Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 april 2017, 20:33   #1081
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Wie zegt dat ik medestander ben .

Macron doet deze stommiteiten zelf , en ik beschrijf ze enkel.

Dalibor kan het blijkbaar niet verkroppen ,
dat mijn voorspelling ivm de Franse verkiezing weer eens gaat uitkomen.
Zoals die bij het Schots referendum voor hun onafhankelijkheid? Je gaat elke keer weer op je bakkes ...
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:21   #1082
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Macron heeft in ieder geval meer dan een uur met de werknemers gediscuteerd buiten en in het begin in een vijandige atmosfeer. Hij heeft geantwoord met argumenten maar geen slogans. Uiteindelijk is er een dialoog ontstaan.
Le Pen komt alleen met slogans en loze beloften voor goedgelovige idioten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:22   #1083
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Macron heeft in ieder geval meer dan een uur met de werknemers gediscuteerd buiten en in het begin in een vijandige atmosfeer. Hij heeft geantwoord met argumenten maar geen slogans. Uiteindelijk is er een dialoog ontstaan.
Le Pen komt alleen met slogans en loze beloften voor goedgelovige idioten.
Je vergeet het belangrijkste moment van de dag van Le Pen: ze heeft selfies gemaakt ...
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:24   #1084
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Macron heeft in ieder geval meer dan een uur met de werknemers gediscuteerd buiten en in het begin in een vijandige atmosfeer. Hij heeft geantwoord met argumenten maar geen slogans. Uiteindelijk is er een dialoog ontstaan.
Le Pen komt alleen met slogans en loze beloften voor goedgelovige idioten.
Waarom wil jij een mosliminvasie in Europa?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:25   #1085
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Macron heeft in ieder geval meer dan een uur met de werknemers gediscuteerd buiten en in het begin in een vijandige atmosfeer. Hij heeft geantwoord met argumenten maar geen slogans. Uiteindelijk is er een dialoog ontstaan.
Le Pen komt alleen met slogans en loze beloften voor goedgelovige idioten.
Ik steun Macron 100 %. Ik vind hem een capabel man.

Maar ik blijf met de poepers zitter sinds de verkiezing van Trump. Onderschot de lompigheid van de onnozele boer niet.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:26   #1086
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Wie zegt dat ik medestander ben .

Macron doet deze stommiteiten zelf , en ik beschrijf ze enkel.

Dalibor kan het blijkbaar niet verkroppen ,
dat mijn voorspelling ivm de Franse verkiezing weer eens gaat uitkomen.
Voor jouw info: De Corsicaanse nationalisten zeggen nee tegen Le Pen.

"Le Conseil exécutif de Corse, via son président Gilles Simeoni, a appelé dans une lettre �* dire "non" au Front national et �* Marine Le Pen. "La décision de voter, lors du deuxième tour de scrutin, en faveur d'Emmanuel Macron n'est en aucun cas une caution ou un chèque en blanc �* son égard. Elle est le moyen le plus sûr et le plus efficace d'empêcher la victoire du Front National. Elle est également la façon la plus claire d'affirmer que la Corse et la société que nous voulons sont incompatibles avec les choix et les options du Front National, sur le terrain des valeurs comme sur celui du projet.", explique-t-il."
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 21:37   #1087
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik steun Macron 100 %. Ik vind hem een capabel man.

Maar ik blijf met de poepers zitter sinds de verkiezing van Trump. Onderschot de lompigheid van de onnozele boer niet.
De man discuteert met argumenten en weet hoe de economie in elkaar zit. Tijdens zijn confrontatie met de arbeiders heeft hij verschillende keren herhaald "je ne peux vous donner des promesses que je ne sais pas tenir". Ik heb meer vertrouwen in zo iemand dan een populist als Le Pen die de mensen valse hoop geeft en die afkomt met populistische oplossingen die de situatie op termijn nog verslechteren.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 april 2017 om 21:38.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 00:25   #1088
Gringo
Partijlid
 
