Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2012, 14:45   #121
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
hoe zou het toch komen dat elke topic die iets of wat met klimaatsverandering te maken heeft steeds verzandt in een nutteloos gesprek over fysica...
U mag het nutteloos vinden, maar het is wel de essentie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 14:50   #122
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Euh... hoe doe jij dat dan?
natte vinger en gokken maar?
Dat is in feite redelijk gelijkaardig aan uw methode met uw modelletje in Autocad, maar u hebt dat hopelijk ondertussen toch door.

Zelfs een team klimaatfysici met een High Performance Computer systeem ter beschikking, zoals ze nu in Gent aan het bouwen zijn (http://www.ugent.be/hpc/nl) kan slechts een ruwe schatting maken omdat er honderden tot zelfs duizenden onbekenden zijn die allemaal binnen bepaalde grenzen moeten geschat worden.

We weten wel de richting dat het uitgaat maar afhankelijk van je parameter-set waar je vanuitgaat kan je resultaat een factor 10 of meer verschillen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 14:57   #123
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

[quote=vrijevlaming;6005714]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Je legt me nogal wat in de mond zeg.
Herlees de antwoorden van mij even voor je dat doet wil je?
- Ik heb nergens gezegd dat er geen uitzetting is. Integendeel stelde ik dat ze minimaal is. Twee meter op duizend meter? Kan ik aannemen. Gemiddeld 1000 meter diepte over al de wereldzeeën, klopt dat? Ik ging er van uit dat je zeker niet aan 6 meter extra komt. En stelde dat ook letterlijk.
- Ik heb hierboven ook al aangegeven dat de temperatuurswijziging idd vooral aan de oppervlakte zal plaatsvinden en dat dat effect, naargelang je dieper gaat, zal afnemen. Ik hou er ook rekening mee dat het gemiddelde temperatuursverschil, globaal genomen tijdens de laatste grote ijstijd, slechts enkele graden bedroeg.
Een temperatuurstijging van gemiddeld 10 graden over heel de wereld? Dan denk ik niet dat je je nog zorgen moet maken over stijgend water. Er zal volgens mij veel meer water in de lucht zitten dan nu...
[\QUOTE]

average dept ocean: 3790m (bron wiki). Met die 1000 zit ik dus nog te laag.
en die stijging is geen tien graden, ik bedoelde van vijf naar tien graden (vijf graden stijging van het water)
Zeker dat dat op alle oceanen slaagt? Lijkt me nogal diep als gemiddelde.

En verder, ik ben al blij als ik serieuze antwoorden krijg hoor.
Ook al stelt onze medeschrijver hier dat ik fantaseer (kan nogal moeilijk anders als je als leek afgaat op wat je zelf aan info verzamelt), ik ken veel politici die met veel minder inzet de wijsheid wel in pacht hebben hoor...

en euh, Morte-vivante? Aan hoeveel meter kwam jij?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:03   #124
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Zeker dat dat op alle oceanen slaagt? Lijkt me nogal diep als gemiddelde.
Met uitschieters als de Challenger Deep van 12 km, haal je het gemiddelde snel naar beneden hoor.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 27 februari 2012 om 15:04.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:06   #125
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat is in feite redelijk gelijkaardig aan uw methode met uw modelletje in Autocad, maar u hebt dat hopelijk ondertussen toch door.

Zelfs een team klimaatfysici met een High Performance Computer systeem ter beschikking, zoals ze nu in Gent aan het bouwen zijn (http://www.ugent.be/hpc/nl) kan slechts een ruwe schatting maken omdat er honderden tot zelfs duizenden onbekenden zijn die allemaal binnen bepaalde grenzen moeten geschat worden.

We weten wel de richting dat het uitgaat maar afhankelijk van je parameter-set waar je vanuitgaat kan je resultaat een factor 10 of meer verschillen.
Dat is weer heel vriendelijk hoor.
Ik kan nog geen paashaas fatsoenlijk tekenen. Dat wil niet zeggen dat ik geen Rubens de oude van een Boticelli zou kunnen ondersheiden...

En ik hoor hier al van verschillende kanten dat het onmogelijk is.
Nochtans worden er regelmatig studies gepubliceerd. De wetenschappers daar achter zijn dus allamaal samen veel dommer dan jullie elk voor zich?

Vinden dat ik fout zit en terechtwijzen is mij geen probleem. Maar stellen dat ik hier gewoon zit te fantaseren...
Dat is er toch een beetje over.
Dat doe ik naar jullie toe toch ook niet wel?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:11   #126
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Met uitschieters als de Challenger Deep van 12 km, haal je het gemiddelde snel naar beneden hoor.
Hmm. Das mogelijk, maar dan kom ik nog altijd maar aan een 7tal meter meer.
Niet aan 86.
De meeste cijfers die ik vind (en arme domme politici moeten jammer genoeg het daarmee doen) liggen beduidend lager.

