Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 februari 2024, 19:53   #81
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Sta ik op die foto’s?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2024, 19:59   #82
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.630
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Sta ik op die foto’s?
Misschien, maar ik denk niet dat daar nog veel -oud -Belgische-boer bijstaat.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 06:39   #83
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je wil dus zeggen dat het "tot in de winkel" niet met woekerwinsten was he.
Wat fox U probeert te zeggen is:

Boeren bleiten en beweren dat zij een habbekrats krijgen voor een tomaat, die "met woekerwinsten" in de winkel verkocht wordt.

Als fox een tomaat bestelt bij de boer, dan kost hem dat "een beetje meer dan in de winkel". Kortom, HETZELFDE als wanneer ge het door de winkel zou laten leveren, want ja, thuis leveren kost iets meer.

Kortom, die boer steekt dus DIE VERONDERSTELDE WOEKERWINSTEN van de winkel in zijn eigen zak. Zij zijn dus niet te beteuterd om zelf woekerwinsten te rekenen he.
Indien gij denkt dat een boer zijn rechtstreeks verkoopkanaal boertig gaat ondergraven?

Allez komaan, denk ne keer niet zo boertig, Patrick.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 07:03   #84
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Indien gij denkt dat een boer zijn rechtstreeks verkoopkanaal boertig gaat ondergraven?

Allez komaan, denk ne keer niet zo boertig, Patrick.
Uiteraard niet, maar het toont gewoon aan dat wat fox zegt waar is. Boeren zijn ook niet vies van woekerwinsten

Het is wel niet het juiste argument om aan te geven dat boeren te weinig verdienen met hun rommel. Naast eventuele marktvervalsing zijn daar maar twee argumenten: overaanbod en inefficientie.

Mocht er geen overaanbod zijn, boeren zouden hogere prijzen kunnen vragen, want de markt wil die kopen. En mochten boeren efficienter werken, dan zouden hun kosten lager zijn en zouden zij meer marge kunnen maken.
(ik zeg niet dat boeren niet HARD werken, maar wel dat kleine boerderijkes INEFFICIENT werken).

Het is wel zo dat het de subsidiewinkel is die hen daartoe heeft aangezet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 07:15   #85
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Boertig gedrag, alsof niemand er nadeel van heeft als er verniekingen worden aangericht in de stad. Typische arrogantie van plattelandsvolk

Deze doodzieke jongen stond met zijn moeder in de file veroorzaakt door boeren die andere mensen verhinderden zich te verplaatsen.

Blokkeer eens 2 minuten de oprit van een boer zijn erf Je gaat iets meemaken.

Van mij kregen ze allemaal straffe boetes .....ze hebben geld en tijd genoeg dat hebben ze nu al wel zelf bewezen.

https://www.hln.be/binnenland/rayen-...gund~a36269ec/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 maart 2024 om 07:19.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 07:17   #86
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Op de verpakkingen staat overal het land van herkomst en bewuste mensen kopen enkel lokale produkten....ik hoef geen boontjes uit marokko of wortelen uit kenia, dat blijft in het rek liggen.
Ik denk dat jij niet anders bent dan iedereen. Zoals iedereen ga jij ook gaan voor de prijs. Wat mensen beweren en wat ze echt doen is meestal niet gelijklopend. Dat is een van de dingen men leert met ouder worden.

Je weet toch nog dat er ooit een tijd was dat niemand nog een Renault zou kopen
3 jaar later was de Clio de best verkochte auto

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 maart 2024 om 07:21.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 09:08   #87
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Indien gij denkt dat een boer zijn rechtstreeks verkoopkanaal boertig gaat ondergraven?
Los daarvan:
Als kwaliteit in het gedrang is betaal ik -zonder gemor- een hogere prijs bij mijn beenhouwer, bakker, kruidenier of beter nog: op de wekelijkse markt toen ik ik nog in Meise woonde. Die waren niet goedkoper dan de lokale Carrefour of Delhaize e.d. maar o.a. de lokale boerkes konden op mij rekenen als klant.
En met reden: kwaliteitsreden.

De chagrijnige gierigaard uithangen wat mijn eten betreft? Yikkes!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 09:19   #88
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Deze doodzieke jongen stond met zijn moeder in de file veroorzaakt door boeren die andere mensen verhinderden zich te verplaatsen.

