Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2011, 19:08   #421
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Op dit moment aan mensen die menen dat ze het beter weten dan professionelen. Iedereen wilt zijn eigen arts zijn. Goed, niets of niemand houdt jullie tegen. Succes ermee.
Sorry hoor maar ik ben 26 en heb een opleiding psy achter de rug.

Als ik anorexia zou hebben, zouden ze het dan niet een beetje eerder herkend hebben? Van ano zijn veel meer bewijzen dan enkel magerheid, ook een screwed bloedbeeld en zoveel andere aantoonbare dingen bv. De familie, vrienden eens horen kan ook verhelderend zijn maar bij mij zijn er geen daar geweest dus. 26 zou echt wel heel laat zijn voor anorexia-diagnose
Als ik een te snelle schildklier zou hebben, zou dat dan ook niet een beetje eerder erkend zijn?
In ieder geval, zij kunnen observeren endoen het klinische denkwerk mag ik hopen. Maar ik wéét wat ik voel en ik kèn mijn lichaam.

Ze hebben enkel onderzocht wat ze hebben gezien en zich daarop gefocust. Daar zijn ze gestopt.
De rest van mijn dossier hebben ze genegeerd, dat is me nu wel heel duidelijk. Er werd zelfs in twijfel getrokken of ik bepaalde ziektes echt heb gehad. De littekens van de operatie staan verdorie op mijn buik. Daar wilden ze niet naar zien. De idioten. :-/ Dat gaat dan geneeskunde studeren. Veel had ook te maken met machtspelletjes tussen personeel die volgens mij via de patiënten werden uitgespeeld hoor. Stel je maar voor dat degene die als hoogste in de hiërarchie wordt beschouwd oordeelt dat ik een psychiatrische patiënt ben en dat men niets uit mijn mond serieus moet nemen. Als je daar van afwijkt en dat wel doet, kan je als arts alles wel op je buik schrijven. Geloven dat ik zo zot als een achterdeur ben en continu nonsens vertel is veel interessanter.

En zo wordt op den duur niks meer geloofd van wat je zegt. Een mens kan zich afvragen waarom ze nog testen doen ... En dan heb je nog bewijsbare maar subjectieve dingen:
Longfunctietests bv: ik stelde vast dat ik niet kon blazen -> verslag: "normaal"
KNO, stemvork tegen mijn hoofd: hoor je het links, rechts of beide evenveel. Ik bezorgd en vragend: "ik hoor en voel zelfs nìks. Is dat normaal? " -> Arts: "heu...". Verslag: "normaal".
Neurologisch onderzoek: helft klopte niet. Ik weet ook wel hoe een neurologisch onderzoek en hoe alles normaal behoort te lopen. Maarja ik zal wel gefaked hebben om mij interessant te maken en omdat ik graag mijn hoofd eens onder een CT-scanner wou leggen zeker.
Mijn ademnood was hyperventilatie, alleen was er geen bewijs in bloed. Ze weten enkel dat zuurstof helpt. Zal wel placebo en aanstellerij zijn zeker? Ik hou zo van zuurstofmaskers op mijn smoel immers.
Mijn temperatuur en hartslag ontregel ik zelf... Enfin soit ik bedoel... Sorry hoor maar als je straks alle "subjectieve" symptomen gaat uitschakelen, mag je de geneeskunde ook afschaffen.
Daarenboven zijn er geen objectieve symptomen als de artsen die gewoon negeren natuurlijk. Zo kan ik ook arts zijn.
Ik vrees dat er twee professoren zich wel eens erg slecht kunnen gaan voelen. Maar ik ben vooral zelf zeer hard gekloot. De orde beschermt hun wel. Fouten maken als arts kan immers niet.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 oktober 2011 om 19:11.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:09   #422
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
druk op mijn gewrichten, knoken
ik heb al langer last van mijn knie
gewrichten en andere plekken die krakende geluiden maken

Beenmerg is niet onderzocht
Bloed vertoont nog meer "kleine" afwijkingen, bv. verhoogde calciumwaardes.
Nochtans heb ik uitdrukkelijk gezegd tegen de artsen dat botkanker e.d. in onze omgeving meer voorkomen. :-/
De vraag die me 't meest interesseert : wat heb je nu gegeten en gedronken de voorbije 24 uur ?
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:15   #423
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
De vraag die me 't meest interesseert : wat heb je nu gegeten en gedronken de voorbije 24 uur ?
Voorbije week: ziekenhuiseten, alles wat er op de schotel lag, ontbijt (drie sneetjes, light boter natuurlijk ), normaal middagmaal met soep en dessert en avondmaal. Gezien ik het op krijg vind ik het vrij weinig gezien de meeste mensen dubbel zo veel als mij wegen maar goed. Het eten in UZ Brussel is niet slecht btw. De verpleegkundigen zijn er ook zeer goed, professioneel, erg betrokken en begaan en doen echt alles.

