Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2004, 16:00   #1
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard Topic oscars ?

We hebben al forumoscars gehad, maar misschien zijn topic-oscars ook eens leuk.


Welke oscars kunnen wij aan topics geven?
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:06   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Gayste topic!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:16   #3
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

De grappigste draad zou zich dan waarschijnlijk in K&K bevinden. Eigenlijk is het halve werk al gedaan als men zich laat inspireren door de reeds bestaande oscars. Daarop kan men uiteraard met nieuwe oscars afkomen die interessant zijn voor de lezers van die winnende draad. Negatieve oscars, die lijken mij ook wel best grappig. Meest tijdrovende topic bijvoorbeeld.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:17   #4
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

de leukste topic
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:28   #5
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

In het Belgisch-nationaal forum kunnen we dan weer de meest nonsens topic vinden
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:28   #6
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
De grappigste draad zou zich dan waarschijnlijk in K&K bevinden. Eigenlijk is het halve werk al gedaan als men zich laat inspireren door de reeds bestaande oscars. Daarop kan men uiteraard met nieuwe oscars afkomen die interessant zijn voor de lezers van die winnende draad. Negatieve oscars, die lijken mij ook wel best grappig. Meest tijdrovende topic bijvoorbeeld.
Of een speciale categorie voor jou: meest ontwijkende topic.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:30   #7
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Gayste topic!
dat wordt een zware keuze tegenwoordig
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:32   #8
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Of een speciale categorie voor jou: meest ontwijkende topic.
Spreek voor uzelf. U deed dat nl. ook, plus u begon met beschuldigingen te gooien die onwaar waren. Omdat u zó "zonder vooroordelen" bent. Ik negeer u voor de grootste tijd omdat u weinig te beiden heeft voor een waardige discussie. U leest enkel het negatieve van rechts en het positieve van links. Onopen van geest bent u. Eigenlijk ontwijkt u zelf overal de mensen hun meningen. Beetje dom om het zo te melden.

Geloof me, zowel links als rechts kampt er mee. Mensen langs de andere kant waarmee de discussie onmogelijk is. Maar langs beide kanten zijn het minderheden, jammer genoeg vaak extremisten. Mensen die snel met gescheld beginnen, zonder de tegenpartij te (willen leren) kennen. Ik heb géén vijanden, maar als het té respectloos wordt, dan is negeren de enigste oplossing.
Ik heb tevens ook geen probleem een linkse gelijk te geven over een rechtse. Ik denk nl. niet in hokjes van links en rechts alsof het een kampgevecht is tussen beiden. Daar hebt u duidelijk wél een probleem mee, en het is niet enkel op postings tegen mijzelf dat ik afga. U hebt tevens een slechte reputatie op dit forum, beste Raf.


Gegroet (de homohater in Rafs betekenis, ik ben tegen homo's hun gedragingen Ik was geschokt omdat het ook voor mijzelf nieuws was).

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 oktober 2004 om 18:47.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:40   #9
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
dat wordt een zware keuze tegenwoordig
Over de holebi-discussie kan Raf de gayste topic krijgen. Ook hier begon hij er nl. over. Kom voor uzelf uit beste Raf. Het mag niet tot een frustratie groeien hé?

Groetjes.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:54   #10
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Spreek voor uzelf. U deed dat nl. ook, plus u begon met beschuldigingen te gooien die onwaar waren. Omdat u zó "zonder vooroordelen" bent. Ik negeer u voor de grootste tijd omdat u weinig te beiden heeft voor een waardige discussie. U leest enkel het negatieve van rechts en het positieve van links. Onopen van geest bent u. Eigenlijk ontwijkt u zelf overal de mensen hun meningen. Beetje dom om het zo te melden.

