Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2017, 04:41   #41
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Of mss via de rechtbank ?:

Het Canadese volk wast de Bank of Canada de oren

Kern van dit verhaal:

"Rente die in Canada opgeteld 95% uitmaakt van de totale staatsschuld. Een staatsschuld waarvan landen overal in de wereld, zoals Canada en Nederland, nooit meer afkomen. Tenzij een nationaal publiek instituut voor en namens de inwoners van die landen schuldvrij geld gaat creëren en dat rentevrij gaat besteden ten behoeve van de samenleving.

Paul Hellyer heeft gezegd: ‘Er zal geen vrede op aarde zijn en evenmin zal er gerechtigheid zijn zolang het geldsysteem niet grondig zal worden hervormd’."


http://adbroere.nl/web/nl/columns/he...da-de-oren.php


Ondertussen blijft elke aardbewoner levenslang in een wurggreep zitten, door deze vorm van oplichterij monetaire schuldslavernij.
Ik heb het zo niet met Ad Broere nadat ik hier op het forum een pak cijfers uit zijn boeken gebruikt heb en ze veelal niet bleken te kloppen. Heb hem hierover toen een mailtje gestuurd en nooit antwoord gekregen. Zelf de cijfers opgezocht in jaarboeken van bedrijven enzo en de cijfers bleken echt niet te kloppen.

Het klopt wel dat onze staatsschuld vooral uit rente bestaat. Zonder de intresten op die schulden zouden we jaar na jaar positieve begrotingen hebben. De begrotingstekorten zijn ook maar een tiende van de intrest op de schuld in die begroting. Die staatsschuld is op korte tijd ontstaan, de elite heeft er voor gekozen ze nooit terug te betalen en ze door intresten te laten aangroeien om de bevolking zo in een houtgreep te houden. Als we stoppen met intresten te betalen ga je de staatsschuld op enkele decennia zien afbetaald worden. Er hoeft zelfs geen schuld worden kwijt gescholden. Gewoon even de interesten op schorten.

Maar alles is uiteraard de schuld van de Walen en de migranten en de armen en de uitkeringstrekkers en de mensen die niet hard genoeg werken. Schuldslavernij ja, door de elite, de politici, de bankiers wordt dat juk ons opgelegd.

Met miljoenen zouden we in Hamburg moeten staan en de G20 vergaderaars zouden moeten gelynched worden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 05:59   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
....
Met miljoenen zouden we in Hamburg moeten staan en de G20 vergaderaars zouden moeten gelynched worden.
Er is maar één plaats waar we met miljoenen moeten staan, en dat is in een klein stemhokje.
Daar en daar alleen moet gelyncht worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 06:41   #43
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er is maar één plaats waar we met miljoenen moeten staan, en dat is in een klein stemhokje.
Daar en daar alleen moet gelyncht worden.
Sinds ik de verandering van de NV-A heb mogen aanschouwen en ondergaan ben ik alle geloof in het stemhokje verloren.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 07:06   #44
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Beetje vergelijkbaar met de Occupy-beweging in Amerika. Begon eerst ludiek en goedbedoeld en werd dan slachtoffer van zijn succes toen meer en meer krapuul er zich ging bij aansluiten. Het gaat het dan ook geen bal om ideologie of politieke visie maar gewoon het vinden van een uitlaatklep voor hun opgeklopte agressie en frustraties. Of simpelweg zich gewoon de pleuris zitten te vervelen. Zielig eigenlijk.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 07:16   #45
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

trump, Poetin, Merkel in dezelfde stad en voor wie moet je je schamen?
voor de intelligente, progressieve, intellectuele, intelligente linkse mens, dat is toch het dogma, die denkt dat Twingo's in de fik steken alle wereldproblemen oplost
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 07:50   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Sinds ik de verandering van de NV-A heb mogen aanschouwen en ondergaan ben ik alle geloof in het stemhokje verloren.
Dat is dan wel je eigen schuld.
Ofwel was je te naïef. Ofwel slordig en je niet genoeg geïnformeerd. Misschien wat intelligentie tekort om het te snappen.

Onthou voorlopig maar één ding: democratie is de minst slechte staatsvorm. Het trekt op geen kloten, maar de rest is nog veel erger.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 08:37   #47
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Onze linkse medemens waarvoor we alle respect moeten hebben.
Best zoveel als mogelijk oppakken en laten opdraaien voor de kosten, levenslang loonbeslag, erfenis aanslagen en noem maar op.
Een sfeerbeeld of 10 the day after

Persoonlijk voel ik iets wat in niet makkelijk voel tegenover dat onopgevoed uitschot, ik heb een grondige hekel aan dat tuig zoveel domme agressie wat een bende fascisten bij elkaar en het ergste is dat ze denken fascisme te bestrijden, hoe of hoe simpele zielen de eenheidsworst aanbidden, of het waarom ze de islam zo tolerant vinden, of .......

