Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2010, 15:34   #1
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Noah

Noah





Deze dagen voel ik mij erg geinspireerd door het verhaal, de mythe, de geschiedenis van Noah, die waarschuwde voor de komende zondvloed. Er komt namelijk een Holocaust en dat leid ik af van de vergelijking met wat er bij de vorige Holocausten speelde en de taal en voorbereidingen die men vandaag tegen allochtonen treft. Het is te vergelijken met een visnet welke hangt in de zee en verder niet dreigend overkomt. Maar wanneer het zich begint te sluiten realiseren de vissen zich dat zij in de val zitten. Zo is het ook met al die veiligheidswetten en die haatzuchtige propaganda in de media die maar één doel kunnen hebben: de verwijdering van zwarte, gekleurde en moslim burgers uit Europa.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2010, 15:35   #2
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2010, 12:54   #3
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Noah

Deze dagen voel ik mij erg geinspireerd door het verhaal, de mythe, de geschiedenis van Noah, die waarschuwde voor de komende zondvloed. Er komt namelijk een Holocaust en dat leid ik af van de vergelijking met wat er bij de vorige Holocausten speelde en de taal en voorbereidingen die men vandaag tegen allochtonen treft. Het is te vergelijken met een visnet welke hangt in de zee en verder niet dreigend overkomt. Maar wanneer het zich begint te sluiten realiseren de vissen zich dat zij in de val zitten. Zo is het ook met al die veiligheidswetten en die haatzuchtige propaganda in de media die maar één doel kunnen hebben: de verwijdering van zwarte, gekleurde en moslim burgers uit Europa.
U bedoelt 'hatelijke' propaganda van haatzuchtige blanken? Is haatzuchtigheid volgens u een specifieke eigenschap van blanken? Ik bedoel een onderscheidende eigenschap? Zo ja, welke antropoloog heeft dat dan vastgesteld en hoe?

Overigens lijkt mij dat de figuur van Noach in uw verhaal niet meer is dan een kapstok om uw bericht in de rubriek Godsdienst en Levensovertuiging te kunnen plaatsen. Mogen wij ons de komende tijd verheugen op een stroom aan argumenten op deze draad om uw bericht te onderbouwen? Is dat omdat de aandacht voor uw draden over dit onderwerp in de rubriek Geschiedenis u teleurstelt?

Als u uw inzichten door uw eigen onderzoek verwerft, zoals u elders heeft gesteld, bent u een toekomstvoorspeller en geen profeet. Zonder goddelijke inspiratie zit u hier illegaal. Dat zeg ik niet omdat u zwart bent hoor.

Laatst gewijzigd door Piero : 22 juli 2010 om 12:56.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 03:00   #4
FrankV
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 23 juli 2010
Berichten: 2
Standaard

@ poster : U brouwt zelf een verhaaltje, dat u voor waar neemt, door vrije associatie.

Laatst gewijzigd door FrankV : 23 juli 2010 om 03:00.
FrankV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 16:07   #5
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankV Bekijk bericht
@ poster : U brouwt zelf een verhaaltje, dat u voor waar neemt, door vrije associatie.
Jij gaat ons dus nu vertellen wat wel de waarheid is! ...Alsjeblieft!
Ik merk dat je je speciaal voor deze draad hier hebt geregistreerd

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 juli 2010 om 16:08.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 16:09   #6
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Hé Egmond,

Hoe komt het eigenlijk dat jij het wel weet dat die holocaust er komt en niemand anders?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 16:27   #7
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Hé Egmond,

Hoe komt het eigenlijk dat jij het wel weet dat die holocaust er komt en niemand anders?
Wngagement, zeker ook omdat ik een beoogd slachtoffer ben, en nu reeds vervolging aan de lijfe ondervind.
Verder zijn er honderden boeken in de bibliotheek, ook in het engels, over de Holocaust en ik heb een selectie gelezen, Daardoor ben ik op de hoogte van sommige details die de massa niet kent. Het zijn deze details die overeenkomen met wat ik vandaag hoor in de media, die mij het idee geven dat Holocausten een deel van de westerse beschaving zijn. Wat jullie als normaal zien, is niet normaal. Op dit moment gaat de nationalistische propaganda naar een hoogtepunt en de oranje vlaggen met de Nederlandse leeuw nemen de plaats in van de rode vlaggen met een swastika.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 16:59   #8
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wngagement, zeker ook omdat ik een beoogd slachtoffer ben, en nu reeds vervolging aan de lijfe ondervind.
Verder zijn er honderden boeken in de bibliotheek, ook in het engels, over de Holocaust en ik heb een selectie gelezen, Daardoor ben ik op de hoogte van sommige details die de massa niet kent. Het zijn deze details die overeenkomen met wat ik vandaag hoor in de media, die mij het idee geven dat Holocausten een deel van de westerse beschaving zijn. Wat jullie als normaal zien, is niet normaal. Op dit moment gaat de nationalistische propaganda naar een hoogtepunt en de oranje vlaggen met de Nederlandse leeuw nemen de plaats in van de rode vlaggen met een swastika.
Uhm... excuseer? Heel veel beschavingen hebben wel een of meer massamoorden op hun geweten. Ook zwarten en moslims. En nee, zeker niet minder dan Europa. Waar het ook om gaat is hoe men met zulke massamoorden omgaat. Zo heeft men in heel Europa de Holocaust verwerkt, en wordt het onderwezen om herhaling te voorkomen. Maar in Turkije bijvoorbeeld, wordt de Armeense genocide gewoon ontkend. En in de Islamitische wereld is het gissen waar al die zwarte slaven van diens slavenhandel zijn gebleven. Mensen verdwijnen niet zomaar, weet u?

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 23 juli 2010 om 17:01.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 15:01   #9
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Lieverd, ik ga niet meer reageren op je commentaren en ze dus ook niet meer lezen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 juli 2010 om 15:01.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 15:02   #10
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Lieverd, ik ga niet meer reageren op je commentaren en ze dus ook niet meer lezen.
Doe ik eens genuanceerd, vindt men het weer niet goed.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 13:28   #11
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



The book of noah

http://exodus2006.com/11NOAH.htm
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 13:40   #12
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 14:37   #13
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Drunkenness of Noah
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be