Gringo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Le Pen heeft Mocron keihard voor lul gezet in de Whirlpool fabriek...
Ook een beetje zijn eigen fout geweest. Waarom moest hij per se naar die fabriek zonder zijn bomma? Ik heb al gemerkt dat de man veel meer zelfvertrouwen heeft wanneer zijn bomma hem bij de hand neemt. Daarom onbegrijpelijk dat hij dit keer alleen is gegaan tijdens deze toch belangrijke periode. Was het pure roekeloosheid? Voelde hij zich opeens ongenaakbaar? Wie zal het zeggen...
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:50   #1089
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De man discuteert met argumenten en weet hoe de economie in elkaar zit. Tijdens zijn confrontatie met de arbeiders heeft hij verschillende keren herhaald "je ne peux vous donner des promesses que je ne sais pas tenir". Ik heb meer vertrouwen in zo iemand dan een populist als Le Pen die de mensen valse hoop geeft en die afkomt met populistische oplossingen die de situatie op termijn nog verslechteren.
Dat smerig mens ging zelfs zo ver van letterlijk te zeggen dat als zij president kan worden, dat zij die fabriek zal laten open houden. Je moet het maar presteren, liegen op dat niveau.
De directie van Whirlpool zal er eens goed mee lachen.

Macron zegt de dingen zoals ze zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:53   #1090
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat smerig mens ging zelfs zo ver van letterlijk te zeggen dat als zij president kan worden, dat zij die fabriek zal laten open houden. Je moet het maar presteren, liegen op dat niveau.
De directie van Whirlpool zal er eens goed mee lachen.
Macron zegt de dingen zoals ze zijn.
Begint gij nu ook al te zeveren? Tu Quoque, Brutus?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 05:54   #1091
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De man discuteert met argumenten en weet hoe de economie in elkaar zit. Tijdens zijn confrontatie met de arbeiders heeft hij verschillende keren herhaald "je ne peux vous donner des promesses que je ne sais pas tenir". Ik heb meer vertrouwen in zo iemand dan een populist als Le Pen die de mensen valse hoop geeft en die afkomt met populistische oplossingen die de situatie op termijn nog verslechteren.
Ik sympathiseer niet echt met Macron, maar 't is de enige overgebleven mogelijkheid in de actuele situatie. FN zal nooit van het ranzige imago afraken. (Net zoals hier de Flaminganten trouwens, but I digress again.)
Macron moet echt niet teveel stommiteiten beginnen uithalen en kiezers meer tegen de borst stuiten dan zijn imago nu al doet. Niet enkel door zijn whirlpool blooper maar ook door het publieke 'La Rotonde' incident: zelfs Sarko wachtte tot hij zeker was alvorens zijn publiek optreden -en politieke middenvinger- in de Fouquet's. Later gaf hij zelf die fout toe. Exponentieel dom dus van Macron: les niet geleerd uit recente geschiedenis: niks, zilsch, nada. Dat belooft!
Zelfs indien het persoonlijk een echt verdiend feestje is: politiek een miskleun, zeker wanneer de 2de ronde nog moet plaats vinden.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 april 2017 om 05:58.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 06:34   #1092
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik steun Macron 100 %. Ik vind hem een capabel man.

Maar ik blijf met de poepers zitter sinds de verkiezing van Trump. Onderschot de lompigheid van de onnozele boer niet.
Ik snap niet waarom sommigen Macron dat elan van "capabel man" toedichten. Deze man is voor 100% een elitair product dus zal hij precies hetzelfde doen als zijn voorgangers mocht hij president worden: op die stoel gaan zitten en niks doen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 06:57   #1093
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik snap niet waarom sommigen Macron dat elan van "capabel man" toedichten. Deze man is voor 100% een elitair product dus zal hij precies hetzelfde doen als zijn voorgangers mocht hij president worden: op die stoel gaan zitten en niks doen.
Ik heb de man zien en horen spreken met de arbeiders die eerst zeer agressief zijn (er is een video van méér dan een uur) en ik hou van zijn stijl, hij is economisch bekwaam en doet geen loze beloften.

