Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 17 mei 2017, 11:49   #101
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Europa wordt door Erdogan , indien hij het wil, op 48 uur tijd volledig veroverd.
Nu even serieus blijven he.
Elio di Supo is offline  
Oud 17 mei 2017, 12:55   #102
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Europa heeft van in den beginne gekozen voor een zwakke leidersfiguur om de macht over het eigenbelang niet te verliezen. Na marionet Van Rompuy hadden ze het efkes moeilijk maar ze hebben toch weer een zak gevonden. Europa wordt door Erdogan , indien hij het wil, op 48 uur tijd volledig veroverd. Hij weet dat al, Europa blijkbaar nog niet.........
Grapjas. Turkije kan niets beginnen tegen Europa.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 18 mei 2017, 11:04   #103
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Grapjas. Turkije kan niets beginnen tegen Europa.
Waar stond Europa tijdens de Balkanoorlog???????????? Ze stonden erbij en ze keken er naar omdat ze geen mandaat hadden. Wie heeft het opgelost? De USA.
Ondertussen zijn er miljoenen Turken over heel Europa verdeeld en bijna allemaal hebben ze trouw gezworen aan Erdogan. Hijzelf noemt het zijn 5 de colonne. Ik ben zeker dat ze op zijn bevel direkt in actie gaan treden. Op de tijd dat Europa een vergadering bijeengeroepen heeft staat Erdogan met zijn tanks in Brussel.
TREBRON is offline  
Oud 19 mei 2017, 06:14   #104
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Waar stond Europa tijdens de Balkanoorlog???????????? Ze stonden erbij en ze keken er naar omdat ze geen mandaat hadden. Wie heeft het opgelost? De USA.
Ondertussen zijn er miljoenen Turken over heel Europa verdeeld en bijna allemaal hebben ze trouw gezworen aan Erdogan. Hijzelf noemt het zijn 5 de colonne. Ik ben zeker dat ze op zijn bevel direkt in actie gaan treden. Op de tijd dat Europa een vergadering bijeengeroepen heeft staat Erdogan met zijn tanks in Brussel.
Da's straf. Dat konden zelfs de Duitsers niet. En die hadden het concept van blitzkrieg toch uitgevonden.
Elio di Supo is offline  
Oud 19 mei 2017, 11:16   #105
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Da's straf. Dat konden zelfs de Duitsers niet. En die hadden het concept van blitzkrieg toch uitgevonden.
Er woonden ook geen 230.000 Duitsers in België waarvan er verschillende politieke functie's bekleden dus aan de bron zitten.
In Duitsland ong. 3.000.000. waarvan de meeste fanatiek moslim en aanhanger van Erdogan.
https://ejbron.wordpress.com/2013/03...n-een-tijdbom/

Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 mei 2017 om 11:19.
TREBRON is offline  
Oud 19 mei 2017, 11:43   #106
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Ke Nan is offline  
Oud 19 mei 2017, 12:13   #107
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Er woonden ook geen 230.000 Duitsers in België waarvan er verschillende politieke functie's bekleden dus aan de bron zitten.
In Duitsland ong. 3.000.000. waarvan de meeste fanatiek moslim en aanhanger van Erdogan.
https://ejbron.wordpress.com/2013/03...n-een-tijdbom/
En reken je daar ook vrouwen, kinderen en bejaarden bij?
Elio di Supo is offline  
Oud 19 mei 2017, 18:34   #108
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
En reken je daar ook vrouwen, kinderen en bejaarden bij?
Doe uw ogen open, Erdogan wil een nieuw groot Ottomaans Rijk met hijzelf als Kalief. Krijgt hij dat niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Hij kan zijn verachting voor de Europese bevolking niet verbergen en doet er ook geen moeite voor, integendeel, als hij ons kan bespuwen doet hij het.Tot zelfs in Washington toont hij geen enkel respect voor de Amerikaanse bevolking noch voor de Amerikaanse Politie. De dag dat hij de oproep doet om hier alles onderste boven te halen volgen ze hem gelijk runderen. Dan zullen ze hier zeggen dat ze het geweten hebben maar niet geloofd. Tot dan zwijg ik er over maar ik houd lijn ogen open.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 mei 2017 om 18:40.
TREBRON is offline  
Oud 19 mei 2017, 18:38   #109
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
En reken je daar ook vrouwen, kinderen en bejaarden bij?
M/V/H ..........Ik heb in 1959 in Congo de loop van een Vigneron gekeken die gericht werd door een negertje van 11 jaar. Dus antwoord ik ja op uw vraag.
TREBRON is offline  
Oud 20 mei 2017, 01:36   #110
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Doe uw ogen open, Erdogan wil een nieuw groot Ottomaans Rijk met hijzelf als Kalief. Krijgt hij dat niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Hij kan zijn verachting voor de Europese bevolking niet verbergen en doet er ook geen moeite voor, integendeel, als hij ons kan bespuwen doet hij het.Tot zelfs in Washington toont hij geen enkel respect voor de Amerikaanse bevolking noch voor de Amerikaanse Politie. De dag dat hij de oproep doet om hier alles onderste boven te halen volgen ze hem gelijk runderen. Dan zullen ze hier zeggen dat ze het geweten hebben maar niet geloofd. Tot dan zwijg ik er over maar ik houd lijn ogen open.
Klopt.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 20 mei 2017, 15:21   #111
serres
Schepen
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Berichten: 446
Standaard

