Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2007, 09:10   #1
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard Steun VB - oproep aan Turken

Lieve Turkse vrienden,

ik richt mij tot julie, uit Sint-Joost, maar ook tot jullie volksgenoten uit gans België. Kunnen jullie aub nog enkele dagen voortdoen zoals jullie bezig zijn? Armeense zaak vernielen, Koerdische winkel verbouwen, inrijden op agenten, een beetje vernielingen aanbrengen...? Je kan ook inspiratie halen bij jullie geloofsgenoten uit Amsterdam. Of Parijs van vorig jaar...
Het beste ware natuurlijk om hiermee te wachten tot kort voor de verkiezingen volgend jaar. Mensen hebben een kort geheugen. Anderzijds doet het er eigenlijk niet zo veel meer toe: het wordt stilaan dagelijkse kost. Dus doen jullie gerust maar deze avond en de volgende.

Het Vlaams Belang zal jullie dankbaar zijn!!!

m vr gr
Sn00py
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 09:13   #2
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Lieve Turkse vrienden,

ik richt mij tot julie, uit Sint-Joost, maar ook tot jullie volksgenoten uit gans België. Kunnen jullie aub nog enkele dagen voortdoen zoals jullie bezig zijn? Armeense zaak vernielen, Koerdische winkel verbouwen, inrijden op agenten, een beetje vernielingen aanbrengen...? Je kan ook inspiratie halen bij jullie geloofsgenoten uit Amsterdam. Of Parijs van vorig jaar...
Het beste ware natuurlijk om hiermee te wachten tot kort voor de verkiezingen volgend jaar. Mensen hebben een kort geheugen. Anderzijds doet het er eigenlijk niet zo veel meer toe: het wordt stilaan dagelijkse kost. Dus doen jullie gerust maar deze avond en de volgende.

Het Vlaams Belang zal jullie dankbaar zijn!!!

m vr gr
Sn00py

Tiens, de Grijze Wolven, is dat niet zowat de Turkse evenknie van het VB?
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 09:19   #3
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Tiens, de Grijze Wolven, is dat niet zowat de Turkse evenknie van het VB?
Ja, ook het Vlaams Belang houdt zich dagelijks bezig met Waalse café's kort en klein te slaan in de straten van Ankara.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 09:43   #4
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ja, ook het Vlaams Belang houdt zich dagelijks bezig met Waalse café's kort en klein te slaan in de straten van Ankara.
Leffe-cafés?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 09:44   #5
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Tiens, de Grijze Wolven, is dat niet zowat de Turkse evenknie van het VB?
deze vergelijking is ferm overdreven.er zijn geen VB'ers in turkije.
__________________
versus
van exaerde herman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 09:59   #6
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
deze vergelijking is ferm overdreven.er zijn geen VB'ers in turkije.
Beweer ik ook niet. Met evenknie spreek ik over de ideologische evenknie. Ik snap de link niet echt dat dit het VB stemmen zou opleveren. De rellen in Brussel zijn te danken aan extreem rechtse nationalistische Turken, die tegen de Marxisten van de PKK protesteren...

Nu ja opportunistisch als het VB is, zullen zij het wel zo kunnen invullen dat zij degenen zijn die extreem rechtse groeperingen bestrijden... Natuurlijk.
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:06   #7
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Beweer ik ook niet. Met evenknie spreek ik over de ideologische evenknie. Ik snap de link niet echt dat dit het VB stemmen zou opleveren. De rellen in Brussel zijn te danken aan extreem rechtse nationalistische Turken, die tegen de Marxisten van de PKK protesteren...

Nu ja opportunistisch als het VB is, zullen zij het wel zo kunnen invullen dat zij degenen zijn die extreem rechtse groeperingen bestrijden... Natuurlijk.
zouden die gastjes van 14-25 jaar eigenlijk beseffen waarover het gaat? Ze zijn gewoon blij eens een aanleiding te hebben om de boel op stelten te zetten...

Tegen racisme en discriminatie moeten ze niet meer protesteren. Niemand waagt het nog zich daaraan te vergrijpen. Dus vervelen die "jongeren" zich en zijn ze maar w�*t blij als ze ginder(!!!!) een reden zien om hier de boel kort en klein te slaan.

