Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2007, 12:52   #21
whopperke
Vreemdeling
 
whopperke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 94
Standaard turkse rellen

Eigenlijk moeten we die lieverdjes dankbaar zijn voor hun acties van de voorbije dagen. Zij verschaffen nl veel werk, denk maar aan alle buurtwerkers, straathoekwerkers, waarnemers van CGKR, criminologen die studies over het fenomeen maken, politiemensen die extra uren moeten kloppen, vernielingen die moeten hersteld worden, journalisten en kranten die tenminste weten over wat geschreven en gefilmd. Neen, beste forumgenoten, ik vind dat die lieverdjes een echte aanwinst zijn en goed zijn voor de werkgelegenheid in ons land. Vroeger zou ik hierop woedend gereageerd hebben, maar de multiculturele, linkse hogepriesters in dit land hebben er voor gezorgd dat ik de feiten in een positief daglicht ben gaan zien en als een verrijking van ons saaie leven. Bedankt oproerkraaiertjes, deugnietjes, sloebertjes voor het mij verschaffen van mijn dagelijkse portie spanning en sensatie, 1000-maal bedankt, het ga jullie goed. Dit meen ik echt uit de grond van mijn hart, ik had nooit gedacht dat het politiek correct denken en spreken mij zo goed zou liggen en meevallen.
whopperke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 13:36   #22
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Tiens, de Grijze Wolven, is dat niet zowat de Turkse evenknie van het VB?
Correcter is dat de Grijze Wolven gelieerd zijn aan de extreem rechtste Turkse politieke partij MHP en dat deze partij de evenknie is van het VB. Ook het VB laat gewelddaden liever over aan haar stoottroepen van het NSV, Voorpost, ed. Dan kunnen ze er zogezegd afstand van nemen, terwijl ze hen achter de schermen aanvoeren.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 14:18   #23
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Ik denk toch niet dat de rellen die regelmatig voorkomen in Brussel de schuld zijn van het Vlaams Belang.

Toch spijtig blijkbaar dat we geen enkele manier kunnen vinden om wel die link te leggen.

Of toch ?
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 14:23   #24
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Correcter is dat de Grijze Wolven gelieerd zijn aan de extreem rechtste Turkse politieke partij MHP en dat deze partij de evenknie is van het VB. Ook het VB laat gewelddaden liever over aan haar stoottroepen van het NSV, Voorpost, ed.
Kun je alstublieft dit soort beledigingen achterwege laten? Vergelijkingen met de Grijze Wolven zijn totaal ongepast.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 14:36   #25
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Kun je alstublieft dit soort beledigingen achterwege laten? Vergelijkingen met de Grijze Wolven zijn totaal ongepast.
Het NSV slaat toch ook al eens graag een café'tje kort en klein (en desnoods steken ze er wel eentje van zichzelf in brand)...

Als de vergelijking trouwens zo ongepast was, dan had je dat ongetwijfeld op een eenvoudige manier kunnen weerleggen.

Laatst gewijzigd door Edina : 25 oktober 2007 om 14:43.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 14:41   #26
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het NSV slaat toch ook al eens graag een café'tje kort en klein (en desnoods steken ze er wel eentje van zichzelf in brand)...

Als de vergelijking trouwens zo ongepast was, dan kan je dat ongetwijfeld op een eenvoudige manier kunnen weerleggen.
En daarmee is het idioot Turks geweld goed gepraat hé,typisch link gedrag
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 14:52   #27
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
En daarmee is het idioot Turks geweld goed gepraat hé,typisch link gedrag
Goedpraten? Weet jij eigenlijk wel wat dat betekent?

Ik sympathiseer op geen enkele manier met extremisten, of ze nu auto- of allochtoon zijn. En al helemaal niet met racistische gewelddaden.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 15:05   #28
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Tja, wie gaat dat geloven?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 15:34   #29
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het NSV slaat toch ook al eens graag een café'tje kort en klein (en desnoods steken ze er wel eentje van zichzelf in brand)...
Grijze Wolven = staatsnationalisten die andere volkeren onderdrukken in naam van het "Grote Turkije". Ze zijn tegen de integratie/assimilatie van Turken in de Europese samenlevingen. Organisaties zoals de NSV! en Voorpost hun gedachtegoed staat daar radikaal tegenover.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 15:38   #30
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Grijze Wolven = staatsnationalisten die andere volkeren onderdrukken in naam van het "Grote Turkije". Ze zijn tegen de integratie/assimilatie van Turken in de Europese samenlevingen. Organisaties zoals de NSV! en Voorpost hun gedachtegoed staat daar radikaal tegenover.
vervang 'Grote Turkije' door 'Micro Vlaanderen' en 'van Turken', door 'van Vlamingen' en dan moet jij het grote verschil toch maar eens uitleggen.
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 15:49   #31
santos
Minister
 