Gisteren: smos van de panos (oriental), wat koekjes, 's avonds middageten (paprika, zalm en puree), 1 liter fruitsap gedronken en nog wat gesnoept.
Vandaag: smos kip hawai met groentjes, grote, kinder bueno, halve liter limonade (nooit veel gedronken en neen daarvoor had ik die symptomen niet), zonet middagmaal: kalfsgebraad, puree met selder en een groene groente en opnieuw paprika.

Het was lekker, dank u. Dokter heeft me op de weegschaal gezet. 38.

En dan vinden ze het RAAR dat ik bezorgd ben terwijl ik niets weeg maar zoveel mogelijk eet al heeft het blijkbaar geen effect????????????????????

Dokter II vandaag zei gewoon: heel simpel, als je eet ... maar je komt niet bij, dan nemen je darmen geen voedingsstoffen meer op.
Ik zei al dat ik al lang een darmprobleem had.
Hij zei ook dat het ook de taak was van de twee interne gnk afdelingen waar ik heb gelegen om darmziektes uit te sluiten en snapte n iet dat de idioten er zich niet mee hadden beziggehouden. Hij zag mijn huiduitslag ook. Nja hij denkt aan iets onschuldig maar ik ben mijn neurologische symptomen vergeten te vermelden.
Hij wil het wel met me uitspitten. Al weet hij dat ik via een andere dokter woensdag het ziekenhuis in gekeerd wordt.
Morgen toch radioactief iets ingespoten en overal waar letsels zijn zou dat blijven hangen en word ik geCT'd. Al veel CT's voor een jonge vrouw met mijn gewicht, wat ook medische risico's met zich meebrengt die toch genomen worden...

Soit ik denk aan erge dingen zoals je weet. Ik ken genoeg van geneeskunde om te weten wat "vage klachten" als vreemde pijnen, gebrek aan eetlust, misselijkheid, laat staan kokhalzen, krakende gewrichten, gewrichten die plots verschuiven, ... kunnen betekenen. En het feit dat de pijn bewegingsgerelateerd is en ik al continu het gevoel heb dat mijn skelet te klein is en mijn spieren zo gespannen staan, mijn huid is veranderd, die huiduitslag is rondgetrokken, in mijn darmen zat iets dat moest worden weggenomen wat enorm veel leidde tot pijn enzovoort maar ik had geen tijd en het zou niet maligne kunnen worden. Het is nooit meer onderzocht. Mijn darmen zijn ook nooit verder onderzocht.
Beenmerg is ook niet onderzocht. Verder EKG zijn ook niet gemaakt. Zware metaalvergiftiging, ook niet. Je bloed is goed zeggen ze dan. Als je je ogen dichthoudt wel ja.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 oktober 2011 om 19:20.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:15   #424
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
zelfs dat is relatief

twee gebroken vingers en een vermoedelijk gebroken neus tot dusver, geen dokter bij in de buurt geweest ... behalve m' rechterpink waar een bultje op zit, allemaal picobello genezen
ik ging er nog bij schrijven: tenzij het zoiets is als een vinger en die niet helemaal scheef staat ofzo. . Veel doen ze trouwens niet aan vingers eh, behalve dat een beetje spalken (dat kunt ge even goed zelf)
Als uw scheenbeen ineens een hoek van 30 graden maakt denk ik dat ge dat best eens terug recht laat zetten. Zeker problemen aan gewrichten. Dat herstelt zichzelf doorgaans op een manier die een beetje handicaperend wordt later...
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:24   #425
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
nietpanikeren, wacht eerst eens rustig de diagnose af, zo zouden de vals positieve resultaten moeten publiceren, dan denk ik dat ze op slag de regering insipratie zouden geven waar ze kunnen bezuinigen, maar kom.
Doet dat dan met oude mensen waarbij niet veel meer te winnen valt qua levenskwaliteit en -kwantiteit, niet bij jonge mensen die voor het eerst een dokter raadplegen wanneer ze nog relatief gezond zijn en na 6 weken wandelende lijken worden en nog gezond worden verklard. Enfin toch minder,gezien ik weer het ziekenhuis word ingekeerd woensdag en morgen wordt gescand.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:31   #426
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Voorbije week: ziekenhuiseten, alles wat er op de schotel lag, ontbijt (drie sneetjes, light boter natuurlijk ), normaal middagmaal met soep en dessert en avondmaal. Gezien ik het op krijg vind ik het vrij weinig gezien de meeste mensen dubbel zo veel als mij wegen maar goed. Het eten in UZ Brussel is niet slecht btw. De verpleegkundigen zijn er ook zeer goed, professioneel, erg betrokken en begaan en doen echt alles.