Geloof me, zowel links als rechts kampt er mee. Mensen langs de andere kant waarmee de discussie onmogelijk is. Maar langs beide kanten zijn het minderheden, jammer genoeg vaak extremisten. Mensen die snel met gescheld beginnen, zonder de tegenpartij te (willen leren) kennen. Ik heb géén vijanden, maar als het té respectloos wordt, dan is negeren de enigste oplossing.
Ik heb tevens ook geen probleem een linkse gelijk te geven over een rechtse. Ik denk nl. niet in hokjes van links en rechts alsof het een kampgevecht is tussen beiden. Daar hebt u duidelijk wél een probleem mee, en het is niet enkel op postings tegen mijzelf dat ik afga. U hebt tevens een slechte reputatie op dit forum, beste Raf.


Gegroet (de homohater in Rafs betekenis, ik ben tegen homo's hun gedragingen Ik was geschokt omdat het ook voor mijzelf nieuws was).
Oeps! Heb ik een gevoelige snaar beroerd? Een slechte reputatie op dit forum? Alleen bij onze forumvrienden van de rechterzijde, liefje, maak jezelf maar geen blaasjes wijs.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:56   #11
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Over de holebi-discussie kan Raf de gayste topic krijgen. Ook hier begon hij er nl. over. Kom voor uzelf uit beste Raf. Het mag niet tot een frustratie groeien hé?

Groetjes.
Crap, en ik maar denken dat ik dat nu net deed, voor mezelf uitkomen... Ik zal het wat meer in de verf moeten zetten!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 18:58   #12
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Oeps! Heb ik een gevoelige snaar beroerd? Een slechte reputatie op dit forum? Alleen bij onze forumvrienden van de rechterzijde, liefje, maak jezelf maar geen blaasjes wijs.
Overlaatst was je het toch even oneens met de moderator van het gedeelte
Links Pelgrim. Geloof me, beste. U bent een ruziezoeker. Als iemand rechts is, dan denkt u meteen aan de vijand. Dat is uw probleem.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:02   #13
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Crap, en ik maar denken dat ik dat nu net deed, voor mezelf uitkomen... Ik zal het wat meer in de verf moeten zetten!
Wel als dat de waarheid is, dan mijn excuses voor de mogelijke ongemakken die ik bracht bij de discussie over holebi's. Hoe dan ook is het nooit mijn bedoeling iemand te denigreren omwille van zijn/haar geaardheid. Hoe sterk het er ook op lijken mag.

Hoe dan ook, gelieve wat meer respect voor uw medeposter te tonen. De discussie zou misschien iets meer mogelijk zijn op die manier.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 oktober 2004 om 19:03.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:05   #14
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Overlaatst was je het toch even oneens met de moderator van het gedeelte
Links Pelgrim. Geloof me, beste. U bent een ruziezoeker. Als iemand rechts is, dan denkt u meteen aan de vijand. Dat is uw probleem.
Dat is het doel van een discussieforum, schat. Je begint met het ergens niet over eens te zijn en dan discussieer je daarover. Met een beetje geluk stuur je je oorspronkelijke mening in de loop van die discussie wat bij; in het slechtste geval blijft ieder bij zijn standpunt. Jij sloot elke discussie al bij voorbaat uit. Daarmee ga je lichtjes aan het doel van het discussieforum voorbij, vind je ook niet? Je had je op voorhand al een mening over mij gevormd en je hebt je door die mening laten leiden en niet door wat ik schreef. Maar lig er niet wakker van, dat doe ik ook niet. Wil jij mij als een "ruziezoeker" zien (wie hield er ook weer niet van hokjes?), dan moet je dat maar doen. Ik word er in ieder geval niet warm of koud van.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:05   #15
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Hoe dan ook, gelieve wat meer respect voor uw medeposter te tonen. De discussie zou misschien iets meer mogelijk zijn op die manier.
Dat mes snijdt aan twee kanten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:11   #16
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat mes snijdt aan twee kanten.
Nee, dat is een vriendelijk verzoek en tevens mijn voorwaarde bij een discussie. Denk wat u denken wil, maar zie in dat u zelf ook vol vooroordelen zit. Een groot probleem in deze maatschappij, mensen het evident vinden dat ze altijd en overal gelijk hebben. Natuurlijk is iedereen overtuigd van zijn gelijk (toch bij voorbaat, mensen willen de juiste denkwijze hanteren, die irreëel is).

