Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2015, 22:28   #21
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Iemand zou een andere tekst moeten schrijven op de Vlaamse leeuw.

Zwiegen.. zwoegen.. zwijg..hen
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 23:37   #22
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Iemand zou een andere tekst moeten schrijven op de Vlaamse leeuw.

Zwiegen.. zwoegen.. zwijg..hen
Gij zulle niet memmen
Gij debiele Vlaamse Leeuw
Al dreigen zij uw vrijheid
Met sharia en geschreeuw

Gij zulle niet mè-è-è-men
Zolang u uw slavenjobke heeft
Zolang de Arabier uw vrouw mag trouwe
Zolang hij de Vlaam bij de ballen heeft!

De Waal die trekt de steun
gesterkt door het asielgevaar
Trek uw messen en bal uw vuisten
want de Vlaamse leeuw heeft nog wat haar!

Gij zuuulle nie memmen
zolang de Coburgs zullen trouwen
zolang de Waalse dictatuur hier heerst
zolang wij terroriseren uw kinder en frouwe
zolang vieren wij hier feest!
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 23:40   #23
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik slik het niet meer.

Maar alleen is alleen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 23:43   #24
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik slik het niet meer.

Maar alleen is alleen.
We kunnen ons niet organiseren, want daar zal het wemelen van de infiltranten, if you catch my drift.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 23:49   #25
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
We kunnen ons niet organiseren, want daar zal het wemelen van de infiltranten, if you catch my drift.
Mijn systeem.
Minstens een strafblad van 3 jaar hebben.
Minder is verdacht.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 23:50   #26
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Heb jij vroeger niet 18 jaar op kap van de staat en van je ouders geleefd ?
Het is dat u in dat geval bent,helaas niet iedereen is hetzelfde geval is geweest mijn beste....

Op de kap van de staat,als u het onderwijs,wat betreft lager én secundair beziet ,ja dat was tot mijn zestien jaar,en dan hop wat betreft werk én belasting betalen op een loontje dat de helft bedroeg voor hetzelfde werk wat een meerderjarige daarvoor kreeg...

Nu worden wij daar dankzij sanderke Decroo wel op afgerekend...

Wat de verdere staatsbijdrage van mijn persoon betreft,kindergeld ,juist ja de vetpot die een zelfstandige krijgt voor zijn kinderen....

50 belgische franskes per maand maal 12 maakt 600 frank maal 16 jaar...

Goh man,het astronomische bedrag van 9600 belgische frankskes...

Bent u nog bij,als mijn vader destijds door een werkongeval arbeidsongeschikt was moest hij eerst drie maanden overleven alvorens een habbekrats te krijgen van het ziekenfonds.....

En ik mocht als 11 jarige de eerste geneugden ondervinden om metserdienaar te spelen,net zoals ik later toen ikzelf werkte tijdens mijn vrije dagen mocht opdraven...

Mijnheer ,ik heb meer dan 30 jaar voltijds gewerkt,waarbij ik wil zeggen dat ik véél meer uren heb geklopt in die jaren die je normaal zou moeten halen,mijn eigen teller wat betreft gewerkte jaren staat momenteel op 43 jaar jaar,het reële getal ,overuren ,extra dagen en niet betaalde dagen ligt uiteraard een héél pak hoger ,verdeeld tussen mijn eigen ploegen werk en het bouwbedrijf zon en feestdagen én overuren inbegrepen.....

Ik kan u bewijzen dat destijds op die jaren op mijn officieel werk dan er jaren bij waren waarop alleen al méér dan 300 gewerkte dagen werden afgeleverd ,en dit zonder de overuren mee te rekenen die ik dan nog op een groot deel van die gewerkte dagen heb gemaakt...

Het ergste is nog,mijn vader heeft 53 jaar gewerkt, 35 jaar als zelfstandige en 18 jaar als werknemer,en de eerste de beste binnenwaaier krijgt hier meer per maand dan hij kreeg na al die jaren van afdragen....

Dus ,ga uw mond spoelen gast ,het is hoog nodig....


