Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2006, 02:49   #141
Fishie
Partijlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theglanconer Bekijk bericht
En dus werkt de democratie niet meer.
Bij jullie is het een Pro-VB of een anti-VB
En krijg je dus 100% zeker een allegaartje van oppervlakkige eendimensionele partijtjes die in een normale, organische en gezonde situatie geen ene fuck met elkaar te maken willen hebben

Bij ons wil 50% Balkenende (en 100% zeker niet Bos) en de andere 50% Bos (en 100% zeker niet Balkenende) en dus krijgen we beiden en is 100% van de Kaaskop ontevreden.
En dat is dan het wil van het Volk.

Op naar de volgende verkiezingen
We leven tenslotte in een democratie en in een rechtsstaat (want WIJ willen natuurlijk ook allemaal dat een 5-voudige vrouwenmoordenaar een tweede kans verdient)

Hoeray to Talisker
Slainte var !
Dan zou jij toch heel blij moeten zijn?

Dat is net wat Pimmetje wou, een land met alleen maar voor en tegen, zwart en wit.
Een land met een twee partijen stelsel gestoeld op het Amerikaans model.
Waarom staat u nu niet te dansen in de straten aangezien Pimmetje zijn droom aan het uitkomen is.
PIM LIVES.

Callin' out around the Netherlands
Are you ready for a brand new beat?
Atumn´s here and the time is right
For dancin' in the streets
They're dancin' in Amsterdam
Down in Eindhoven
Up in Aalsmere haven

All we need is music, sweet music
There'll be music everywhere
There'll be swingin', swayin' and records playin'
And dancin' in the streets

Oh, it doesn't matter what you wear
Just as long as you are there
So come on, every guy grab a girl
Everywhere around the Netherlands
There'll be dancin'
They're dancin' in the street

This is an invitation
Across the nation
A chance for the folks to meet
There'll be laughin' and singin' and music swingin'
And dancin' in the streets
__________________
My tombstone will read GAME OVER
Fishie is offline  
Oud 17 oktober 2006, 02:52   #142
Fishie
Partijlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
@ theglanconer: dat dichtertje met dat rare brilletje is Tom Lannoye.
Das overbodige commentaar, die weet da maar al te goed want hij/zij volgt gelijk wat Lanoye doet in Holland blijkbaar op de voet(zelfs al heeft em moeite om te begrijpen wat Tom zegt en hoort em dingen die nooit uit Tom zijn mond gekomen zijn).
Die komt hier gewoon wa provoceren en uit de hoogte doen.
__________________
My tombstone will read GAME OVER
Fishie is offline  
Oud 17 oktober 2006, 07:38   #143
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fishie Bekijk bericht
Das overbodige commentaar, die weet da maar al te goed want hij/zij volgt gelijk wat Lanoye doet in Holland blijkbaar op de voet(zelfs al heeft em moeite om te begrijpen wat Tom zegt en hoort em dingen die nooit uit Tom zijn mond gekomen zijn).
Die komt hier gewoon wa provoceren en uit de hoogte doen.
Neen hoor...ik kan mij prefect inbeelden met welke een bevreemdend gevoel een buitenstaander kijkt naar het soort democratie dat er hier in België als "normaal" wordt gepropageerd.
Ga maar eens in een normale democratie uitleggen wat je onder democratie verstaat als je er al geen graten meer in ziet dat er in jouw land een politieke stroming bestaat waartegen van staatswege uit een dusdanige fatwa wordt uitgesproken en volgehouden waardoor een CS, broodroof, vernedering, demonisering, uitsluiting, muilkorfprocedures, vervolgingsinstituten, enz helemaal als normaal en verdedigbaar wordt beschouwd.

Laat mij ook even een lans breken voor de zelfbeheersing en "chique" waarmee Teglanconer hiermee de platvloerse tegenaanvallen op zijn toch wel nuchtere en depolariserende analyses weerstaat...
Het is toch wel opvallend hoe het linkse blok bij zulk een objectieve stellingname eensgezind deze nieuwkomer in hun Tobbaciaanse scheldmoeras probeert mee te slepen...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 17 oktober 2006, 07:49   #144
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fishie Bekijk bericht
Das overbodige commentaar, die weet da maar al te goed want hij/zij volgt gelijk wat Lanoye doet in Holland blijkbaar op de voet(zelfs al heeft em moeite om te begrijpen wat Tom zegt en hoort em dingen die nooit uit Tom zijn mond gekomen zijn).
Die komt hier gewoon wa provoceren en uit de hoogte doen.
Ik denk dat je het artikel van Lannoye in DS - naar ik meen - gemist heb.

Zelf vraag ik me ook altijd af welke authoriteit Lannoye zichzelf toedicht als politieke commentator.