Waarom mogen onze ordediensten daar niet op schieten vraag ik me af, je kan dat toch niet laten gebeuren, als een bende krapuul zoiets straffeloos kan doen, is er dan iets niet grondig mis aan het lopen in onze maatschappij? Dappere flikken die daar enkel maar staan om als target te dienen zonder recht op zelfverdediging.

Nog een extraatje: Inside info van Duitse agent: Eén dode collega, andere permanent blind, veel zwaar gewonden: ‘Dit land is compleet naar de Filistijnen’

Laatst gewijzigd door Hoomer : 9 juli 2017 om 08:59.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:01   #48
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Beetje vergelijkbaar met de Occupy-beweging in Amerika. Begon eerst ludiek en goedbedoeld en werd dan slachtoffer van zijn succes toen meer en meer krapuul er zich ging bij aansluiten. Het gaat het dan ook geen bal om ideologie of politieke visie maar gewoon het vinden van een uitlaatklep voor hun opgeklopte agressie en frustraties. Of simpelweg zich gewoon de pleuris zitten te vervelen. Zielig eigenlijk.
Dit is eigenlijk het nieuw hooliganisme. Men heeft het voetbalhooliganisme in de meeste landen redelijk onder controle, dus hebben de hooligans een nieuwe manier gevonden om herrie te schoppen. Met politiek heeft dit inderdaad niks meer te maken.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:10   #49
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Dit is eigenlijk het nieuw hooliganisme. Men heeft het voetbalhooliganisme in de meeste landen redelijk onder controle, dus hebben de hooligans een nieuwe manier gevonden om herrie te schoppen. Met politiek heeft dit inderdaad niks meer te maken.
Zware vergissing dit hooliganisme te noemen, dit is links terrorisme niet meer niet minder.

Ik citeer: Langzaam maar zeker lijken we op almaar grotere rellen, opstanden en uiteindelijk zelfs burgeroorlogen af te stevenen. Het gevaar komt daarbij duidelijk niet van rechts, maar juist van de alliantie tussen links en islam, dat van het grootste deel van de gevestigde politieke orde nog steeds alle ruimte krijgt.

De vraag is niet langer OF het inderdaad ooit zover komt, want de Europeanen hebben de afgelopen jaren de kans om dit lot via het stemhokje te veranderen, volledig laten liggen. We zullen daarom moeten oogsten wat we door hen hebben (laten) zaaien. Of misschien is het spreekwoord ‘die distels zaait, zal stekels maaien’ wel nog toepasselijker.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:12   #50
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De elites doen niets tegen de polarisatie van de rijkdom en op de arbeidsmarkt die de middenklasse stilaan vernietigd. Die verdienen dus slaag. Hopelijk groeit er uit dit protest iets zoals in de jaren zestig zeventig en mogen we binnenkort naar de begrafenissen van gangsters als Juncker, Draghi, Blankfein, Thijs, ... :]
Mag je op hun graf dansen?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:12   #51
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.930
Standaard

Misschien even ingaan op de vraag van de op: waarom protesteren ze?

Het antwoord is: waarom bestaat er zoiets als de g20? De 20 rijkste landen ter wereld die effe wat gaan beslissen. Dat is net zoals in België de 20 rijkste politici zouden bij mekaar gaan zitten om politieke beslissingen te nemen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:17   #52
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zware vergissing dit hooliganisme te noemen, dit is links terrorisme niet meer niet minder.

Ik citeer: Langzaam maar zeker lijken we op almaar grotere rellen, opstanden en uiteindelijk zelfs burgeroorlogen af te stevenen. Het gevaar komt daarbij duidelijk niet van rechts, maar juist van de alliantie tussen links en islam, dat van het grootste deel van de gevestigde politieke orde nog steeds alle ruimte krijgt.

De vraag is niet langer OF het inderdaad ooit zover komt, want de Europeanen hebben de afgelopen jaren de kans om dit lot via het stemhokje te veranderen, volledig laten liggen. We zullen daarom moeten oogsten wat we door hen hebben (laten) zaaien. Of misschien is het spreekwoord ‘die distels zaait, zal stekels maaien’ wel nog toepasselijker.
Als je geregeerd word door distels, mag je ze volgens jou enkel oogsten?