de waarheid is dat heel die corrupte nest,dat zich europa noemt,in de broek schijt van erdogan
serres is offline  
Oud 21 mei 2017, 11:47   #112
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
de waarheid is dat heel die corrupte nest,dat zich europa noemt,in de broek schijt van erdogan
We moeten stoppen samen te werken in Europa met die vermeende sultan. Turkije uit de Europese unie zeg ik!!
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 21 mei 2017 om 11:47.
edwin2 is offline  
Oud 23 mei 2017, 10:22   #113
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Doe uw ogen open, Erdogan wil een nieuw groot Ottomaans Rijk met hijzelf als Kalief. Krijgt hij dat niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Hij kan zijn verachting voor de Europese bevolking niet verbergen en doet er ook geen moeite voor, integendeel, als hij ons kan bespuwen doet hij het.Tot zelfs in Washington toont hij geen enkel respect voor de Amerikaanse bevolking noch voor de Amerikaanse Politie. De dag dat hij de oproep doet om hier alles onderste boven te halen volgen ze hem gelijk runderen. Dan zullen ze hier zeggen dat ze het geweten hebben maar niet geloofd. Tot dan zwijg ik er over maar ik houd lijn ogen open.
Er is nog altijd een verschil tussen willen en kunnen.
Elio di Supo is offline  
Oud 23 mei 2017, 14:39   #114
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
We moeten stoppen samen te werken in Europa met die vermeende sultan. Turkije uit de Europese unie zeg ik!!
Erdogan en ook Poetin ,zijn de belangrijkste bondgenoten van Trump ,
net als Israel en Saoedie Arabië.
Daarom Europa zal naar een pragmatische samenwerking met deze staten moeten streven ,
om het aantal vluchtelingen en terroristen binnen de perken te houden.
van de andere kant zal Europa zich vooral moeten inzetten voor eigen versterking, van de economie ,van de grenzen en van de defensie.
cato is offline  
Oud 27 juni 2017, 07:05   #115
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
We moeten stoppen samen te werken in Europa met die vermeende sultan. Turkije uit de Europese unie zeg ik!!
Erdogan heeft al lang besloten om geen lid te worden van de EU.
Hij zoekt zijn nieuwe Ottomaanse rijk inzet MO en Centraal Azië.
Zijn bondgenoten Poetin en Trump zijn ook zijn concurrenten in deze regio.
Dus het wordt nog hard werken.
cato is offline  
Oud 28 juni 2017, 01:02   #116
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Erdogan en ook Poetin ,zijn de belangrijkste bondgenoten van Trump ,
net als Israel en Saoedie Arabië.
Daarom Europa zal naar een pragmatische samenwerking met deze staten moeten streven ,
om het aantal vluchtelingen en terroristen binnen de perken te houden.
van de andere kant zal Europa zich vooral moeten inzetten voor eigen versterking, van de economie ,van de grenzen en van de defensie.
Wat betreft Europa ben ik het eens, sterker ik zal de huidige Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Koenders (persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hem, ik was meer gecharmeerd van Timmermans, Van Mierlo, Van Aartsen, zelfs Bot) quoten: 'de geopolitieke vakantie van Europa is voorbij'. Daar ben ik het zeer mee eens, zeker in de huidige wereld, wij zijn een continent van oude Grootmachten, dan laten we onszelf toch niet ondersneeuwen?
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline  
Oud 28 juni 2017, 08:22   #117
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Wat betreft Europa ben ik het eens, sterker ik zal de huidige Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Koenders (persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hem, ik was meer gecharmeerd van Timmermans, Van Mierlo, Van Aartsen, zelfs Bot) quoten: 'de geopolitieke vakantie van Europa is voorbij'. Daar ben ik het zeer mee eens, zeker in de huidige wereld, wij zijn een continent van oude Grootmachten, dan laten we onszelf toch niet ondersneeuwen?
Het Westen moet de imperiale ambitie eindelijk loslaten. Inderdaad Erdogan moet ons de les niet komen spellen, maar we moeten samenwerken met Turkije waar dat mogelijk is. En ook met Rusland. Stoppen dus met geo-politieke spelletjes in de ex-Sovjet-Unie en het Midden-Oosten. Europa moet beseffen dat we nu in een multipolaire wereld leven. Rusland, China, het Westen en andere landen moeten samen de wereld beheren. De tijd dat het Westen bevelen uitdeelde is voorbij.
Eens de oorlog in Syrië voorbij is, moeten we vooral stoppen ons politiek te bemoeien in het Midden-Oosten, en gewoon handel drijven en uitwisseling van studenten en goederen mogelijk maken. Men zou een voorbeeld kunnen nemen aan de buitenlandse politiek van China.
tomm is offline  
Oud 20 juli 2017, 06:44   #118
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het Westen moet de imperiale ambitie eindelijk loslaten. Inderdaad Erdogan moet ons de les niet komen spellen, maar we moeten samenwerken met Turkije waar dat mogelijk is. En ook met Rusland. Stoppen dus met geo-politieke spelletjes in de ex-Sovjet-Unie en het Midden-Oosten. Europa moet beseffen dat we nu in een multipolaire wereld leven. Rusland, China, het Westen en andere landen moeten samen de wereld beheren. De tijd dat het Westen bevelen uitdeelde is voorbij.
Eens de oorlog in Syrië voorbij is, moeten we vooral stoppen ons politiek te bemoeien in het Midden-Oosten, en gewoon handel drijven en uitwisseling van studenten en goederen mogelijk maken. Men zou een voorbeeld kunnen nemen aan de buitenlandse politiek van China.
He zijn Poetin en Erdogan die de geopolitiek spelletjes spelen en Europa destabiliseren.
Daarom zal Europa zich moeten wapenen tegen deze twee machtsgeile leiders,
die hun Russische Rijk en Ottomaanse Rijk van de 19e eeuw terug willen vestigen.
cato is offline  
Oud 20 juli 2017, 08:13   #119
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
He zijn Poetin en Erdogan die de geopolitiek spelletjes spelen en Europa destabiliseren.
Daarom zal Europa zich moeten wapenen tegen deze twee machtsgeile leiders,
die hun Russische Rijk en Ottomaanse Rijk van de 19e eeuw terug willen vestigen.
Wat Putin betreft, wat had het Westen te zoeken in Oekraïne, waar het meehielp aan de omverwerping van de democratisch verkozen president, met alle gevolgen vandien.
NAVO breidde uit van Oost-Duitsland tot enkele ex-Sovjet landen, tot aan de Russische grens.
En de belofte om er geen troepen te stationeren bleek ook een leugen.
Het Westen bemoeide zich ook intensief in de Russische politiek in de jaren 90.

