Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 april 2013, 14:54   #821
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Probleem is dat er altijd van die slimmeriken zijn die vinden dat wanneer er een norm is bepaald en wat van de norm afwijkt, verboden moet worden.
Noem er eens 5 in België.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 15:21   #822
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

"Homofilie is zoals een klompvoet" zoals de opening post zegt is wel een andere bewering dan "Homoseksualiteit is zoals een klompvoet" zoals professor Evrard zegt.

Ik vind dat ze beter hadden gezegd:
1) Is homofilie ook zoals een klompvoet?
2) Wat bedoelen ze juist met homoseksualiteit? Welk gedrag vinden ze nu precies niet normaal?

Op Wikipedia is er een tendens om mannen onder te verdelen volgens hun gedrag in plaats van hun geaardheid.

Bijvoorbeeld, een hetero die sex heeft met andere venten voor het geld, is dan gewoon een "man die sex heeft met mannen".

Een homo die getrouwd is met een vrouw (en zo zijn er veel) is dan een "man die sex heeft met vrouwen".

Ook wat betreft het gedrag kun je mannen indelen. Dan is er niet zoveel verschil tussen homo's en hetero's.

Bijvoorbeeld, een vent die anale sex heeft met venten is niet zo verschillend van een hetero die anale sex heeft met vrouwen.

Maar, in Amerika kennen ze geen ander leven voor homo's dan om beurten anale sex. Homo zijn is in Amerika gelijk aan anale sex. Dat je bijvoorbeeld met een man kunt getrouwd zijn om er alleen manuele sex mee te hebben kunnen ze zich daar niet voorstellen.

Doordat het lawaai van Amerika in alle huiskamers doordringt via de TV is daardoor het imago van homo's gelijk aan anale sex.

Maar de realiteit is dat hier anale sex voor maar 40% van de homo's de voorkeur heeft. 20% doet liefst orale sex en 20% liefst manueel.

Dan zijn er bijvoorbeeld nog 5% die liefst masturberen terwijl een andere vent aanwezig is. Dat kun je toch moeilijk abnormaal noemen?

Maar voor het gemak wordt dus alles wat homo's doen abnormaal genoemd, terwijl een deel daarvan ook door hetero's wordt gedaan.

Twee lullen tegen elkaar wrijven is eigenlijk het enige dat homo's doen dat niet door hetero's kan worden gedaan. Vind je dat abnormaal?
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.

Laatst gewijzigd door Cliff Huylebroeck : 30 april 2013 om 15:24.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 15:44   #823
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliff Huylebroeck Bekijk bericht
"Homofilie is zoals een klompvoet" zoals de opening post zegt is wel een andere bewering dan "Homoseksualiteit is zoals een klompvoet" zoals professor Evrard zegt.

Ik vind dat ze beter hadden gezegd:
1) Is homofilie ook zoals een klompvoet?
2) Wat bedoelen ze juist met homoseksualiteit? Welk gedrag vinden ze nu precies niet normaal?

Op Wikipedia is er een tendens om mannen onder te verdelen volgens hun gedrag in plaats van hun geaardheid.

Bijvoorbeeld, een hetero die sex heeft met andere venten voor het geld, is dan gewoon een "man die sex heeft met mannen".

Een homo die getrouwd is met een vrouw (en zo zijn er veel) is dan een "man die sex heeft met vrouwen".

Ook wat betreft het gedrag kun je mannen indelen. Dan is er niet zoveel verschil tussen homo's en hetero's.

Bijvoorbeeld, een vent die anale sex heeft met venten is niet zo verschillend van een hetero die anale sex heeft met vrouwen.

Maar, in Amerika kennen ze geen ander leven voor homo's dan om beurten anale sex. Homo zijn is in Amerika gelijk aan anale sex. Dat je bijvoorbeeld met een man kunt getrouwd zijn om er alleen manuele sex mee te hebben kunnen ze zich daar niet voorstellen.

Doordat het lawaai van Amerika in alle huiskamers doordringt via de TV is daardoor het imago van homo's gelijk aan anale sex.

Maar de realiteit is dat hier anale sex voor maar 40% van de homo's de voorkeur heeft. 20% doet liefst orale sex en 20% liefst manueel.

