Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2017, 16:30   #61
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ge zijt duidelijk fier op uw groot voorbeeld.
Wat een zielige opmerking.
Maar ja, wat moet je altijd antwoorden...
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:32   #62
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ja gij zou u echt op uw gemak voelen op een universiteit waar iedere jongere een wapen mag dragen.
Tuurlijk, wij groeien in sneltempo naar een tijd toe, waar wapendracht geen luxe zal zijn maar eerder een noodzakelijk kwaad. Niet mijn schuld hoor, schiet niet op de boodschapper.
Hoeveel liedjes, kaarsjes en bloemetjes jullie ook droppen, die terroristen die jullie zo gewillig invoeren liggen in een breuk ven het lachen door zoveel zwakte.
Denken jullie een kogel te stoppen met een liedje?
enfin den Hoomer is weg tot morgen.
Hoomer is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:32   #63
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

2

Laatst gewijzigd door TREBRON : 21 augustus 2017 om 16:36.
TREBRON is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:33   #64
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

2

Laatst gewijzigd door TREBRON : 21 augustus 2017 om 16:36.
TREBRON is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:33   #65
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Wat me telkens tegen de borst stoot is dat Islamieten telkens er iets gebeurd bij hoog en bij laag verklaren dat dit niet Islamitisch is en dat de Islam daar niets mee te maken heeft en dat de daders of de aanstichters dus geen Islamieten zijn. Wie of wat zijn het dan??? Tomatensoep wordt gemaakt met tomaten , laat de tomaten er uit en het is geen tomatensoep meer. Wanneer gaat de Islam eens eindelijk iets concreets doen om het zogezegde misbruik van hun godsdienst een definitief halt toe te roepen.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 21 augustus 2017 om 16:36.
TREBRON is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:40   #66
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tuurlijk, wij groeien in sneltempo naar een tijd toe, waar wapendracht geen luxe zal zijn maar eerder een noodzakelijk kwaad. Niet mijn schuld hoor, schiet niet op de boodschapper.
Hoeveel liedjes, kaarsjes en bloemetjes jullie ook droppen, die terroristen die jullie zo gewillig invoeren liggen in een breuk ven het lachen door zoveel zwakte.
Denken jullie een kogel te stoppen met een liedje?
enfin den Hoomer is weg tot morgen.
Dacht je terroristen te stoppen door iedere dag hier te komen posten ?
Hoeveel aanslagen heb je al vermeden met al je postings ?
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:49   #67
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en de n-va gaat een islam-overheersing tegenhouden ??? Wat een grap !!
Gebruikten ze dat niet voor de verkiezingen om kiesvee met te lokken dat soort van zinnen? (dat tegenhouden bedoel ik of was dat een Aprilgrap, een slechte dan nog )

Of volgde ik héél dat circus weer niet goed genoeg?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2017 om 16:50.
Universalia is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:49   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Samen met de Belgische traditio's mede-Vlamingen in een cordon houden is het ideale alternatief ???
Alweer beginnen te bleiten ?
Een schone vrouw met aids, blijft een vrouw met aids. Je gaat daar niet mee in zee zonder protectie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:51   #69
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Alweer beginnen te bleiten ?
Een schone vrouw met aids, blijft een vrouw met aids. Je gaat daar niet mee in zee zonder protectie.
Een schone vrouw HOER met aids, blijft een HOER.
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:51   #70
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En vroeg geleerd is oud gedaan.
In SA kennen ze daar alles van, oefening baart kunst:

https://www.youtube.com/watch?v=LNFsyzbkn-A
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:52   #71
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.606
Standaard

Laten we ze eens met zen allen in een schutkring duwen.