Dus, lieve jongeren, doe zo voort, steek maar wat wagens in de fik en ronsel zo verder stemmen voor het VB. Een dikke merci!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:21   #8
santos
Minister
 
santos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: Luxembourg
Berichten: 3.703
Standaard

aanzetten tot geweld is strafbaar
En ondanks alle rellen in Parijs heeft Le Pin toch niet echt kunnen winnen hé.
Iedere mens met een beetje gezond verstand weet dat het om een minderheid gaat.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:34   #9
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Ik snap de link niet echt dat dit het VB stemmen zou opleveren.
Los van elke politieke voorkeur: snap jij dat écht niet?
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:39   #10
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
aanzetten tot geweld is strafbaar
En ondanks alle rellen in Parijs heeft Le Pin toch niet echt kunnen winnen hé.
Iedere mens met een beetje gezond verstand weet dat het om een minderheid gaat.
Dat is juist, het gaat om een minderheid, maar wel eentje die het leven van een meerderheid op bepaalde momenten knap lastig maakt. Het zal jouw winkel maar zijn, of jouw wagen,...
Wat mij het meeste stoort, is dat de politie niet durfde ingrijpen de eerste keer (op bezoek bij de Armeniër) om de boel niet te laten escaleren. Als het toch maar zo een minderheid is, waarom hebben de flikken dan zo een schrik?
Voor mij mogen ze er meteen in schieten. Zonder waarschuwing en zonder compassie!!!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:42   #11
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Los van elke politieke voorkeur: snap jij dat écht niet?
Niet met redelijke argumenten.
Als mensen hierdoor op het VB gaan stemmen, zou dat moeten zijn omdat ze ideologisch op een gelijkaardige lijn staan en dus zouden mensen er op stemmen omdat ze de rellen goedkeuren.

Maar waarschijnlijk wordt het enkel gereduceerd tot een "Vreemdelingen voeren weer rellen discours en alleen de alpha partij -VB- kan hier een oplossing tegen bieden". Te lezen in het volgende partijkrantje en de GVA
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:46   #12
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Beweer ik ook niet. Met evenknie spreek ik over de ideologische evenknie. Ik snap de link niet echt dat dit het VB stemmen zou opleveren. De rellen in Brussel zijn te danken aan extreem rechtse nationalistische Turken, die tegen de Marxisten van de PKK protesteren...

Nu ja opportunistisch als het VB is, zullen zij het wel zo kunnen invullen dat zij degenen zijn die extreem rechtse groeperingen bestrijden... Natuurlijk.
U snapt het niet echt, hé. U kan evengoed beweren dat het VB Belgicistische nationalisten zou steunen, omdat die tot dezelfde ideologische strekking zouden behoren (quod non). Wat gisteren gebeurd is, dat is het béste bewijs dat het VB gelijk heeft: massa-immigratie leidt tot vervreemding en een fundamentele opdeling van de samenleving, met rellen als deze tot gevolg. Ik heb geen direct probleem met Turkse nationalisten, IN TURKIJE. Maar voor een internationalist als u is dat natuurlijk onbegrijpelijk.

Ik geef u overigens het beleefde advies om het verschil tussen volksnationalisme en staatsnationalisme eens op te zoeken.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:47   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Tiens, de Grijze Wolven, is dat niet zowat de Turkse evenknie van het VB?
Misschien eerst even iets lezen over de Grijze Wolven, beste vriend.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:48   #14
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
aanzetten tot geweld is strafbaar
En ondanks alle rellen in Parijs heeft Le Pin toch niet echt kunnen winnen hé.
Iedere mens met een beetje gezond verstand weet dat het om een minderheid gaat.
Blijkbaar vergeet u dat Sarkozy nu eenmaal zelf sprak over een harde repressie van het "janhagel". Hij sprak toen gevleugelde woorden die bij heel velen kwaad bloed zetten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:49   #15
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Lieve Turkse vrienden,

ik richt mij tot julie, uit Sint-Joost, maar ook tot jullie volksgenoten uit gans België. Kunnen jullie aub nog enkele dagen voortdoen zoals jullie bezig zijn? Armeense zaak vernielen, Koerdische winkel verbouwen, inrijden op agenten, een beetje vernielingen aanbrengen...? Je kan ook inspiratie halen bij jullie geloofsgenoten uit Amsterdam. Of Parijs van vorig jaar...
Het beste ware natuurlijk om hiermee te wachten tot kort voor de verkiezingen volgend jaar. Mensen hebben een kort geheugen. Anderzijds doet het er eigenlijk niet zo veel meer toe: het wordt stilaan dagelijkse kost. Dus doen jullie gerust maar deze avond en de volgende.

