Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2015, 15:31   #101
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Citaat:
Eindelijk nog eens een gestudeerde mens op dit forum.
Slechts weinigen weten het, maar onderbevolking is inderdaad de veel grotere dreiging.

Een beetje zoals vroeger: het plebs dacht door de reclame dat roken goed voor hen was (dat opent de longen enzo). Intussen wist de elite wel beter, en stopte zij met roken. Het discours rond overbevolking is net zo'n ridicule propaganda als die van de tabaksindustrie in de jaren '50 van vorige eeuw.
Te gek voor woorden .... meer dan 7 miljard ( ik stoor mij eraan persoonlijk) hopelijk komt er ooit een dag dat de zaadcellen langzaam uitsterven en dat er per jaar nog 100 evenwichtige mensen van goede wil geboren worden dat zou de hemel op aarde zijn.... want overal waar ge loopt lopen er massa mensen ... nooit de rust en de vrede ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 20:23   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Te gek voor woorden .... meer dan 7 miljard ( ik stoor mij eraan persoonlijk) hopelijk komt er ooit een dag dat de zaadcellen langzaam uitsterven en dat er per jaar nog 100 evenwichtige mensen van goede wil geboren worden dat zou de hemel op aarde zijn.... want overal waar ge loopt lopen er massa mensen ... nooit de rust en de vrede ...
'n Goede raad: begin bij uzelf.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 20:44   #103
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je gaat het [bronnetje] toch niet lezen
Ik zal het niet lezen zolang je het niet geeft. Dat lijkt me logisch.

Doe geen moeite, want zo'n bronnetje vind je dus niet.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 20:50   #104
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik zal het niet lezen zolang je het niet geeft. Dat lijkt me logisch.

Doe geen moeite, want zo'n bronnetje vind je dus niet.
Ik heb ze al geven.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 21:11   #105
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik heb ze al geven.
Dat heb ik niet gezien. Post je een linkje naar de post waarin je dat postte?
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 21:15   #106
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Dat heb ik niet gezien. Post je een linkje naar de post waarin je dat postte?
Zoek en gij zult vinden.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2015, 11:28   #107
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
'n Goede raad: begin bij uzelf.
Heb ik al meer of dat ge denkt .... velen zitten daar nog niet .... en waarom moeten we blij zijn met overbevolking ? overbelasting ? deze voormiddag op Zevende dag Frank Deboosere sprak ;we moeten de grenzen open doen in plaats van te sluiten ,volks verhuizen hebben altijd bestaan door de eeuwen heen , jaja Frank maar niet met 7 miljard mensen ? is wel een verschil van rond de 6 miljard aan mensen dan ... beetje eerlijkheid & realisme mag nooit ontbreken ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2015, 11:31   #108
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Ik ben voorstander van structuren gezonde structuren ... voor alles en voor iedereen balans evenwicht ,geen ondergang en chaos ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2015, 12:10   #109
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik ben voorstander van structuren gezonde structuren ... voor alles en voor iedereen balans evenwicht ,geen ondergang en chaos ...
Helemaal mee eens.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2015, 12:35   #110
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Heb ik al meer of dat ge denkt .... velen zitten daar nog niet .... en waarom moeten we blij zijn met overbevolking ? overbelasting ? deze voormiddag op Zevende dag Frank Deboosere sprak ;we moeten de grenzen open doen in plaats van te sluiten ,volks verhuizen hebben altijd bestaan door de eeuwen heen , jaja Frank maar niet met 7 miljard mensen ? is wel een verschil van rond de 6 miljard aan mensen dan ... beetje eerlijkheid & realisme mag nooit ontbreken ...
Volksverhuizingen hebben altijd bestaan, dat klopt.
Zelfs in de dierenwereld zie je dat.
Oorzaak ligt meestal in tekorten of zoektocht naar betere oorden (in de dierenwereld bvb betere graslanden).
Dieren hebben weinig (mss geen) overzicht.
Mensen wel.
Zelfs in de dierenwereld geeft indringing in andere territoria vaak aanleiding tot schermutselingen/gevechten.
Dieren hebben geen massavernietigingswapens.
Mensen wel.

Dieren laten weinig ruimte voor opbouw van spanning.
Bij ongewenste indringing wordt er gevlucht of gevochten.

Mensen laten iets meer opbouw van spanning toe, vaak onder invloed van sociale druk.

Als de norm 'gij zult tolerant en gastvrij zijn' is, dan zullen velen zich daar ondanks opbouw van spanning naar schikken.
Daarmee is de spanning natuurlijk niet verdwenen.
Zolang de oorzaak van die spanning (bvb ongewenste indringing) niet verdwijnt maar nog toeneemt, neemt ook de opgebouwde spanning toe.

Dit gaat door tot een zeker punt wordt overschreden en de mens vervalt in zijn ander uiterste (voorbeelden zat in elk journaal dat dagelijks kan aanschouwd worden).

En net als de volksverhuizingen van alle tijden zijn, zijn ook de vaak ermee gepaard gaande moordpartijen van alle tijden.

vbn: Romeinen, Noormannen, Germanen, Spanjaarden in Centraal en Zuid Amerika, Europeanen in Noord Amerika, ...

Zoals gezegd wij zouden het voordeel dat we hebben tov de dieren kunnen gebruiken om uit deze vicieuze cirkel te ontsnappen.

Wij hebben overzicht en kennis.

Tot dusver hebben we die echter niet gebruikt om de val waar we talloze keren in getrapt zijn te vermijden.

