. Meestal enkel als ze bijbedoelingen hebben: solliciteer, vul ons ouders infomoment op want er komt haast geen kat in de buurt, bedankt voor uw betaling,... De rest: kijkt weg, steeds pissig of nijdig, zeker de Oost-Europese levensgenieters.
Verwonderlijk als je met een kopvod rondloopt die alle vrouwen voorhoudt dat ze minderwaardige wezens zijn???
Wie kan daar nu om lachen???
marie daenen is offline  
Oud 26 augustus 2017, 16:12   #219
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Kan u deze wartaal even toelichten?
Ik kan dat.
Maar aangezien je het woord wartaal verkoos, kan je mijn kloten kussen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 26 augustus 2017, 16:14   #220
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In het kort, het zijn niet de moslims, het is het VB.
Ik herhaal het toch zo graag: als extreem links ons tegenspreekt, èn als extreem rechts ons tegenspreekt, dan heb ik zo'n gevoel dat we goed zitten met het opkuisen van de augiusstal die de oude machtspartijen ons opgezadeld hebben.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be