Maar dit is niet aan de orde nu. Er moet een dam geworpen worden tegen extreem rechts met zijn verwerpelijke stellingen. Frankrijk is een land dat moet blijven openstaan voor de wereld. Het is het land waar de rechten van de mens hun oorsprong vonden. Zoveel mogelijk Fransen moeten tegen Le Pen stemmen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 07:03   #1094
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb de man zien en horen spreken met de arbeiders die eerst zeer agressief zijn (er is een video van méér dan een uur) en ik hou van zijn stijl, hij is economisch bekwaam en doet geen loze beloften.
De man is bezig met zijn campagne, is dat nu de maatstaf om te bepalen of iemand capabel is en geen loze beloften maakt?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Maar dit is niet aan de orde nu. Er moet een dam geworpen worden tegen extreem rechts met zijn verwerpelijke stellingen. Frankrijk is een land dat moet blijven openstaan voor de wereld. Het is het land waar de rechten van de mens hun oorsprong vonden. Zoveel mogelijk Fransen moeten tegen Le Pen stemmen.

En indien Macron een waardeloze president zou blijken dan is het bij de volgende presidentsverkiezingen weer hetzelfde liedje. Dit zal niet blijven duren hoor.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 07:16   #1095
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb de man zien en horen spreken met de arbeiders die eerst zeer agressief zijn (er is een video van méér dan een uur) en ik hou van zijn stijl,
Citaat:
hij is economisch bekwaam en doet geen loze beloften.
Maar dit is niet aan de orde nu. Er moet een dam geworpen worden tegen extreem rechts met zijn verwerpelijke stellingen. Frankrijk is een land dat moet blijven openstaan voor de wereld. Het is het land waar de rechten van de mens hun oorsprong vonden. Zoveel mogelijk Fransen moeten tegen Le Pen stemmen.
Hij is een nul een dikke nul héél die jongen ... een typische blaaskaak die niks gaat bakken van de situatie , ik zie hem niet slagen in het oplossen van "de kern problemen zoals terrorisme en losgeslagen immigratie .... die ook tot de economie behoren de fundamenten ervan zijn,, eerst de vuile bodem opkuisen om te kunnen her zaaien....ik zie het hem niet doen..,, maar ja alles is goed genoeg om Le Pen te kapen ... om dan plaats te maken de volgende toer voor een Islamitische President !, alles is zo voorspelbaar geworden niewaar..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 07:17   #1096
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb de man zien en horen spreken met de arbeiders die eerst zeer agressief zijn (er is een video van méér dan een uur) en ik hou van zijn stijl, hij is economisch bekwaam en doet geen loze beloften.

Maar dit is niet aan de orde nu. Er moet een dam geworpen worden tegen extreem rechts met zijn verwerpelijke stellingen. Frankrijk is een land dat moet blijven openstaan voor de wereld.
Het is het land waar de rechten van de mens hun oorsprong vonden.
Zoveel mogelijk Fransen moeten tegen Le Pen stemmen.
Niet mee eens.
Citaat:
La Déclaration des droits de l'homme et du citoyen de 1789 est un texte fondamental de la Révolution française.
Denk aan Robespierre, Danton en de leukerds van toen. Zij waren de supermannen van de mensenrechten?
Trouwens: Frans gedrag later in Indochina of Algerije destijds bewees hun "niveau" op dat gebied.
Opnieuw: lessen uit de geschiedenis zijn voor velen onontgonnen terrein.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 07:19   #1097
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat smerig mens ging zelfs zo ver van letterlijk te zeggen dat als zij president kan worden, dat zij die fabriek zal laten open houden. Je moet het maar presteren, liegen op dat niveau.
De directie van Whirlpool zal er eens goed mee lachen.

Citaat:
Macron zegt de dingen zoals ze zijn
.

Le Pen ook ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 08:25   #1098
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Le Pen ook ...

De peilingen ook
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 08:38   #1099
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarin?
Ja waarin , wat een vraag weer ... in een land natuurlijk ..haar land ook een beetje de ziel van haar land verdedigen...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 april 2017 om 08:39.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 08:42   #1100
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat smerig mens ging zelfs zo ver van letterlijk te zeggen dat als zij president kan worden, dat zij die fabriek zal laten open houden. Je moet het maar presteren, liegen op dat niveau.
De directie van Whirlpool zal er eens goed mee lachen.

Macron zegt de dingen zoals ze zijn.
In alle eerlijkheid, Hollandse heeft tijdens zijn campagne hetzelfde gedaan.
Ik denk dat Macron daaruit wel bepaalde conclusies heeft getrokken.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be