Wel, wie geeft er nog een optie?
Je kan geen beleid voeren zonder cijfers weet je.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:19   #127
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
En ik hoor hier al van verschillende kanten dat het onmogelijk is.
Nochtans worden er regelmatig studies gepubliceerd. De wetenschappers daar achter zijn dus allamaal samen veel dommer dan jullie elk voor zich?
Mijn "irritatie" is een beetje je attitude, dat je denkt dat je zo'n vraagstukken zelf kan gaan proberen oplossen op je thuispc'tje.

Het zou niet slecht zijn om te erkennen dat het probleem complex is en dat mensen die er professioneel mee bezig zijn, IPCC dus, toch echt wel een veel veel betere kijk hebben op die problemen en mogelijke gevolgen dan U (of ik) zou kunnen hebben, zelf al gaan we er ons full-time mee bezighouden.

Dat is het punt.

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 februari 2012 om 15:22.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:25   #128
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Hmm. Das mogelijk, maar dan kom ik nog altijd maar aan een 7tal meter meer.
Niet aan 86.
Ik kwam net niet aan 10 meter, met mijn primitieve berekeningen, en dat alleen met dijkverhoging van 10 meter net langs de huidige kusten.


Citaat:
De meeste cijfers die ik vind (en arme domme politici moeten jammer genoeg het daarmee doen) liggen beduidend lager.
86 meter, geen probleem. Het verschil is nog veel groter. Er liggen walvisfossielen aan de toppen van de Himalaya...
Overdrijven is een kunst die de Groenen prima beheersen nietwaar. Hoog radioactief afval dat miljarden jaren onmiddelijk dodelijk is... geniaal nietwaar.

Citaat:
Wel, wie geeft er nog een optie?
Je kan geen beleid voeren zonder cijfers weet je.
Kan perfect, maar dan ben je bezig kleine stammen die niet veel groter zijn dan een familie met net genoeg "vreemde genen".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 27 februari 2012 om 15:26.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:28   #129
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
86 meter, geen probleem. Het verschil is nog veel groter. Er liggen walvisfossielen aan de toppen van de Himalaya...
de zondvloed I tell ya, de zondvloed...
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:37   #130
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

Die 86 is een cijfers dat, zoals ik aangaf, geen rekening hield met overstromen van wat nu land is. Dat was dus er van uitgaan dat de huidige oppervlakte van de oceanen constant bleef. Vandaar dat ik er bij zette: het cijfer zal een heel stuk lager uitvallen en niet correct zijn.

Los daarvan, hier misschien interessante lectuur: http://epa.gov/climatechange/effects/downloads/maps.pdf

En in principe zou je mijn simpele berekening nu eens kunnen toepassen voor gans de wereldoppervlakte (inclusief alle landmassa). Dan weet je dat de waarde in realiteit tussen die twee zal liggen (met een groot interval ertussen, uiteraard)
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:37   #131
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Mijn "irritatie" is een beetje je attitude, dat je denkt dat je zo'n vraagstukken zelf kan gaan proberen oplossen op je thuispc'tje.

Het zou niet slecht zijn om te erkennen dat het probleem complex is en dat mensen die er professioneel mee bezig zijn, IPCC dus, toch echt wel een veel veel betere kijk hebben op die problemen en mogelijke gevolgen dan U (of ik) zou kunnen hebben, zelf al gaan we er ons full-time mee bezighouden.

Dat is het punt.
Tja, op mijn rekenmachientje lukte het helemaal niet...
En je moet ergens beginnen hé.
En zie, ik hier al een paar dingen bijgeleerd.
Blijft nog altijd het feit dat die wetenschappers met véél meer middelen en kennis het ook niet zo goed doen. Gezien de meest uiteenlopende uitkomsten en stellingen die geponeerd worden.
Erger je je dan ook zo aan hen?
Dat is heel slecht voor je hart hoor.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:40   #132
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
de zondvloed I tell ya, de zondvloed...
ik zou eerder gokken op platentektoniek, en een dode walvis nog voor het ontstaan van de himalaya.

Immers, de hoogste bergen zijn langs ginder: als die al onder water stonden, kon de berg Ararat moeilijk nog boven water zitten hé
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:41   #133
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik kwam net niet aan 10 meter, met mijn primitieve berekeningen, en dat alleen met dijkverhoging van 10 meter net langs de huidige kusten.



