Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2016, 15:22   #1101
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
De hits zijn meestal werkgerelateerd, niks om over te stoeffen, eerlijk gezegd.

Pour vivre heureux, vivons cachés.

het enig spijtige in dit verhaal is dat onze dokter toch een 1000-tal hits meer heeft dan ik. Maar ja, hij is dan ook een veroordeelde crimineel...
Ik vrees voor de slachtoffers dat er in de nabije toekomst nog veel hits zullen bijkomen, voor wat de zelfverklaarde docter-topjurist betreft. Ik kan slechts hopen dat wie als ondernemer op een gegeven moment in moeilijkheden komt niet zo dom zal zijn om zich door bedoelde crimineel in de bloem te laten rollen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 15:46   #1102
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik vrees voor de slachtoffers dat er in de nabije toekomst nog veel hits zullen bijkomen, voor wat de zelfverklaarde docter-topjurist betreft. Ik kan slechts hopen dat wie als ondernemer op een gegeven moment in moeilijkheden komt niet zo dom zal zijn om zich door bedoelde crimineel in de bloem te laten rollen.
Mogen we het woord "crimineel" gebruiken?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 15:53   #1103
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De mails vertrekken vanaf januari denk ik en dan ononderbroken tot mei
Rustig aan man, straks moet je nog het Koning Boudewijnstadion reserveren om iedereen een zitje te geven!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 16:07   #1104
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Mijn eigen naam levert zo'n 3900 hits op. Daarmee ben ik vet, sie...
Another Jack:
340.000.000 resultaten!!!



Mijn eigen naam maar 1660 resultaten...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 november 2016 om 16:08.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 17:10   #1105
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Mogen we het woord "crimineel" gebruiken?
Waarom niet ? Een pedofiel is een pedofiel, ook als hij voor bepaalde feiten zijn straf heeft uitgezeten. Wie steelt of heeft gestolen is een dief en wie opzettelijk en met voorbedachten rade heeft gedood is een moordenaar. Meer algemeen, wie criminele feiten pleegt of heeft gepleegd en daarvoor werd veroordeeld is een crimineel.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 november 2016 om 17:10.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 17:11   #1106
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Another Jack:
340.000.000 resultaten!!!



Mijn eigen naam maar 1660 resultaten...
Hoezo ? Is Another Jack niet uw eigen naam ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 17:16   #1107
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Hoezo ? Is Another Jack niet uw eigen naam ?
Helaas...
Mijn echte naam is veel minder populair volgens google...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 17:23   #1108
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Helaas...
Mijn echte naam is veel minder populair volgens google...
Met zo weinig hits is schrijnende armoede ons aller lot, mijnheer, en we zijn bovendien zo dom om ons aan de wet te houden en ons zelfs middels de nodige inzet en volharding nuttig te maken voor de maatschappij. Het is godgeklaagd.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 17:27   #1109
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Waarom niet ? Een pedofiel is een pedofiel, ook als hij voor bepaalde feiten zijn straf heeft uitgezeten. Wie steelt of heeft gestolen is een dief en wie opzettelijk en met voorbedachten rade heeft gedood is een moordenaar. Meer algemeen, wie criminele feiten pleegt of heeft gepleegd en daarvoor werd veroordeeld is een crimineel.
Ja maar er is toch een maar.

Ex veroordeelden mag je niet zomaar benoemen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 17:31   #1110
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Met zo weinig hits is schrijnende armoede ons aller lot, mijnheer, en we zijn bovendien zo dom om ons aan de wet te houden en ons zelfs middels de nodige inzet en volharding nuttig te maken voor de maatschappij. Het is godgeklaagd.
Ik weet het...
Toch blijf ik dromen van outfits van de jaren '90, wijnen met een verschrikkelijke verhouding prijs/kwaliteit, protserige oorden vol bejaarden, in weer en wind als een dief kaartjes gaan uitdelen op plekken waar ik ongewenst ben, een gevangeniscel, met dysorthografie, kinderloos ten onder te gaan...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 17:33   #1111
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ja maar er is toch een maar.

Ex veroordeelden mag je niet zomaar benoemen.
Ex-veroordeelden die recidiveren mag men wat mij betreft wel met de gepaste termen benoemen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 22:31   #1112
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ja maar er is toch een maar.