Blokkeer eens 2 minuten de oprit van een boer zijn erf Je gaat iets meemaken.

Van mij kregen ze allemaal straffe boetes .....ze hebben geld en tijd genoeg dat hebben ze nu al wel zelf bewezen.

https://www.hln.be/binnenland/rayen-...gund~a36269ec/
Je hebt gelijk. De boeren voelen zich op dergelijke manifestaties oppermachtig omdat ze beschikken over een beest van een wapen, namelijk hun tractor. Het beste zou zijn dat de politie er eens een paar uitpikt en op hun tractor laat beslag leggen voor een aantal dagen.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 13 maart 2024 om 09:24.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 10:23   #89
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.704
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik denk dat jij niet anders bent dan iedereen. Zoals iedereen ga jij ook gaan voor de prijs. Wat mensen beweren en wat ze echt doen is meestal niet gelijklopend. Dat is een van de dingen men leert met ouder worden.

Je weet toch nog dat er ooit een tijd was dat niemand nog een Renault zou kopen
3 jaar later was de Clio de best verkochte auto
Gij moet niet denken voor mij en je slaat de plank finaal mis, het is walgelijk om mensen vals te betichten van leugenaar te zijn door te veralgemenen.
Sommigen worden duidelijk niet wijzer met ouder worden, men leert wel dat men meestal verkondigt wat men zelf doet.
Dat gij mee met de kudde schapen in de afgrond zou springen, daarom doet niet iedereen dat.
Spreek dus voor jezelf en niet voor een ander.

En blijf maar tekeer gaan tegen de boeren, als het zo verder gaat en de voedselvoorziening serieus in het gedrang komt door de politieke wurgregeltjes en eu/landbouw-wanbeleid dan zul je wel anders piepen....geen boeren = geen eten, de lege rekken in winkels nu al tijdens deze korte periode is blijkbaar nog niet eens doorgedrongen.
Geen boeren = geen voedsel.
Hoe gatachterlijk moet men zijn om dat niet te snappen?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 10:25   #90
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hebt gelijk. De boeren voelen zich op dergelijke manifestaties oppermachtig omdat ze beschikken over een beest van een wapen, namelijk hun tractor. Het beste zou zijn dat de politie er eens een paar uitpikt en op hun tractor laat beslag leggen voor een aantal dagen.
Repressief optreden tegen de boeren. De Hollanders hebben dat gedaan.....En je ziet wat een verwoestende werking dat electoraal heeft gehad.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 10:43   #91
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Repressief optreden tegen de boeren. De Hollanders hebben dat gedaan.....En je ziet wat een verwoestende werking dat electoraal heeft gehad.
De boeren moeten maar beseffen dat zij uiteindelijk slechts burgers zijn zoals iedereen. Andere mensen (niet-boeren) hinderen in hun dagelijkse activiteit omdat zij hun zin niet krijgen is inciviek.
Hetzelfde geldt overigens evenzeer voor zogenaamde “vakbondsacties”.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 13 maart 2024 om 10:44.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 10:48   #92
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De boeren moeten maar beseffen dat zij uiteindelijk slechts burgers zijn zoals iedereen. Andere mensen (niet-boeren) hinderen in hun dagelijkse activiteit omdat zij hun zin niet krijgen is inciviek.
Hetzelfde geldt overigens evenzeer voor zogenaamde “vakbondsacties”.
Alleen acties die hinderen leveren publiciteit op. Zo werkt het spelletje.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 11:32   #93
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.704
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De boeren moeten maar beseffen dat zij uiteindelijk slechts burgers zijn zoals iedereen. Andere mensen (niet-boeren) hinderen in hun dagelijkse activiteit omdat zij hun zin niet krijgen is inciviek.
Andere mensen moeten maar eens beseffen dat boeren voor hún eten zorgen en de straat opgaan, niet enkel voor hun eigen broodwinning, maar ook voor het brood en voedsel van álle andere mensen.
In plaats van te mekkeren over hinder in hun "dagelijkse activiteit" zouden ze beter bezorgd zijn of ze nog wel eten op hun bord zullen krijgen en de boeren daarin steunen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hetzelfde geldt overigens evenzeer voor zogenaamde “vakbondsacties”.
Zo werkt dat nu eenmaal om door het recht op betogingen en protesten/acties het ongenoegen kenbaar te maken aan de politiek om beleid te veranderen.

