Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2013, 06:45   #21
Visjnu
Minister
 
Visjnu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2006
Berichten: 3.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Daar mag een moslim niet over oordelen. Niemand weet bijvoorbeeld hoe groot de graad van imaan (geloof) van zo een persoon is.

Een bekende hadith zegt dat er ooit een prostituee was die een dorstige hond te drinken gaf en dat zij door deze daad het paradijs zal bereiken en omgekeerd is er een hadith die overlevert dat er een zeer gelovige vrouw was die haar religie praktiseerde terwijl het vuur haar verblijfplaats zou worden. Toen de mensen vroegen aan de Profeet Mohammed (vzmh) hoe zoiets kon zei hij dat deze laatste vrouw heel gemeen was voor haar kat en de dierenrechten aan haar laars lapte. Om je maar een voorbeeld te geven van hoe verwerpelijk het wel niet is om te oordelen over het geloof van iemand....
Even terzijde: komt de figuur van Maria Magdalena eigenlijk voor in de Islam?
__________________
sin otra luz y guía
sino la que en el corazón ardía.
Visjnu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 09:19   #22
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
En waarom moeten die mensen denken dat ze iets verkeerd doen door voor een bepaalde kledingstijl te kiezen? Volgens mij snort er wat aan jouw brains.
Dus uw vrouw helemaal inpakken bij hoge temperaturen, omdat het moet, maar zelf losjes in een tshirtje en sandalen rondhuppelen, daar is niets fout mee?
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 09:24   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Dus uw vrouw helemaal inpakken bij hoge temperaturen, omdat het moet, maar zelf losjes in een tshirtje en sandalen rondhuppelen, daar is niets fout mee?
Suqar_7loe is een vrouw, en die kiest zelf voor het dragen van een zweethut.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 09:38   #24
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Dus uw vrouw helemaal inpakken bij hoge temperaturen, omdat het moet, maar zelf losjes in een tshirtje en sandalen rondhuppelen, daar is niets fout mee?
Je riskeert wel te verbranden...

Is het je nog niet opgevallen dat in warme landen mannen én vrouwen volledig ingepakt rondlopen? Het is niet omdat men zich hier uitkleedt bij de minste zonnestraal dat je dit overal kunt doen hé. Als je dat in meer Zuiderse landen doet, dan verbrand je gewoon. Ook overmatig bruinen veroudert de huid.

Of nog: Mad dogs and Englishmen. Zoek maar ff op op Youtube.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 09:41   #25
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Daar mag een moslim niet over oordelen. Niemand weet bijvoorbeeld hoe groot de graad van imaan (geloof) van zo een persoon is.

Een bekende hadith zegt dat er ooit een prostituee was die een dorstige hond te drinken gaf en dat zij door deze daad het paradijs zal bereiken en omgekeerd is er een hadith die overlevert dat er een zeer gelovige vrouw was die haar religie praktiseerde terwijl het vuur haar verblijfplaats zou worden. Toen de mensen vroegen aan de Profeet Mohammed (vzmh) hoe zoiets kon zei hij dat deze laatste vrouw heel gemeen was voor haar kat en de dierenrechten aan haar laars lapte. Om je maar een voorbeeld te geven van hoe verwerpelijk het wel niet is om te oordelen over het geloof van iemand....
Inderdaad. Een goede lectuur in dit verband is ook - enfin, het is natuurlijk nog beter om het op het theater te zijn - Der gute Mensch von Sezuan van Bertolt Brecht.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 09:43   #26
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je riskeert wel te verbranden...

Is het je nog niet opgevallen dat in warme landen mannen én vrouwen volledig ingepakt rondlopen? Het is niet omdat men zich hier uitkleedt bij de minste zonnestraal dat je dit overal kunt doen hé. Als je dat in meer Zuiderse landen doet, dan verbrand je gewoon. Ook overmatig bruinen veroudert de huid.

Of nog: Mad dogs and Englishmen. Zoek maar ff op op Youtube.
Zo warm is het hier natuurlijk niet, dat je jezelf helemaal moet inpakken.
Maar goed.
Daarom dat die man in zijn tshirtje loopt... Dus eigenlijk moet zij dat dragen voor haar eigen goed.
Dus ze moet haar man eigenlijk bedanken, en moet hij geprezen worden voor zijn zelfopoffering
__________________

Laatst gewijzigd door plakker : 27 augustus 2013 om 09:43.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:13   #27
ouwe knar
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Berichten: 1.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je riskeert wel te verbranden...

Is het je nog niet opgevallen dat in warme landen mannen én vrouwen volledig ingepakt rondlopen? Het is niet omdat men zich hier uitkleedt bij de minste zonnestraal dat je dit overal kunt doen hé. Als je dat in meer Zuiderse landen doet, dan verbrand je gewoon. Ook overmatig bruinen veroudert de huid.