Ex veroordeelden mag je niet zomaar benoemen.
Goh, ik vertel hier niets nieuws, hoor.

Er is geen enkel kwaad opzet mijnerzijds en bovendien wrijf ik betrokkene geen enkel specifiek misdrijf aan ; overigens heeft betrokkene hier zelf reeds meermaals gezegd welke veroordelingen hij opliep voor welke misdrijven, en hij blijkt er helemaal geen geheim van te maken dat zijn strafblad naar eigen zeggen acht bladzijden lang is, dat hij middels enige vermeende aanpassing her en der eenzelfde "activiteit" verderzet als voorheen, en dat hij ook nog betrokkene is in een ander in onderzoek zijnd fraudedossier waarbij zijn roerend en onroerend goed in beslag werd genomen of in beslag werd gesteld.

Ter informatie kunt u nog even post 400 d.d. 21 october 2017 van deze draad herlezen, en vaststellen voor welke misdrijven betrokkene o.a. bij vonnis van de correctionele rechtbank te Antwerpen d.d. 13 april 2005 werd veroordeeld :
*valsheid in geschriften en gebruik ervan,
*laattijdige aangifte van de faillissementstoestand,
*al te kostelijke middelen om de gefailleerde geld te verschaffen,
*verduistering of verberging van actief en of boekhouding,
*witwassen,
*misbruik van vertrouwen,
*bendevorming,
*de uitgifte van een cheque zonder dekking,
*ontdraging van beslagen goederen,
*inbreuken op de boekhoudwet,
*bedrieglijk onvermogen,
*fiscale valsheid en gebruik ervan inzake inkomstenbelastingen.

U mag zo iemand desgewenst een eerste communiecantje noemen, maar dat verandert niets aan wat hij is en aan wat iedereen – hijzelf incluis - die dit forum volgt weet dat hij is, en er is geen enkele wet die verbiedt hem aldus te benoemen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 22:34   #1113
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik weet het...
Toch blijf ik dromen van outfits van de jaren '90, wijnen met een verschrikkelijke verhouding prijs/kwaliteit, protserige oorden vol bejaarden, in weer en wind als een dief kaartjes gaan uitdelen op plekken waar ik ongewenst ben, een gevangeniscel, met dysorthografie, kinderloos ten onder te gaan...
Wel, ik moet u eerlijk bekennen dat ook ik nooit heb ervaren en ongetwijfeld nooit zal ervaren hoe leuk en aangenaam het is om – benevens het door u reeds aangehaalde - bijvoorbeeld als volstrekt onvermogende door het leven te gaan en te moeten hokken in wegens inbeslagstelling en verwachte verbeurdverklaring slechts zeer tijdelijk beschikbare oubollig gemeubelde toeristenappartementjes. Het heeft ongetwijfeld een soort charme, maar ik heb er geen probleem mee om toe te geven dat het behoort tot het genre levenservaringen dat ik gerust kan missen.

Zoals allen hier wist ik voorheen reeds dat elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, en vanuit mijn wereld van gecocoonde afstandelijkheid vast te stellen hoe andere mensen denken en redeneren heb ik altijd erg interessant gevonden. Het nuttige aan deze discussiedraad was/is dat ik nu ook heb kunnen vaststellen hoe een vogeltje zingt dat al meermaals keihard met de bek tegen een onvermoede muur is aangevlogen, maar nog steeds niet blijkt te snappen dat het andermaal even gezwind als onbewust naar een volgende muur aan het vliegen is…

Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 november 2016 om 22:50.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 23:03   #1114
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Goh, ik vertel hier niets nieuws, hoor.

Er is geen enkel kwaad opzet mijnerzijds en bovendien wrijf ik betrokkene geen enkel specifiek misdrijf aan ; overigens heeft betrokkene hier zelf reeds meermaals gezegd welke veroordelingen hij opliep voor welke misdrijven, en hij blijkt er helemaal geen geheim van te maken dat zijn strafblad naar eigen zeggen acht bladzijden lang is, dat hij middels enige vermeende aanpassing her en der eenzelfde "activiteit" verderzet als voorheen, en dat hij ook nog betrokkene is in een ander in onderzoek zijnd fraudedossier waarbij zijn roerend en onroerend goed in beslag werd genomen of in beslag werd gesteld.