Met wortel en al uitroeien voor ze zaad kunnen produceren is de enige oplossing.
Je weet wel, voor ze van die lieve vlokjes produceren, die alle kanten uitwaaien.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:31   #53
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Als je geregeerd word door distels, mag je ze volgens jou enkel oogsten?

Met wortel en al uitroeien voor ze zaad kunnen produceren is de enige oplossing.
Je weet wel, voor ze van die lieve vlokjes produceren, die alle kanten uitwaaien.
Even goed lezen pls.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:47   #54
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Pegida = grote satan. Niets kapotgemaakt.
Extreem links = knuffelbeertjes. Alles kapotgemaakt.

Vrije menigsuiting volgens "Merkel" wat links daar heeft gedaan... WTF.

Die Duitsers altijd met hun grote leider....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 09:58   #55
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zware vergissing dit hooliganisme te noemen, dit is links terrorisme niet meer niet minder.

Ik citeer: Langzaam maar zeker lijken we op almaar grotere rellen, opstanden en uiteindelijk zelfs burgeroorlogen af te stevenen. Het gevaar komt daarbij duidelijk niet van rechts, maar juist van de alliantie tussen links en islam, dat van het grootste deel van de gevestigde politieke orde nog steeds alle ruimte krijgt.

De vraag is niet langer OF het inderdaad ooit zover komt, want de Europeanen hebben de afgelopen jaren de kans om dit lot via het stemhokje te veranderen, volledig laten liggen. We zullen daarom moeten oogsten wat we door hen hebben (laten) zaaien. Of misschien is het spreekwoord ‘die distels zaait, zal stekels maaien’ wel nog toepasselijker.
"DE Europeanen" bestaan eigenlijk niet.
Oostenrijkers, Hongaren, Tsjechen,...Hebben in hun stemhokjes leiders gekozen die durven zeggen "Enough is enough" !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 10:03   #56
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Onze linkse medemens waarvoor we alle respect moeten hebben.
Best zoveel als mogelijk oppakken en laten opdraaien voor de kosten, levenslang loonbeslag, erfenis aanslagen en noem maar op.
Een sfeerbeeld of 10 the day after

Persoonlijk voel ik iets wat in niet makkelijk voel tegenover dat onopgevoed uitschot, ik heb een grondige hekel aan dat tuig zoveel domme agressie wat een bende fascisten bij elkaar en het ergste is dat ze denken fascisme te bestrijden, hoe of hoe simpele zielen de eenheidsworst aanbidden, of het waarom ze de islam zo tolerant vinden, of .......

Waarom mogen onze ordediensten daar niet op schieten vraag ik me af, je kan dat toch niet laten gebeuren, als een bende krapuul zoiets straffeloos kan doen, is er dan iets niet grondig mis aan het lopen in onze maatschappij? Dappere flikken die daar enkel maar staan om als target te dienen zonder recht op zelfverdediging.

Nog een extraatje: Inside info van Duitse agent: Eén dode collega, andere permanent blind, veel zwaar gewonden: ‘Dit land is compleet naar de Filistijnen’
Een klein vraagje. Waarom en met welk recht zet die miljardairs club "hun bescherming" in bij hun samenkomsten en waarom is dat nodig?
Heeft hier al ooit iemand een ander aangevallen die hem niets in de weg legt?

Het is gewoon het uitstippelen van, wat gaan we hen de volgende jaren op de mouw spelden om ons nog iets meer te kunnen toe eigenen.

Je vergeet zeer snel dat de onbestrafte roofpraktijken van je Hamburg vrienden ons nog voor decennia miljarden kosten.

Het verwondert me dat de ordehandhavers dat crapuul niet afschiet ipv te beschermen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 10:13   #57
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Een klein vraagje. Waarom en met welk recht zet die miljardairs club "hun bescherming" in bij hun samenkomsten en waarom is dat nodig?
Heeft hier al ooit iemand een ander aangevallen die hem niets in de weg legt?

Het is gewoon het uitstippelen van, wat gaan we hen de volgende jaren op de mouw spelden om ons nog iets meer te kunnen toe eigenen.

Je vergeet zeer snel dat de onbestrafte roofpraktijken van je Hamburg vrienden ons nog voor decennia miljarden kosten.

Het verwondert me dat de ordehandhavers dat crapuul niet afschiet ipv te beschermen.
Zoiets als met Sadat gebeurde in Egypte ?

