Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2005, 16:08   #1
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard toekomstplannen?

Als ik zo eens rondkijk in Belgie zijn wij toch een vrij degelijk opgeleid volk,ik vraag me dan ook af waarom in een land waar studie vooraan staat men geen oplossingen vind om onze economie terug op peil te brengen,en om iedereen aan het werk te krijgen.
Voor iedereen een degelijk inkomen,waar men deftig van kan leven en nog over heeft om bijdragen te betalen voor onze gezondheidzorg,ons pensioen,onze belastingen,zonder steeds op of over het randje te zitten en voor sommigen er zelfs fragrant over.
Graag zou ik jullie willen vragen om eens na te denken over voorstellen om ons landje terug economisch gezond te maken.
Wat we al weten is dat ons staatstelsel te veel belast is, dat er teveel ambtenaren zij enz...dat we teveel moeten afdragen enz...
Maar echte maatregelen die mensen geen jobs kosten en die voordelen bieden naar de toekomst toe,blijkbaar is alles hier al eens verteld,maar echte oplossingen zijn daar nog niet uitgekomen.
Allee waar zitten al die slimme mensen?
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 16:49   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

http://www.gerolfannemans.be/afbeeldingen/11juli.jpg

van 11 juli een nationale feestdag maken

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ancapa on 15-06-2005 at 17:50
Reason:
--------------------------------

http://www.gerolfannemans.be/afbeeldingen/11juli.jpg

van 11 juli een nationale feestdag maken

[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

http://www.gerolfannemans.be/afbeeldingen/11juli.jpg

van 11 juli een nationale feestdag maken[/size]
[/edit]
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 15 juni 2005 om 16:50.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 16:51   #3
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

voldoende vrouwen op de lijsten krijgen om "schuin hoofdje" van SPa te plezieren...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 16:52   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

289.713 jobs zoeken...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 17:01   #5
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Topic verziekt.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 17:20   #6
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Geen andere oplossingen dan Vlaanderen onafhankelijk?
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 17:35   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

jawel, de Belgische bureaucratie , de almacht van de waalse politici en een parasiterende monarchistische lijm opruimen.

Kort gezegd, haal de betuttleing en overtaxatie weg, en laat mensen hun opleiding en creativiteit gebruiken
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 18:14   #8
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
jawel, de Belgische bureaucratie , de almacht van de waalse politici en een parasiterende monarchistische lijm opruimen.

Kort gezegd, haal de betuttleing en overtaxatie weg, en laat mensen hun opleiding en creativiteit gebruiken
Laat dat nu juist zijn wat ik hier graag eens zou uitgelegd zien!
Laat de loonlasten zakken zeggen sommigen ,neen zeggen anderen want dan klopt de begroting niet meer,schaf de overheid af zeggen anderen,maar dan moet ge nog meer mensen aan den dop zetten,geen transfers meer naar Wallonie,tot nader order zijn het ook Belgen hoor.
Ik bedoel maar dat hier soms flink tekeer gegaan word maar dat er niet echt oplossingen naar boven komen.
Hoe zouden we met een deftig plan uit de misere kunnen geraken.
Het plan van Verhofstadt? meer Btw op produkten?welke produkten en hoe kan men dat doen als Europa niet meewil.
Minder loonlasten,dan zijn er ook minder inkomsten!
Hoe trekt men terug de economie aan als andere en goedkopere loonlanden in Europa staan te wachten op bedrijven die hier vertrekken?
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 20:05   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Waar gaat de grote hoop geld binnengehaald door de struikrovers van de belastingen naartoe?

Als we dat kunnen wegsaneren, zoals bedrijven dat binnen zichzelf kunnen, dan is er plotseling wel genoeg geld.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 07:35   #10
Bitweiser
Provinciaal Statenlid
 
Bitweiser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 603
Standaard

Inderdaad, de volledige autonomie van Vlaanderen is de oplossing, gezien dat dit echter niet voor morgen zal zijn kunnen we beginnen met het profitariaat uit te roeien waardoor het geld besteed wordt aan dingen waar het eigenlijk werd voor bedoelt.