Ter informatie kunt u nog even post 400 d.d. 21 october 2017 van deze draad herlezen, en vaststellen voor welke misdrijven betrokkene o.a. bij vonnis van de correctionele rechtbank te Antwerpen d.d. 13 april 2005 werd veroordeeld :
*valsheid in geschriften en gebruik ervan,
*laattijdige aangifte van de faillissementstoestand,
*al te kostelijke middelen om de gefailleerde geld te verschaffen,
*verduistering of verberging van actief en of boekhouding,
*witwassen,
*misbruik van vertrouwen,
*bendevorming,
*de uitgifte van een cheque zonder dekking,
*ontdraging van beslagen goederen,
*inbreuken op de boekhoudwet,
*bedrieglijk onvermogen,
*fiscale valsheid en gebruik ervan inzake inkomstenbelastingen.

U mag zo iemand desgewenst een eerste communiecantje noemen, maar dat verandert niets aan wat hij is en aan wat iedereen – hijzelf incluis - die dit forum volgt weet dat hij is, en er is geen enkele wet die verbiedt hem aldus te benoemen.
Dit vonnis ga ik lezen dinsdag op de rechtbank en zet het hier dan kan ik zelf zien of het gemotiveerd was.

En nog eens de gerechtelijke politie die mij gedurende 9 jaar heeft ondervraagd die hebben al die inbreuken niet gezien ,zijn dus volgens jullie aarts dom en steke blind , en lieten mij telkens rustig naar huis gaan om met zekerheid aan een volgende sterfhuisconstructie te beginnen

Hoe leg je dat uit ?
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 25 november 2016 om 23:07.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 23:08   #1115
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Dat ge opnieuw bezig zijt en waarschijnlijk straks weer tegen de lamp loopt ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 23:14   #1116
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat ge opnieuw bezig zijt en waarschijnlijk straks weer tegen de lamp loopt ?
ik factureer niet meer aan de oude vennootschap zoals vroeger dus kan ik nooit meer op ontdraging van activa worden gepakt

bovendien wordt de constructie getekend in de alarmprocedure door iedereen

WATERDICHT zeggen mijn advocaten
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 06:49   #1117
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard naamkaartjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat ge opnieuw bezig zijt en waarschijnlijk straks weer tegen de lamp loopt ?
Heb gisteren in de prinsenstraat 100 naamkaartjes uitgedeeld aan studenten recht ,niet natuurlijk om ze klant te maken ,maar omdat ik een student zoek die zijn thesis wilt maken over DE STERFHUISCONSULENT, niet sterfhuisconstructies omdat daar al thesissen over zijn geweest in het verleden.(diverse)

Deze student(e) krijgt inzage in al mijn databases ,en sterfhuisconstructies en kan van mij alle info en documentatie krijgen , ook al mijn processen en veroordelingen en alle know how.

Het gaat niet over Paul maar over DE STERFHUISCONSUSELENT als abstracte figuur ,dus een advocaat of bedrijfsrevisor ,of bedrijfsadviseur die sterfhuisconstructies begeleid.

Iedereen die zich geroepen voelt mag zich aanmelden.

Enige voorwaarden het indienen van deze titel en aanvaarding door de prof.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  naamkaartje voorkant.jpg‎
Bekeken: 68
Grootte:  73,6 KB
ID: 104851  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 26 november 2016 om 06:50.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 07:28   #1118
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructie Horeca Nv

HANDELSHUUROVEREENKOMST 23 november 2016 INZAKE HET HANDELSPAND TE xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1 | Brouwerij Corsendonk Distributie NV – Brouwerij Keersmaekers – Immo Verhuur NV ©