Gisteren: smos van de panos (oriental), wat koekjes, 's avonds middageten (paprika, zalm en puree), 1 liter fruitsap gedronken en nog wat gesnoept.
Vandaag: smos kip hawai met groentjes, grote, kinder bueno, halve liter limonade (nooit veel gedronken en neen daarvoor had ik die symptomen niet), zonet middagmaal: kalfsgebraad, puree met selder en een groene groente en opnieuw paprika.

Het was lekker, dank u. Dokter heeft me op de weegschaal gezet. 38.

En dan vinden ze het RAAR dat ik bezorgd ben terwijl ik niets weeg maar zoveel mogelijk eet al heeft het blijkbaar geen effect????????????????????

Dokter II vandaag zei gewoon: heel simpel, als je eet ... maar je komt niet bij, dan nemen je darmen geen voedingsstoffen meer op.
Ik zei al dat ik al lang een darmprobleem had.
Hij zei ook dat het ook de taak was van de twee interne gnk afdelingen waar ik heb gelegen om darmziektes uit te sluiten en snapte n iet dat de idioten er zich niet mee hadden beziggehouden. Hij zag mijn huiduitslag ook. Nja hij denkt aan iets onschuldig maar ik ben mijn neurologische symptomen vergeten te vermelden.
Hij wil het wel met me uitspitten. Al weet hij dat ik via een andere dokter woensdag het ziekenhuis in gekeerd wordt.
Morgen toch radioactief iets ingespoten en overal waar letsels zijn zou dat blijven hangen en word ik geCT'd. Al veel CT's voor een jonge vrouw met mijn gewicht, wat ook medische risico's met zich meebrengt die toch genomen worden...

Soit ik denk aan erge dingen zoals je weet. Ik ken genoeg van geneeskunde om te weten wat "vage klachten" als vreemde pijnen, gebrek aan eetlust, misselijkheid, laat staan kokhalzen, krakende gewrichten, gewrichten die plots verschuiven, ... kunnen betekenen. En het feit dat de pijn bewegingsgerelateerd is en ik al continu het gevoel heb dat mijn skelet te klein is en mijn spieren zo gespannen staan, mijn huid is veranderd, die huiduitslag is rondgetrokken, in mijn darmen zat iets dat moest worden weggenomen wat enorm veel leidde tot pijn enzovoort maar ik had geen tijd en het zou niet maligne kunnen worden. Het is nooit meer onderzocht. Mijn darmen zijn ook nooit verder onderzocht.
Beenmerg is ook niet onderzocht. Verder EKG zijn ook niet gemaakt. Zware metaalvergiftiging, ook niet. Je bloed is goed zeggen ze dan. Als je je ogen dichthoudt wel ja.
Maar de doc denkt aan iets onschuldig... mss pas panikeren als er slecht nieuws komt?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:32   #427
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

zoveel lectuur zeg... al moe nog voor ik een halve post gelezen heb
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:34   #428
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Doet dat dan met oude mensen waarbij niet veel meer te winnen valt qua levenskwaliteit en -kwantiteit, niet bij jonge mensen die voor het eerst een dokter raadplegen wanneer ze nog relatief gezond zijn en na 6 weken wandelende lijken worden en nog gezond worden verklard. Enfin toch minder,gezien ik weer het ziekenhuis word ingekeerd woensdag en morgen wordt gescand.
Geef eens uw hamilton scale index score?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:35   #429
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dokter II vandaag zei gewoon: heel simpel, als je eet ... maar je komt niet bij, dan nemen je darmen geen voedingsstoffen meer op.
Klinkt plausibel.

Ik begrijp je ergernis wel beter en beter, als je echt een darmprobleem hebt en je wordt overal behandeld als een zot geval dat niet wil eten ... je zou van minder kwaad worden.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:37   #430
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Als uw scheenbeen ineens een hoek van 30 graden maakt denk ik dat ge dat best eens terug recht laat zetten. Zeker problemen aan gewrichten. Dat herstelt zichzelf doorgaans op een manier die een beetje handicaperend wordt later...
okee, when in doubt, zal ik dit forum in de toekomst laten beslissen of ik naar de dokter moet
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:37   #431
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Maar de doc denkt aan iets onschuldig... mss pas panikeren als er slecht nieuws komt?
Thiamine tekort, de andere ook aan darmproblemen.