Mvg.
__________________
Schild en vriend
Bitweiser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 08:15   #11
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Als ik zo eens rondkijk in Belgie zijn wij toch een vrij degelijk opgeleid volk,ik vraag me dan ook af waarom in een land waar studie vooraan staat men geen oplossingen vind om onze economie terug op peil te brengen,en om iedereen aan het werk te krijgen.
Voor iedereen een degelijk inkomen,waar men deftig van kan leven en nog over heeft om bijdragen te betalen voor onze gezondheidzorg,ons pensioen,onze belastingen,zonder steeds op of over het randje te zitten en voor sommigen er zelfs fragrant over.
Graag zou ik jullie willen vragen om eens na te denken over voorstellen om ons landje terug economisch gezond te maken.
Wat we al weten is dat ons staatstelsel te veel belast is, dat er teveel ambtenaren zij enz...dat we teveel moeten afdragen enz...
Maar echte maatregelen die mensen geen jobs kosten en die voordelen bieden naar de toekomst toe,blijkbaar is alles hier al eens verteld,maar echte oplossingen zijn daar nog niet uitgekomen.
Allee waar zitten al die slimme mensen?
Ik vrees dat we boven onze stand leven. We moeten zuiniger omspringen met alles. Sommige lijken er echter van overtuigd dat de welstand in België een verworven feit is. De sociale zekerheid die elk jaar meer en meer kost lijkt het grote probleem te worden. Als we aan dit tempo verderdoen zal in de nabije toekomst een implosie volgen en zal blijken dat er totaal geen geld meer voor is.

De oplossing is, hoe erg ook, dat de remgelden, uitkeringen, subsidies drastisch omlaag moeten. Ook de overheid moet ontvet worden. Minstens een halvering van het overheidspersoneel moet weg. Verder moeten taboe aangepakt worden zoals perikwatie.

Deze maatregelen zijn van groot belang om onze kinderen nog een toekomst te geven maar teveel mensen zien hiervan nog altijd de noodzaak niet in.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 19:26   #12
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

tegenwoordig gaan de fabrieken naar het buitenland omdat het daar goedekoper is en vele een voudiger om een zaak op te richten, de ondernemers schrikken zich hier een buld aan wat ze allemaal moeten betalen voor ze goed en wel zijn van de grond gekomen.

het is dus duidelijk wil men echt werk maken van werk, dan moet men er voor zorgen dat dit hoog taxland weer aantrekkelijk wordt voor de ondernemer, maak het eenvoudiger om iets uit te grond te stampen, en men creeërt werk, waar de welvaart enkel van kan profiteren, hou de fabrieken hier en maak het onaantrekkelijk om de zaak hier in belgie op te doeken en elders in een laageloon kost land opnieuw te beginnen
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 20:05   #13
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
tegenwoordig gaan de fabrieken naar het buitenland omdat het daar goedekoper is en vele een voudiger om een zaak op te richten, de ondernemers schrikken zich hier een buld aan wat ze allemaal moeten betalen voor ze goed en wel zijn van de grond gekomen.

het is dus duidelijk wil men echt werk maken van werk, dan moet men er voor zorgen dat dit hoog taxland weer aantrekkelijk wordt voor de ondernemer, maak het eenvoudiger om iets uit te grond te stampen, en men creeërt werk, waar de welvaart enkel van kan profiteren, hou de fabrieken hier en maak het onaantrekkelijk om de zaak hier in belgie op te doeken en elders in een laageloon kost land opnieuw te beginnen
Ik denk dat dat allemaal een beetje laat komt,er moeten andere mogelijkheden zijn om de trein terug op het spoor te krijgen,concureren tegen de lageloonlanden kunnen we sowieso niet.
Belastingen verlagen en loonkost verlagen zal de koopkracht doen toenemen maar niet voldoende.
Neen,we moeten de werkelozen terug aan het werk krijgen,door de uitbetalingen te spreiden over de staat en de werkgever,bv.40%/60%,de werknemer heeft dan een volledig loon,betaald daarop belastingen en de overheid en de werkgever doet respectievelijk +/-60% en 40% profijt op een aangenomen werkeloze.
Voor nieuwe bedrijven op de sporen te krijgen zou de overheid soepeler moeten omgaan met regels en loonkost,zonder echter aan het nettoloon te raken,want dan verlaagt men de koopkracht of moet men de produkten ook goedkoper maken,wat dan weer in het 1e geval het zwartwerk zal aanwakkeren en in het 2e geval het nettoloon niet rechtvaardigd.
Ik denk dat men toch een aantal jaren zal moeten rekenen en minder uitgaven doen aan allerhande op stapel staande initiatieven,om alzo een spaarpot aan te leggen voor de toekomst en de hopelijke heropleving van de economie.
Ondertussen kan men maatregelen nemen en manieren bedenken om de bedrijven hier niet te hard te belasten en ze definitief te overtuigen om hier te blijven,door bv.cursussen of scholingen aan te bieden die hun doet kiezen in Belgie te blijven wegens mss iets duurdere maar betere werknemers.
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 20:53   #14
jehann
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 januari 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 385
Standaard