Dan zijn er bijvoorbeeld nog 5% die liefst masturberen terwijl een andere vent aanwezig is. Dat kun je toch moeilijk abnormaal noemen?

Maar voor het gemak wordt dus alles wat homo's doen abnormaal genoemd, terwijl een deel daarvan ook door hetero's wordt gedaan.

Twee lullen tegen elkaar wrijven is eigenlijk het enige dat homo's doen dat niet door hetero's kan worden gedaan. Vind je dat abnormaal?
Ja.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 16:00   #824
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Goed, dan heb ik iets om je mee te judassen.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 16:01   #825
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
'Homoseksualiteit is afwijking van biologische norm, net als IQ van 135'
Ik vond die titel ook wel FUNNY

Citaat:
Volgens Plato was echte liefde alleen mogelijk tussen 'gelijken'. Gelijken waren diegenen die over gelijke rechten en status beschikten, of konden beschikken. Vrouwen hoorden hier in het oude Athene niet bij, en daarom was volgens Plato echte liefde tussen man en vrouw niet mogelijk. Gelijken waren in die tijd alleen mensen van hetzelfde geslacht. En daar ook Plato homoseksualiteit afwees, bleef alleen de platonische liefde over.
Mij kan dat eigenlijk weinig of niets schelen dat iemand hij/zij een andere geaardheid heeft. Het blijven ook mensen. Als ik maar weet dat ikzelf nog steeds enorm fan blijf van vrouwelijk schoon.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 23:28   #826
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyke Bekijk bericht
Mijne coiffeur in Werchter is homo en een zeer vriendelijke mens!
Ik ga deze week weer eens moeten gaan.
Uw schaamhaar laten scheren ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 23:32   #827
Boyke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 oktober 2012
Locatie: Rotselaar
Berichten: 1.187
Standaard

Boyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 23:42   #828
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyke Bekijk bericht
Mijne coiffeur in Werchter is homo en een zeer vriendelijke mens!
Ik ga deze week weer eens moeten gaan.
Ik ken homofiele mensen die ik waardeer en ik ken er die ik helemaal niet waardeer.
Waartegen ik ageer is het willens nillens opdringen van homofilie als 'even normaal als heteroseksualiteit'. Of voor de muggenzifters, homoseksualiteit...
Als iets normaal is dan valt het binnen 'de norm'.
En daar wringt het schoentje.
Het is tegenwoordig zelfs verboden om te stellen dat je verschillen ziet en doe je dit wel ben je zelfs strafbaar.

En ik heb geen goed oog op die evolutie...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=180772
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 04:15   #829
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik ken homofiele mensen die ik waardeer en ik ken er die ik helemaal niet waardeer.
Waartegen ik ageer is het willens nillens opdringen van homofilie als 'even normaal als heteroseksualiteit'. Of voor de muggenzifters, homoseksualiteit...
Als iets normaal is dan valt het binnen 'de norm'.
En daar wringt het schoentje.
Het is tegenwoordig zelfs verboden om te stellen dat je verschillen ziet en doe je dit wel ben je zelfs strafbaar.

En ik heb geen goed oog op die evolutie...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=180772
Uw normen zijn niet die van de anderen. En de anderen hun normen zijn niet de mijne. En de mijne zijn niet de normen zoals die van u.

Zolang je fysieke en mentale integriteit niet geschonden is, kun je zoveel huilen met de wolven in het bos. Er zal geen bal veranderen.

En ook: lees eens wat wetenschappelijk werk omtrent die materie i.p.v. uzelf weeral eens in de zeik te zetten.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 07:27   #830
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Uw normen zijn niet die van de anderen. En de anderen hun normen zijn niet de mijne. En de mijne zijn niet de normen zoals die van u.

Zolang je fysieke en mentale integriteit niet geschonden is, kun je zoveel huilen met de wolven in het bos. Er zal geen bal veranderen.

En ook: lees eens wat wetenschappelijk werk omtrent die materie i.p.v. uzelf weeral eens in de zeik te zetten.
De openingspost hier verwijst naar de mening van een wetenschapper.
Bevalt hij u niet?
Ach ja, wetenschappers �* la tête du client...

