Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 november 2017, 18:29   #12981
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Wie niet inziet dat het hier WEL over politiek gaat, kan moeilijk deelnemen aan dit forum.

.....
Het zou hier dan maar stillekes worden.

Trouwens ik ben ervan overtuigd dat later de inhoud van die reacties als een boemerang bij die lieden in't gezicht zal terugkeren.
Dus laat die "heren" maar doen.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 5 november 2017 om 18:32.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:40   #12982
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Het zou hier dan maar stillekes worden.

Trouwens ik ben ervan overtuigd dat later de inhoud van die reacties als een boemerang bij die lieden in't gezicht zal terugkeren.
Dus laat die "heren" maar doen.
Krijgen we vandaag geen exposé over Franco meer ? Heb je butthurt omdat je die verhaallijn niet kunt toepassen op de belgische magistraten die Puigdemont nu met zijn kloten in jail smeten ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:40   #12983
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Groteske leugen, ik vind genoegen in het opsluiten van een misdadiger van gemeen recht. De aanklachten tegen hem gaan niet over een politieke mening.

En gezien dat heerschap samen met vier andere kakkebroeken niet alleen was gevlucht voor justitie maar ook nog als een dikkenek een persconferentie gaf om zijn vlucht te verschonen en sympathie te sprokkelen ga ik nu met volle teugen genieten van zijn neergang.
Panda, uw tekst ruikt sterk naar de geestesgesteldheid van een op wraak belust personage. Ik stel me daar toch wel vragen bij.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:44   #12984
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Krijgen we vandaag geen exposé over Franco meer ? Heb je butthurt omdat je die verhaallijn niet kunt toepassen op de belgische magistraten die Puigdemont nu met zijn kloten in jail smeten ?
Als jij je taalgebruik terug normaliseert zal ik je eventueel antwoorden.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:46   #12985
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Panda, uw tekst ruikt sterk naar de geestesgesteldheid van een op wraak belust personage. Ik stel me daar toch wel vragen bij.
Trouwens , de betrokkenen zijn vrijwillig voor de onderzoeksrechter verschenen.
Momenteel is mij niets bekend dat ze zouden aangehouden zijn zoals wordt beweerd.
Die beslissing volgt eventueel later. Dus ook het waarschijnlijke ontslag.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:47   #12986
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Als jij je taalgebruik terug normaliseert zal ik je eventueel antwoorden.
Inderdaad, we kunnen moeilijk beweren dat Panda zich tegenwoordig met diplomatische gematigdheid uitdrukt. Het gaat steeds meer in de richting van schuttingtaal die je eerder verwacht bij tuig van de richel.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:49   #12987
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Het zou hier dan maar stillekes worden.

Trouwens ik ben ervan overtuigd dat later de inhoud van die reacties als een boemerang bij die lieden in't gezicht zal terugkeren.
Dus laat die "heren" maar doen.
2
Daar zijn er hier velen die veel van hun vroegere pluimen verloren hebben...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:51   #12988
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, we kunnen moeilijk beweren dat Panda zich tegenwoordig met diplomatische gematigdheid uitdrukt. Het gaat steeds meer in de richting van schuttingtaal die je eerder verwacht bij tuig van de richel.
Ik verdenk hem er stilletjes van een VB-trol te zijn???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:55   #12989
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik verdenk hem er stilletjes van een VB-trol te zijn???
Aha, het is daarom dat ge hem fascist noemt. Nu begrijp ik het
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:58   #12990
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Panda, uw tekst ruikt sterk naar de geestesgesteldheid van een op wraak belust personage. Ik stel me daar toch wel vragen bij.
Vendeliers die wekenlang zich zaten te verkneukelen hoe die kerel met zijn Jommeke coiffure even de nationale en internationale rechtsorde dacht te kunnen aan zijn laars lappen moeten nu niet proberen de moral highground te claimen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 19:15   #12991
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Jij zal nog raar op je neus kijken, wie laatst lacht , best lacht, en jij lacht te vroeg.Wacht maar af.....
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 19:19   #12992
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vendeliers die wekenlang zich zaten te verkneukelen hoe die kerel met zijn Jommeke coiffure even de nationale en internationale rechtsorde dacht te kunnen aan zijn laars lappen moeten nu niet proberen de moral highground te claimen.
Door vrijwillig te verschijnen, verstoort hij het plezier van een paar Franstalige Brusselse flikken. Die zouden hem graag eens aanpakken op zijn guardia civils.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 19:25   #12993
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Trouwens , de betrokkenen zijn vrijwillig voor de onderzoeksrechter verschenen.
Momenteel is mij niets bekend dat ze zouden aangehouden zijn zoals wordt beweerd.
Die beslissing volgt eventueel later. Dus ook het waarschijnlijke ontslag.
Die vrijwilligheid maakt deel uit van een juridische strategie (steekspel) die ze samen met hun advocaten uitgelijnd hebben. Niet meer, niet minder.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 19:41   #12994
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Jij zal nog raar op je neus kijken, wie laatst lacht , best lacht, en jij lacht te vroeg.Wacht maar af.....
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 19:45   #12995
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.804
Standaard