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
In die mensen, met een beetje moeite, hoef je maar enkele jaren te investeren en ze kunnen al beginnen bijdragen. Dat is een pak minder dan 18 jaar.
In brussel zitten er al hopen van die mensen.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 22 september 2015 om 00:11.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 05:50   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
zolang dat een meerderheid in dit land dit wil.

de media geven sterk de indruk dat een meerderheid voor vluchtelingen is. Ook de politiek uiteraard, binnenland en EU. Heel vaak komen mensen aan het woord die voor zijn, uit diverse hoeken.
Enkel op dit forum en wat mensen uit mijn kennissenkring zijn tegen. Verder geen betogingen tegen of nauwelijks. Heel weinig bekende figuren met moreel of ander aanzien spreken zich uit tegen.
Ik vraag me af hoe het landschap VOOR of TEGEN eruit ziet. Zijn wij hier de enigen?
Als de bevolking massaal tegen zou zijn, zou dat dan de politiek niet beïnvloeden?
Misschien kan de zoveelste vlaams blokker op rij nog eens een poging doen om Pegida vlaanderen op gang te krijgen ? Wie weet komt er deze keer zelfs 300 man op af.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 05:51   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja mijn ouders geraken niet in een home ,te lange wachtlijsten zeggen ze er is geen plaats genoeg , vandaag vernomen dat de vluchtelingen gratis direct in een van onze homes mogen binnen gaan??????????????????? wanneer gaan de mensen nu eens wakker worden , ze begraven ons hier levend in dit land ze zijn goe bezig
Sterke bewering moet ik zeggen. Ik neem aan dat je dat met een bron kunt staven ? Of heb je dit opgevangen aan den toog ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 05:53   #29
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is nu eenmaal het Belgische credo, 'vreemd volk eerst, Vlaams volk laatst.'

En dat Vlaams volk schijnt zich geen zorgen te maken.
Ik denk juist wel dat de mensen zich zorgen maken.
Deze rechtse regering is zelfs binnen het Europese keurslijf verkeerd bezig.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 05:55   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Misshien, of toch niet?
Gisteren of zaterdag was er een bedrijfsleider op het nieuws van een keten die rusthuizen uitbaat (naam ben ik vergeten.) De man beweerde dat ze over panden beschikten die dienstig zouden kunnen zijn voor opvang, zonder verder te specifieeren wat/waar.
Idd, op Radio 1 was dat. Een slimmerik die zijn oude en niet meer in functie zijnde rusthuizen openstelt voor opvang. Vertaal : afgedankte en afgekeurde rusthuizen die nu leeg staan en hem enkel geld kosten gaan nu terug opbrengen. Handige zakenman.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 07:49   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Idd, op Radio 1 was dat. Een slimmerik die zijn oude en niet meer in functie zijnde rusthuizen openstelt voor opvang. Vertaal : afgedankte en afgekeurde rusthuizen die nu leeg staan en hem enkel geld kosten gaan nu terug opbrengen. Handige zakenman.
Met die man is niets mis, hij speelt in op de gang van zaken.
Er is geen geld om die rusthuizen te renoveren maar wel om geschik te maken voor vluchtelingen opvang.
Of dacht ge dat ze de vluchtelingen in die afgekeurde kamers gaan onderbrengen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 08:00   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Met die man is niets mis, hij speelt in op de gang van zaken.
Er is geen geld om die rusthuizen te renoveren maar wel om geschik te maken voor vluchtelingen opvang.
Of dacht ge dat ze de vluchtelingen in die afgekeurde kamers gaan onderbrengen?
Ja. Het zijn private rusthuizen, die afgekeurd zijn als rusthuis en dus nutteloos zijn. Elk mogelijk project om die te renoveren duurt minimaal een half jaar. Aangezien er nu een groot tekort is aan plaatsen zien die het gat in de markt, en de overheid zal maar wat blij zijn dat ze een oplossing voor hun probleem hebben gevonden. Die gaan dat heus niet eerst renoveren hoor.
Als het gewoon over wat ontbrekend basiscomfort gaat, is dat een valse discussie. Maar wat als de afkeuring er kwam wegens brandveiligheid ? Of onveilige electriciteit ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 08:00   #33
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Heb jij vroeger niet 18 jaar op kap van de staat en van je ouders geleefd ? In die mensen, met een beetje moeite, hoef je maar enkele jaren te investeren en ze kunnen al beginnen bijdragen. Dat is een pak minder dan 18 jaar.
En waarom kunnen die mensen niet terug gaan waar ze vandaan komen?
Dat is toch helemaal niet fascistisch, de overgrote meerderheid van OORLOGSVLUCHTELINGEN wil net dat hun land terug leefbaar wordt.