Et alors?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:55   #72
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dacht je terroristen te stoppen door iedere dag hier te komen posten ?
Hoeveel aanslagen heb je al vermeden met al je postings ?
Geef jij anders eens 'n voorstel, om aanslagen te vermijden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:55   #73
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wat me telkens tegen de borst stoot is dat Islamieten telkens er iets gebeurd bij hoog en bij laag verklaren dat dit niet Islamitisch is en dat de Islam daar niets mee te maken heeft en dat de daders of de aanstichters dus geen Islamieten zijn. Wie of wat zijn het dan??? Tomatensoep wordt gemaakt met tomaten , laat de tomaten er uit en het is geen tomatensoep meer. Wanneer gaat de Islam eens eindelijk iets concreets doen om het zogezegde misbruik van hun godsdienst een definitief halt toe te roepen.
Voor de islam is dit geen misbruik van hun "godsdienst", dat is juist het doel ervan. Lompe wereldoverheersing.
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:55   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Een schone vrouw HOER met aids, blijft een HOER.
OK, gij zijt de expert.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:56   #75
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De leiding van het VB heeft het spel volledig naar de bliksem geholpen en zijn zelf de oorzaak van de vernietiging van de partij! Soms krijg je zelfs de indruk dat ze niet beter wensen dan de situatie waarin ze nu verkeren!
Neen, het begrip VB moet verdwijnen... niet de vele duizenden kiezers die ervoor stemmen of hebben gestemd, en dat voor heel goede redenen: we hoeven maar rond ons te kijken in welke richting onze maatschappij aan het gaan is! De duizenden stemmen die het VB nu nog krijgt en gaat krijgen zijn verloren stemmen, tot groot jolijt van bepaalde andere partijen!
Die duizenden mensen moeten hun gewicht laten gelden in andere partijen zonder dat ze daarom van gedacht moeten veranderen! Die duizenden mensen zijn geen "nazi's en racisten" maar wel een luis in de pels van diegenen aan wie we de huidige toestanden grotendeels te danken hebben en die het nog steeds niet hebben gesnapt of willen snappen...
Die duizenden stemmen moeten naar uw partij? De partij die ook, net als alle andere, het barbarisme importeert en GEEN ZAK doet aan de steeds groter wordende invloed van de islam in ONZE maatschappij. Fuck off met uw NVA, Judas. Ge vepatst uw eigen volk aan de baardige duivels die hier toestromen.
Skobelev is nu online  
Oud 21 augustus 2017, 16:56   #76
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten we ze eens met zen allen in een schutkring duwen.

Et alors?
Met zijn allen = 10 man en een paardenkop, met veel geluk duw je daarmee een bestelwagen de Meir op.
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:58   #77
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
OK, gij zijt de expert.
Wat het VB betreft inderdaad, uitschot blijft uitschot, ook al verpakken ze het anders.
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2017, 16:59   #78
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik begrijp je wel hoor Lukkas...
Alleen bestaat het VB enkel nog maar als nutteloze herinnering! Er zit een soort" zelfvernietigingsmechanisme " in onze maatschappij dat we misschien te danken aan de passage alhier van onze echte nazi's destijds. En die maken een VB zoals ze zichzelf hebben voorgesteld hier niet meer mogelijk.
Hadden ze het maar wat beter aangepakt. Nu zijn er die nog liever een islamoverheersing over zich heen krijgen...
We zullen zien bij de volgende verkiezingen. Kijk maar al eens in uw glazen bol.
Skobelev is nu online  
Oud 21 augustus 2017, 17:00   #79
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Er zullen wel blanke (ik zeg niet Vlaams, want er zit nog veel van wat anders in Renaix) gezinnen zijn waar scheldwoorden als kut, fuck en meer van dat schering en inslag zijn.

Bij moslimgezinnen zal dat wel cochon zijn.

Groot probleem: enkel als een paar kindjes uit dat milieu daardoor gaan overtuigd zijn dat alle niet-moslims onreine varkens zijn, die uitgeroeid moeten worden.

Ik hoorde al "het zijn maar 6 kleuters op de 120 ...".
Ja, één terrorist per stadje als Ronse is al ferm ambetant.

Afijn, de Schoof is niet in paniek, maar kijkt toch even richting Brussel ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 augustus 2017, 17:00   #80
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Gebruikten ze dat niet voor de verkiezingen om kiesvee met te lokken dat soort van zinnen? (dat tegenhouden bedoel ik of was dat een Aprilgrap, een slechte dan nog )

Of volgde ik héél dat circus weer niet goed genoeg?
Politiekers spelen inderdaad smerige circus-acts...
Maar ik blijf maar zitten met mijn vraag: ook al zouden we willen dat de NVA krachtdadiger zou optreden, WIE of WELKE partij heeft het al "even goed" of vooral nog beter gedaan?
Welke partij(en) zouden het wel beter doen nu?
Op de vraag welke partij(en) de huidige toestand heeft helpen ontstaan is het antwoord gemakkelijker.

... ???
andev is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be