Wat Turkije betreft, ik ben anti-Erdogan, maar de kans is wel zeer groot dat het Westen een rol speelde in de militaire coup.

Het Westen heeft recent nog Libië platgebombardeerd, en Irak binnengevallen, met alle gevolgen van dien.

Zolang het Westen geopolitieke spelletjes spelen mogen Putin en Erdogan dat ook.

Trouwens heel dat gedoe over Russische inmenging in Amerikaanse verkiezingen is van de pot gerukt. De VS doen niets anders in heel de wereld, en vinden dat heel normaal... nu bvb. in Venezuela...

Laatst gewijzigd door tomm : 20 juli 2017 om 08:14.
tomm is offline  
Oud 20 juli 2017, 08:55   #120
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat Putin betreft, wat had het Westen te zoeken in Oekraïne, waar het meehielp aan de omverwerping van de democratisch verkozen president, met alle gevolgen vandien.
NAVO breidde uit van Oost-Duitsland tot enkele ex-Sovjet landen, tot aan de Russische grens.
En de belofte om er geen troepen te stationeren bleek ook een leugen.
Het Westen bemoeide zich ook intensief in de Russische politiek in de jaren 90.

Wat Turkije betreft, ik ben anti-Erdogan, maar de kans is wel zeer groot dat het Westen een rol speelde in de militaire coup.

Het Westen heeft recent nog Libië platgebombardeerd, en Irak binnengevallen, met alle gevolgen van dien.

Zolang het Westen geopolitieke spelletjes spelen mogen Putin en Erdogan dat ook.

Trouwens heel dat gedoe over Russische inmenging in Amerikaanse verkiezingen is van de pot gerukt. De VS doen niets anders in heel de wereld, en vinden dat heel normaal... nu bvb. in Venezuela...
Wij komen van Oosten.

t' Is maar om te lachen, he Tomm
Elio di Supo is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be