persoonlijke oplossing:

emigreren en andere nationaliteit aannemen.
dat is deel van mijn planning. weg uit vlaanderen misschien mijn geluk beproeven in de VS of voormalig oostblok.

oplossing voor vlaanderen

stoppen met geld te gooien naar nutteloze pogingen om de industrie nog hier te houden, en al dat geld gebruiken in R&D. De moed hebben om duidelijk de kaart van de kenniseconomie te trekken. Met mooie woorden en geen middelen gaat het er niet komen. Voor de rest mag men het overheidsapparaat ook eens serieus onder handen nemen alsook de gezondheidszorg. Doktersbezoeken zijn niet bedoeld als een wekelijks onderhoud.
__________________
" At the age of six I wanted to be a cook, at the age of seven I wanted to be Napoleon, and my ambition has been growing steadily ever after"
jehann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 20:57   #15
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Investeren in kennis en onderzoek. Massaal. Innovatie via zware overheidssteun promoten. Wetenschapellijk onderwijs van de grond af aan herbekijken en herwaarderen en niet bang zijn van veranderingen. Zorg ervoor dat er een reden is waarom bedrijven hier MOETEN blijven.

Jonge afgestudeerden steunen als zij een bedrijfje willen opstarten, in zowel de lasten kwa papierwerk kleiner te maken maar ook "starterskredieten" met lage rentes aanbieden. Ondernemerschap promoten in ALLE opleidingen. Men kan veel geld verdienen door niche marketen te zoeken.

Last but not least, de Belg moet assertiever worden in zijn omgang met de wereld en van het oude hierachische systeem afgeraken waarin de baas echt "de baas" is, en meer naar een systeem gaan waarin iedereen mee mag spreken en zodat iedereen zich geapprecieert voelt. Ik heb in zowel nederland als Belgie gewerkt en dit is toch wel HET grote verschil.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 21:06   #16
Vision
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Als ik zo eens rondkijk in Belgie zijn wij toch een vrij degelijk opgeleid volk,ik vraag me dan ook af waarom in een land waar studie vooraan staat men geen oplossingen vind om onze economie terug op peil te brengen,en om iedereen aan het werk te krijgen.
Voor iedereen een degelijk inkomen,waar men deftig van kan leven en nog over heeft om bijdragen te betalen voor onze gezondheidzorg,ons pensioen,onze belastingen,zonder steeds op of over het randje te zitten en voor sommigen er zelfs fragrant over.
Graag zou ik jullie willen vragen om eens na te denken over voorstellen om ons landje terug economisch gezond te maken.
Wat we al weten is dat ons staatstelsel te veel belast is, dat er teveel ambtenaren zij enz...dat we teveel moeten afdragen enz...
Maar echte maatregelen die mensen geen jobs kosten en die voordelen bieden naar de toekomst toe,blijkbaar is alles hier al eens verteld,maar echte oplossingen zijn daar nog niet uitgekomen.
Allee waar zitten al die slimme mensen?
Iets onrechtstreeks verbonden daaraan:

De Belgen hebben het beste onderwijs, dat is meerdere malen aangetoond. Maar waarom gaat de Belg dan zo massaal voor een partij stemmen die ze niet kent, gewoon uit protest. Dat verziekt alleen maar ons land verder en verder. De strijd om bovenaan bij de wereldtop van de economisch goed presterende landen te behoren is overgegaan naar een strijd om een behoud in het parlement, waar men zo weinig mogelijk schopt tegen alles.