Als de democratie liever geen inwoners heeft die te ver van eigen cultuur staan, is dat fascistisch te noemen?
Is het niet eerder fascistisch er in alle talen omheen te fietsen en iedere Europeaan die opkomt voor zijn continent na te wijzen als "far right winger" ?
Zo is Hitler ook alleen maar sterker geworden en het duurde geen 5 jaar of het was verzegeld.
Net dat dienen we te voorkomen. Europa heeft wapens uitgedeeld aan jihadi strijders, aanvaard nu een massa migratie stroom.
Van diezelfde groepen dat niet legitiem vechten tegen het Assad regime, ergo terroristen zijn?

Het zal tijd worden dat de democratie gerespecteerd wordt, of men zal geen 5 jaar meer hebben.
De meerderheid van het volk zegt neen, kampen aan de grens, via een samenwerking met Assad Syrië terug leefbaar te maken.

Een integratie van bepaalden is onvermijdelijk, maar daar waren al wetten rond ontworpen afgemeten op onze populatie. Merkel kan er even rondomheen gaan en zadelt in eigen land de Duitsers met meer dan 1 miljoen vluchtelingen op. De Duitsers hebben daar nooit voor gestemd en zaten al op het laatste van hun tanden. Hun scholen in bepaalde wijken zijn 10x erger dan Molenbeek en rondom.

Het is tijd de pellen van de ogen te krabben en dat kumbaja gedoe te stoppen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 08:10   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja. Het zijn private rusthuizen, die afgekeurd zijn als rusthuis en dus nutteloos zijn. Elk mogelijk project om die te renoveren duurt minimaal een half jaar. Aangezien er nu een groot tekort is aan plaatsen zien die het gat in de markt, en de overheid zal maar wat blij zijn dat ze een oplossing voor hun probleem hebben gevonden. Die gaan dat heus niet eerst renoveren hoor.
Als het gewoon over wat ontbrekend basiscomfort gaat, is dat een valse discussie. Maar wat als de afkeuring er kwam wegens brandveiligheid ? Of onveilige electriciteit ?
Denkt ge?
De kazernes moeten ook geschikt gemaakt worden.
Voor onze soldaten voldeden ze ook.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 08:59   #35
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Heb jij vroeger niet 18 jaar op kap van de staat en van je ouders geleefd ? In die mensen, met een beetje moeite, hoef je maar
Citaat:
enkele jaren te investeren
en ze kunnen al beginnen bijdragen. Dat is een pak minder dan 18 jaar.
Ja schapen kweken t'gat in de markt begin er maar aan,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 09:04   #36
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sterke bewering moet ik zeggen. Ik neem aan dat je dat met een bron kunt staven ? Of heb je dit opgevangen aan den toog ?
Gij moet eens stoppen met op mijn kap te zitten ,ik verkoop helemaal geen toog praat ik hoor en zie dagelijks overal genoeg,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 september 2015 om 09:04.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 09:11   #37
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Misschien kan de zoveelste vlaams blokker op rij nog eens een poging doen om Pegida vlaanderen op gang te krijgen ? Wie weet komt er deze keer zelfs 300 man op af.
T'is raar zeggen maar aan welke kant sta de gij feitelijk ? zijde gij nu links of en rechts of averechts ? t'is kluchtig om te zien hoeveel van eigen bodem burgers elkaar verslinden in discussies tegen elkaar in plaats van allemaal samen op te komen voor hun eigen belang en toekomst.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 09:35   #38
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
T'is raar zeggen maar aan welke kant sta de gij feitelijk ? zijde gij nu links of en rechts of averechts ? t'is kluchtig om te zien hoeveel van eigen bodem burgers elkaar verslinden in discussies tegen elkaar in plaats van allemaal samen op te komen voor hun eigen belang en toekomst.
Tegen eigen volk zijn is hot.
Voor vreemdelingen zijn hot.
Uwe eigen tak afzagen waar je op zit is lomp.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 10:31   #39
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Tegen eigen volk zijn is hot.
Voor vreemdelingen zijn hot.
Uwe eigen tak afzagen waar je op zit is lomp.
Dus hot zijn = lomp.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 10:57   #40
graaf de bethune
Gouverneur
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 1.254
Standaard

Zolang de lamme goedzak slaafse Vlaming op zondag zijne bak Jupiler en zijne bak frieten nog kan kopen, zolang zal die klootjesvlaming alles blijven verdragen, den dag dat hij gene bak jupiler en bak frieten meer kan veroorloven dan, misschien, nog niet zeker, zal hij eens reageren, maar dan is het kalf al lang verdronken en in verregaande staat van ontbinding.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be