86 meter, geen probleem. Het verschil is nog veel groter. Er liggen walvisfossielen aan de toppen van de Himalaya...
Overdrijven is een kunst die de Groenen prima beheersen nietwaar. Hoog radioactief afval dat miljarden jaren onmiddelijk dodelijk is... geniaal nietwaar.


Kan perfect, maar dan ben je bezig kleine stammen die niet veel groter zijn dan een familie met net genoeg "vreemde genen".
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:43   #134
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

http://en.wikipedia.org/wiki/Sea_lev...r_term_changes

hier spreekt men over een mogelijke stijging van 7.2m en 61.1m indien respectievelijk enkel de gletsjers van groenland en het ijs op antartica wegsmelt. Dat komt samen toch al aardig in de buurt van mijn cijfer, denk ik zo.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:45   #135
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
ik zou eerder gokken op platentektoniek, en een dode walvis nog voor het ontstaan van de himalaya.

Immers, de hoogste bergen zijn langs ginder: als die al onder water stonden, kon de berg Ararat moeilijk nog boven water zitten hé
Die uitleg heb ik ook gevonden voor zowel fossielen op grote hoogte als voor grotten met stalactieten op grote diepte. Bewegingen in de aardkorst, niet van de zeespiegel.

Maddox, hier ben ik je even kwijt...
Kan perfect, maar dan ben je bezig kleine stammen die niet veel groter zijn dan een familie met net genoeg "vreemde genen".
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:56   #136
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

En om even terug te komen op de politici.
Het is een beetje gemakkelijk om met kennis van zaken over een bepaald topic mensen om de oren te slaan maar bedenk dit eens.
Mijn werk is jarenlang het volgende geweest:
Week 1, een vraag opstellen over een ziekte bij vossen
volgende week, tussenkomst over borstvoeding
volgende week, het sluiten van de Brusselse ring: tunnels of bovengronds? waarom?
volgende week, voorschriften bij het vervoer van roofvogels.
Wateroverlast, waterzuivering, openluchtzwembad waanidee van P Smet, Metro veiligheid en aankoop nieuwe stellen, genitale verminking van meisjes en vrouwen die in Brussel verblijven, misbruik van abortus als 'morning after pil' in Poolse en Russische kringen, Verkeersinfrastructuur, enzoverder enzovoort.
En altijd tegen de klok.

En wanneer je er bewust mee bezig bent ook het volgende nog eens; wat jij doet kost en red mensenlevens.
Want wat doet een beleidsvoerder (en degenen die hem ondersteunen)?
Kiezen. Je zou volgend jaar 100 gehandicapten kunnen onderbrengen. kost 2000000€
of gepensioneerden, kost 2000000€
of drugsverslaafenden, kost 2000000€
Alstublieft, hier hebt u 1000000€... en doe het daarmee maar...

Het is gemakkelijke om op politici te schieten want ze doen altijd wel wat fout nietwaar?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 15:57   #137
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 16:18   #138
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Maddox, hier ben ik je even kwijt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Kan perfect, maar dan ben je bezig kleine stammen die niet veel groter zijn dan een familie met net genoeg "vreemde genen".
Een stam holbewoners uit het neolithicum had niet veel rekenkunde nodig. Maar om inteelt te vermijden wel genen van buiten die familie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 16:25   #139
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
http://en.wikipedia.org/wiki/Sea_lev...r_term_changes

hier spreekt men over een mogelijke stijging van 7.2m en 61.1m indien respectievelijk enkel de gletsjers van groenland en het ijs op antartica wegsmelt. Dat komt samen toch al aardig in de buurt van mijn cijfer, denk ik zo.
Dat klopt. Het is voor mij wel moeilijk uit te maken wie er dichterbij zit.
Degenen die met evenveel aplomb stellen dat de stijging verwaarloosbaar zou zijn of mensen die dit soort cijfers naar voor schuiven.
En dan zijn er nu zelfs die stellen dat de opwarming gestagneerd zou zijn in de laatste jaren.

Moeilijk, moeilijk...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 16:31   #140
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
Euh, is dat op basis van gevonden fossielen?

Sorrie hoor, ik neem aan dat dit de zeespiegelschommelingen zijn ten opzicht van een bepaald punt op de Aarde?
In hoeverre kunnen die bepaald zijn door tectonische verschuivingen?
Afgaande op de Mammoetenbotten in de Noordzee is de zeespiegel al een hele tijd aan het stijgen ten opzichte van het land. Maar is dat dan stijgend water of zakkend land?
En hoe weet je dat met zekerheid?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be