Het is nooit te laat om er mee te beginnen.

Laatst gewijzigd door satiper : 26 april 2015 om 12:36.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2015, 14:53   #111
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Laat de man dan consequent zijn en voor zelfmoord kiezen.
Uw reactie is een mooi voorbeeld van wat hij stelt; namelijk dat het onderwerp voor nogal wat mensen erg gevoelig ligt. Dan gaan ze onzin uitkramen die noch kant noch wal geraakt, louter gevoed door emoties.

Het gaat uiteraard hoegenaamd niet om mensen die zich bewust van het probleem die de boodschap verkondigen. Het gaat ook niet om de mensen die reeds geboren zijn, het gaat erom hoe ze met hun kinderwens omgaan op een verantwoorde manier eerder dan enkel blind bezig te zijn met het vervullen van hun eigen kwantitatieve kinderwens.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 22:21   #112
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Indrukwekkend hé. Op een goed mensenleven, 100 jaar tijd, van 2.5 miljard naar 9.5 miljard.

De wereld is inefficiënt ingedeeld; wat gaat u eraan doen of hij gaat u het veranderen?

ja mooie opmerking, goed gezien,

rare toestand:

WOI en WOII samen leidden toch totaal tot ruim een half miljard doden, incl burgers???

reken door al die genocides sedert 1950 en daarvoor ook, wereldwijd.

kent iemand die formule voor groei bacterie kolonien, gaat exponentieel en uiteindelijk als de taart op is sterven zij bij triljoenen de hongerdood of door dehydratie, vuur, UV licht.

in voedsel ketens is dit perfect geregeld in de natuur en je moet de natuur gewoon niet verstoren dus geen voeding voor dieren in natuurlijke biotopen, en geen noodhulp voeding voor mensaap biotopen in principe. Is net wat je gelooft.

meestal vertikken de rijke lui in die zwarte landen om hun armere, lagere kaste zwarte soortgenoten ook maar een sneetje droog brood gratis te geven als zij ziek en hongerig zijn. Heb ik van veel zwarten zelf gehoord uit pakistan, india, div afrikaanse landen, suriname, enz.

dewa en wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 22:27   #113
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Volksverhuizingen hebben altijd bestaan, dat klopt.
Zelfs in de dierenwereld zie je dat.
Oorzaak ligt meestal in tekorten of zoektocht naar betere oorden (in de dierenwereld bvb betere graslanden).
Dieren hebben weinig (mss geen) overzicht.
Mensen wel.
Zelfs in de dierenwereld geeft indringing in andere territoria vaak aanleiding tot schermutselingen/gevechten.
Dieren hebben geen massavernietigingswapens.
Mensen wel.

Dieren laten weinig ruimte voor opbouw van spanning.
Bij ongewenste indringing wordt er gevlucht of gevochten.

Mensen laten iets meer opbouw van spanning toe, vaak onder invloed van sociale druk.

Als de norm 'gij zult tolerant en gastvrij zijn' is, dan zullen velen zich daar ondanks opbouw van spanning naar schikken.
Daarmee is de spanning natuurlijk niet verdwenen.
Zolang de oorzaak van die spanning (bvb ongewenste indringing) niet verdwijnt maar nog toeneemt, neemt ook de opgebouwde spanning toe.

Dit gaat door tot een zeker punt wordt overschreden en de mens vervalt in zijn ander uiterste (voorbeelden zat in elk journaal dat dagelijks kan aanschouwd worden).

En net als de volksverhuizingen van alle tijden zijn, zijn ook de vaak ermee gepaard gaande moordpartijen van alle tijden.

vbn: Romeinen, Noormannen, Germanen, Spanjaarden in Centraal en Zuid Amerika, Europeanen in Noord Amerika, ...

Zoals gezegd wij zouden het voordeel dat we hebben tov de dieren kunnen gebruiken om uit deze vicieuze cirkel te ontsnappen.

Wij hebben overzicht en kennis.

Tot dusver hebben we die echter niet gebruikt om de val waar we talloze keren in getrapt zijn te vermijden.

Het is nooit te laat om er mee te beginnen.

--------------


ja je zegt het perfect,
zie hier de grafische voorstelling, en op een slechte dag is het de SS donderwolk van Thor die Boem, tsjakka doet. Holocaust, laatste hoofdstuk in fatale jaar 2040 of later zoals Andersen Behring Breivik zegt in 2083.

WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 31 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
2.0. Breinfase 2:
Oplossen van de oplossingen
2.5. De vreemdelingenhaat grafiek

Offeraar Dewanand
Offercode WART0141
Offerdatum 16 juni 2006

http://www.dewanand.com/dynamisch31.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 22:35   #114
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Zal er wel mee te maken hebben. Ratten vallen mekaar ook aan als hun territorium te klein geworden is. Een deel van de groep vlucht dan en gaat zich een eindje verder vestigen, waar het liedje na een tijd opnieuw begint, als ze opnieuw met te veel zijn.
Lijkt heel veel op hetgeen ik in geschiedenis boeken lees over de mensheid : oorlogen, volksverhuizingen, burgeroorlog, revoluties en opstand als er geen eten genoeg is enz enz

noot

ik las ooit dat 70 procent van onze mensaap genen identiek zijn aan die van ratten en muizen.

menselijk gedrag is net als ratten gedrag, erg instinctief en hierarchisch, met dodelijke pikorde, hoger pikt lager dood op meedogenloze wijze.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be