Niet dat hij het niet mag zeggen (hier of in Nederland of voor mijn part in de rest van de wereld), maar ik vraag me steeds af wat de relevantie is van zijn commentaren.

Of is dat gewoon de trend volgen van Patrick die enkel nog BV's ziet als spreekbuis van "jan modaal", omdat jan modaal al lang iets anders zegt?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 17 oktober 2006 om 07:49.
circe is offline  
Oud 17 oktober 2006, 08:57   #145
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Neen hoor...ik kan mij prefect inbeelden met welke een bevreemdend gevoel een buitenstaander kijkt naar het soort democratie dat er hier in België als "normaal" wordt gepropageerd.
Ga maar eens in een normale democratie uitleggen wat je onder democratie verstaat als je er al geen graten meer in ziet dat er in jouw land een politieke stroming bestaat waartegen van staatswege uit een dusdanige fatwa wordt uitgesproken en volgehouden waardoor een CS, broodroof, vernedering, demonisering, uitsluiting, muilkorfprocedures, vervolgingsinstituten, enz helemaal als normaal en verdedigbaar wordt beschouwd.
Dat is ook democratisch hoor, het VB heeft zijn zetels in het parlement ed toch? Het heeft zijn stem zelfs op de vrt . Straks ga je nog klagen over een zeker prive concert . Belgie is een democratie, zeggen dat dit niet zo is is geowon onwaar, die leugen herhalen zal hem niet waar maken hoor. Er is NIKS ondemocratisch aan het CS, noch aan het vernederen, demoniseren, uitsluiten en aanklagen van een politieke tegenstander.Trouwesn precies alsof het VB nooit iets zegt over de andere dat demoniserend, vernederend, ... is dat is politiek. En dat is over heel de wereld zo hoor.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 09:04   #146
schaduwrijk
Burgemeester
 
schaduwrijk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Berichten: 595
Standaard

het feit is wel dat hij gevraagd wordt voor zijn commentaar...

(nu niet beginnen dat de media niet objectief is en dat ze graag zo iemand hebben...)
schaduwrijk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 09:07   #147
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Dat is ook democratisch hoor, het VB heeft zijn zetels in het parlement ed toch? Het heeft zijn stem zelfs op de vrt . Straks ga je nog klagen over een zeker prive concert . Belgie is een democratie, zeggen dat dit niet zo is is geowon onwaar, die leugen herhalen zal hem niet waar maken hoor. Er is NIKS ondemocratisch aan het CS, noch aan het vernederen, demoniseren, uitsluiten en aanklagen van een politieke tegenstander.Trouwesn precies alsof het VB nooit iets zegt over de andere dat demoniserend, vernederend, ... is dat is politiek. En dat is over heel de wereld zo hoor.
Wat ondemocratisch is, is dat men niet luistert naar de stem van de kiezer. De enige verandering na de verkiezingen is de verschuiving binnen de meerderheidscoalitie: wat roder, wat blauwer, wat meer oranje.

Indien men dit aanhoudt staan er slechts twee mogelijkheden open: ofwel stagneert het VB (weinig waarschijnlijk) en blijft er een combinatie van rood/blauw/oranje: wat een vieze bruine smurrie oplevert, soms wat verschuivend van lichtbruin naar paarser.

Ofwel breekt het VB die meerderheidscoalitie en zijn er geen coalities meer nodig: een tweepartijensysteem is voldoende.

Dat is waar men met dit democratische C.S. naartoe gaat: een tweepartijensysteem. Antwerpen is er de voorloper van.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 17 oktober 2006, 10:39   #148
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Dat is ook democratisch hoor, het VB heeft zijn zetels in het parlement ed toch? Het heeft zijn stem zelfs op de vrt . Straks ga je nog klagen over een zeker prive concert . Belgie is een democratie, zeggen dat dit niet zo is is geowon onwaar, die leugen herhalen zal hem niet waar maken hoor. Er is NIKS ondemocratisch aan het CS, noch aan het vernederen, demoniseren, uitsluiten en aanklagen van een politieke tegenstander.Trouwesn precies alsof het VB nooit iets zegt over de andere dat demoniserend, vernederend, ... is dat is politiek. En dat is over heel de wereld zo hoor.
Tja...'t is maar hoe je het bekijkt hé...
De DDR was ook een democratie...
Congo is ook een democratie...

Als ik dit lees dan komt bij mij altijd de gedachte op van een eventuele toekomst....