Wat stel je voor op welke manier de boeren dan moeten protesteren tegen wanbeleid en om verder voedsel te kunnen en mogen verbouwen voor de bevolking?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 13 maart 2024 om 11:32.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 12:09   #94
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.500
Standaard

Boeren zijn niet zo sympathiek als op het eerste zicht zou lijken.
Tijdens en na de oorlog maakten ze graag woekerwinsten op de verkoop van voedsel aan de gewone Vlamingen die honger leden.
Nadien maakten ze graag woekerwinsten, met hulp van tsjevenburgemeesters, door te verkavelen.
Ze waren ook niet vies om te smossen dat het niet mooi was om aan te zien, met pesticiden. Ze riepen om ter luidst, alhoewel ze er geen kloten van afkenden, "dat het geen kwaad kon, zij wisten het toch wel zeker, zij waren boeren".
Een decennium later kwamen de hormonen er nog eens bij, voor de vleesproductie.
Dan mestactieplannen,
water oppompen en rivieren leegzuigen ... nadat ze er hun afvalstoffen in loosden ...

Daarom blijft mijn mening:
Citaat:
Ik steun onvoorwaardelijk onze en alle boeren
- die mij gezond vlees en groenten bezorgen, dus niet gemarineerd in hormonen, antibiotica en/of pesticiden (en ook niet afkomstig van nodeloos dierenleed)
- die hun grond en onze natuur (lucht, bodem ...) nalaten voor de volgende generatie, zoals zij en wij die gekregen hebben van de vorige generatie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 12:49   #95
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Andere mensen moeten maar eens beseffen dat boeren voor hún eten zorgen en de straat opgaan, niet enkel voor hun eigen broodwinning, maar ook voor het brood en voedsel van álle andere mensen.
In plaats van te mekkeren over hinder in hun "dagelijkse activiteit" zouden ze beter bezorgd zijn of ze nog wel eten op hun bord zullen krijgen en de boeren daarin steunen.

Zo werkt dat nu eenmaal om door het recht op betogingen en protesten/acties het ongenoegen kenbaar te maken aan de politiek om beleid te veranderen.

Wat stel je voor op welke manier de boeren dan moeten protesteren tegen wanbeleid en om verder voedsel te kunnen en mogen verbouwen voor de bevolking?
De gewone consument moeten ze niet hinderen door het wegennet te blokkeren. De openbare weg is niet van hen maar van iedereen. Je zult maar een hartinfarct krijgen, een jonge vrouw die moet bevallen, een kind dat plots ziek wordt en dringend naar de Spoed-afdeling moet overgebracht worden. Leuk nietwaar als dergelijke tractor-mastodonten de baan versperren…
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 13 maart 2024 om 12:50.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 13:49   #96
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.704
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De gewone consument moeten ze niet hinderen door het wegennet te blokkeren. De openbare weg is niet van hen maar van iedereen. Je zult maar een hartinfarct krijgen, een jonge vrouw die moet bevallen, een kind dat plots ziek wordt en dringend naar de Spoed-afdeling moet overgebracht worden. Leuk nietwaar als dergelijke tractor-mastodonten de baan versperren…
Dus wat stel je voor op welke manier de boeren zouden moeten protesteren om verder voedsel te kunnen en mogen verbouwen voor de gewone consument, de jonge zwangere vrouw en ziek kind want die kunnen allemaal ook maar eten dankzij de voedselvoorziening van de boeren?
Leuk nietwaar als er geen voedsel meer te krijgen is, daar is een baanversperring dan maar klein bier tegen.......
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 15:14   #97
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht

En blijf maar tekeer gaan tegen de boeren, als het zo verder gaat en de voedselvoorziening serieus in het gedrang komt door de politieke wurgregeltjes en eu/landbouw-wanbeleid dan zul je wel anders piepen....geen boeren = geen eten, de lege rekken in winkels nu al tijdens deze korte periode is blijkbaar nog niet eens doorgedrongen.
Geen boeren = geen voedsel.
De boeren moeten ophouden andere mensen te pesten door ze van hun vrijheid te beroven. Oprotten zeg ik