Maar darmproblemen die een grote druk op mijn lichaam, ruggengraat, wervels en alle andere knoken veroorzaken in die mate dat ze geluid produceren?

Ik weet het niet. Ik weet alleen dat als ik zo dadelijk ga liggen ik op de plaatsen van die drukken zo harde hartkloppingen voel dat mijn aders ervan ga pijn doen en dat ik dan helemaal niet meer kan ademen en dat mijn lichaam volledig uitgeput is. Daar hoef je niet echt dokter voor zijn om dat te zien ook.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:41   #432
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Klinkt plausibel.

Ik begrijp je ergernis wel beter en beter, als je echt een darmprobleem hebt en je wordt overal behandeld als een zot geval dat niet wil eten ... je zou van minder kwaad worden.
Voil�*.

Ik heb ècht iets in mijn darmen maar daar is nooit verder naar gekeken. Enfin snap ik ook wel. In het ergste geval iets maligne dus want ik heb alle symptomen van toxines ofzo die zich verspreiden of god weet wat wat overal gaat zitten maar. Ik wil niet dood. Zes weken geleden heb ik medische hulp gezocht. Met mijn knie zelfs veel langer geleden. Misschien waren er veel langer aanwijzingen van het feit dat er iets was als longproblemen of zuurstoftekort of iets anders wat ertoe zou kunnen leiden dat mijn bloedcellen uit ellende zouden vergroten.

Ik ben bang. Ik wil niet sterven door de onkunde en vooroordelen van anderen. En nu ben ik echt wel ... niet zo heel levensvatbaar meer ondertussen. Ik heb trouwens drie (3!!!) antibioticakuren gekregen voor de symptomen... (en één voor een echte blaasontsteking). Soit ... veel eerder alarmsymptomen misschien, die ik niet door had.

Maar dat botprobleem, daar heb ik precies nog meer schrik van. Of de combinatie. Help, help help.
Mijn eigen familie neemt me zelfs niet serieus. Enfin, ze geloven niet in gewone klassieke geneeskunde en iedereen die ziek wordt heeft het zelf gezocht. Slechte mensen hé. Kankers incluis. Komt enkel voor bij eigenwijze mensen. :-/ :-/ Gestoord maar je kan jezelf maar beschermen hé...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:42   #433
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Thiamine tekort, de andere ook aan darmproblemen.

Maar darmproblemen die een grote druk op mijn lichaam, ruggengraat, wervels en alle andere knoken veroorzaken in die mate dat ze geluid produceren?

Ik weet het niet. Ik weet alleen dat als ik zo dadelijk ga liggen ik op de plaatsen van die drukken zo harde hartkloppingen voel dat mijn aders ervan ga pijn doen en dat ik dan helemaal niet meer kan ademen en dat mijn lichaam volledig uitgeput is. Daar hoef je niet echt dokter voor zijn om dat te zien ook.
Euh, mijn skelet kraakt overal dus ik zou nie weten wat 'normaal' is eigenlijk.
maar als uw lichaam verzwakt is krijg je natuurlijk wel overal symptomen.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:45   #434
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Geef eens uw hamilton scale index score?
En u verwacht daar wat van na voor weken psychiatrisch te zijn verklaard met anorexie terwijl ik godverdomme eet??

Ik heb vandaag al gedacht dat ik een camera op mijn voorhoofd moest gaan plaatsen. Zelfs mijn eigen internist begon te twijfelen... Tja je zou voor minder als er iemand van 38kg die eruit ziet als een wandelend lijk voor je staat.
Ik kan het ze dus zelfs niet verwijten, maar ano-patiënten hebben echt wel meer patiënten en het zou straf zijn moest ik zo laat worden herkend.

De laatste keer dat ik als somatisatie-stoornis werd verklaard heeft slechts twee jaar geduurd. Overgeven en flauwvallen deden me beseffen dat mijn pijn reëel was en er iets ernstig mis was... vooral omdat die pijn zeer verbonden was met bepaalde andere lichamelijke veranderingen.
Nu ook: pijn met logica in, is een tegenindicatie voor psychosomatisch maarja ...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:46   #435
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Thiamine tekort, de andere ook aan darmproblemen.