Neem nu eens het volgende aan...
Vandaag of morgen springt het CS en komt het VB aan de macht...
Ze zouden geen enkele wet moeten bijmaken om alle anti-democratische systemen met een "wegpromotie" te ontdoen van de huidige patijslaven en ze op hun beurt met hun eigen mensen te bevolken....
Je moet al geen glazen bol hebben om te voorzien hoe democratisch het trawantschap establishment-links zich dan zou gaan gedragen...
Hihihihi...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 oktober 2006 om 10:43.
Fieseler is offline  
Oud 17 oktober 2006, 10:42   #149
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat ondemocratisch is, is dat men niet luistert naar de stem van de kiezer. De enige verandering na de verkiezingen is de verschuiving binnen de meerderheidscoalitie: wat roder, wat blauwer, wat meer oranje.

Indien men dit aanhoudt staan er slechts twee mogelijkheden open: ofwel stagneert het VB (weinig waarschijnlijk) en blijft er een combinatie van rood/blauw/oranje: wat een vieze bruine smurrie oplevert, soms wat verschuivend van lichtbruin naar paarser.

Ofwel breekt het VB die meerderheidscoalitie en zijn er geen coalities meer nodig: een tweepartijensysteem is voldoende.
exactly my point...heb dit al uitvoerig herhaald op dit forum...

Citaat:
Dat is waar men met dit democratische C.S. naartoe gaat: een tweepartijensysteem. Antwerpen is er de voorloper van.
And I like it...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 17 oktober 2006, 11:10   #150
schaduwrijk
Burgemeester
 
schaduwrijk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Berichten: 595
Standaard

waarom hou je van een tweepartijensysteem?
__________________
en hier, hier eindigt uw vrijheid...
schaduwrijk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 12:25   #151
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat ondemocratisch is, is dat men niet luistert naar de stem van de kiezer. De enige verandering na de verkiezingen is de verschuiving binnen de meerderheidscoalitie: wat roder, wat blauwer, wat meer oranje.
ONZIN, in elke gemeente/regering is er een meerderheid van verkozene aan de macht, men houd dus wel zeer duidelijk rekening mee met wat dekiezer wil.

Wat jij zegt is geen onderdeel van democratie, de grootste of die die het meest wint HOEVEN niet mee te besturen, dat zijn voorwaarden die jij er extra bijplakt, en wees eerlijk, maar er gewoonvan "democratie is er enkel waar het VB meebestuurd".

Ik heb geen enkele blokker horen klagen dat het niet eerlijk was dat de grootste partij in 99 (CVP) niet in de vlaamse regering zat. Ik heb niemand horen klagen dat de vele franse lijsten die in vlaanderen stijgen niet overal in de besturen zitten, nee enkel als hun partij de grootste of gestegen is MOET die meebesturen anders is het niet democratisch, quatsch.


Citaat:
Indien men dit aanhoudt staan er slechts twee mogelijkheden open: ofwel stagneert het VB (weinig waarschijnlijk)
Waarom? In antwerpen en gent gaan ze zelf achteruit.

Citaat:
en blijft er een combinatie van rood/blauw/oranje: wat een vieze bruine smurrie oplevert, soms wat verschuivend van lichtbruin naar paarser.
Zolang het een meerderheid is ...


Citaat:
Ofwel breekt het VB die meerderheidscoalitie en zijn er geen coalities meer nodig: een tweepartijensysteem is voldoende.
Onzin kijk maar naar gent goed voorbeeld dat de kiezer wel selectief is je hebt geen 2 partijensysteem nodig de partijen kunnen perfect naast elkaar verder gaan.

Citaat:
Dat is waar men met dit democratische C.S. naartoe gaat: een tweepartijensysteem. Antwerpen is er de voorloper van.
Onzin VB is veel te klein om zoiets te veroorzaken , maar dat hebben VB'ers graag he? Wij tegen de rest?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 12:28   #152
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Tja...'t is maar hoe je het bekijkt hé...
De DDR was ook een democratie...
Congo is ook een democratie...
Misschien in jouw wereld maar de naam zegt niet alles hoor.
En belgie is complee verschillend dan die beide landen, zeg me eens wat ze gemeenschappelijk hebben? Of doe je graag domme uitspraken?


Citaat:
Als ik dit lees dan komt bij mij altijd de gedachte op van een eventuele toekomst....
Neem nu eens het volgende aan...
Vandaag of morgen springt het CS en komt het VB aan de macht...


Absolute meerderheid, in coalitie?

Citaat:
Ze zouden geen enkele wet moeten bijmaken om alle anti-democratische systemen met een "wegpromotie" te ontdoen van de huidige patijslaven en ze op hun beurt met hun eigen mensen te bevolken....


Welke anti-democratische systemen? De VRT? Daar zit het VB in, voor de rest he ik geen idee wat je kan bedoelen, kan je eens duidelijker zijn?