Tussen de ondergetekenden :
N.V. BROUWERIJ KEERSMAEKERS-IMMO VERHUUR, ondernemingsnummer 0439.542.731, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te 2300 Turnhout, Slachthuisstraat 27, haar gebeurlijke opvolgers, overnemers, rechtsverkrijgers of de persoon, natuurlijke of rechtspersoon, daartoe uitdrukkelijk aan te duiden door de n.v. Brouwerij Keersmaekers-Immo Verhuur, vertegenwoordigd door de Heer SxxxxxKxxxxxxxx, in zijn hoedanigheid van gedelegeerd-bestuurder, hierna genoemd eerstegenoemde, verhuurster,
en
De heer xxxxxxxxxxxxxxx wonende te xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
welke zich hoofdelijk en ondeelbaar verbindt zowel voor zichzelf als voor de vennootschap in oprichting, met het oog op het bekomen van een economisch voordeel, alsook voor alle eventueel toekomstige uitbatingvennootschappen, ondergetekende ter andere zijde, haar gebeurlijke opvolgers, overnemers, rechtsverkrijgers of de persoon, natuurlijke of rechtspersoon, hierna genoemd tweedegenoemde, de huurder,
en
N.V. BROUWERIJ CORSENDONK – DISTRIBUTIE, ondernemingsnummer 0425.611.650, waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te 2300 Turnhout, Slachthuisstraat 27, haar gebeurlijke opvolgers, overnemers, rechtsverkrijgers of de persoon, natuurlijke of rechtspersoon uitdrukkelijk aan te duiden door de n.v. Brouwerij Corsendonk – Distributie, vertegenwoordigd door de Heer Jxxxx Kxxxxxxxx, in zijn hoedanigheid van gedelegeerd-bestuurder, hierna genoemd de Brouwerij;


is overeengekomen wat volgt :

Eerstegenoemde geeft in handelshuur aan tweedegenoemde die samen met de hieronder vermelde voorwaarden aanvaardt :
- Een handelsgelijkvloers met kelder, in xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx BRUSSEL en gekend onder de handelsbenaming Taverne – Restaurant XXXXX, in de toestand waarin het zich thans bevindt en als zodanig onderzocht door de huurder;

Wat betreft het eigendomsrecht op het handelsfonds zijn de Brouwerij en de huurder akkoord dat de handelszaak voor 80% eigendom is van de huurder en voor 20% van de brouwerij, hoofdhuurder.

Etc etc etc
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  naamkaartje achterkant.jpg‎
Bekeken: 71
Grootte:  107,9 KB
ID: 104852  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 08:38   #1119
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik factureer niet meer aan de oude vennootschap zoals vroeger dus kan ik nooit meer op ontdraging van activa worden gepakt

bovendien wordt de constructie getekend in de alarmprocedure door iedereen

WATERDICHT zeggen mijn advocaten
Het misbruik van vennootschapsgoederen - en bij uitbreiding de verduistering ervan - bestaat op het moment dat de goederen uit de vennootschap worden gehaald ten nadele van de schuldeisers. Op dat moment ben je ook reeds mededader (art. 66 Sw.). Wanneer jij je laat uitbetalen en door wie is dan van geen tel.

Als je 'advocaten' raadpleegt, zorg dan dat ze tenminste een basiskennis strafrecht hebben.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 08:48   #1120
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dit vonnis ga ik lezen dinsdag op de rechtbank en zet het hier dan kan ik zelf zien of het gemotiveerd was.

En nog eens de gerechtelijke politie die mij gedurende 9 jaar heeft ondervraagd die hebben al die inbreuken niet gezien ,zijn dus volgens jullie aarts dom en steke blind , en lieten mij telkens rustig naar huis gaan om met zekerheid aan een volgende sterfhuisconstructie te beginnen

Hoe leg je dat uit ?
Je verwart het niet handhaven van de voorhechtenis met de legaliteit van je praktijken. De voorhechtenis mag niet te lang duren, m.a.w. je moet binnen een redelijke termijn voor de bodemrechter kunnen verschijnen. Verder mag men de voorhechtenis ook maar telkens verlengen indien het onderzoek genoeg vooruitgang boekt. Dat verloopt bij financiële misdrijven niet altijd vlot. Zo moeten vaak documenten bij meerdere banken in verschillende landen worden opgevraagd. Bovendien heeft men in België de neiging om alle samenhangende misdrijven met slachtoffers tegelijk voor de recther aanhangig te maken, waardoor de duur van het onderzoek nog langer wordt.

Kortom: uit het feit dat je niet langer in voorhechtenis zat, kan je niet afleiden dat je praktijken legaal waren.

Trouwens: als de onderzoekers niets konden vinden, waarom ben je dan reeds meermaals veroordeeld? Je zegt toch steeds dat je je voordracht begint met je strafblad van acht pagina's lang?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be