U valt in herhaling met uw 'zeik' opmerking.
Denk je echt dat je mij gaat afhouden van posten door zulke kinderpraat te verkopen?

__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 07:37   #831
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
De openingspost hier verwijst naar de mening van een wetenschapper.
Bevalt hij u niet?
Ach ja, wetenschappers �* la tête du client...

U valt in herhaling met uw 'zeik' opmerking.
Denk je echt dat je mij gaat afhouden van posten door zulke kinderpraat te verkopen?


Neen. Lui zoals jij zijn hardleers.

Maar handelingen die behoren tot de intieme levenssfeer koppelen aan moraal - die op zich geen maatstaf kan zijn voor een samenleving - die dan nog eens de mogelijke oorzaak verondersteld te zijn van de ondergang van het Romeinse Rijk...

Het merendeel van het forum lacht gewoon met je. Je geeft aan DomRechts een nieuwe dimensie.


'kinderpraat'...

Maar ga vooral door, ik lach namelijk graag.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 07:40   #832
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Waartegen ik ageer is het willens nillens opdringen van homofilie als 'even normaal als heteroseksualiteit'. Of voor de muggenzifters, homoseksualiteit...
Als iets normaal is dan valt het binnen 'de norm'.
En daar wringt het schoentje.
Om aan uw bezwaren te gemoet te komen moeten er nog veel meer metingen gebeuren over de aantallen en de vele verschillen die allemaal voorkomen om vast te stellen wat de norm precies is men zal neusmallen moeten maken en de gehele bevolking meten, want sommige neuzen denken echt dat ze normaal zijn.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 07:42   #833
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Neen. Lui zoals jij zijn hardleers.

Maar handelingen die behoren tot de intieme levenssfeer koppelen aan moraal - die op zich geen maatstaf kan zijn voor een samenleving - die dan nog eens de mogelijke oorzaak verondersteld te zijn van de ondergang van het Romeinse Rijk...

Het merendeel van het forum lacht gewoon met je. Je geeft aan DomRechts een nieuwe dimensie.


'kinderpraat'...

Maar ga vooral door, ik lach namelijk graag.
Dus de handelingen die behoren tot de intieme levenssfeer van pakweg Marc Dutroux, mogen niet gekoppeld worden aan moraal volgens u?

Tjach?!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 07:43   #834
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Normen bestaan niet. Toch niet vanuit natuurlijk standpunt. Het is gewoon een instrument uitgevonden door de mens.

Voor de rest: mensen zijn.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 07:52   #835
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Uw normen zijn niet die van de anderen. En de anderen hun normen zijn niet de mijne. En de mijne zijn niet de normen zoals die van u.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Normen bestaan niet.

Tjach?! Normale mensen bestaan waarschijnlijk ook niet zekers?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 1 mei 2013 om 07:54.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:00   #836
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Tjach?! Normale mensen bestaan waarschijnlijk ook niet zekers?

Paulus.
Feitelijk niet.

Normaal is een vrij subjectief gegeven. Waar en hoe ga je een standaard toepassen?

Wat moet de standaard dan wel zijn?
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:21   #837
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Feitelijk niet.

Normaal is een vrij subjectief gegeven. Waar en hoe ga je een standaard toepassen?

Wat moet de standaard dan wel zijn?
Dan heeft iedereen het recht om iets abnormaal te vinden zonder dat hij/zij daarvoor moet aangevallen worden.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:54   #838
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Zowel 'abnormaal' als 'normaal' zijn subjectieve criteria...
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 09:08   #839
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Zowel 'abnormaal' als 'normaal' zijn subjectieve criteria...
Dan heeft iedereen het recht om iets abnormaal te vinden zonder dat hij/zij daarvoor moet aangevallen worden.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 09:23   #840
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dan heeft iedereen het recht om iets abnormaal te vinden zonder dat hij/zij daarvoor moet aangevallen worden.

Paulus.

Dat mag, ja. Maar bij diegene die telkens afkomen met dergelijke beoordelingen staan meestal te springen om dan die zaken een halt toe te roepen, verbieden en zo...

Neen, Paulus, hier in België roept men niet om te verbieden. Maar vanuit bepaalde hoek zou men het graag wel zo willen. Alleen wordt het zo niet gezegd.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be