Ik geef toe dat ik zelf ook vooroordelen heb, dat is onvermijdelijk (iedereen bezit ze, de ene minder dan de ander). Doch probeer ik ze ten alle koste te mijden.

Het laatste wat ik zoek op een forum is ruzie, hoewel men natuurlijk niet braafjes moet blijven. Respect is een relatief gegeven. Zo voel ik me bijvoorbeeld niet bij de (vaak respectloos beoogde) grapjes van Het Skill Effect over rechts en specifiek het Blok geschokt, vooral omdat hij bewezen heeft het langs de andere oever te kunnen bekijken.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 oktober 2004 om 19:13.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:15   #17
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Nee, dat is een vriendelijk verzoek en tevens mijn voorwaarde bij een discussie.
Jij hoeft hier helemaal geen voorwaarden te stellen. Als jij geen respect kan opbrengen voor je gesprekspartner, dan moet je ook niet versteld staan dat je geen respect terugkrijgt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:16   #18
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Jij hoeft hier helemaal geen voorwaarden te stellen. Als jij geen respect kan opbrengen voor je gesprekspartner, dan moet je ook niet versteld staan dat je geen respect terugkrijgt.
Nochtans doe ik dat wel, totdat ik weinig respect naar mijn kant opmerk. U begon met uw aangename sarcasme. En voor mijn persoonlijke belangstelling heb ik het recht te willen discussiëren met mensen enkel mensen die respect kennen.

Let wel! Ze mogen het grof oneens met me zijn. Soms kan ik mezelf ook moeilijk bedwingen, maar ik probeer het tóch te mijden. Ik ben maar een mens zoals iedereen hier.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 oktober 2004 om 19:22.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:27   #19
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Nochtans doe ik dat wel, totdat ik weinig respect naar mijn kant opmerk. U begon met uw aangename sarcasme. En voor mijn persoonlijke belangstelling heb ik het recht te willen discussiëren met mensen enkel mensen die respect kennen.

Let wel! Ze mogen het grof oneens met me zijn. Soms kan ik mezelf ook moeilijk bedwingen, maar ik probeer het tóch te mijden. Ik ben maar een mens zoals iedereen hier.
Er staan je nog bittere teleurstellingen te wachten op dit forum. Hopelijk zal die Oscar voor best ontwijkende topic je een troost zijn in die sombere momenten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2004, 19:34   #20
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Er staan je nog bittere teleurstellingen te wachten op dit forum. Hopelijk zal die Oscar voor best ontwijkende topic je een troost zijn in die sombere momenten.
Wij zijn dan beiden genomineerd, u doet dat zelf ook tenslotte. Ik heb geen zin om in herhaling te vallen; ik hoop u zelf ook niet. Tot nu toe heb ik met weinig medegebruikers problemen, op enkele rotte appels na. Men moet maar kunnen relativeren, de hoofdvereiste om respect te hebben alsnog ook toegeven.
Teleurstellingen zijn het niet, als het té erg wordt dan negeer ik die mensen, toch? Het is logisch dat men ergens grenzen trekt. U bent gewoon een bekrompeling als u koppig doorzet met uw beledigingen zonder ook één discussie met een desbetreffende persoon gevoerd te hebben, zelfs nog geen andere post van hem gelezen.

Neen, ik hou niet van agitators. Zoek een ander slachtoffer. Ik blijf bij mijn voorwaarde tot discussie en die voorwaarde is n�*et moeilijk aan te houden, al overtrad ik ze zelf een aantal keren, dat per abuis. Men streeft vaak onmogelijke doelen na, maar de doelen zijn er nog en men heeft nog goede bedoelingen.


P.S.: Ik zei alvast dat het m�*jn voorwaarde tot discussie is. Niet de voorwaarde van het forum, al biedt het forum mij de vrijheid te discussiëren op mijn manier voor mijzelf alleen als individu. Het gegeven van normen en waarden heet dat.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 oktober 2004 om 19:39.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be