santos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: Luxembourg
Berichten: 3.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Blijkbaar vergeet u dat Sarkozy nu eenmaal zelf sprak over een harde repressie van het "janhagel". Hij sprak toen gevleugelde woorden die bij heel velen kwaad bloed zetten.
Waarom zou ik dat vergeten?
Sarkozy was de aanleiding en toch heeft Le Pin er niets kunnen uithalen.
Nu is de aanleiding iets wat ver van ons af is en ben daar ook gerust in dat het weinig zal voordeel zal geven voor het VB.
Moest het VB of andere nu wel een deftige uitspraak doen die doordacht is zou het wel eens kunnen veranderen. EN ja soms doen ze dat wel.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 15:51   #32
santos
Minister
 
santos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: Luxembourg
Berichten: 3.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Dat is juist, het gaat om een minderheid, maar wel eentje die het leven van een meerderheid op bepaalde momenten knap lastig maakt. Het zal jouw winkel maar zijn, of jouw wagen,...
Wat mij het meeste stoort, is dat de politie niet durfde ingrijpen de eerste keer (op bezoek bij de Armeniër) om de boel niet te laten escaleren. Als het toch maar zo een minderheid is, waarom hebben de flikken dan zo een schrik?
Voor mij mogen ze er meteen in schieten. Zonder waarschuwing en zonder compassie!!!
Het geweldadig ingrijpen zal de zaak dikwijls doen escaleren daar al eens aangedacht?
Geweld beantwoorden met geweld is zelden een goede oplossing.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 16:32   #33
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Het geweldadig ingrijpen zal de zaak dikwijls doen escaleren daar al eens aangedacht?
Geweld beantwoorden met geweld is zelden een goede oplossing.
U spreekt nu tegen de Turken?
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 17:13   #34
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
vervang 'Grote Turkije' door 'Micro Vlaanderen' en 'van Turken', door 'van Vlamingen' en dan moet jij het grote verschil toch maar eens uitleggen.
Als Vlamingen bv naar Slowakije emigreren, dienen zij de taal eigen te maken, de gebruiken en gewoontes over te nemen, zich te koppelen in de Slowaakse geschiedenis, etc... met als uiteindelijke doel om Slowaak onder de Slowaken te worden.
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 25 oktober 2007 om 17:13.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 17:24   #35
bk232214
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Tiens, de Grijze Wolven, is dat niet zowat de Turkse evenknie van het VB?
Red de solirariteit en het O.C.M.W.
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 17:26   #36
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Als Vlamingen bv naar Slowakije emigreren, dienen zij de taal eigen te maken, de gebruiken en gewoontes over te nemen, zich te koppelen in de Slowaakse geschiedenis, etc... met als uiteindelijke doel om Slowaak onder de Slowaken te worden.
Ah, zo bedoel je.
Ik kan me vergissen, maar zijn die rellen daar niet door veelal goed geassimileerde Turken georganiseerd?
Illegaal georganiseerd weliswaar, maar daar weten goed geïntegreerde Vlamingen ook wel één en ander over te vertellen
__________________
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 17:28   #37
bk232214
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 1.309
Standaard hallo

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Grijze Wolven = staatsnationalisten die andere volkeren onderdrukken in naam van het "Grote Turkije". Ze zijn tegen de integratie/assimilatie van Turken in de Europese samenlevingen. Organisaties zoals de NSV! en Voorpost hun gedachtegoed staat daar radikaal tegenover.
brussel wordt een tweede Diksmuide (1914 1918)
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 17:48   #38
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Ah, zo bedoel je.
Ik kan me vergissen, maar zijn die rellen daar niet door veelal goed geassimileerde Turken georganiseerd?
Illegaal georganiseerd weliswaar, maar daar weten goed geïntegreerde Vlamingen ook wel één en ander over te vertellen
Mensen die nog steeds trouw zweren aan hun oorspronkelijke natie en liever de belangen van hun nieuwe natie benadelen dan die van hun oorspronkelijke natie, zijn niet geassimileerd.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 17:55   #39
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Ik lach met die stoerre turkjes
Hier een groote bek,maar hun legerdienst afkopen voor 2500 euro
En hier de held uithangen,maar schijten om in eigen land te gaan vechten
Sukkels zijn het schijters
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 17:59   #40
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Afhankelijk van de windrichting natuurlijk.
Wat gaat het VB volgens jou doen om extreem rechts in Turkije en de Koerden te verzoenen?
Of bedoel je alle extreem rechtse Turken uit het land zetten als 'oplossing'?
Het VB als alpha partij: Alle problemen opgelost, als ze maar in de regering geraken. Ik geraak nog overtuigd...
U snapt er als volleerd Marxist blijkbaar nog steeds niets van. Een nationalistische partij verdedigt in de eerste plaats de belangen van het eigen volk. Niet-geassimileerde Turken, tot welke ideologie ze ook behoren, zijn geen lid van dat volk en horen hier dientengevolge niet thuis. Of ze nu links, rechts of liberaal zijn, zolang ze geen lid zijn van het volk, is er hier geen plaats voor hen. Zeker als ze keer op keer de boel op stelten zetten en dus de belangen van het eigen volk schaden. Eigen volk eerst, dus, daarna kan er eventueel steun geboden worden aan de Koerdische onafhankelijkheidsbeweging. Dat u dat als internationalistische bolsjewist niet begrijpt, dat is uw probleem.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be