Citaat:
Je moet al geen glazen bol hebben om te voorzien hoe democratisch het trawantschap establishment-links zich dan zou gaan gedragen...
Hihihihi...
hoe dan wel?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 14:48   #153
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Of doe je graag domme uitspraken?
En jou die eer afpakken?...nope...thanks but no thanks...





Citaat:
voor de rest he ik geen idee wat je kan bedoelen
ik denk bij god werkelijk dat dit ook het geval is...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 17 oktober 2006, 14:53   #154
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

[quote=Fieseler;2089214]
Citaat:


En jou die eer afpakken?...nope...thanks but no thanks...
Grappig dat je mijn vraag eruit knipte

Ik zal ze dan maar eens herhalen; wat heeft belgie gemeen met de DDR en congo?




Citaat:


ik denk bij god werkelijk dat dit ook het geval is...
Weet jij eigenlijk zelf wel wat je allemaal uitkraamt?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:00   #155
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk Bekijk bericht
waarom hou je van een tweepartijensysteem?
Wel: om verschillende redenen.
Maar vooral om de huidige partijen te verplichten om duidelijk te ziijn en niet rond de problemen te fietsen door ze enerzijds te minimaliseren en anderzijds in de media niet aan bod te laten komen.
Maar om één voorbeeldje te geven het volgende:
In Antwerpen bijvoorbeeld dient zich bij de volgende verkiezingen slechts één thema aan: Stem je vóór of tegen de sharia, vóór of tegen vrouwenemancipatie, vóór of tegen scheiding van kerk en staat, vóór of tegen verplichte integratie,vóór of tegen nultolerantie in risicowijken, vóór of tegen het recht op OCMW voor de onderlaag van de autochtonen, vóór of tegen arabisch als voertaal op school enz...


Bij een tweepartijensysteem zou het bijvoorbeeld ook mogelijk moeten worden dat de VRT blijft bestaan tot meerdere eer en glorie van de progressieven en dat er een parallelle staatsomroep komt voor en door de conservatieven...
Zo zal men in dat geval niet meer van vooringenomenheid kunnen spreken...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 oktober 2006 om 15:04.
Fieseler is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:03   #156
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Weet jij eigenlijk zelf wel wat je allemaal uitkraamt?
Ik wel hoor...maar jij blijkbaar niet...no probs bro...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:21   #157
schaduwrijk
Burgemeester
 
schaduwrijk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Berichten: 595
Standaard

allemaal nogal scherp die stellingen, zo ga je inderdaad af op een tweepartijenstelsel, wit-zwart denken vind ik een beetje achterhaald in onze complexe maatschappij...

Problemen oplossen doe je niet met de extremen aan te bieden als enigste oplossingen.
__________________
en hier, hier eindigt uw vrijheid...

Laatst gewijzigd door schaduwrijk : 17 oktober 2006 om 15:23.
schaduwrijk is offline  
Oud 17 oktober 2006, 15:27   #158
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

[quote=Fieseler;2089255]
Citaat:


Ik wel hoor...maar jij blijkbaar niet...no probs bro...
Zou je het dan eens kunnen uitleggen waarom je belgie met de DDR vergelijkt? Of ga je deze vraag voor de 3e keer negeren? Typisch zou ik zeggen, wat onzin uitkramen en dan diegene die er iets over vraagt uitschelden.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 17 oktober 2006, 16:07   #159
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk Bekijk bericht
allemaal nogal scherp die stellingen, zo ga je inderdaad af op een tweepartijenstelsel, wit-zwart denken vind ik een beetje achterhaald in onze complexe maatschappij...
akkoord en niet akkoord...
Je zal met mij akkoord gaan dat op dit ogenblik de politieke landkaart wit-zwart wordt gekleurd...niet in het minst door het CS dat, aangevuurd door de media, onweerlegbaar zijn invloed heeft gehad op tal van belangrijke politieke beslissingen.
Bovendien wil ik je nog laten opmerken dat het ultra-grijs denken van de CVP ons de grootste staatsschuld ter wereld heeft opgeleverd hetgeen het op scherp stellen van de socio-economische en kulturele tegenstellingen tussen noord en zuid heeft als gevolg gehad...


Citaat:
Problemen oplossen doe je niet met de extremen aan te bieden als enigste oplossingen.
In Europa is een unieke vorm van beschaving teloor aan het gaan...roept dit niet op tot bijzondere maatregelen?
Ikzelf denk van wel...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 17 oktober 2006, 16:10   #160
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote=k9;2089329]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

uitschelden.
Als je mij in dit verband ergens kan quoten zal ik je daarvoor openlijk en zeer nederig mijn excuses aanbieden...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be