Laatst gewijzigd door Boduo : 9 juli 2017 om 10:13.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 10:22   #58
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Een klein vraagje. Waarom en met welk recht zet die miljardairs club "hun bescherming" in bij hun samenkomsten en waarom is dat nodig?
Heeft hier al ooit iemand een ander aangevallen die hem niets in de weg legt?

Het is gewoon het uitstippelen van, wat gaan we hen de volgende jaren op de mouw spelden om ons nog iets meer te kunnen toe eigenen.

Je vergeet zeer snel dat de onbestrafte roofpraktijken van je Hamburg vrienden ons nog voor decennia miljarden kosten.

Het verwondert me dat de ordehandhavers dat crapuul niet afschiet ipv te beschermen.
Begrijp ik het goed, jij vindt het ok wat dat links crapuul heeft aangericht? Jij vindt het goed dat mensenlevens verwoest zijn van politiemensen van handelaars die hun zaak naar de kloten zien slaan hebben door dat fascistisch tuig. Begrijp ik het goed dat jij denkt dat wij hier in een onderdrukte maatschappij leven. Begrijp ik het goed dat jij vindt dat we hier in armoede leven. Begrijp ik het goed dat je liever in zo 1 van die linkse paradijzen zou leven waar je gras en schors moet vreten om in leven te blijven.
Kortom jij denkt dus dat alles beter zou zijn moest de economie instorten, de sociale zekerheid afgeschaft en de linkse tiranische eenheidsworst, een zwarte pyjama voor iedereen behalve voor de linkse leiders en concentratie kampen voor eenieder die niet akkoord is.
Jongens toch beseffen jullie niet dat jullie in paradijzen leven hier. Ga jullie show eens verkopen in zo links paradijs een heel groot massagraf zou het gevolg zijn mijn gedacht.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 10:22   #59
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb het zo niet met Ad Broere nadat ik hier op het forum een pak cijfers uit zijn boeken gebruikt heb en ze veelal niet bleken te kloppen. Heb hem hierover toen een mailtje gestuurd en nooit antwoord gekregen. Zelf de cijfers opgezocht in jaarboeken van bedrijven enzo en de cijfers bleken echt niet te kloppen.

Het klopt wel dat onze staatsschuld vooral uit rente bestaat. Zonder de intresten op die schulden zouden we jaar na jaar positieve begrotingen hebben. De begrotingstekorten zijn ook maar een tiende van de intrest op de schuld in die begroting. Die staatsschuld is op korte tijd ontstaan, de elite heeft er voor gekozen ze nooit terug te betalen en ze door intresten te laten aangroeien om de bevolking zo in een houtgreep te houden. Als we stoppen met intresten te betalen ga je de staatsschuld op enkele decennia zien afbetaald worden. Er hoeft zelfs geen schuld worden kwijt gescholden. Gewoon even de interesten op schorten.

Maar alles is uiteraard de schuld van de Walen en de migranten en de armen en de uitkeringstrekkers en de mensen die niet hard genoeg werken. Schuldslavernij ja, door de elite, de politici, de bankiers wordt dat juk ons opgelegd.

Met miljoenen zouden we in Hamburg moeten staan en de G20 vergaderaars zouden moeten gelynched worden.
En wie is die elite die hier altijd heeft gezaagd dat de schulden geen probleem zijn en dat ze vanzelf zijn gekomen en ook vanzelf opnieuw zullen verdwijnen???
En wie zijn die mensen die er nooit iets aan hebben willen doen ook al vroeg de meerderheid van de bevolking, de Vlamingen, dat nadrukkelijk???
En waarom, als we dan toch zogezegd in een democratie leven, waarom heeft die meerderheid hierin niets te zeggen???
Wie verkoopt 'schulden maken' bovendien als zogezegd sociaal zijn en uitkomen voor de minstbedeelden???

Inderdaad het is een wereldprobleem, maar als je landelijk weigert er iets aan te doen, zogezegd omdat het een communautair probleem zou zijn en daar moet men met zijn vingers vanaf blijven, kom dan niet zagen dat je op wereldvlak de problemen wel gaat oplossen door te gaan betogen in Hamburg...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 juli 2017 om 10:24.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2017, 10:26   #60
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er is maar één plaats waar we met miljoenen moeten staan, en dat is in een klein stemhokje.
Daar en daar alleen moet gelyncht worden.
Hoe wil je dat daar gelynched wordt, als we allemaal in dat stemhokje moeten staan terwijl 90% totaal onwetend wordt gehouden over waarover het gaat...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be