Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 augustus 2004, 17:19   #21
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik denk dat jij de koran met een roze bril wil hebben.daar kan niks slechts instaan nietwaar.
Awel Lincoln, ik heb nieuws voor je. Ik heb een set hersens die ik gebruik. En ben dus agnost.Geen religiefanaat.

De koran moet je lezen als je je eerst reinigt zowel innerlijk als uiterlijk !!
als u mij vraagt waarom ?
dan zeg ik je dat de koran een kracht bezit die je tot licht brengt maar ook het tegendeel , daarom moet je reinigen beste vriend , innerlijk als uiterlijk , daarna lees de koran een dan vertel je mij wat je denkt !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2004, 19:05   #22
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Hoe wil je dat ik hem herlees. Door een roze bril, goed stoned? Of bloednuchter, en er de periode waarin deze geschreven is gewoon negeer?

Ik heb gewoon de Koran gelezen, en er een korreltje zout bij genomen.
Waarom heeft Allah, via zijn boodschapper , de aartsengel, Mohamed de koran over zo'n lange periode gedicteerd?En de juiste verzen op cruciale momenten gebracht, in plaats van op tijd, voor er onmenselijk dingen gebeurden?
Wel cool, bij elke vers staat er wel Allah, de alwijze, de barmhartige, de weldadige enzoverder. Maar toch eist dat opperwezen mensenbloed.Of zijn niet gelovigen geen mensen?
U beweert dat u de koran gelezen hebt !!
heb je ooit deze vers tegengekomen uit aali-3imran(la famille d'imran)
de zesde vers van de sourat :"C'est lui qui t'a révélé le livre. Il se compose de versets fondamentaux, qui sont la base du Livre, et d'autre qui constituent des développements . Les malveillants ne s'en tiennent qu'a ces derniers versets dont les ressemblances pretent �* confusion pour créer le désordre et satisfaire leur gout de discussion. Et les rapports qu'il ya entre ces deux sortes de versets, Dieu seul les connait ainsi que les vrais savants.Ces derniers diront :Nous croyons dans ce Livre, tout qu'il renferme vient de notre seigneur. Mais, seuls, les gens senses tirent parti des enseignements."

Een boeing 747 laat je niet door kleine snotneuzen besturen !!!
Een boek van geneeskundige wetenschap zul je ook niet weten wat er juist in gezegd wordt alleen als je er voor gestudeerd hebt !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 augustus 2004 om 20:03.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2004, 20:27   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Een boeing 747 laat je niet door kleine snotneuzen besturen !!!
Een boek van geneeskundige wetenschap zul je ook niet weten wat er juist in gezegd wordt alleen als je er voor gestudeerd hebt !!!
Lincoln, je hebt gelijk.
Een vliegtuig laat je besturen door een piloot; maar die piloot is ooit een kind geweest.

Een boek over geneeskunde gebruik je om geneeskunde te studeren,niet om te kunnen zeggen dat je dokter bent.

Maar ja, je hebt gelijk. het feit dat ik de koran maar 1 keer heb doorgelezen maakt van mij geen Korangeleerde(Iman), en dat beweer ik ook niet.Maar ik heb die gelezen , en heb de conclusie eruit getrokken dat het een stukje vergoeilijking is , een PR stunt van een woestijnrover. En daar kan alleen Allah me van af krijgen.


En neen, de desbetreffende soerah heb ik niet zo gelezen. Ik gebruik een Nederlandse vertaling. Misschien gaat daarin wat verloren.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2004, 20:41   #24
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Als we begonnen anno 624..... waarom zouden we dan stoppen anno 2004 ?

Misschien gewoon omdat er in een oorlog geen winnaars zijn, alleen verliezers.
Sommigen hebben heel veel tijd nodig om deze zin te begrijpen. ( zucht)
Sommigen hebben zelfs tientallen generaties nodig.... en dan nog werkt het niet.
Conclusie : ze houden ervan, het wordt overgezet van generatie op generatie zoals een familiekwaal.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2004, 00:50   #25
snoodaard
Gouverneur
 
snoodaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: rodenbachstede
Berichten: 1.071
Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
De Nazi top zou meer occultist geweest zijn volgens een hoop theoriën.
Was Adolf niet katoliek?
__________________
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2004, 05:58   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

En vegetariër. En niet onwetende in het occulte. Da's toch geen probleem om ook nog katholiek te zijn
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2004, 21:01   #27
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
De koran moet je lezen als je je eerst reinigt zowel innerlijk als uiterlijk !!
als u mij vraagt waarom ?
dan zeg ik je dat de koran een kracht bezit die je tot licht brengt maar ook het tegendeel , daarom moet je reinigen beste vriend , innerlijk als uiterlijk , daarna lees de koran een dan vertel je mij wat je denkt !!!
Als dit klopt dan is er veel werk aan de winkel, want wanneer je ziet wat de fundamentalistische moslims de dag van vandaag in de wereld uitvoeren dan heb ik toch de indruk dat er veel moslims de koran lezen terwijl ze innerlijk zo rot zijn als de pest.



__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 12:14   #28
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Als dit klopt dan is er veel werk aan de winkel, want wanneer je ziet wat de fundamentalistische moslims de dag van vandaag in de wereld uitvoeren dan heb ik toch de indruk dat er veel moslims de koran lezen terwijl ze innerlijk zo rot zijn als de pest.



Inderdaad er is veel werk aan de winkel !!! een niemand zal zich heilig verklaren !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 13:40   #29
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

& Het boek van Mormon & de veda's & de geschriften van Gautama Siddharta

Wat moeten we van al die profeten, hun geschriftenen hun inspiratiebron
ttz "God" denken ? We moeten ze op het resultaat beoordelen & het resultaat is dat ze elkaar lustig uitmoorden allemaal op instignatie van dezelfde god, die overigens ook verantwoordelijk is voor de creatie van de Satan.

Dat er intussen nog altijd mensen zijn die de Satan willen uitdrijven en wat het resultaat van deze inspanningen is weten we ook.

Ik heb héél weinig begrip voor het antisemitisme. Maar de oplossing van het zionisme en de huidige israëlische regering nl. het bouwen van een 4m hoge muur vind ik geen ideaal idee. Deze oplossing zou ik echter niet bestrijden, ik denk zelfs dat we die muur moeten aanmoedigen en echt hermetisch maken : ik zou slechts die personen toelaten in die ommuurde staat Israël die er in wensen en ik zou de uitgang streng bewaken er er slechts uitlaten die er definitief uit willen.
Op die manier ontstaat er een nieuw 1000jarig rijk !
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be