Ik blokkeer ook hun erf niet als ik wil protesteren. Dat ze protesteren begrijp ik maar laat die tractor thuis. Ik heb de indruk dat die geld te veel hebben om met zulke machine paar 100 km te gaan rondrijden.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 15:16   #98
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dus wat stel je voor op welke manier de boeren zouden moeten protesteren om verder voedsel te kunnen en mogen verbouwen voor de gewone consument, de jonge zwangere vrouw en ziek kind want die kunnen allemaal ook maar eten dankzij de voedselvoorziening van de boeren?
Leuk nietwaar als er geen voedsel meer te krijgen is, daar is een baanversperring dan maar klein bier tegen.......
Gij kijkt precies al de hongerdood in de ogen. Er worden nog alle dagen tonnen en tonnen voedsel weggegooid dus hou toch op met dat overdrijven.

Ik stel voor ze zoals iedereen protesteren en met bussen naar Brussel gaan. Die tractoren zijn landbouwvoertuigen en mogen zelfs helemaal geen snelweg op. Dus nu nog alleen ferme boetes voor al die pummels.

Als ik dan nog eens zag hoeveel bakken bier daar overal stonden vraag ik me af hoeveel er daar met hun zatte botten terug in hun tractor zijn gaan zitten

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 maart 2024 om 15:22.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 15:29   #99
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Boeren zijn niet zo sympathiek als op het eerste zicht zou lijken.
Tijdens en na de oorlog maakten ze graag woekerwinsten op de verkoop van voedsel aan de gewone Vlamingen die honger leden.
Nadien maakten ze graag woekerwinsten, met hulp van tsjevenburgemeesters, door te verkavelen.
Ze waren ook niet vies om te smossen dat het niet mooi was om aan te zien, met pesticiden. Ze riepen om ter luidst, alhoewel ze er geen kloten van afkenden, "dat het geen kwaad kon, zij wisten het toch wel zeker, zij waren boeren".
Een decennium later kwamen de hormonen er nog eens bij, voor de vleesproductie.
Dan mestactieplannen,
water oppompen en rivieren leegzuigen ... nadat ze er hun afvalstoffen in loosden ...

Daarom blijft mijn mening:
Groot gelijk Schoof ik zou het niet beter kunnen omschrijven.

Ik heb er ook zulke gekend die nooit wilden vreten van wat ze kweekten voor de verkoop. Voor hun eigen hielden ze altijd wel enkele 'andere ' beestjes die op een heel andere manier werden vetgemest.

Uiteraard heb je overal goede en slechte mensen maar er zit toch een hele resem tussen die niet al te koosjer zijn (of ooit geweest)

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 maart 2024 om 15:36.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 19:07   #100
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.992
Standaard

Het is gewoon mensenkloterij van mensen die zichzelf te veel in de schulden gestoken hebben en nu iedereen de schuld willen geven (tot de stikstofnorm toe) dan zichzelf....

Overigens.....Bij het binnenrijden van de havengebieden werd zedig gezwegen dat de vaders en grootvaders van mogelijk wel meerdere van die "boeren" bijna VOCHTEN om onteigend te worden van wat nochtans goeie vette poldergrond was....de beste van West Europa ongetwijfeld....en waar decennia aan ontpolderd was....

Ook in mijn streek gaat de vernietiging van landbouwgrond verder...Door "boeren" zelf die steeds meer gebouwen zetten zodat hunnen hof er als een industriezone is gaan uitzien...en anderen die enthousiast helpen van hun grond te verkavelen zodat de chichi's die niet meer in Kortrijk of Waregem willen wonen dan "in het groen" hun walgelijke "mansions" kunnen komen neerploffen...

Ik heb ook nog niet vernomen dat ze de veilingen gestopt hebben,daar worden nochtans de prijzen GEMAAKT.....

Schijnheilige kl*tzakken...en ondertussen de werkmensen kloten....dat wel...

*middenvinger*
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 13 maart 2024 om 19:12.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be