Het Vlaams Belang zal jullie dankbaar zijn!!!

m vr gr
Sn00py
Burgemeester Jean Demannez treedt wel heel erg slap op.
Wat zou hij doen als het auttochtone jongeren waren geweest die een Turkse muziekwinkel vernielden.
Voor de rest, ik heb toch liever met Turken te maken dan die met die andere groep.
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 11:18   #16
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Burgemeester Jean Demannez treedt wel heel erg slap op.
Wat zou hij doen als het auttochtone jongeren waren geweest die een Turkse muziekwinkel vernielden.
Voor de rest, ik heb toch liever met Turken te maken dan die met die andere groep.
hoh ja, hoewel ik eens met een brandende sigaret bewerkt geweest ben door een Turk. Lang geleden, weliswaar, maar toch. Van Marokkanen daarentegen kan ik persoonlijk niet klagen: degene waarmee ik samengewerkt heb, waren normale gasten die zich ook normaal gedroegen. Daarom ook is het zo jammer dat een minderheid eigenlijk ongestraft de boel kan verzieken voor IEDEREEN!
cfr Amsterdam: Bilal en de gevolgen.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 11:38   #17
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Lieve Turkse vrienden,

ik richt mij tot julie, uit Sint-Joost, maar ook tot jullie volksgenoten uit gans België. Kunnen jullie aub nog enkele dagen voortdoen zoals jullie bezig zijn? Armeense zaak vernielen, Koerdische winkel verbouwen, inrijden op agenten, een beetje vernielingen aanbrengen...? Je kan ook inspiratie halen bij jullie geloofsgenoten uit Amsterdam. Of Parijs van vorig jaar...
Het beste ware natuurlijk om hiermee te wachten tot kort voor de verkiezingen volgend jaar. Mensen hebben een kort geheugen. Anderzijds doet het er eigenlijk niet zo veel meer toe: het wordt stilaan dagelijkse kost. Dus doen jullie gerust maar deze avond en de volgende.

Het Vlaams Belang zal jullie dankbaar zijn!!!

m vr gr
Sn00py

Zijn Koerden dan ook geen Moslims?
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 11:44   #18
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Niet met redelijke argumenten.
Als mensen hierdoor op het VB gaan stemmen, zou dat moeten zijn omdat ze ideologisch op een gelijkaardige lijn staan en dus zouden mensen er op stemmen omdat ze de rellen goedkeuren.

Maar waarschijnlijk wordt het enkel gereduceerd tot een "Vreemdelingen voeren weer rellen discours en alleen de alpha partij -VB- kan hier een oplossing tegen bieden". Te lezen in het volgende partijkrantje en de GVA
Uiteraard gaat door dit gebeuren alweer een hoopje volk meer op het VB stemmen...het VB is dan ook de enige partij welke oplossing aanrijkt voor deze problemen.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 12:06   #19
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Uiteraard gaat door dit gebeuren alweer een hoopje volk meer op het VB stemmen...het VB is dan ook de enige partij welke oplossing aanrijkt voor deze problemen.
Afhankelijk van de windrichting natuurlijk.
Wat gaat het VB volgens jou doen om extreem rechts in Turkije en de Koerden te verzoenen?
Of bedoel je alle extreem rechtse Turken uit het land zetten als 'oplossing'?
Het VB als alpha partij: Alle problemen opgelost, als ze maar in de regering geraken. Ik geraak nog overtuigd...
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 12:28   #20
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Afhankelijk van de windrichting natuurlijk.
Wat gaat het VB volgens jou doen om extreem rechts in Turkije en de Koerden te verzoenen?
Of bedoel je alle extreem rechtse Turken uit het land zetten als 'oplossing'?
Het VB als alpha partij: Alle problemen opgelost, als ze maar in de regering geraken. Ik geraak nog overtuigd...
Naast de kwestie.

Criminaliteit is de ideale voedingsbodem voor verrechtsing.

Aangaande het VB en alle andere partijen.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be