Ondertussen vragen de Franse Catalanen in de omgeving van Perpignan

ook de aansluiting bij een onafhankelijk Catalonië

Onze Francofiele Belgicisten verslikken zich in hun Fanta zero.

"THE controversy surrounding the struggle for Catalan independence from Spain has crossed over the border, as 'Northern Catalans' demanded freedom from France.

As the struggle for Catalan independence from Spain continues to venture into unknown territory, a French region across the border have demanded a united Catalan state.

Around 2,000 protesters took to the streets yesterday in Perpignan, southwestern France, to demand their own independence referendum.

Activists at the peaceful march revealed their hopes for a 'united Catalan state' that would break apart Spain and France - amid fears of an independence domino effect in the EU."
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:07   #12996
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Ondertussen vragen de Franse Catalanen in de omgeving van Perpignan

ook de aansluiting bij een onafhankelijk Catalonië

Onze Francofiele Belgicisten verslikken zich in hun Fanta zero.

"THE controversy surrounding the struggle for Catalan independence from Spain has crossed over the border, as 'Northern Catalans' demanded freedom from France.

As the struggle for Catalan independence from Spain continues to venture into unknown territory, a French region across the border have demanded a united Catalan state.

Around 2,000 protesters took to the streets yesterday in Perpignan, southwestern France, to demand their own independence referendum.

Activists at the peaceful march revealed their hopes for a 'united Catalan state' that would break apart Spain and France - amid fears of an independence domino effect in the EU."
U liegt. La Catalogne du Nord, is geen franse regio. Het is een frans departement, met name les Pyrénées Orientales waar de independisten hoofdzakelijk bestaan uit geitenwollen sokken, anarchisten die veel uitkeringen trekken en met hun schapen neuken.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:09   #12997
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Groteske leugen, ik vind genoegen in het opsluiten van een misdadiger van gemeen recht. De aanklachten tegen hem gaan niet over een politieke mening.

En gezien dat heerschap samen met vier andere kakkebroeken niet alleen was gevlucht voor justitie maar ook nog als een dikkenek een persconferentie gaf om zijn vlucht te verschonen en sympathie te sprokkelen ga ik nu met volle teugen genieten van zijn neergang.
Zoals met Dutroux zeker? Probeert u het nog eens.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:13   #12998
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vendeliers die wekenlang zich zaten te verkneukelen hoe die kerel met zijn Jommeke coiffure even de nationale en internationale rechtsorde dacht te kunnen aan zijn laars lappen moeten nu niet proberen de moral highground te claimen.
Een politieke tegenstander op zijn bek zien gaan of verkiezingen verliezen is nog van een andere orde dan jolijt vertonen bij een gevangenisstraf. De man heeft een vrouw en kinderen. Gaat u die ook in hun gezicht staan uitlachen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:18   #12999
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
U liegt. La Catalogne du Nord, is geen franse regio. Het is een frans departement, met name les Pyrénées Orientales waar de independisten hoofdzakelijk bestaan uit geitenwollen sokken, anarchisten die veel uitkeringen trekken en met hun schapen neuken.
Een beetje zoals Wallonie dus.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:21   #13000
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
U liegt. La Catalogne du Nord, is geen franse regio. Het is een frans departement, met name les Pyrénées Orientales waar de independisten hoofdzakelijk bestaan uit geitenwollen sokken, anarchisten die veel uitkeringen trekken en met hun schapen neuken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be