Zo gaan we natuurlijk niet vooruit...
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 21:09   #17
Vision
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Investeren in kennis en onderzoek. Massaal. Innovatie via zware overheidssteun promoten. Wetenschapellijk onderwijs van de grond af aan herbekijken en herwaarderen en niet bang zijn van veranderingen. Zorg ervoor dat er een reden is waarom bedrijven hier MOETEN blijven.

Jonge afgestudeerden steunen als zij een bedrijfje willen opstarten, in zowel de lasten kwa papierwerk kleiner te maken maar ook "starterskredieten" met lage rentes aanbieden. Ondernemerschap promoten in ALLE opleidingen. Men kan veel geld verdienen door niche marketen te zoeken.

Last but not least, de Belg moet assertiever worden in zijn omgang met de wereld en van het oude hierachische systeem afgeraken waarin de baas echt "de baas" is, en meer naar een systeem gaan waarin iedereen mee mag spreken en zodat iedereen zich geapprecieert voelt. Ik heb in zowel nederland als Belgie gewerkt en dit is toch wel HET grote verschil.

Groen: juist, we moeten van onze kennis en onze enorme productiviteit een troef maken: innoveren is spitstechnologie die de lageloonlanden nog niet aankunnen.

Oranje: Als klein bedrijfje maak je -volgens mij- geen kans om op te boksen tegen de grote gevestigde waarden. Je moet inderdaad de niche vinden, maar die zal niet gevonden worden door de papierberg kleiner te maken.

Rood: Doet Nederland het dan zoveel beter?
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 21:11   #18
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vision
Iets onrechtstreeks verbonden daaraan:

De Belgen hebben het beste onderwijs, dat is meerdere malen aangetoond. Maar waarom gaat de Belg dan zo massaal voor een partij stemmen die ze niet kent, gewoon uit protest. Dat verziekt alleen maar ons land verder en verder. De strijd om bovenaan bij de wereldtop van de economisch goed presterende landen te behoren is overgegaan naar een strijd om een behoud in het parlement, waar men zo weinig mogelijk schopt tegen alles.

Zo gaan we natuurlijk niet vooruit...
De incapabiliteit van de regering om broodnodige maatregelen door te voeren is onze doodsteek. Schap de democratie af en vervang het met een technocratie die 1 doel heeft: optimalisatie van de maatschappelijke welvaart op een duurzame manier.

Benoeming gebeurt op basis van capaciteit zoals in een bedrijf. De burgers zijn de "aandeelhouders" en kunnen via stemmingen wel aangeven welke wegen ze het beste vinden, maar niet exact hoe en wat.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 21:13   #19
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vision
Groen: juist, we moeten van onze kennis en onze enorme productiviteit een troef maken: innoveren is spitstechnologie die de lageloonlanden nog niet aankunnen.

Oranje: Als klein bedrijfje maak je -volgens mij- geen kans om op te boksen tegen de grote gevestigde waarden. Je moet inderdaad de niche vinden, maar die zal niet gevonden worden door de papierberg kleiner te maken.

Rood: Doet Nederland het dan zoveel beter?
Alle grote bedrijfjes waren ooit kleine bedrijfjes. Als je het juist aanpakt geloof ik nog altijd dat je kunt scoren. Maar dan moet je het juist aanpakken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 21:13   #20
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vision
Iets onrechtstreeks verbonden daaraan:

De Belgen hebben het beste onderwijs, dat is meerdere malen aangetoond. Maar waarom gaat de Belg dan zo massaal voor een partij stemmen die ze niet kent, gewoon uit protest. Dat verziekt alleen maar ons land verder en verder. De strijd om bovenaan bij de wereldtop van de economisch goed presterende landen te behoren is overgegaan naar een strijd om een behoud in het parlement, waar men zo weinig mogelijk schopt tegen alles.

Zo gaan we natuurlijk niet vooruit...
Ja beste ,maar als de leugen regeert in het parlement zal het er ook niet beter op worden,als men beloften doet voor de verkiezingen moet men de kiezer niet bedriegen tijdens de legislatuur want dan stemt men de volgende keer mss voor een partij die men inderdaad niet kent,maar die hun tot dan nog niet bedrogen hebben.
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be