Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juli 2010, 14:55   #21
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Zij mogen trouwen, neuken,.. etc.

Wat is dat voor een imbiciele atheistische logica? Omdat Katholieke priesters hun celibaatdom niet kunnen verdragen moeten wij maar getrouwde protestante predikers verdenken van pedofilie

Ongetwijveld moeten wij uiteraard de andere kant op kijken als je atheistische geloofgenoten (de homoseksuele gedeelte minstens) openlijk roepen om verlaging van de "age of consent"
Ik ben geen atheïst en het gaat het er me voornamelijk om waarschijnlijke politieke motieven bloot te leggen. Dat de protestantse kerken minder problemen hebben met sexualiteit kan ik begrijpen, maar dat zijn niet de enigste schandalen die mogelijk zijn.

P.S. Je plaats mensen nogal vlug in vakjes lijkt me. Last van een zwart wit wereldbeeld misschien?

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 juli 2010 om 14:57.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 15:11   #22
Bertie
Parlementslid
 
Bertie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 1.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik ben geen atheïst en het gaat het er me voornamelijk om waarschijnlijke politieke motieven bloot te leggen.
Want? Het is democratischer als non-Protestanten de politieke domein volledig toeëigenen en monopoliseren?
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 15:20   #23
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Want? Het is democratischer als non-Protestanten de politieke domein volledig toeëigenen en monopoliseren?
Nee, Protestantse groepen zijn gemakkelijker manipuleerbaar door buiteneuropese krachten. Kijk hoe de VS politiek invloed in Latijns amerika hebben door hun finaciering van allerlei protestantse kerken, en hoe die effectief pogen verkiezingen te beïnvloeden als onderdeel van de politiek van het State department. De RKK is tenminste Europees, en juist omdat het zo'n mastodont is moeilijker manipuleerbaar door overheden. Ik wil hiermee niet zeggen dat protestantse groepen 'op zich' minderwaardig zijn aan katholieke groepen, ik ben vooral argwanend over de motivaties achter de huidige strijd tegen de katholieke kerk ivm Europese onafhankelijkheid.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 juli 2010 om 15:22.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 16:10   #24
Bertie
Parlementslid
 
Bertie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 1.640
Standaard

Niet mee eens.

De voornamste reden voor de bemoeienis van de Yankee's is de nabijheid van Latijns Amerika. Van oudscher beschouwen ze de hele gebied als hun achtertuin:
"The Monroe Doctrine is a United States policy that was introduced on December 2, 1823, which stated that further efforts by European countries to colonize land or interfere with states in the Americas would be viewed by the United States of America as acts of aggression requiring US intervention." --Wiki
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 16:26   #25
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Stephen Fry is een imbiciele, zelf-verklaarde manisch-depressieveling die onlangs nog alle Poolse katholieken beschuldigde van verantwoordelijkhed voor Auschwitz, waarvoor hij op het matje werd geroepen

M.a.w. Fry is een arrogante, Christen-hatende Joodse homo. Zijn mening is dan ook weinig serieus te nemen
.
Hij trapt gewoon open deuren in.
In Polen of zo zullen ze daar nog wel van opkijken.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 16:35   #26
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Zij mogen trouwen, neuken,.. etc.

Wat is dat voor een imbiciele atheistische logica? Omdat Katholieke priesters hun celibaatdom niet kunnen verdragen moeten wij maar getrouwde protestante predikers verdenken van pedofilie

Ongetwijveld moeten wij uiteraard de andere kant op kijken als je atheistische geloofgenoten (de homoseksuele gedeelte minstens) openlijk roepen om verlaging van de "age of consent"
Zever, ik ken niet veel homoseksuele atheïsten die openlijk roepen tot het verlagen van de "age of consent" ("seksuele meerderjarigheid" noemen we dat hier). En die vraag leeft ook bij heel wat hetero's.

Wat wel een debat waard is is de vraag of als 2 15-jarigen seks met elkaar hebben, of er dan sprake is van een misdrijf, of als iemand van 16j en 1 maand seks heeft met iemand van 15 j en 11 maand... Beetje off topic, maar ik wou je insinuaties even teniet doen.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 16:40   #27
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100723_065


20 minuten, maar echt wel t luisteren waard !

20 minuten nagels met koppen, eindelijk !

let wel, over het instituut RKK.


denk eigenlijk dat dit een van de beste redevoeringen is die ik al ooit hoorde.
²
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be