Maar darmproblemen die een grote druk op mijn lichaam, ruggengraat, wervels en alle andere knoken veroorzaken in die mate dat ze geluid produceren?

Ik weet het niet. Ik weet alleen dat als ik zo dadelijk ga liggen ik op de plaatsen van die drukken zo harde hartkloppingen voel dat mijn aders ervan ga pijn doen en dat ik dan helemaal niet meer kan ademen en dat mijn lichaam volledig uitgeput is. Daar hoef je niet echt dokter voor zijn om dat te zien ook.
beriberi?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:47   #436
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Sorry hoor maar ik ben 26 en heb een opleiding psy achter de rug(...)
Maakt geen verschil.

Maar eigenlijk viseerde ik jou niet specifiek. Ik heb al genoeg mensen zien passeren die het allemaal beter wisten dan de dokters en sprak dus heel algemeen.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:49   #437
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
okee, when in doubt, zal ik dit forum in de toekomst laten beslissen of ik naar de dokter moet
dat lijkt mij een prima idee.
ik moet u trouwens nog steeds eens aan een persoonlijk onderzoek onderwerpen, niet?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:50   #438
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

ik erger me trouwens aan m'n linker trommelvlies dat ondertussen geheel naar de verdoemenis is.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 19:55   #439
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Euh, mijn skelet kraakt overal dus ik zou nie weten wat 'normaal' is eigenlijk.
maar als uw lichaam verzwakt is krijg je natuurlijk wel overal symptomen.
Mijn skelet kraakt nooit ergens. Ik ben, excuseer was want ik kan niks meer nu, de minste beweging maakt me kortademig en duizelig, relatief sportief. Het gekraak is meer dan geknek van botten die versleten zijn. Het is ook van dat inwendig verschuiven, verplaatsen van kraakbeen, eerder dof geplop dus, echt heel vreemd en bizar om te horen. Enfin dat vooral eigenlijk. Op plaatsen die ik nooit gehoord heb en waarvan ik niet eens wist dat er kraakbeen zat. Bovenop mijn thorax bv. waar mijn ribben blijkbaar....
Nooooooooit iets dergelijks gehoord hoor in al die jaren dat ik in mijn lichaam woon. Het zou me ook niet echt zorgen baren, dat symptoom op zich. Maar dat met alles samen... Dit was ook één van de eerste symptomen. Toen woog ik nog min. 6kg meer dus. Min of meer mijn normale gewicht.
(btw ik menstrueer nu nog, om maar te zeggen dat mijn lichaam dit blijkbaar nog acceptabel vind, ik heb wel al donshaartjes )
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 20:00   #440
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
En u verwacht daar wat van na voor weken psychiatrisch te zijn verklaard met anorexie terwijl ik godverdomme eet??

Ik heb vandaag al gedacht dat ik een camera op mijn voorhoofd moest gaan plaatsen. Zelfs mijn eigen internist begon te twijfelen... Tja je zou voor minder als er iemand van 38kg die eruit ziet als een wandelend lijk voor je staat.
Ik kan het ze dus zelfs niet verwijten, maar ano-patiënten hebben echt wel meer patiënten en het zou straf zijn moest ik zo laat worden herkend.

De laatste keer dat ik als somatisatie-stoornis werd verklaard heeft slechts twee jaar geduurd. Overgeven en flauwvallen deden me beseffen dat mijn pijn reëel was en er iets ernstig mis was... vooral omdat die pijn zeer verbonden was met bepaalde andere lichamelijke veranderingen.
Nu ook: pijn met logica in, is een tegenindicatie voor psychosomatisch maarja ...
begin nu eens met iedere dag zo'n goeie reep chocolade te eten misschien ? zit veel suiker in, is lekker vettig, blijft goed plakken aan de ribben

en geef toch eens uw hamilton score ? zeg niet dat het 7 is ??

die hartkloppingen kunnen op hyperthyroidie doen denken, is het daarom dat je dat 'sopje' moest drinken ?
maar het kan netzogoed zenuwen zijn, du sik vind die twee pistes logisch
het alternatief is ergens een kanker, maar enfin aan 26jaar vind ik dat een beetje tevroeg
nu je kan netzogoed diabeet zijn hoor

je moet echt wel een mens volledig bekijken en niet één dingetje zitten focussen

- frequent urineren
- dorst ,
- keelpijn
- tics
- hoofdpijn
- zweten
- duizeligheid
- bloed urnineren
- veel diarree
- winderig
- braakneiging
- grote ogen
- gezwollen keel
enzovoort

Laatst gewijzigd door brother paul : 17 oktober 2011 om 20:07.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be