Of nog: Mad dogs and Englishmen. Zoek maar ff op op Youtube.
ik loop hier in thailand altijd in shorts en luchtige kledij ,ben 65 en de vrouwen hier zeggen dat ik er als een jonge god uit zie ,verouderen mijn gat ja ,met een ouwe vrouw in belgie zitten daar verouder je van
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:17   #28
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
ik loop hier in thailand altijd in shorts en luchtige kledij ,ben 65 en de vrouwen hier zeggen dat ik er als een jonge god uit zie ,verouderen mijn gat ja ,met een ouwe vrouw in belgie zitten daar verouder je van
Jonge god...
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:28   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jonge god...
Vakantiekiekje van U?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:32   #30
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
ik loop hier in thailand altijd in shorts en luchtige kledij ,ben 65 en de vrouwen hier zeggen dat ik er als een jonge god uit zie ,verouderen mijn gat ja ,met een ouwe vrouw in belgie zitten daar verouder je van
ben jij toch niet die mijnheer Willy met zijn Ladyboy?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:35   #31
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Gewoon in Bru in bepaalde straten spreken N-Afrikaanse vrouwen ja aan. Hoeren? Waarschijnlijk!
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:37   #32
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Even terzijde: komt de figuur van Maria Magdalena eigenlijk voor in de Islam?
Eigenlijk een zeer interessante vraag...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:37   #33
Xavanthi
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 november 2011
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
ik loop hier in thailand altijd in shorts en luchtige kledij ,ben 65 en de vrouwen hier zeggen dat ik er als een jonge god uit zie ,verouderen mijn gat ja ,met een ouwe vrouw in belgie zitten daar verouder je van
De vrouwen in Thailand noemen iedere westerse man een jonge god... Ze zien je zelfs liever komen naarmate je ouder bent, kwestie van te weten waar het geld (meestal) zit. Maar goed, ik kan best geloven dat het leuker is om geloof te hechten aan hun complimenten in plaats van er even realistisch over na te denken, je zou nog tot deprimerende vaststellingen kunnen komen
Xavanthi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:37   #34
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je riskeert wel te verbranden...
Als je dat in meer Zuiderse landen doet, dan verbrand je gewoon. Ook overmatig bruinen veroudert de huid
Ooit gehoord van zonnecreme? Staat niet in de koran hoor, en is eigenlijk een verfoeilijke westerse uitvinding die bol staat van haram spullen...
Citaat:
Is het je nog niet opgevallen dat in warme landen mannen én vrouwen volledig ingepakt rondlopen?
In woestijnstreken, logisch, alhoewel ik dan eerder zou opteren voor lichte kledij en niet zwart.
In de jungle, of niks -als je tegen de insekten en de daarbij horende ziektes kan-, ofwel zeer luchtige kledij om om te kunnen gaan met die beestjes en de vochtigheid.
Citaat:
Het is niet omdat men zich hier uitkleedt bij de minste zonnestraal dat je dit overal kunt doen hé.
Awel, we zijn "hier". Niet ginder.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:46   #35
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je riskeert wel te verbranden...

Is het je nog niet opgevallen dat in warme landen mannen én vrouwen volledig ingepakt rondlopen? .
we hebben hier dan ook veel minder zon, en als wij hier volledig ingepakt blijven rondlopen, winter en zomer, bewolkt of zon, dan krijgen we een tekort aan vitame D.

Komt vooral voor bij islamitische inpakdames tegenwoordig. Maar 't is niks hoor, ONZE ziekenkas zal wel weer de terugbetaling doen hé.

Citaat:
Bronnen van Vitamine D
Vitamine D kan normaalgesproken door het lichaam worden aangemaakt bij een normale hoeveelheid zonlicht. Toch komt vitamine D tekort steeds vaker voor tegenwoordig doordat sommige mensen een manier van leven hebben die het moeilijk maakt voldoende zonlicht op te vangen. Het ultraviolette licht stimuleert de huid om vitamine D aan te maken. Genoeg zon krijgen kan in sommige gevallen in de lente en zomer nog best lastig zijn doordat men gebruik maakt van zonnebrandcrème met een hoge beschermingsfactor om zichzelf tegen verbranding te beschermen. In de winter en herfst ligt het probleem meer in het dragen van lichaamsbedekkende kleding die de huid van het zonlicht afschermt. Om deze reden komt vitamine D in Nederland ook relatief vaak voor bij sommige moslima’s die in alle seizoenen gebruik maken van bedekkende kledij, die zelfs het gezicht geheel of gedeeltelijk bedekt. De meeste huisartsen zijn hierop gespitst wanneer een moslima met botklachten zich bij hen meldt.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...voorkomen.html
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 10:47   #36
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ooit gehoord van zonnecreme?
Awel, ik stel voor: doe eens wat zonnecrème op, en ga dan ff zo'n vier uurtjes rond het middaguur wandelen in de Sahara. En dan gaan we nog eens praten...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 11:01   #37
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xavanthi Bekijk bericht
De vrouwen in Thailand noemen iedere westerse man een jonge god... Ze zien je zelfs liever komen naarmate je ouder bent, kwestie van te weten waar het geld (meestal) zit. Maar goed, ik kan best geloven dat het leuker is om geloof te hechten aan hun complimenten in plaats van er even realistisch over na te denken, je zou nog tot deprimerende vaststellingen kunnen komen
Het is natuurlijk beter om van een Belgische trut te horen hoe oud je bent ...
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 11:03   #38
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

De reden waarom vb. Bedoeinen donkere kledij dragen, ondanks het feit dat lichtere en witte stoffen de warmte en licht weerkaatsen, is omdat men meer kans heeft om teruggevonden te worden indien men verdwaald. De donkere kledij valt meer op.

Trouwens, het is ook een handig gebruik maken van de luchtlagen tussen de kledij, wat zorgt voor een airconditioning effect.

In de avond en 's nachts is het koud en de donkere kledij houdt de warmte vast.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 11:10   #39
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
ik loop hier in thailand altijd in shorts en luchtige kledij ,ben 65 en de vrouwen hier zeggen dat ik er als een jonge god uit zie ,verouderen mijn gat ja ,met een ouwe vrouw in belgie zitten daar verouder je van
Het klimaat in Azie is niet hetzelfde als in Afrika. Maar dat wist je vast al...
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 11:13   #40
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
volgens mij niet. Zolang ze telkens een tijdelijk huwelijk afsluit is er niks aan de hand.
Ik vraag kallikles zijn mening.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be